(TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

(TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Sama jutt tahaks proovida VÕIMSAT ja kerget tsiklit........aga nagu pole ja mingi 150KW ei rahulda.....
https://autowise.com/the-pgm-2-0-liter- ... superbike/

Viimati muutis TiitX11, 05 Juul 2018, 16:39, muudetud 1 kord kokku.


Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2488
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas Maaks »

TiitX11 kirjutas:

Sama jutt tahaks proovida VÕIMSAT ja kerget tsiklit........aga nagu pole ja mingi 150KW ei rahulda.....
https://autowise.com/the-pgm-2-0-liter- ... superbike/

Nimekiri ratastest parima võimsuse/ kaalu suhtega
1.2012 Ducati 1199 Panigale S 1:2.47
2.2012 BMW S1000RR 1:2.49
3.2010 BMW S1000RR 1:2.55
4.2004 Kawasaki Ninja ZX-10R 1:2.91
5.2008 Honda CBR1000RR 1:2.92
6.2007 Yamaha YZF-R1 1:2.93
7.2006 Suzuki GSX-R1000 1:2.98
8.2004 Yamaha YZF-R1S / 2012 Kawasaki Ninja ZX-14R 1:3.09
9.2003 Suzuki GSX-R1000 1:3.13
10.2007 Ducati 1098S / 2010 Aprilla RSV4 Factory 1:3.14
Sealt pärit ja postitus oli aastast 2015, seega praegu võib olla midagi muutunud.
EDIT: Kiireim (ja kõige odavam) viis oma ratta performancit paremaks muuta on kaalust alla võtta.
EDIT2: Seda vist ei saa eestis proovida? https://newatlas.com/the-vyrus-987-c3-4 ... cle/13975/

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Veereta rulli,osta Vip pilet MotoGP-e ja küsi mõnest boksist sõita.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

franz125 kirjutas:

Veereta rulli,osta Vip pilet MotoGP-e ja küsi mõnest boksist sõita.

Kaalust alla on tõesti kõige odavam moodus. Jutt oli koos lingiga rohkem naljaks pandud :D Moto GP rattad on väga erilised, just sellele sõitjale häälestatud ja ülisuurte pööretega. Selline tänavasõiduks ei kõlba....kui ainult selle "õige" sõitja juhtimisel. Igasugu imemasinaid on olemas Boss Hoss näiteks 8,2l :lol: olen seljas istunud.....seisva mootoriga ja see oli ka "väike" variant....sõit ei pidanud midagi erilist olema, umbes nagu vulcaniga ainult veelgi raskem ja veelgi raskemini juhitav. Nende imemasinatega pole lootustki sõita, hea kui lähedalt näed ja isegi see on väga vähe tõenäoline. 417HJ ; 265KG ja 319NM ja 340KM/h.... ja vabalthingav. Vist on absoluutne tipp...isegi hinda pole :D
https://www.motonews.ru/2015/12/07/Moto ... _Avstralii
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... tanium.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... ringer.htm

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 913
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Kui võimast ja kerget vaja, siis peaks kvalifitseeruma mõni turbokas? Kasutajate rataste rubriigi alt mõne leiab, ehk lubavad proovida.

Hakkasin mõtisklema, et tegelikult on kasutaja Tiit soov aus. Tahaks ka kunagi kogeda/proovida mingit 300 + hp turbobusa vms. Enda igapäevaratas on ligi 150hp ja üsna kerge, kuid midagi üle mõistuse see pole.

Viimati muutis Boobush, 06 Juul 2018, 00:47, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas Kirs »

No sellel Aurora V8 -al ei saagi hinda olla, sest pole tootmissegi läinud. Küll aga palju nägusam PGM V8 võid omale soetada. 180 000 dollarit.

SERTÃO
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Osta Kawasaki H2. Aju flashiga ja sumpavahetusega ning korraliku seadistusega tuleb sealt 280hp mootorist. Sõbral mul see olemas. Edasi käib nii, et peale seda unustad oma vulcanid bossid ja vee ennid rattalt maha astudes ãra ;) Maserati 470hp mootoriga kuulus "Lazareth" on ka 500k euriga müügis..peaks vast sussi ringi tõmbama too ka.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Need hobujõud peab kuidagi kiiruseks ka muutma ja see on asja kõige keerulisem külg.Milleks jõud kui seda rakendada ei saa.Enamus neist ägedatest ratastest tehtud puhtalt selleks et neid saab teha.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

Sõida paar päeva 125-se rolleriga ringi ja siis võta ükskõik milline 600+ cc masin ;)

Käisin just Portugalis ja kuna tsiklirent lasi rämedalt üle siis pidin leppima rolleriga.. 125-ne kahe (suht kerge) inimesega pardal oli täitsa ok minekuga. Kui koju jõudsin siis tundus oma 650-ne enduurokas nagu noor täkk amfetamiinilaksu all :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

ElectroMoto kirjutas:

Sõida paar päeva 125-se rolleriga ringi ja siis võta ükskõik milline 600+ cc masin ;)

Käisin just Portugalis ja kuna tsiklirent lasi rämedalt üle siis pidin leppima rolleriga.. 125-ne kahe (suht kerge) inimesega pardal oli täitsa ok minekuga. Kui koju jõudsin siis tundus oma 650-ne enduurokas nagu noor täkk amfetamiinilaksu all :D

Just, just! :D Algul oligi 1800-se asemel 125-ne, 1800-se Warriori jätsin pojale ja võtsin tsikli mis oleks matkaautosse kerge panna. Kahjuks varsti tuvastasin, et see 125-ne on üliohtlik masin ja ei saa kuidagi taga teedel hakkama....küll rekkad üritasid möödasõite, küll jäi tõusudel 1-ga hätta kui seljakott taga istus ja miljon muud häda kuni tekkis selle uue demotsikli vastu VIHA. Kui vihmas sõita ja KÕIK sind veel lisaks pritsivad oled nagu õlises porilombis püherdanud. Sai X11 võetud, lühike teljevahe ja mahub samuti napilt masinasse. Sellega sõites kisub juba nägu naerule ja kiirteedel vähesed tuhisevad mööda, tõuse jäksab võtta ja powercommander sai häälestatud just madalaotsale...tuli väänet alt 20% juurde :D
Töökindel ja lollikindel masin....aga see ei ole see kõige, kõige, kõige. Vulcan on puhtalt cruiser ainult natuke äkilisem kui tavaratas oleks, temaga samuti ei saa seda ülimat kaifi kätte olgugi, et max.kiirust on võimatu välja kannatada......pea tahab koos kiivriga otsast rebida. Seljakott aga on kiiruste suhtes hoopis hull (mida pole enne naiste hulgas kohanud :wack: ) ka 250 jääb "väheks".....X11 üle selle ei jõua ja isegi seda koos "kotiga" ei suuda saavutada :D
Super tsiklite proovimisel on häda selles, et isegi ostusoovi korral kardetakse anda proovida nagu selle kivist hinnaga 8tonnise tsikliga. Lisaks ka see, et sellistega mingi lühike sõit ja lollitamine võib kurvalt lõppeda, vaja harjutada, tundma õppida enne pole sealt midagi loota v.a. känkrad ja murtud kondid :shock: See kehtib ka minu vulcan-i kohta, ega taha niisama sõita anda....sest sõitmine pole lihtne juba kaalu tõttu ja algul tekib (suht sageli) soov rutskat keerata. See aga harjumuse puudusel ajab 400kg eluka tagarattale või muudab juhitamatuks nagu hiinlane selle õnnetu ferrariga......puru tsikkel koos invaliidistunud ostjaga on müüjale õudusunenägu :D
.....
¤ Need hobujõud peab kuidagi kiiruseks ka muutma ja see on asja kõige keerulisem külg.Milleks jõud kui seda rakendada ei saa.Enamus neist ägedatest ratastest tehtud puhtalt selleks et neid saab teha. ¤
......
Ka õige aga osaliselt. Pikk kiige, ei tõsta otsa ja suurel kiirusel ratta puksimine on vähe tõenäoline (jätame siis 500+hj tsiklid välja :D ). Möödasõidud on lust ka ferrarilaadsetest elukatest, kiiruse "piir" puudub või õigemini on omal peas kahe kõrva vahel. Aga probleeme on rohkem: teh. hooldus, ülevaatused, kallis hind ja kõik muu kaasnev. See aga ei tähenda, et ei võiks proovida........

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ullult läheb teemast mööda aga ma ei saa sust Tiitx11 aru milliste sõiduomadustega ratast sa tahad või kuidas sa sõidad.Seniloetu põhjal ainult otse ja 6ndaga slaidides või.Ma omalt poolt pean nentima et mööda maanteed põletamine on üks igavamaid tegevusi üldse,ainuke adrekas on see kui hakkad omale pähe raiuma et kohe tuleb põder või politsei.Mulle meeldib kallata ja oma oskuste juures ei ole mulle minu omanduses olevad rattad küll väheks jäänud.Päris kindlasti ei kasuta ma nende kogu potentsiaali ära.Ja kuima ka ostaks omale mingi überrinka ratta siis kardan et ringiajad vähenevad küll marginaalselt.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2488
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Selle teema valguses tahan lisada mõttetera - ei ole lahjat ratast, on liiga sirge tee :lol:

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

franz125 kirjutas:
Spoiler

Ullult läheb teemast mööda aga ma ei saa sust Tiitx11 aru milliste sõiduomadustega ratast sa tahad või kuidas sa sõidad.Seniloetu põhjal ainult otse ja 6ndaga slaidides või.Ma omalt poolt pean nentima et mööda maanteed põletamine on üks igavamaid tegevusi üldse,ainuke adrekas on see kui hakkad omale pähe raiuma et kohe tuleb põder või politsei.Mulle meeldib kallata ja oma oskuste juures ei ole mulle minu omanduses olevad rattad küll väheks jäänud.Päris kindlasti ei kasuta ma nende kogu potentsiaali ära.Ja kuima ka ostaks omale mingi überrinka ratta siis kardan et ringiajad vähenevad küll marginaalselt.

Tegelikult ma puhtalt teoretiseerin siin. Ehk millist ratast unistaks proovida :D Unistada ju ikka võib ja 125-se katsetamine kohe mitte ei paku pinget...olgugi, et sellega on linnas ja tihedas liikluses teiste tsiklite vahel (lõunamaad ja väikesed alla 60-sed kiirused) parim sõita, hädakorral annab ka üles tõsta ja käsitsi "teisaldada".

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

ttt
Postitusi: 323
Liitunud: 30 Mai 2016, 13:12
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 14 korda

Re: (TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas ttt »

Et su see seljakott siis tahab lihtsalt sirgel teel kiiresti sõita nagu? Siis äkki mõni kiirendusratas, mida saab kuskil lennuväljal lendu lasta? :D


reimps

Re: (TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas reimps »

Rahu nüüd, tegudeni ei ole ju plaanis jõuda, lihtsalt digi(sülje)jälge toota.

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: (TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

reimps kirjutas:

Rahu nüüd, tegudeni ei ole ju plaanis jõuda, lihtsalt digi(sülje)jälge toota.

Eks ikka asjad jäävad RAHA JA AJA TAHA. See 6tuhandene oli super hinnaga ja kunagi ei tea kui näkkab :D

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: (TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas will111 »

Seljakotid ainult sirgel teel ja otse ju sõita tahavadki :D ja neid 300+ välja jooksvaid masinaid on täiesti võimalik igaühel poest osta, mida siin kõvatada...kui on nii suur soov siis tuleb minna ja ära osta ning tegusid teha. Aga nagu öeldi, siis eks eesmärk on ikkagi rohkem kõvatamine, muidu oleks preagu juba maanteel ja sõidutaks hullu seljakotti, mitte ei räägiks foorumis kuidas 150 ei rahulda :P

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: (TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas sepp »

Mine kraabi motodepoo ust


reimps

Re: (TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas reimps »

sepp kirjutas:

Mine kraabi motodepoo ust

Mind näiteks ei häiri küüntega vastu klaasi kraapimine.

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: (TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Seljakoti soovid on need viimased....Aga mis suurt vahet X11-l ja busal...no on aga mitte suurt. Just käisime pojaga eesti tiirul, tema busaga ja mina omaga. Piisas mõneks ajaks ja koos "plate peale" minna polnud soovi. Küll aga sai kohatud teed millel 15cm lahtist, just kinnisõitmata kildu ja sai nii 2-3km sõidetud....kah omamoodi "elamus". Kumbki ratas selleks ei kõlba.....
Ja (tehtud) pealkiri on vale, võiks olla: sooviksin proovida.....järsku ei sobi ja selleks on põhjusi palju.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”