Benelli ja CFMOTO

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Maitt
Postitusi: 10
Liitunud: 26 Juun 2013, 14:36

Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Maitt » 22 Apr 2019, 19:08

Kas kellelgi on kogemusi/infot nende markidega mootorrataste kohta? Kuidas neil kvaliteedi ja vastupidamisega on? Kas neid Eestis(Tartus) remontida ka saab, varuosi leidub?

Küsin, sest mõtlen, et ehk võiks nende tootevalikust osta naisele esimese mootorratta.
Viimati muutis Maitt, 25 Apr 2019, 09:34, muudetud 1 kord kokku.



Luxor
Postitusi: 227
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ NT700V
Tänatud: 4 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Luxor » 22 Apr 2019, 19:26

Palun! -> https://motohobi.ee/firmast/
Vastupidavuse osas ei oska ma midagi lisada! :P
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

iSlanderEST
Postitusi: 213
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: CRF1000L
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas iSlanderEST » 22 Apr 2019, 22:38

CFMOTO ehitab KTMe (790 ja väiksemad), niiet kvaliteedi osas see näitab midagi.

Kui ostad, siis kindlasti jaga muljeid
Kasutaja avatar

Raiku
Postitusi: 22
Liitunud: 10 Mai 2009, 14:32
Tänanud: 4 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Raiku » 22 Apr 2019, 23:20

Benelli on tänapäeval Qiangjiang'i üks kaubamärkidest, nagu ka Keeway.
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 180
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F, R6, GS500
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas srx » 23 Apr 2019, 13:51

Olen kuulnud kirumist CFMOTO variaatori teemal. Mõnesaja kilomeetrise vahega mitu tükki vahetatud. Mingi jama nendega.
Aga see on ATV teema. Mootorrattal sellist detaili üldiselt ei ole ja seda viga mootorrattal tekkida ei saa.

Hyosung on ka veel üks taoline tootja, InterMoto müüb neid. Varuosade/hoolduse osas info puudub.
Hyosung teeb Suzukile asju. Ja nende GT650 on visuaalselt sarnane SV650-le, kuigi ainult visuaalse sarnasusega see piirdubki.
Olen käinud paari kasutatud hyosungiga proovisõitu tegemas. Iseenesest tundus täiesti sõidetav ratas, eriti linnas. Aga sellega minu kogemus ka piirdub.
Kuidas kestab ja kuidas varuosadega on - pole õrna aimugi.

pyta
Postitusi: 1022
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas pyta » 23 Apr 2019, 14:33

Hyosung pidi ka ju sv mootorit kasutama.
Keegi neiu siin sõitis ka pikki aastaid ja kiitis
RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 180
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F, R6, GS500
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas srx » 23 Apr 2019, 18:59

Ei ole SV mootor. Ja ei ole SV raam.
Sarnane mootor ja sarnane raam. Jupid ei ole samad.
Vähemalt minu interneti sügavustes kaevamine on sellise info andnud.

Vahepeal kogusin aktiivselt infot Hyosungi kohta, sest paberi peal tundus nagu äss diil ja mõte oli üks ära osta. Teoks see ei saanudki, põhiliselt sellepärast, et tegelikult pole veel ühte sama tüüpi ratast vaja.
Kasutaja avatar

Motokaubad
Postitusi: 7
Liitunud: 11 Dets 2017, 14:52
Tsikkel: https://www.motokaubad.ee
Kontakt:

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Motokaubad » 24 Apr 2019, 23:43

Tere!

Võime Benelli poolt oma klientide kogemuse põhjal sõna võtta.

Nimelt oleme Benelli mootorrattaid 2 aasta jooksul Eestis müünud tänaseks ca 40tk. Suur valik kuluosi ja olulisi varuosi on olemas meie enda laos Tallinnas ja vajadusel tellime Benelli Itaalia laost, tarneajaga 1-2 nädalat olenevalt hooajast.

Benelli hoolduspartnereid võib leida üle Eesti: 

TALLINN: Motokaubad, Laki 7 

TARTU: Motohoov, Puiestee 2F

PÄRNU: Pärnu Motopood, Liiva 2

RAKVERE: Varsta Tarvikute OÜ, Narva 29

KURESSAARE: Autofrend, Talli 2

Tänaseks päevaks on Benelli omanikuks aasia suurettevõte Qianjiang, mille emafirma Geely Grupp on üks maailma suurimaid auto- ja tehnoloogiatööstuse ettevõtteid, mille tehasestest veerevad välja peale Benelli ja Keewayde ka näiteks Volvo ja Lotus. Benelli peakontor, kogu arendusmeeskond ja tehniline personal on tema sünnilinnas Pesaros, Itaalias juba aastast 1911, olles üks Euroopa vanimaid mootorratta tööstusi.

Kas mootorratas on kvaliteetne ja kestab? JAH. Nii meie kliendid, kui ka teised Benelli omanikud on palju positiivset tagasisidet jaganud. Kes vähegi viitsib kodutööd teha, võib googeldada - artikleid on meeletult ja Benelli on oma hinnaklassi ja kvaliteedi suhtes kindlasti esirinnas.

Benelli Leoncino on näiteks kajastatud ka Eesti ajakirjanike poolt.

Tehnikamaailmas - http://www.mihkelkulaots.ee/2018/06/sob ... ncino-500/
Ja ka Autolehes, kus eelmise aasta numbris võrreldi 6000€ hinnaklassi jäävaid mootorrattaid (Benelli, Honda, Husqvarna ja KTM), mille võitu jäi Benelli KTM’iga jagama.

Huvi korral pakume valitud Benelli mootorratastele ka proovisõiduvõimalust Tallinnas ja Tartus.


Tallinnas: Motokaubad, Laki 7 / 552 5503 / info@motokaubad.ee

Tartus: Motohoov, Puiestee 2F / 551 4334 / motohoov@motohoov.ee

Ohutut liiklemist & seiklusrikast hooaja jätku! :)
Motokaubad.ee
15-aastase kogemusega motopood nüüd internetis!

Külasta meid: https://www.motokaubad.ee

kalevk
Postitusi: 3
Liitunud: 24 Apr 2019, 21:35
Tsikkel: CF Moto 650 TR

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas kalevk » 25 Apr 2019, 12:58

Tere
Olen kaks suve sõitnud CFMOTO 650 TR mootorrattaga. Kogemused positiivsed. Ratta juures meeldib istumisasend ja hea manööverdamise võime. Olen lihtsalt huvist proovinud teha MNT eksamil nõutavaid harjutusi ja näiteks "kaheksa" teeb teeb ilusti A1 kategooria ehk siis kõige väiksemas kastis ära. Vahel käinud motoorienteerumistel kus 6 tundi otsid kaardi järgi peidetud punkte ja kuidagi ebamugavalt selle aja jooksul tsiklil ei tunne.Tsikkel 6 käiguline. 90km/h sõites mootori pöörded 4500 p/min. ehk siis legaalsetel kiirustel ei lähe mootor liiga pöördesse.

kalevk
Postitusi: 3
Liitunud: 24 Apr 2019, 21:35
Tsikkel: CF Moto 650 TR

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas kalevk » 25 Apr 2019, 13:10

...Hetkel sõitnud 8000km ja tehnilisi probleeme pole olnud. Maale toob CFMOTO tehnikat Motohobi OÜ (asub Tartus). Hooldused olen teinud nende juures ja nende töötajad on olnud alati meeldivad ja abivalmis. Julgen arvata, et kui peaks midagi juhtuma tsikliga, siis üksi sind oma murega ei jäeta. Nii, et naisele esimeseks tsikliks sobiks küll! :D

Luxor
Postitusi: 227
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ NT700V
Tänatud: 4 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Luxor » 25 Apr 2019, 16:52

kalevk kirjutas:
25 Apr 2019, 12:58
Tere
Olen kaks suve sõitnud CFMOTO 650 TR mootorrattaga. Kogemused positiivsed. Ratta juures meeldib istumisasend ja hea manööverdamise võime. Olen lihtsalt huvist proovinud teha MNT eksamil nõutavaid harjutusi ja näiteks "kaheksa" teeb teeb ilusti A1 kategooria ehk siis kõige väiksemas kastis ära. Vahel käinud motoorienteerumistel kus 6 tundi otsid kaardi järgi peidetud punkte ja kuidagi ebamugavalt selle aja jooksul tsiklil ei tunne.Tsikkel 6 käiguline. 90km/h sõites mootori pöörded 4500 p/min. ehk siis legaalsetel kiirustel ei lähe mootor liiga pöördesse.
Mis on selle masina reaalne keskmine kütusekulu?
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7099
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 142 korda
Tänatud: 193 korda
Kontakt:

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas mx77 » 25 Apr 2019, 18:08

Luxor kirjutas:
25 Apr 2019, 16:52
kalevk kirjutas:
25 Apr 2019, 12:58
Tere
Olen kaks suve sõitnud CFMOTO 650 TR mootorrattaga. Kogemused positiivsed. Ratta juures meeldib istumisasend ja hea manööverdamise võime. Olen lihtsalt huvist proovinud teha MNT eksamil nõutavaid harjutusi ja näiteks "kaheksa" teeb teeb ilusti A1 kategooria ehk siis kõige väiksemas kastis ära. Vahel käinud motoorienteerumistel kus 6 tundi otsid kaardi järgi peidetud punkte ja kuidagi ebamugavalt selle aja jooksul tsiklil ei tunne.Tsikkel 6 käiguline. 90km/h sõites mootori pöörded 4500 p/min. ehk siis legaalsetel kiirustel ei lähe mootor liiga pöördesse.
Mis on selle masina reaalne keskmine kütusekulu?
Ma arvan, et võtab kõik ära, mis paaki valad ja küsib veel juurde

Luxor
Postitusi: 227
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ NT700V
Tänatud: 4 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Luxor » 25 Apr 2019, 18:13

mx77 kirjutas:
25 Apr 2019, 18:08
Luxor kirjutas:
25 Apr 2019, 16:52
kalevk kirjutas:
25 Apr 2019, 12:58
Tere
Olen kaks suve sõitnud CFMOTO 650 TR mootorrattaga. Kogemused positiivsed. Ratta juures meeldib istumisasend ja hea manööverdamise võime. Olen lihtsalt huvist proovinud teha MNT eksamil nõutavaid harjutusi ja näiteks "kaheksa" teeb teeb ilusti A1 kategooria ehk siis kõige väiksemas kastis ära. Vahel käinud motoorienteerumistel kus 6 tundi otsid kaardi järgi peidetud punkte ja kuidagi ebamugavalt selle aja jooksul tsiklil ei tunne.Tsikkel 6 käiguline. 90km/h sõites mootori pöörded 4500 p/min. ehk siis legaalsetel kiirustel ei lähe mootor liiga pöördesse.
Mis on selle masina reaalne keskmine kütusekulu?
Ma arvan, et võtab kõik ära, mis paaki valad ja küsib veel juurde
Kindlasti, kuid ma ei küsinud seda!
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7099
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 142 korda
Tänatud: 193 korda
Kontakt:

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas mx77 » 25 Apr 2019, 18:41

Lihtsalt kuidagi väga vale küsimus - kui mureks on kütusekulu, siis peaks kuskile rollerifoorumisse pöörduma
Kasutaja avatar

Ivoonu
Mode
Postitusi: 1256
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
Asukoht: Tartu
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Ivoonu » 25 Apr 2019, 19:15

mx77 kirjutas:
25 Apr 2019, 18:41
Lihtsalt kuidagi väga vale küsimus - kui mureks on kütusekulu, siis peaks kuskile rollerifoorumisse pöörduma
Olulisus sõltub aastasest läbisõidust, kui see jääb alla 5k km, siis poke tõesti vahet, üle 10k km on juba vahe, kas kulu on 5 või 10 l sajale.

Luxor
Postitusi: 227
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ NT700V
Tänatud: 4 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Luxor » 25 Apr 2019, 19:33

mx77 kirjutas:
25 Apr 2019, 18:41
Lihtsalt kuidagi väga vale küsimus - kui mureks on kütusekulu, siis peaks kuskile rollerifoorumisse pöörduma
Muret sel teemal ei ole, tundsin igati omakasupüüdmatut huvi.
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 180
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F, R6, GS500
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas srx » 25 Apr 2019, 21:51

Kui reaalne kütusekulu huvitab, vaata http://www.fuelly.com/
Kuigi CFMOTO ja Benelli kohta on seal väga vähe andmeid.

Muidugi kütusekulu varieerub päris palju sõltuvalt sellest, kuidas sõita.
Ma näiteks saan tavaliselt kütusekulu 6-7 vahel kuid selle rattaga saab ka sõita nii, et kütusekulu on alla 5. Ja saab ka nii sõita, et on üle 10, kuigi ilmselt mitte avatud liikluses.
See on oluline infokild, mida tavaliselt kütusekulu numbrite juures ei öelda.

reimps

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas reimps » 25 Apr 2019, 22:01

Benelli pumppüssid (õigemini nende plastikdetailid) kardavad külma, alla nulli kraade. Õnneks või kahjuks on nad kaks eri Benellit nüüdseks.

kalevk
Postitusi: 3
Liitunud: 24 Apr 2019, 21:35
Tsikkel: CF Moto 650 TR

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas kalevk » 25 Mai 2019, 12:30

Siin käis läbi küsimus CFMOTO 650 reaalse kütuse kulu kohta. Ei osanud varem sellele küsimusele vastata, sest ei olnud seda kunagi mõõtnud. Nüüd sai käidud veidi pikemal Eesti sisesel sõidul mille käigus sai sõidetud 637 km ja tulemuseks 4,01 l/100km. Ausalt öeldes ise ka positiivselt üllatunud! :D

Luxor
Postitusi: 227
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ NT700V
Tänatud: 4 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Luxor » 25 Mai 2019, 14:24

Selge pilt! Minu mürisejaga üsna ühte kateooriasse.
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!

Luxor
Postitusi: 227
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ NT700V
Tänatud: 4 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Luxor » 05 Juun 2019, 01:58

srx kirjutas:
25 Apr 2019, 21:51
Kui reaalne kütusekulu huvitab, vaata http://www.fuelly.com/
Kuigi CFMOTO ja Benelli kohta on seal väga vähe andmeid.

Muidugi kütusekulu varieerub päris palju sõltuvalt sellest, kuidas sõita.
Ma näiteks saan tavaliselt kütusekulu 6-7 vahel kuid selle rattaga saab ka sõita nii, et kütusekulu on alla 5. Ja saab ka nii sõita, et on üle 10, kuigi ilmselt mitte avatud liikluses.
See on oluline infokild, mida tavaliselt kütusekulu numbrite juures ei öelda.
Ei osanud hetkel mujale lisada. Fuelly-le lisaks olemas ka spiritmonitor.de.
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

jkristjan
Postitusi: 325
Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
Tsikkel: Kawasaki Versys 650 2019
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 81 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas jkristjan » 05 Juun 2019, 03:47

Benelli Leoncino 500 - olen teinud proovisõitu, tundus igati normaalne selle raha eest.
CFMoto 650 MT - olen huvi tundnud ja reviewsid vahtinud, kõik räägib korralikust tootest, mis on Versys 650 knock-off ja peaks andma kasutajale sarnase tulemuse odavama hinna eest.

Ainult ma ei tea, kuidas Eestis osta nii, et saad viimaste modifikatsioonidega asja, täpselt sellise nagu tahad ja mõistliku aja jooksul kätte. Kohe hakkab peale mingi 6 kuud tarneaja jutt, mille peale ma mõtlen et ma oskan ise ka haagisega Poola või Tšehhi sõita ja see küll mul nii kaua ei võta. Seda siis üldiselt kõigi motomüüjate kohta kellega üldse suhelnud olen, ma ei tea kuidas konkreetselt Benelli ja CFMoto olukord on aga oleksin üllatunud, kui neid kuidagi normaalselt Tallinnasse kohale saab.
In India, you brake by steering into the nearest elephant.



Vasta

Mine “Mootorratastest üldiselt”