Mootorite sissesõidust (ja muust ka)

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 601
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Mootorite sissesõidust (ja muust ka)

Lugemata postitus Postitas Ain » 17 Apr 2020, 22:00

Mõtlen selles valguses aegadele kus GS-id mis olid läbisõiduga 100 000 km leidsid uued omanikud kes ostsid selle ümbermaailma reisiks...Või sõiduautod mille läbisõidud olid 500 000 või 1 000 000 läbides tavapäraseid hooldusi ilma suuremate probleemideta.
Ja siis tänapäev kus Aafrikas vedelevad uued Gsid kuskil seinaääres mida ei ole võimalik kohapeal remontida.. Müügiportaalides on mõned aastad vanad masinad millel juures märge-tehtud äsja mootori kap. remont..Autode tootjapoolne õlivahetuse välp..mis on 30 000km.
Ajad on muutunud..



Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero7 ja Packtalk Bold JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Bold JBL sideseadmed, lisad ja varuosad:
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2245
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 171 korda

Re: Mootorite sissesõidust (ja muust ka)

Lugemata postitus Postitas ranel » 17 Apr 2020, 23:02

Autodel pigem euro4 ja edasi tappis vastupidavad autod ära. Viimased nõuded ju sellised, et ilma trikitamata(pistikhübriidid) ei suudeta ka CO2 nõudeid täita. Õnneks mootorrattad on ajast maas nõuetega, aga euro5 mootorratas ei tundu üldsegi ahvatlev.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121

Dusterx
Postitusi: 251
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 44 korda

Re: Mootorite sissesõidust (ja muust ka)

Lugemata postitus Postitas Dusterx » 17 Apr 2020, 23:44

Euro4 ei ole süüdi selles, et nukakett tehti poole peenemaks, topiti kahemassiline hooratas, õõtsapuks on valetpidi, kummidetailid pragunevad 2 aastaga. See euro4 on ainult üks tahk, tööstuslik optimeerimine ja kapitalism on tegelikud süüdlased. P.s sõidan sõiduautoga, mille läbisõit on üle milku (jah, valget värvi ka veel) ning on täitsa reaalne, et saaks ka selle hodomeetri näidu kahekordistada.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1437
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 178 korda
Tänatud: 320 korda

Re: Mootorite sissesõidust (ja muust ka)

Lugemata postitus Postitas Jesper » 18 Apr 2020, 04:52

Põhjus on väga lihtne, mitte ühtegi poest uue ratta ostjat ei huvita see, kas see peab mootori kapremondita vastu 115328km või 169501km. Küll aga võimsus, kaal, viiesuunaliselt seadistatav bluetooth ja tasuta kohvriring kauba peale. Tootjad lihtsalt toodavad selliseid rattaid, mille järgi on nõudlus, teise või kolmanda ringi kasutatud ratta ostja ei ole nende klient ja temale 10a pärast sobiva ratta tootmine ei aita täna kasumit teenida.

Minevikus esiteks lihtsalt ei osatud erinevate juppide vastupidavust veel nii hästi modelleerida ja pandi varuga ning teiseks on minevikust alles ainult vastupidavad rattad - need, mis saja tuhandega seibideks lagunevad, on ammu ümber sulatatud. Olevikus on nii lagunejad kui mittelagunejad alles, seega keskmine tulebki paratamatult viletsam.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5223
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1084 korda
Tänatud: 239 korda

Re: Mootorite sissesõidust (ja muust ka)

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 18 Apr 2020, 23:29

ranel kirjutas:
17 Apr 2020, 23:02

Autodel pigem euro4 ja edasi tappis vastupidavad autod ära. Viimased nõuded ju sellised, et ilma trikitamata(pistikhübriidid) ei suudeta ka CO2 nõudeid täita. Õnneks mootorrattad on ajast maas nõuetega, aga euro5 mootorratas ei tundu üldsegi ahvatlev.

Euro 5 tsikkel on suur sumpa pütt, millel rattad all :mrgreen:

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5223
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1084 korda
Tänatud: 239 korda

Re: Mootorite sissesõidust (ja muust ka)

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 19 Apr 2020, 09:31

Dusterx kirjutas:
17 Apr 2020, 23:44

Euro4 ei ole süüdi selles, et nukakett tehti poole peenemaks, topiti kahemassiline hooratas, õõtsapuks on valetpidi, kummidetailid pragunevad 2 aastaga. See euro4 on ainult üks tahk, tööstuslik optimeerimine ja kapitalism on tegelikud süüdlased. P.s sõidan sõiduautoga, mille läbisõit on üle milku (jah, valget värvi ka veel) ning on täitsa reaalne, et saaks ka selle hodomeetri näidu kahekordistada.

Eks neid asju ole ka osaliselt selleks tehtud,et saaks väiksema küttekuluga parema mineku-dünaamika. Kahemassiline hooratas ja palju muud uuenduslikku on enamusel tootjatel olemas,aga laguneb see kõik süsteemselt-ennetähtaegselt reeglina ainult VW grupi masinatel. Minu uus Skoda(oli vahepeal) hakkas 30tkm peal õli võtma. Sai neile tagasi sinna müüki see viidud ja selle grupi autodega on jälle pikaks ajaks lõpetatud. Naise oma sain ka maha müüdud.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.



Vasta

Mine “Mootorratastest üldiselt”