Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
Spoiler
Gerd kirjutas:mx77 kirjutas:Ma ei ole nagu kuulnud, et Jaapani ekspordile oleks maksud vahepeal suurenenud või mingeid uusi makse oleks lisatud.
Mitte ekspordile aga heitgaasi nõuetele! Sain aru, et jaapanlased ei hakka nii “väikese” turu pärast oma väljalaskeid jms muutma, et saaks euroopasse turustada!
Ma ei ole ka kuulnud, et hetgaasinõuetele mingid maksud EL-is oleks kehtestatud. Uute sõidukite puhul on lihtne, kas vastab kehtivatele nõuetele ja võid müüa või ei vasta ja ei tohi müüa. Kuna HD müüb, siis ilmselt pole raske neid tsikleid normidele vastavaks saada. Kui veel hetgaasinormidest rääkida, siis USA Californias on need veel rangemad kui Euroopas.
Väljalasked on neil ammu superpuhtad, koos kattide ja muu mudruga. Vaata kasvõi Yamaha Warriori pütti.
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
mx77, ilmselt sa ei ole midagi kuulnud ka sellest, et näiteks viimase 20a jooksul kuskil mingid normid oleksid kuidagi muutunud või mingeid uusi norme ja nõudeid oleks kehtestatud. see, et sina ei ole mingist asjast kuulnud, tähendab, et sellist asja ei ole loomulikult olemas
kuna sa mitte millestki mitte midagi kuulnud ei ole siis võid ennast harida näiteks siit ühte tabelit uurides, tabel on jutu lõpus ja on üsnagi paljuütlev! http://www.airclim.org/acidnews/2010/AN ... otorcycles
Keegi ei öelnud, et väljalaset oleks väga raske või lausa võimatu normidele vastavaks muuta, öeldi, et jaapanlased ei hakka väikse eu turu pärast sellega tegelema. Ma usun, et ju nad oskasid selle asja natuke paremini läbi arvutada kui sina oma "arvamistega". California ei võrdu USA.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
will111 kirjutas:Spoiler
mx77, ilmselt sa ei ole midagi kuulnud ka sellest, et näiteks viimase 20a jooksul kuskil mingid normid oleksid kuidagi muutunud või mingeid uusi norme ja nõudeid oleks kehtestatud. see, et sina ei ole mingist asjast kuulnud, tähendab, et sellist asja ei ole loomulikult olemas
kuna sa mitte millestki mitte midagi kuulnud ei ole siis võid ennast harida näiteks siit ühte tabelit uurides, tabel on jutu lõpus ja on üsnagi paljuütlev! http://www.airclim.org/acidnews/2010/AN ... otorcyclesKeegi ei öelnud, et väljalaset oleks väga raske või lausa võimatu normidele vastavaks muuta, öeldi, et jaapanlased ei hakka väikse eu turu pärast sellega tegelema. Ma usun, et ju nad oskasid selle asja natuke paremini läbi arvutada kui sina oma "arvamistega". California ei võrdu USA.
Pagana keenjus omast arust. kas ma olen kuskil poole sõnaga öelnud, et saastenormid ei lähe rangemaks või? Küsimus oli väljakäidud maksudes. Mis sa oma pisikese peakesega arvad, et jaapanlased mõtlevad, ahh see 500 miljonit inimest EU turg on nii väike, et me parem ei üritagi oma rattaid seal müüa? Naiivik jumala eest.
Sa võiks üritada rohkem mõelda ja vähem postitada.
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
500 miljoni inimesega turg pole kindlasti väike, aga iseasi palju reaalseid ostjaid on. Äkki noored bikerid ei taha selliseid suure mootoriga diivaneid piisavalt ning keskealised soovivad rohkem Harrikaid kui analoogseid japse nende asemel.
Japsidel on kindlalt kõik välja arvutatud ja mingi põhjus seal on, miks nad neid rattaid enam EU-s müüa ei taha. On selleks väike klientuur, marketingi eripärad, saastenormid või krt teab mis, alati ei pruugigi meie sellest loogikast aru saada. Vaadates jaapanlaste poolt pakutavat autode mudelivalikut, siis tundub ka kummaline miks näiteks Honda ainult väike, väike keskklass ja linnamaastureid pakub ning näiteks Accordi nimekirjast maha tõmbas. Aga mingid kaalutletud ja põhjendatud otsused seal on, sama kindlasti ka tsiklitega.
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
ega jah, mx jaoks on vist raske mõista ja vahet teha euroopa turul misiganes tüüpi kaherattalise sõiduki mõistes ja euroopa turul diivani ostjate mõistes. kuigi kõige selle suure tarkuse juures võiks ju osata sellistel asjadel vahet teha.
eks saastenormid on arvatavasti üks osa põhjusest ja üks muutuja selles valemis. loomulikult mitte ainuke põhjus miks selline otsus teha. aga ka see üks muutuja valemis võib olla just see, mis muudab arvutuse lõpptulemuse mingil hetkel selliseks, et otsus on mitte enam müüa. kui suurt pilti vaadata, just euroopas siis minumeelest on üsna ilmselge, et see ei ole ega olegi ilmselt kunagi olnud mingi arvestatav turg igasuguste cruiserite ja diivanite jaoks. ausalt öeldes ei ole mulle üheski euroopa riigis silma jäänud märkimisväärset hulka sedatüüpi rattaid ja nendest vähestest on ka suht suur osa ikkagi HD'd või mingisugused mitte-jaapani rattad. kui tootja jaoks on siin kasulikum keskenduda oma teist tüüpi rataste müügile ja promomisele siis loomulikult ta seda ka teeb. nii lihtne see lõpuks ju ongi
-
- Postitusi: 91
- Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
- Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
will111 kirjutas:ega jah, mx jaoks on vist raske mõista ja vahet teha euroopa turul misiganes tüüpi kaherattalise sõiduki mõistes ja euroopa turul diivani ostjate mõistes. kuigi kõige selle suure tarkuse juures võiks ju osata sellistel asjadel vahet teha.
eks saastenormid on arvatavasti üks osa põhjusest ja üks muutuja selles valemis. loomulikult mitte ainuke põhjus miks selline otsus teha. aga ka see üks muutuja valemis võib olla just see, mis muudab arvutuse lõpptulemuse mingil hetkel selliseks, et otsus on mitte enam müüa. kui suurt pilti vaadata, just euroopas siis minumeelest on üsna ilmselge, et see ei ole ega olegi ilmselt kunagi olnud mingi arvestatav turg igasuguste cruiserite ja diivanite jaoks. ausalt öeldes ei ole mulle üheski euroopa riigis silma jäänud märkimisväärset hulka sedatüüpi rattaid ja nendest vähestest on ka suht suur osa ikkagi HD'd või mingisugused mitte-jaapani rattad. kui tootja jaoks on siin kasulikum keskenduda oma teist tüüpi rataste müügile ja promomisele siis loomulikult ta seda ka teeb. nii lihtne see lõpuks ju ongi
Täiesti nõus... mina konkreetselt kirjutasin sellest, mida sai Ramo müügimehega arutatud ja konkreetselt öeldigi, et saastenormid ja väike turg... ja jutt oli suure kubatuuriga cruiseritest ja “diivanitest” ... vaata või esilehte... 600 cm3 kawa vulcan ilusti müügil... aga uut 1500 või 1700 siit kandist ei leia
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
Pigem lihtsalt olematu turg ja kõik. Kui need suured v2 japsid reaalselt müügiks läheks ning firmad omale suurt tulu teeksid, poleks mingisugused saastenormid piiriks, ega jaapanlane loll pole, et rahamasinal nii lihtsalt kraanid kinni keeraks. Pigem jah vähene ostjaskond. Noored neid ei taha, ning vanemad kellel vôimalusi ostavad selle "õige" ehk siis HD. Kuigi, seda teavad tegelikkuses ilmselt kõik, et japsi v2 teeb samaväärsele hd-le igast asendist ära( hind, vastupidavus, hoolduskulud) jne.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
Need kaks asja ju ongi omavahel otseselt seotud. Kui turgu oleks, siis oleks saastenormide teema vähem oluline faktor tulususe juures. Kui aga turg on nõrk siis täpselt see küsimus kerkibki õhku, et kas on mõtet punnitada mingitele eraldi karmidele nõuetele (mis ILMSELGELT maksab tootja jaoks raha ja lisab tootmisprotsessile keerukust) vastamisega selle nimel, et müüa natuke rohkem rattaid. Kui selle raha võib hoopis panustada reklaami ja promosse kuskil teisel turul, et müüa seal rohkem rattaid, mis ei pea nendele nõuetele vastama. Ühtlasi ma pakun, et euro on jaapani tootjate jaoks tänasel päeval täiesti igav ja üsna võimalustevaeva turg. Nad teavad praeguseks väga hästi, mis siin müüb ja mis siin ei müü ning müüma ei hakkagi. Miski hiina või mõni teine kiiresti areneb suur majandus on arvatavasti palju arvestatavam koht, kus oma turuosade eest võidelda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.