1. leht 1-st

(TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 05 Juul 2018, 16:31
Postitas TiitX11

Sama jutt tahaks proovida VÕIMSAT ja kerget tsiklit........aga nagu pole ja mingi 150KW ei rahulda.....
https://autowise.com/the-pgm-2-0-liter- ... superbike/


VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 05 Juul 2018, 16:55
Postitas Maaks
TiitX11 kirjutas:

Sama jutt tahaks proovida VÕIMSAT ja kerget tsiklit........aga nagu pole ja mingi 150KW ei rahulda.....
https://autowise.com/the-pgm-2-0-liter- ... superbike/

Nimekiri ratastest parima võimsuse/ kaalu suhtega
1.2012 Ducati 1199 Panigale S 1:2.47
2.2012 BMW S1000RR 1:2.49
3.2010 BMW S1000RR 1:2.55
4.2004 Kawasaki Ninja ZX-10R 1:2.91
5.2008 Honda CBR1000RR 1:2.92
6.2007 Yamaha YZF-R1 1:2.93
7.2006 Suzuki GSX-R1000 1:2.98
8.2004 Yamaha YZF-R1S / 2012 Kawasaki Ninja ZX-14R 1:3.09
9.2003 Suzuki GSX-R1000 1:3.13
10.2007 Ducati 1098S / 2010 Aprilla RSV4 Factory 1:3.14
Sealt pärit ja postitus oli aastast 2015, seega praegu võib olla midagi muutunud.
EDIT: Kiireim (ja kõige odavam) viis oma ratta performancit paremaks muuta on kaalust alla võtta.
EDIT2: Seda vist ei saa eestis proovida? https://newatlas.com/the-vyrus-987-c3-4 ... cle/13975/


VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 05 Juul 2018, 18:55
Postitas franz125

Veereta rulli,osta Vip pilet MotoGP-e ja küsi mõnest boksist sõita.


VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 00:01
Postitas TiitX11
franz125 kirjutas:

Veereta rulli,osta Vip pilet MotoGP-e ja küsi mõnest boksist sõita.

Kaalust alla on tõesti kõige odavam moodus. Jutt oli koos lingiga rohkem naljaks pandud :D Moto GP rattad on väga erilised, just sellele sõitjale häälestatud ja ülisuurte pööretega. Selline tänavasõiduks ei kõlba....kui ainult selle "õige" sõitja juhtimisel. Igasugu imemasinaid on olemas Boss Hoss näiteks 8,2l :lol: olen seljas istunud.....seisva mootoriga ja see oli ka "väike" variant....sõit ei pidanud midagi erilist olema, umbes nagu vulcaniga ainult veelgi raskem ja veelgi raskemini juhitav. Nende imemasinatega pole lootustki sõita, hea kui lähedalt näed ja isegi see on väga vähe tõenäoline. 417HJ ; 265KG ja 319NM ja 340KM/h.... ja vabalthingav. Vist on absoluutne tipp...isegi hinda pole :D
https://www.motonews.ru/2015/12/07/Moto ... _Avstralii
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... tanium.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... ringer.htm


VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 00:28
Postitas Boobush

Kui võimast ja kerget vaja, siis peaks kvalifitseeruma mõni turbokas? Kasutajate rataste rubriigi alt mõne leiab, ehk lubavad proovida.

Hakkasin mõtisklema, et tegelikult on kasutaja Tiit soov aus. Tahaks ka kunagi kogeda/proovida mingit 300 + hp turbobusa vms. Enda igapäevaratas on ligi 150hp ja üsna kerge, kuid midagi üle mõistuse see pole.


VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 00:31
Postitas Kirs

No sellel Aurora V8 -al ei saagi hinda olla, sest pole tootmissegi läinud. Küll aga palju nägusam PGM V8 võid omale soetada. 180 000 dollarit.


VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 00:46
Postitas RasmusL

Osta Kawasaki H2. Aju flashiga ja sumpavahetusega ning korraliku seadistusega tuleb sealt 280hp mootorist. Sõbral mul see olemas. Edasi käib nii, et peale seda unustad oma vulcanid bossid ja vee ennid rattalt maha astudes ãra ;) Maserati 470hp mootoriga kuulus "Lazareth" on ka 500k euriga müügis..peaks vast sussi ringi tõmbama too ka.


VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 08:57
Postitas franz125

Need hobujõud peab kuidagi kiiruseks ka muutma ja see on asja kõige keerulisem külg.Milleks jõud kui seda rakendada ei saa.Enamus neist ägedatest ratastest tehtud puhtalt selleks et neid saab teha.


VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 09:44
Postitas ElectroMoto

Sõida paar päeva 125-se rolleriga ringi ja siis võta ükskõik milline 600+ cc masin ;)

Käisin just Portugalis ja kuna tsiklirent lasi rämedalt üle siis pidin leppima rolleriga.. 125-ne kahe (suht kerge) inimesega pardal oli täitsa ok minekuga. Kui koju jõudsin siis tundus oma 650-ne enduurokas nagu noor täkk amfetamiinilaksu all :D


VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 12:19
Postitas TiitX11
ElectroMoto kirjutas:

Sõida paar päeva 125-se rolleriga ringi ja siis võta ükskõik milline 600+ cc masin ;)

Käisin just Portugalis ja kuna tsiklirent lasi rämedalt üle siis pidin leppima rolleriga.. 125-ne kahe (suht kerge) inimesega pardal oli täitsa ok minekuga. Kui koju jõudsin siis tundus oma 650-ne enduurokas nagu noor täkk amfetamiinilaksu all :D

Just, just! :D Algul oligi 1800-se asemel 125-ne, 1800-se Warriori jätsin pojale ja võtsin tsikli mis oleks matkaautosse kerge panna. Kahjuks varsti tuvastasin, et see 125-ne on üliohtlik masin ja ei saa kuidagi taga teedel hakkama....küll rekkad üritasid möödasõite, küll jäi tõusudel 1-ga hätta kui seljakott taga istus ja miljon muud häda kuni tekkis selle uue demotsikli vastu VIHA. Kui vihmas sõita ja KÕIK sind veel lisaks pritsivad oled nagu õlises porilombis püherdanud. Sai X11 võetud, lühike teljevahe ja mahub samuti napilt masinasse. Sellega sõites kisub juba nägu naerule ja kiirteedel vähesed tuhisevad mööda, tõuse jäksab võtta ja powercommander sai häälestatud just madalaotsale...tuli väänet alt 20% juurde :D
Töökindel ja lollikindel masin....aga see ei ole see kõige, kõige, kõige. Vulcan on puhtalt cruiser ainult natuke äkilisem kui tavaratas oleks, temaga samuti ei saa seda ülimat kaifi kätte olgugi, et max.kiirust on võimatu välja kannatada......pea tahab koos kiivriga otsast rebida. Seljakott aga on kiiruste suhtes hoopis hull (mida pole enne naiste hulgas kohanud :wack: ) ka 250 jääb "väheks".....X11 üle selle ei jõua ja isegi seda koos "kotiga" ei suuda saavutada :D
Super tsiklite proovimisel on häda selles, et isegi ostusoovi korral kardetakse anda proovida nagu selle kivist hinnaga 8tonnise tsikliga. Lisaks ka see, et sellistega mingi lühike sõit ja lollitamine võib kurvalt lõppeda, vaja harjutada, tundma õppida enne pole sealt midagi loota v.a. känkrad ja murtud kondid :shock: See kehtib ka minu vulcan-i kohta, ega taha niisama sõita anda....sest sõitmine pole lihtne juba kaalu tõttu ja algul tekib (suht sageli) soov rutskat keerata. See aga harjumuse puudusel ajab 400kg eluka tagarattale või muudab juhitamatuks nagu hiinlane selle õnnetu ferrariga......puru tsikkel koos invaliidistunud ostjaga on müüjale õudusunenägu :D
.....
¤ Need hobujõud peab kuidagi kiiruseks ka muutma ja see on asja kõige keerulisem külg.Milleks jõud kui seda rakendada ei saa.Enamus neist ägedatest ratastest tehtud puhtalt selleks et neid saab teha. ¤
......
Ka õige aga osaliselt. Pikk kiige, ei tõsta otsa ja suurel kiirusel ratta puksimine on vähe tõenäoline (jätame siis 500+hj tsiklid välja :D ). Möödasõidud on lust ka ferrarilaadsetest elukatest, kiiruse "piir" puudub või õigemini on omal peas kahe kõrva vahel. Aga probleeme on rohkem: teh. hooldus, ülevaatused, kallis hind ja kõik muu kaasnev. See aga ei tähenda, et ei võiks proovida........


VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 13:34
Postitas franz125

Ullult läheb teemast mööda aga ma ei saa sust Tiitx11 aru milliste sõiduomadustega ratast sa tahad või kuidas sa sõidad.Seniloetu põhjal ainult otse ja 6ndaga slaidides või.Ma omalt poolt pean nentima et mööda maanteed põletamine on üks igavamaid tegevusi üldse,ainuke adrekas on see kui hakkad omale pähe raiuma et kohe tuleb põder või politsei.Mulle meeldib kallata ja oma oskuste juures ei ole mulle minu omanduses olevad rattad küll väheks jäänud.Päris kindlasti ei kasuta ma nende kogu potentsiaali ära.Ja kuima ka ostaks omale mingi überrinka ratta siis kardan et ringiajad vähenevad küll marginaalselt.


VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 14:48
Postitas Maaks

Selle teema valguses tahan lisada mõttetera - ei ole lahjat ratast, on liiga sirge tee :lol:


VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 15:10
Postitas TiitX11
franz125 kirjutas:
Spoiler

Ullult läheb teemast mööda aga ma ei saa sust Tiitx11 aru milliste sõiduomadustega ratast sa tahad või kuidas sa sõidad.Seniloetu põhjal ainult otse ja 6ndaga slaidides või.Ma omalt poolt pean nentima et mööda maanteed põletamine on üks igavamaid tegevusi üldse,ainuke adrekas on see kui hakkad omale pähe raiuma et kohe tuleb põder või politsei.Mulle meeldib kallata ja oma oskuste juures ei ole mulle minu omanduses olevad rattad küll väheks jäänud.Päris kindlasti ei kasuta ma nende kogu potentsiaali ära.Ja kuima ka ostaks omale mingi überrinka ratta siis kardan et ringiajad vähenevad küll marginaalselt.

Tegelikult ma puhtalt teoretiseerin siin. Ehk millist ratast unistaks proovida :D Unistada ju ikka võib ja 125-se katsetamine kohe mitte ei paku pinget...olgugi, et sellega on linnas ja tihedas liikluses teiste tsiklite vahel (lõunamaad ja väikesed alla 60-sed kiirused) parim sõita, hädakorral annab ka üles tõsta ja käsitsi "teisaldada".


Re: (TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 15:30
Postitas ttt

Et su see seljakott siis tahab lihtsalt sirgel teel kiiresti sõita nagu? Siis äkki mõni kiirendusratas, mida saab kuskil lennuväljal lendu lasta? :D


Re: (TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 16:49
Postitas reimps

Rahu nüüd, tegudeni ei ole ju plaanis jõuda, lihtsalt digi(sülje)jälge toota.


Re: (TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 16:56
Postitas TiitX11
reimps kirjutas:

Rahu nüüd, tegudeni ei ole ju plaanis jõuda, lihtsalt digi(sülje)jälge toota.

Eks ikka asjad jäävad RAHA JA AJA TAHA. See 6tuhandene oli super hinnaga ja kunagi ei tea kui näkkab :D


Re: (TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 17:02
Postitas will111

Seljakotid ainult sirgel teel ja otse ju sõita tahavadki :D ja neid 300+ välja jooksvaid masinaid on täiesti võimalik igaühel poest osta, mida siin kõvatada...kui on nii suur soov siis tuleb minna ja ära osta ning tegusid teha. Aga nagu öeldi, siis eks eesmärk on ikkagi rohkem kõvatamine, muidu oleks preagu juba maanteel ja sõidutaks hullu seljakotti, mitte ei räägiks foorumis kuidas 150 ei rahulda :P


Re: (TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 17:11
Postitas sepp

Mine kraabi motodepoo ust


Re: (TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 17:51
Postitas reimps
sepp kirjutas:

Mine kraabi motodepoo ust

Mind näiteks ei häiri küüntega vastu klaasi kraapimine.


Re: (TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Postitatud: 06 Juul 2018, 20:05
Postitas TiitX11

Seljakoti soovid on need viimased....Aga mis suurt vahet X11-l ja busal...no on aga mitte suurt. Just käisime pojaga eesti tiirul, tema busaga ja mina omaga. Piisas mõneks ajaks ja koos "plate peale" minna polnud soovi. Küll aga sai kohatud teed millel 15cm lahtist, just kinnisõitmata kildu ja sai nii 2-3km sõidetud....kah omamoodi "elamus". Kumbki ratas selleks ei kõlba.....
Ja (tehtud) pealkiri on vale, võiks olla: sooviksin proovida.....järsku ei sobi ja selleks on põhjusi palju.