Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas Krl »

v301060 kirjutas: 25 Juul 2020, 17:03
Krl kirjutas: 25 Juul 2020, 15:04

will111 kas pooldad ka sotsialismi?

Ei saanud aru, kus seal jutus sotsialism oli?

No eks kaudselt mingeid paralleele saab ju näha, kui soovi on.
See et kõik võiks olla tasuta või kartulite vastu vahetatav. See, et indiviidile kehtivad reeglid ja seadused oleksid tema enda poolt defineerida, vastavalt sellele, kas ja mida tema loogilisena tunnistab. See et parte saaks kanadena arvele võtta, sest mõlemad ju munevad. jne



Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 415 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas rannamees »

v301060 kirjutas: 25 Juul 2020, 11:05

See ongi siis see test, mis tsikli EL-is kasutuskõlblikuks tunnistab?

Kogu lugu meenutab juhtumit, kus armeenlasest kõrtsmik küsis autorite ühingust miks ta peab lepingu sõlmima kui laseb kõrtsus ainult armeenia muusikat. Vastati et jahh, teil on täiesti õigus, meil EI ole lepingut Armeenia autorite ühinguga ja mingit raha me neile üle ei kanna aga kuna seadus lubab siis teie käest nõuame raha ikka! :mrgreen:

Nali naljaks, just nii ongi.
Näiteks Californiasse, mis on niigi rangete saastenormidega USA kõige rangem osariik, sertifitseeritud sumpa läheb e-liidus testist läbi ilmselt alati.
E-serdiga sumpa Californias ei pruugi minna.
Vaevalt, et piduritega lugu teine on...

Pilt
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

See "anaaliseerimine" ei ole selleks, et tõsimeeli aru saada, kas parempoolse lenksuga tsikkel pidurdab ja põriseb sama hästi kui vasakpoolse lenksuga isend.

See on ainult turgude jagamine ja kaitsmine.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

v301060
Postitusi: 450
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Bobik 103
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas v301060 »

Madlobster kirjutas: 25 Juul 2020, 18:57

See "anaaliseerimine" ei ole selleks, et tõsimeeli aru saada, kas parempoolse lenksuga tsikkel pidurdab ja põriseb sama hästi kui vasakpoolse lenksuga isend.

See on ainult turgude jagamine ja kaitsmine.

Just, ausam oleks siis tollimaksuga lajatamine, mitte mingite mõttetute katsetuste ja sertifikaatide nõudmine. Autode puhul on ju lausa piinlik, et KÕIK mootorsõiduki juhtimisõigusega EL-i elanikud on sisuliselt lollideks tunnistatud, kuna nad ei suutvat aru saada, mida tähendab auto vilkuv punane vasak-või parempoolne tagatuli.
Ja ksf Krl-ile:
Äkki ei saagiii Leedus ametnik meelehead, et võtab ilma tüübikinnituseta Ameerika auto- või tsikli arvele? Äkki nad lihtsalt...ei nssi omasid? Sarnane teema ju ka UK-ga, kus kogu EL-is oldud aja olid müügil 2-taktilised uued Jawa-d või Tšehhi, kus Eesti NSV vana teh.passiga saab "ümberehitusena" samasuguse tsikli arvele? Eesti muidugi on maailmameister omaenda elanike ajude nssimises. :mrgreen:
Ja kes julgeb kobiseda, on sotsialist (lol)

HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

No ainult tolliga oleks olukord, kus tsiu-plekk-pong oleks ka peale tolli maksu tasumist odav sõiduk aga samas ei vasta ühelegi euroopa tavamõistusega võetavale kriteeriumile või kvaliteedile. Mõõtmise nõue on tõhusam. (Ma ei õigusta USA turule tehtud BMW küljepeeglilt E tähise otsimist aga saan suures pildis aru, miks see nii on. Mul oleks ka üks regi, mida ma väga USAst omale tahaks aga vat selle va tüübikinnituse pärast ei saa. Selle sama sõiduki üks versioon on tehtud nii USA kui EU turule aga suurem versioon ainult USA turule aga ma tahaks just seda suuremat.

No tõenäoliselt saaks aru ka sinisest vilkuvast suunast ja tõenäoliselt ka jumal teab mis muudest märguannetest.
St lampide värvus, eredus, paiknemine teatud tolerantsides on mu arust suht õigustatud nõue. Libedaga tippides pidurdav ja samal ajal suunda näitav mikiauto näeb tagant ausaltöeldes välja nagu massi juhe oleks kuskilt roheliseks läinud ja tuled põlevad läbi üksteise.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas Krl »

v301060 kirjutas: 25 Juul 2020, 19:38

Ja ksf Krl-ile:
Äkki ei saagiii Leedus ametnik meelehead, et võtab ilma tüübikinnituseta Ameerika auto- või tsikli arvele? Äkki nad lihtsalt...ei nssi omasid? Sarnane teema ju ka UK-ga, kus kogu EL-is oldud aja olid müügil 2-taktilised uued Jawa-d või Tšehhi, kus Eesti NSV vana teh.passiga saab "ümberehitusena" samasuguse tsikli arvele? Eesti muidugi on maailmameister omaenda elanike ajude nssimises. :mrgreen:
Ja kes julgeb kobiseda, on sotsialist (lol)

No kuna mu foorumi kasutajanimigi on inspireeritud Karl Marxist, siis sotsialism ei ole mullegi vastumeelne.
Sellegipoolest hindaks mina seda nii, et isegi kui ühe mätta otsast vaadates paistab, et kui ametnik ei tee oma tööd nii nagu seda peaks tegema, siis on see rahva mittenssimine, siis suurema mäe otsast vaadates on see ikkagi tavaline korruptsioon.

Ma saaks igati aru, kui inimeste jaoks oleks keeruliseks tehtud elektrivõrguga liitumine, või mõni muu reaalselt vajalik teenus. Siis ma kireks siin koos teiega. Aga kui probleem on selles, et kui keegi veab omale siia ratta mis on reaalselt toodetudki ainult teises regioonis kasutamiseks ja tahab seda siin, vales regioonis arvele võtta ja kasutama hakata, siis tal ei keelata selle tegemist, vaid see maksab 1500 eurot, siis minuarust ei ole olukord tegelikult kuigi hull. Veel enam, kui sama ratast, õiges seades toodetatakse ka meie regiooni jaoks, mille arvele saamine käib oluliselt odavamalt.

Iseenesest kahju muidugi, kui mõni heauskne on sattunud olukorda, kus tekib planeerimate 1.5k lisakulu, aga kedagi teist süüdistama küll ei ruttaks.


Teema algataja
will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas will111 »

Küsimus ei ole usus, ja seda kõike on siin teemas juba mitmekordselt räägitud ja selgitatud.
Ei minul ega ilmselt kellelgi teisel ei oleks tõenäoliselt mitte midagi selle vastu kui näiteks nendele niiöelda "mitte siia turule sobivatele" tsiklitele tehtaks samasugune piduritest nagu tehakse nüüd siis siin kõigile neile sobivatele tsiklitele, ja mõõtetaks see müra ära nii nagu seda ikka mõõdetakse. Seda kõike saab teha ka väga mõistliku summa eest, kui tõesti vaja. Küsimus on selles, et kas on MÕISTLIK ja ÕIGLANE sellise protseduuri eest nõuda inimese käest tuhandet või rohkemat eurot. Ja mis veel naljakam siis tegelikult ju pole isegi mingit protseduuri. See raha tuleb maksta ära sõna otseses mõttes mitte millegi eest. Pole mitte mingit vahet, kas sina või keegi teine nimetab seda sotsialismiks, kommunismiks, budismiks või mingit neljandat moodi.
Keeruliseks on asjad tehtud nii ehk naa. Selleks, et üldse saada teada ehk jõuda nii kaugele, et minu käest hakati küsima samuti seda tuhandet eurot, ma pidin kõigepealt tegelema selliste idiootsustega nagu suunatulede vahekauguse timmimine millimeetri täpsusega. Suunatule "klõpsu" timmimine poole sekundi täpsusega jne. Ja ega seda ei öelnud mulle siis korraga ära, ikka iga kord mine eraldi kohale, bronni aeg, oota...

Ja veel, kõik clueless kommenteerijad võiksid lõpuks ometi aru saada, et siin teemas EI RÄÄGITA ameerikast otse eestisse toodud sõidukitest/ratastest!!! Kurat küll, kui sa tuled siia kommenteerima siis fucking teema pealkirja võiks nagu suuta enne läbi lugeda?!? Keegi pole siin kunagi "kirenud", et näe tulin usast rattaga ja tahtsin euroopas arvele võtta, aga vaat küsitakse raha. Kui sellest aru saada ei suuda siis pole tarvis siia seda teemavälist p*ska toota.


softail84
Postitusi: 36
Liitunud: 17 Dets 2017, 10:57
Tsikkel: Softail
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas softail84 »

No mida sa lärmad? Kui sulle kapitalismis elamine ei sobi, siis mine ela seal, kus sul parem on. Yhtegi “paberi eest lihtsalt raha võtvat” asutust ei eksisteeriks kui poleks nõudlust sellise teenuse järele just nimelt sellise hinnaga. See hind on juba aastaid selline olnud ja järelikult töötab sellisena, ei kallima ega odavamana vaid just sellisena.

Edit: lisaks EL kehtestab iga riik ikka ise oma tegemised ja mitte tegemised, ehe näide on soomlaste automaks, mis aastakümneid tagasi ajutisena vastu võeti ja millega EL kohtus on ilmselt paarkend aastat juba oldud ja ikka kõrge kaarega kogu EL kusevad või alkoholi monopol või mis iganes näiteid veel. See, et eestlased järgivad kõiki asju by the book. Ülevaatustes mingid krdi pidurdamised jms samal ajal kui Tallinnast 80km eemal ei ole mootorrattal ylevaatustki olles samas liidus - noh sitta juhtub ja elu läheb edasi


eetarga
Postitusi: 773
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Viitina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas eetarga »

Lugupeetud "softail84"

aitäh ehtne Eesti vastuse eest.

Vaatame aga asjad natukene laiemast kontekstist. MNT-töölised on vist kuni siiamanini riigitöölised = riigeteenrid = rahva teenrid = me (maksumaksjad) pidame seda kari üles.

Selle vastu ei ole vist palju küsitud, kui me soovime ka sellest asutustest natukene mõistus, kaasmõtlemist ja kliendite vastu viisakus ja käituvus probleemide puhul nii, et probleemid vähendavad ja nendega seotud tegevuskulud on võimalikiks madal.

Toon näide:

näiteks on enamus "vanad" kasutatud maagaasi sõidukid Saksast ei ole tüüpkinnitustega Saksast kaetud olnud - ja mingi Eesti "peatehnolog" kontrollib ja vaatab kas sellist liiklusvahend tohib Eestis veeretada.
Mina pidan seda juba naljakas, kui Volkswagen tehas ise arvab ja järgmine "asutus" kinnitab samuti, et nende poolt toodetud ja kontrolitud VW Golf Variant 4 on tänava kõlblik ja tohib ametlik liiklusest osa võtta.
Sama juhtum oli mul ka Opel Zafira puhul täitsa olemas. Mõlemad siis nüüd küll Europa turu/ liidu poolt tehtud masstoodang - aga mingi Eesti "spetsialist" peab oma sõna siin veel kaasatama - minu jaoks ehtne nali - kahjuks minu rahakotti arvel - eksju?

Eriti naljakas, kui sa oled juba üks kord Golf 4 ees 200,- Euro lisaks maksnud (Golfi väljalase 2003) ja järgmise registratuuritehing kus on VIN kood ainult kolm ! numbrid edasi - maksad sa jälle 200,- Euro lisaks et mingi tarkpea toppip Eestis oma nina kapotti alt - sest järgmine Golf on küll väljalase 2003, aga esmane registreering oli siis 2004) - sellest piisab vist, et sa jagad minu arvamus, et "me" küsime, kas sealt vahepeal katus lendab. (kas nüüd tsiklite või sõiduautode kohta)

Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Eetarga, mis sa virised. Saksa TÜV nussiga ei anna maailmas vist midagi võrrelda.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

will111 kirjutas: 26 Juul 2020, 15:21

Ja veel, kõik clueless kommenteerijad võiksid lõpuks ometi aru saada, et siin teemas EI RÄÄGITA ameerikast otse eestisse toodud sõidukitest/ratastest!!! Kurat küll, kui sa tuled siia kommenteerima siis fucking teema pealkirja võiks nagu suuta enne läbi lugeda?!? Keegi pole siin kunagi "kirenud", et näe tulin usast rattaga ja tahtsin euroopas arvele võtta, aga vaat küsitakse raha. Kui sellest aru saada ei suuda siis pole tarvis siia seda teemavälist p*ska toota.

pealkiri on ebatäpne,sest enamus leedus müüdavatest toodetest on ka meil ilma keberniidita arvele võetav,aga antud juhul käib ikka jutt leedu registris olevast ainult USA turu rattast,mida saab sealt tuntavalt soodsamalt,kui ta ei oma leedus tüübikinnitust. Kui tahad sama ratta näiteks saksast tuua,siis sealses registri oleval on ka suts teine hind. Ehk pole mõtet kurta,kui lähed odavat asja ostma,aga tulemus on seoses "oma iseenese tarkusega" on ikka sama kallis,kui oleks kohe valmis tüübikaga ratta ostnud.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

[mention]Macintosh[/mention] äkki saab selle pealkirja ära muuta selliseks, oleks ka teemaasse, sest arutelu käib ilma tüübikata rataste kohta.
Korrektne oleks äkki nii
Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

ttt
Postitusi: 323
Liitunud: 30 Mai 2016, 13:12
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas ttt »

v301060 kirjutas: 25 Juul 2020, 07:50

Kõik muu on arusaadav aga üks kiuslik küsimus siiski. Nimelt kas need ettevõtted, kes 900 euro eest nn tüübikinnituse teevad, peale dokumendi väljaprintimist veel midagi teevad?

Kui on sama tüüpi rattale kunagi teste tehtud, siis ei. Üks tuttav saatis enda rattast pildid, originaalsumpsid olid fotol ratta kõrval :lol: Sellest piisas.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

ttt kirjutas: 27 Juul 2020, 12:07
v301060 kirjutas: 25 Juul 2020, 07:50

Kõik muu on arusaadav aga üks kiuslik küsimus siiski. Nimelt kas need ettevõtted, kes 900 euro eest nn tüübikinnituse teevad, peale dokumendi väljaprintimist veel midagi teevad?

Kui on sama tüüpi rattale kunagi teste tehtud, siis ei. Üks tuttav saatis enda rattast pildid, originaalsumpsid olid fotol ratta kõrval :lol: Sellest piisas.

Tegelikult on selline praktika ka mujal maailmas,et iga ühikut eraldi ei mõõdeta-kontrollita,kui antud isendiga on mõõtmised kord tehtud. See kas ka on, on ilmselt MNT või muu riigi analoogi kontollimise teema. Vaevalt, et keegi neist seda ka täitsa lampi teeb, sest oma õigusi selle tegevuse teostamiseks on ilmselt kerge kaotada ja raske tagasi saada. Sellise ettevõtte loomine on juba sisseseade soetamise ja personali koolitamise kohapealt kallis,lisaks peavad kõik mõõteriistad olema korraliselt taadeldud. Mul sõbral on külamseadmete alane sarnane ettevõte ja ilmselt terve esimese aasta käis üsna pidev kõige mõõtmine ja see oli reaalselt kallim,kui selle eest raha küsisti. Täna kirjutab ta ka välja serte,kui tegemist uue või vähe kasutatud asjaga,aga vanemad tooted lähevad ikka täis kontrolli.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Kalmer
Postitusi: 546
Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
Tsikkel: Intruder1500
Asukoht: Koeru
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas Kalmer »

Leetu ratast ostma minnes annab müüja leedu keelsed dokumendid,kui ma isiklikult kohalikust keelest midagi ei mõika kas siis otsin mingid inglise keelsed dokumendid?

https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Kalmer kirjutas: 30 Juul 2020, 09:31

Leetu ratast ostma minnes annab müüja leedu keelsed dokumendid,kui ma isiklikult kohalikust keelest midagi ei mõika kas siis otsin mingid inglise keelsed dokumendid?

Jääb üle leida sõber,kes tõlgib või nõuda sobivas keeles lepingut,kuid kas ka müüja nõus on on iseasi. See rohkem ostja mure. Vahel saab ka saksast 100% saksa keelsed paberid ja võid oma ingliset unistama jäädagi. Firmad teevad üldjuhul mööndusi,aga eraiskuna ei leia ka mina,et peaks väga rabelema.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

ttt
Postitusi: 323
Liitunud: 30 Mai 2016, 13:12
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas ttt »

Minu arust kas mitte Leedu regitra vms lehel ei olnud inglisekeelne ostu-müügileping olemas?

Kasutaja avatar

Hipponen
Postitusi: 119
Liitunud: 03 Aug 2016, 00:30
Tsikkel: Yamaha XJR1200
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas Hipponen »

v301060 kirjutas: 25 Juul 2020, 07:50

Kõik muu on arusaadav aga üks kiuslik küsimus siiski. Nimelt kas need ettevõtted, kes 900 euro eest nn tüübikinnituse teevad, peale dokumendi väljaprintimist veel midagi teevad?

Jah. Oleks võinud kodutööd paremini teha. Teadsin seda, et USA-s arvel olevale rattale on vaja tüübikinnitust, aga kuna oli juba EL-is arvel siis eeldasin, et probleemi ei ole. Eks elu õpetab ja kõike ei saagi teada.

Miks hakkasin üldse sellele süsteemile vastu võitlema oligi see, et ei tahtnud maksta tühise paberimajanduse eest 1200 euri - tundus täiesti absurdne. Lisaks sellele leidsin näiteid ja soovitusi nii siit foorumist (Simp) ju LandRoveri foorumist, et sellest asjast on võimalik ikkagi mööda pääseda. Ratas on tehase sätetes, vaikne korralik. Võrreldes selle jamaga mis meie tänavatel liigub.

Kõige häirivam oligi see, et selle 1200 euri eest ei tehtud pmt. midagi peale selle, et üks inimene tuli ja tegi rattast paar pilti (mida oleksin saanud ise teha ja ära saata) ja saadeti paar e-maili. See summa ei tundu üldse propertsioonis tegevuse mahuga. Lisaks sellele ei saa ka järgmised USA-st toodud XVS-id ennast arvele vaid peavad sama summa maksma kuna tegemist on üksiksõiduki tüübikinnitusega.

Postituse tegin siia selleks, et vähem inimesi astuks samasse ämbrisse ja ei usuks seda jama, et saab küll ilma serdita arvele jne. Kui ostad teadlikult/teadmata sellise ratta siis pole mõtet jamada vaid protsess võimalikult kiiresti läbi teha ja unustada.

Varasemalt: Honda CB1; Honda CB600F; Suzuki SV650; KTM 250 EXC-F Hetkel: Yamaha XJR1200 + Yamaha Bolt 950 '15 + Voshod 1969
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Neid kõiki foorumeid võid lugema jäädagi,sest seal on palju igasugu tarkust, kuid kohe saad vastuse kui küsid MNT infotelefonilt või siis kirjutad tehnoosakonda. Nad on igati abivalmis seda asja sulle selgitama. Ja see teema on ikka palju aastaid vana teema.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Teema algataja
will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas will111 »

Palun lõpeta selge jura levitamine! Ma helistasin sinna mnt infotelefonile vahetult enne ratta ostmist olles leedus. Esiteks pidi üldse tükk aega pinnima ja peaaegu ähvardama, et saada kellegi kontakt sealt iroonilise nimega "tehnosakonnast". Teiseks, kui olin selle saanud ja oma konkreetsed küsimused ära küsinud siis konkreetset vastust nendele ma sealt EI SAANUD!!! Nii ostsingi ratta ära.

Austatud moderaator võiks nüüd kustutada siit teemast ära urmas66 postitatud valeinfo, nii nagu muudeti selle teema pealkirja. ja olge härrad toredad ning jätke oma "parimad arvamused" edaspidi enda teada, kui teil reaalsusega haakuvat ning tõele vastavat infot ei ole.


v00lik
Postitusi: 42
Liitunud: 27 Apr 2009, 11:03
Tsikkel: VFR800
Tänatud: 3 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas v00lik »

Talv on tulekul ja kui kellegil ootab ELst soetatud USA ratas registreerimist ning on aega katsetamiseks, siis võib minuga privas ühendust võtta.

Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas Krl »

will111 kirjutas: 09 Aug 2020, 12:37

Palun lõpeta selge jura levitamine! Ma helistasin sinna mnt infotelefonile vahetult enne ratta ostmist olles leedus. Esiteks pidi üldse tükk aega pinnima ja peaaegu ähvardama, et saada kellegi kontakt sealt iroonilise nimega "tehnosakonnast".

a kui siit
https://www.mnt.ee/et/kontakt?tid_with_depth[0]=498
mõnda kontakti proovisid, siis neist ei saanud keegi mnnigi aru, mida sa teada soovid ja infotelefonilt said ikkagi mingi salanumbri?

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Krl kirjutas: 09 Aug 2020, 17:20
will111 kirjutas: 09 Aug 2020, 12:37

Palun lõpeta selge jura levitamine! Ma helistasin sinna mnt infotelefonile vahetult enne ratta ostmist olles leedus. Esiteks pidi üldse tükk aega pinnima ja peaaegu ähvardama, et saada kellegi kontakt sealt iroonilise nimega "tehnosakonnast".

a kui siit
https://www.mnt.ee/et/kontakt?tid_with_depth[0]=498
mõnda kontakti proovisid, siis neist ei saanud keegi mnnigi aru, mida sa teada soovid ja infotelefonilt said ikkagi mingi salanumbri?

Huvitav, miks tüübikinnituse meeste mobla numbreid pole? :?:

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas Krl »

Madlobster kirjutas: 09 Aug 2020, 20:07
Krl kirjutas: 09 Aug 2020, 17:20
will111 kirjutas: 09 Aug 2020, 12:37

Palun lõpeta selge jura levitamine! Ma helistasin sinna mnt infotelefonile vahetult enne ratta ostmist olles leedus. Esiteks pidi üldse tükk aega pinnima ja peaaegu ähvardama, et saada kellegi kontakt sealt iroonilise nimega "tehnosakonnast".

a kui siit
https://www.mnt.ee/et/kontakt?tid_with_depth[0]=498
mõnda kontakti proovisid, siis neist ei saanud keegi mnnigi aru, mida sa teada soovid ja infotelefonilt said ikkagi mingi salanumbri?

Huvitav, miks tüübikinnituse meeste mobla numbreid pole? :?:

Lauatelefonid ei vasta?

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Krl kirjutas: 09 Aug 2020, 20:28
Madlobster kirjutas: 09 Aug 2020, 20:07
Krl kirjutas: 09 Aug 2020, 17:20
will111 kirjutas: 09 Aug 2020, 12:37

Palun lõpeta selge jura levitamine! Ma helistasin sinna mnt infotelefonile vahetult enne ratta ostmist olles leedus. Esiteks pidi üldse tükk aega pinnima ja peaaegu ähvardama, et saada kellegi kontakt sealt iroonilise nimega "tehnosakonnast".

a kui siit
https://www.mnt.ee/et/kontakt?tid_with_depth[0]=498
mõnda kontakti proovisid, siis neist ei saanud keegi mnnigi aru, mida sa teada soovid ja infotelefonilt said ikkagi mingi salanumbri?

Huvitav, miks tüübikinnituse meeste mobla numbreid pole? :?:

Lauatelefonid ei vasta?

tahtsin SMS´i saata :mrgreen:

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas Krl »

Madlobster kirjutas: 09 Aug 2020, 20:30
Krl kirjutas: 09 Aug 2020, 20:28
Madlobster kirjutas: 09 Aug 2020, 20:07
Krl kirjutas: 09 Aug 2020, 17:20

a kui siit
https://www.mnt.ee/et/kontakt?tid_with_depth[0]=498
mõnda kontakti proovisid, siis neist ei saanud keegi mnnigi aru, mida sa teada soovid ja infotelefonilt said ikkagi mingi salanumbri?

Huvitav, miks tüübikinnituse meeste mobla numbreid pole? :?:

Lauatelefonid ei vasta?

tahtsin SMS´i saata :mrgreen:

Proovi neid tinderis right swipe`ida. Äkki helistavad ise tagasi.


v00lik
Postitusi: 42
Liitunud: 27 Apr 2009, 11:03
Tsikkel: VFR800
Tänatud: 3 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas v00lik »

Tüübikinnitus on protseduur, mille käigus tehakse kindlaks sõiduki vastavus nõuetele. Seda tehakse kõikide nende dokumentide/sertide põhjal, mida nõutakse.

Riskide maandamiseks on kõige lihtsam osta ELi turule toodetud sõiduk, kus tootja on kõik dokumendid juba esitanud ja kogu protseduuri ise läbi teinud. Kui aga pakkumine on ikkagi liiga hea, siis tuleb arvestada, et sõiduki vastavust hinnatakse tüübikinnitus käigus ja soovitud vastus selgub alles tüübikinnituse lõppedes (avaldus, kõik nõutavad dokumendid, materjali läbivaatamine ja lõpuks otsus). Seega telefonitsi müügiplatsilt tehtud kõne põhjal konkreetset vastust loota saada on põhimõtteliselt enese petmine :wack:

Eelnevalt kirjeldatu on Maanteeameti senine praktika, mis ei pruugi veel lõplik tõde olla... :bsmile:

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

will111 kirjutas: 09 Aug 2020, 12:37

Palun lõpeta selge jura levitamine! Ma helistasin sinna mnt infotelefonile vahetult enne ratta ostmist olles leedus. Esiteks pidi üldse tükk aega pinnima ja peaaegu ähvardama, et saada kellegi kontakt sealt iroonilise nimega "tehnosakonnast". Teiseks, kui olin selle saanud ja oma konkreetsed küsimused ära küsinud siis konkreetset vastust nendele ma sealt EI SAANUD!!! Nii ostsingi ratta ära.

Austatud moderaator võiks nüüd kustutada siit teemast ära urmas66 postitatud valeinfo, nii nagu muudeti selle teema pealkirja. ja olge härrad toredad ning jätke oma "parimad arvamused" edaspidi enda teada, kui teil reaalsusega haakuvat ning tõele vastavat infot ei ole.

Normaalne inimene uurib enne Leetu minekut infot ja seal on terve rida mobiili numbreid nende kodukal,kust saab ühendust.Vähemalt mina olen alati saanud. See kui sa Leedus oled ja sealt hakkad mingit teemat aretama tundub nagu natuke kentsakas. Reaalselt on sul vaja teada ühe lahtri kohta Leedu teh.passis, mis viitab sellel, kas on EU tüübikas tehtud või mitte. Ja kui see on tühi,siis tuleb kogu see kepp ja kadalipp, oma raha eest läbi teha. Kui EU tüübikas on olemas,siis saab ka siin kohe arvele. Mida siin ebaselget saab olla? Sa ise pead silmad lahti tegema ja vaatama,ka see lahter Leedu passis on tühi või täidetud.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Eks ta ole nii, et mõnda inimest paneb elu ikka täiega, ükskõik mida ette võtab, ikka n*b näkku!
Küll on mendid m**d, küll MNT ja ÜV punktid.....

:bsmile:

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Henn
Postitusi: 370
Liitunud: 23 Dets 2006, 13:07
Tsikkel: Honda
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 58 korda

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.

Lugemata postitus Postitas Henn »

Teemajätkuks.
Poolakas on kunagi Sveitsist tsikli ostnud. Hetkel ei saa paniga ühendust, et küsida pilti pirkast. Aga kahtlustan, et vin pirka juures e-serdi pirkat pole. Mis tähendab, et Eestis tahab Transpordiamet kindlasti üksiksõiduki tüübikinnitust teha. Maksab see umbes 800eur, eeldusel, et samasugune masin on juba testi läbinud.
Pill ise on GL1800 2008a. Kellad näitavad kilomeetreid, kas tuledel ja viledel on e-tähised, seda ka ei tea veel.
Auto24 on müügis üks 2007 USA-st toodud ja Eesti registris. Kas võiks loota, et Sveitsi päritolu masinat ei pea ulme summa eest pulkadeks võtma laboris kui samasugune masin on juba registris.
Naisperel on plaan Poolas mingeid kaltsukaid külastada ja ma lihtsalt töllerdan kaasa ja mõtlesin, et sõidaks Goldwingiga tagasi. Aga kui suur keberniit selle arvele saamisega pärast on? Poolas on kõik ülejäänud taskukohased GL1800 kas USA-st, liiga vanad või liiga kallid.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”