Poolvärske mootorrattur otsib sõiduvahendit.

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Admiral Vint
Toetajaliige
Postitusi: 175
Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 29 korda

Re: Poolvärske mootorrattur otsib sõiduvahendit.

Lugemata postitus Postitas Admiral Vint »

AzA kirjutas: 19 Mär 2019, 10:25

Konkreetselt rääkides, sa oled 180, pea 100 kilo, saad aru, mida tähendab 100kw 200 kilose masina küljes ... jäta need er6-d, sv650-mned, 600sed reas4-jad jms mudru välja. Sul on nendega ebamugav sõita - liiga suur oled. Suur ratas, suur mootor on lihtsalt mugavam.

no mis jutt see nüüd on? ma olen 97kg/190cm ja mu CBR500 on täiesti okei masin selliste mõõtude juures.
taaskord teemaalgatajale, mine BIkepointi või kuskile kus palju eri masinaid sees on ja istu peale.. ja vaata mis mugav tundub. Kui sul load olemas võid ka ju proovitiiru küsida.. siin netis võibki kõvatama jääda 2 vs 3 vs 4 silkut ja võimsused ja muud



2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC | Honda CRF300 Rally -> 2018 BMW R1200GS -> 2022 BMW R1250GS Adventure
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Poolvärske mootorrattur otsib sõiduvahendit.

Lugemata postitus Postitas AzA »

Ega ma vaidle, täiesti võimalik.
Räägin enda isiklikku ja oma sõprade tuttavate kogemusest 20 aasta vältel. Loomulikult võib sobida ka er6 või cbr500 190mnesele mehele.
Ei pea üldse isiklikult võtma, ma olen ka 400se reas kahega sõitnud ja täitsa lahe on, aga mitte abikaasa ja pagasiga nuustakule ja tagasi ..... küsiti ikkagi miskit muud kui linnavurri.
Teemalgataja kogub info kokku ja viskab kasutu välja ei muud.

Teemalgataja: tahad, siis pärnus miskise aprillis zrx1200-t või v2 tuonot saad katsetada. Ühele mahub terve elamine peale, teisele peale upakil tagumikuga abikaasa, lisaks paremal juhul suitsupakk ja kabanoss ...

Aga mulle meeldib.

Elevant
Postitusi: 33
Liitunud: 22 Sept 2018, 18:38
Tsikkel: Honda CBR1100XX
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Poolvärske mootorrattur otsib sõiduvahendit.

Lugemata postitus Postitas Elevant »

Ma paneks ka oma kaks senti siia juurde.

Vanus 28, eelnevat sõidukogemust lubade tegemine ER-6N'iga(5a tagasi) ja mõned sajad kilomeetrid rollerite/võrridega, seda enne lubade tegemist. Mõõtudelt olen väike 170cm@85kg. Esimeseks rattaks ostsin omale Blackbird'i(kes ei tea, siis CBR1100XX). Läksin teadlikult seda ratast ostma ja nõustun eelpool Henni kirjutatuga, et ratas ise on õige, aga mees ratta jaoks on vale, ehk siis tuleb õppida konkreetse isendiga sõitma ja ilmselt samamoodi, teades, et ratas on ülivõimas, siis hoiad ennast lihtsalt tagasi. Sain ka kohe esimesel õhtul ühelt ristmikult välja keerates ratta põiki(enda arvates ei keeranud kõvasti) ja peale seda jõudsin järeldusele, et tuleb ainult sõita, sõita ja sõita, et saada oma oskused selliseks, et võiks hakata ka selle ratta jõudu ära kasutama.
ABS'iga isendiga pole sõita saanud, seega kommenteerida väga ei oska, aga samas nõustun eelkõnelejate Urmase ja Mac'iga, et selliseid väga ränkasi pidurdusi, kus esimese ratta võiks plokki pidurdada, väga ikka ei esine. Vähemalt mitte linnavahel normaalselt sõites. Võimalik muidugi, et minu rahulikule sõidustiilile annab juurde see, et ma olen kutseline autojuht ja minu sissetulek sõltub minu lubadest.

Ehk siis võta see ratas, mis meeldib ja kui ei suuda kohaneda, siis tuleb võtta järgmine. Kuna iga inimene on siiski erinev, siis teiste soovituste põhjal on raske ratast valida.


Teema algataja
Luxor
Postitusi: 1010
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Asukoht: Veelinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Poolvärske mootorrattur otsib sõiduvahendit.

Lugemata postitus Postitas Luxor »

Nuneh, teema läks põrinal käima! Tore! Valik on juba ilus ja segane! ABS-ga kokkupuuteid on mul olnud vähe. Õppesõidukil sain ta rakenduma alles platsieksamil. Võtan arvesse ka eelneva jutu siin.
Ehk oskab ka keegi midagi "kukkumispunnidest" paar head/ halba rida lisada. Millise tegumoega isendeid eelistada? Valik on suur ja tootjaid meie kontinendil ka jagub. SinuToru videod on küll informatiivsed, kuid kõike meie oludesse rakendada ei saa.

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Poolvärske mootorrattur otsib sõiduvahendit.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Oleneb, milline tsikkel valituks osutub.
Isiklikult meeldivad "rauad" sest sinna saab igatsugu lisavidinaid külge pookida: jalarauad, lisatuled....

Saadetud kettaga lauatelefonist!


Teema algataja
Luxor
Postitusi: 1010
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Asukoht: Veelinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Poolvärske mootorrattur otsib sõiduvahendit.

Lugemata postitus Postitas Luxor »

Kuna ma suurem asi ehitaja, tjuunija või äpinäppija ei ole, siis pistas loo lõpu ka siia. Ostetud sai lõpuks Honda NT700V, mida meistedati kunagises Montesa tehases Hispaanias. Masina võtsin ligi Läike teelt ning garantiiaja läbis veatult. Millegi koleda või kulukaga masin hooaja lõpuni ei üllatanud. Eelmise elu veetis ta Itaalias kellegi helilooja käes ning viimased paar aastat olevat masin lihtsalt kusagil kuuri all või aianurgas vedelenud. See peegeldus vastu ka masinas olnud vedelikes. Mootoriõli oli tumedam kui öö ja tagareduktoris paras sült. Pidurivedelik paistis veel läbi. Lisaks esiamortide hooldus, vahetatud piduriklotsid ning süüteküünlad ja muidugi vanad vedelikud uute Motuli mooside vastu. Sügisel olid teenindustes parajad sabad. Ennem talvekorterisse minekut vahetasin iseseisvalt (1 motohullu sõbranna pealekäimisel) mootoriõli koos filtriga ära. Seekord läks odavama hinna tõttu mootorisse Yacco täissünt. Kevadine Motuli poolsünt väljus aprilliöise taevakarva tumeollusena taas - ilmselt 7000 km ja eelnevate jääkide sümbioos.
Masin sidurdab-kihutab-pidurdab. Viimaseid blokki ei saanud kordagi. Velgedel 4 a vanused battlax bt-021 kirjadega rehvid, mis suure tõenäosusega selle aasta lõpuks oma otsa ka leiavad. Maanteel alates kolmandast käigust täiesti eduliselt rullitav kuigi eriline kubemerakett see masin ei ole! Legaalsete kiirustega saab eeskujulikult hakkama. Kaksi ratsutades kiirendus niru, kuid kütusekulu tõusu kah ei märganud. 98 mekib talle ka paremini kui 95. Sooja ilmaga linnas jõnksutades peksab jääksoojuse sülle - istu kui kerisel. Kohvrid/ panipaigad eeskujulikud, neist oli palju abi ja kasu. Gondlid käivad kah edukalt. Sõidupapud peavad head olema, sealkandis tõmbab tuul eriti kohe. Müügisoovi ega -mõtted ning ka viitsimist selleks hetkel ei ole. Sahistatakse, et Deauville saab omale AfricaTwini mootoriga uue põlvkonnas sel aastal. Näis, mis aasta toob...
Interneeduse kohaselt oli/on NT700V ka popp masin erinevate riikide (UK, Iirimaa, Hispaania, Beneluxi maad jne.) jõustruktuuride hulgas. Lisaks Rumeenias/ Modaavias tegutsev SMURD (sarnaneb suuresti meie kiirabile), brittide Network Rail bla bla bla. Loetelu nii juba koledalt pikk, seega munalõikur või kivipurustaja see masin ei ole.

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Poolvärske mootorrattur otsib sõiduvahendit.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Eelmise elu veetis ta Itaalias kellegi helilooja käes ning viimased paar aastat olevat masin lihtsalt kusagil kuuri all või aianurgas vedelenud. See peegeldus vastu ka masinas olnud vedelikes. Mootoriõli oli tumedam kui öö ja tagareduktoris paras sült. Pidurivedelik paistis veel läbi.

Sealt mainitet' asutuses on tsiklid samas seisus mis enamuses autoaedades-Saksast, kirikuõpetaja oma, sõitis vähe ja ainult pühapäeval :wack:

Saadetud kettaga lauatelefonist!


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Poolvärske mootorrattur otsib sõiduvahendit.

Lugemata postitus Postitas Tort »

Ma heliloojat polegi kuulnud veel. Soovitan omalt poolt tulevikuks siseaudiitorit või prokuröri.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Poolvärske mootorrattur otsib sõiduvahendit.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Tort kirjutas: 15 Jaan 2020, 08:12

Ma heliloojat polegi kuulnud veel. Soovitan omalt poolt tulevikuks siseaudiitorit või prokuröri.

Need tulevad tähestikus hiljem:
A-arhidekt
B-bioloog
jne

Juu siis oli järg H juures- helilooja

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Poolvärske mootorrattur otsib sõiduvahendit.

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Spoiler
yeekim kirjutas: 15 Jaan 2020, 10:22
Tort kirjutas: 15 Jaan 2020, 08:12

Ma heliloojat polegi kuulnud veel. Soovitan omalt poolt tulevikuks siseaudiitorit või prokuröri.

Need tulevad tähestikus hiljem:
A-arhidekt
B-bioloog
jne

Juu siis oli järg H juures- helilooja

Enamus autosid on kirikuõpetajate omad, seega, sinu loogikas on ebakõla.
Ma kaldun arvama, et see järjestus tuleb selle järgi, millal sa elus alates sünnist kellegagi kokku puutud. Kirikuõpetaja on suht alguses, hiljemalt ristimisel. Sellest tulenevalt vaevab mind küsimus, et miks ämmaemandate masinaid nii vähe saada on?

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Poolvärske mootorrattur otsib sõiduvahendit.

Lugemata postitus Postitas M.T. »

No see on maalaste google translate ehk kirikuõpetaja pole mitte pastor vaid church... Seega ikka väga tähestiku alguses.

Kasutaja avatar

Henn
Postitusi: 370
Liitunud: 23 Dets 2006, 13:07
Tsikkel: Honda
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 58 korda

Re: Poolvärske mootorrattur otsib sõiduvahendit.

Lugemata postitus Postitas Henn »

yeekim kirjutas: 15 Jaan 2020, 07:18

Eelmise elu veetis ta Itaalias kellegi helilooja käes ning viimased paar aastat olevat masin lihtsalt kusagil kuuri all või aianurgas vedelenud. See peegeldus vastu ka masinas olnud vedelikes. Mootoriõli oli tumedam kui öö ja tagareduktoris paras sült. Pidurivedelik paistis veel läbi.

Sealt mainitet' asutuses on tsiklid samas seisus mis enamuses autoaedades-Saksast, kirikuõpetaja oma, sõitis vähe ja ainult pühapäeval :wack:

Läheb läbuks...
Aga see kirikuõpetaja ametiauto seletab nii mõndagi. Külma mootoriga mööda munakivisillutist kirikumäkke turnimine kajastub väsinud amortides ja kulunud mootoris. Teinekord läheb mõni pudel armulauaveini katki ning mälestus sellest ei kustu ka kõige kangema salongipesuga.


Teema algataja
Luxor
Postitusi: 1010
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Asukoht: Veelinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Poolvärske mootorrattur otsib sõiduvahendit.

Lugemata postitus Postitas Luxor »

Elu käib kui käärituskambris või mõne kohaliku omaviletsuse volikogus! Kui siin läbuks enam ei lähe, siis on epideemiline listeeria või diarröa oma töö teinud. :)
Noodimehaanik on fakt - kontrollitud! Võinuks eelnevalt ka kirikuõpetajale kuuluda - temagi samasugune inimene nagu enamus meist!
Müüjale pole minul otseselt midagi ette heita. Läbisõit esmaselt veidi ehmatas, sai proovisõitu ja miski ei tilkunud ega logisenud kah. Masina legaliseerimine võttis mitu päeva (paberid olid korras, kuid....) aega, aga see on hoopis teise firma pohmakas.

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”