Teine ratas

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


morse
Postitusi: 512
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Teine ratas

Lugemata postitus Postitas morse » 05 Juul 2019, 17:06

Macintosh kirjutas:
05 Juul 2019, 16:54
TA'ga ei saa teda võrrelda, sest Tiger tundub ja ka on palju suurem-kõrgem ratas. Minul ei ulatu jalad näiteks sadula alumises asendis täistallaga maha. Aga vana Super Tenere asendusena näeks ma teda küll.
Kui maastikusõidu selgeks saad ja rehv peab, siis on jalga vaja nii harva maha panna, et mõlema jala maha ulatumine pole eriti teema. Mul erinevate enduurodega vist polegi kunagi jalad täistallaga maas olnud (pigem on kikivarul, kui mõlemat maha tahan panna - ma 180 pikk aga koivad suht lühikesed).

Aga see 21” mudel tundub põnev...

Edit: shiiit... oma posti lugedes tundub nagu ma oleks mingi maastikuäss :)
Eks olen ikka piisavalt pisaraid ja higi valanud, kuna ei oska liivas või mudas õigesti käituda. Aga kui palju harjutad, siis avastas, et ühel hetkel on jalad üha rohkem ajast peg’idel.


Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6128
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 787 korda
Tänatud: 655 korda
Kontakt:

Re: Teine ratas

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 05 Juul 2019, 21:39

morse kirjutas:
05 Juul 2019, 17:06
Kui maastikusõidu selgeks saad ja rehv peab, siis on jalga vaja nii harva maha panna, et mõlema jala maha ulatumine pole eriti teema.
Ma seda jala mahaulatumist ja sadula alumist asendit kirjutasin rohkem neile, kes kardavad sadula kõrgust. Mul endal sadul ülemises positsioonis, sest nii on sõiduasend mugavam. Maha ulatuvad küll vaid varbad. Ainukesed kohad, kus ma täistalla maha toetamisest puudust tunnen on hetked, kui olen end koos tsikliga mõnel kaldes kruusasel platsil valesti paigutanud ja pean manööverdamiseks sadulast maha ronima.
Pole vaja olla mingi maastikuäss selleks, et kõrge rattaga hakkama saada. Algaja jaoks on kõrge ja suur ratas muidugi hirmus aga koos kogemusega tuleb ka arusaam, et niikaua, kui suudad ühe jala maha saada on ratas hallatav ja manööverdatav. Ma hindasin tsiklid ja nende sadulakõrgused pärast seda enda jaoks ümber kui nägin nääpsukest, linalakka tüdrukut kohvritega Kawasaki Versyst möödaminnes manööverdamas.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Vasta

Mine “Mootorratastest üldiselt”