Suur enduuro!!!
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 112
- Liitunud: 21 Sept 2006, 22:45
- Tsikkel: VFR750
- Asukoht: Skandinaavia
- Tänanud: 1 kord
Suur enduuro!!!
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Kui aga mingil määral ka võsa vahel kavatsed sõita siis on DR 800 või võrreldav ühesilindriline sobivam.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Pöörde vahemik ja moment on täpselt nii ,et 100-ga sõites on konel piisavalt momenti ,et ka kahekesi kulgeda ja ka möödasõite teha. Twini originaalsadula kohta ei oska midagi kosta,kuna pole saanud seda proovida. Aga kõva kriitika on ta saanud küll. Kui pappi on sitaks ,siis bmw,kui suts vähem,siis twin,kui rohkem metsa ka,siis DR.
Samas,see metsavärk on ikka nii kinni tihendis.
Nii hull see asi nüüd kah ei ole bemarisse investeerid ostses, kui juba tsikkel olemas, siis on teda odav ülal pidada, ei lagune ja kulujupid on kah odavad. Esimeste aastate (1994-1995) GSi saab mõistliku hinna eest kätte.Kui pappi on sitaks ,siis bmw,
Ma ise olin umbes samasuguse valiku ees paar aastat tagasi ja lõpuks valisin ikka GSi. Lihtsalt see tsikkel on kõige parem nende nõudmiste puhul. Africa Twin on küll hea, aga kui sa võrdled kasvõi tehn andmeid, siis on GS ikka iga nurga pealt kõvem. Seni olen ostuga väga rahul olnud, tsikkel on hea nii üksi kui kaksi, nii linnas kui maanteel, sobib ka kruusa- ja pinnasteedele väga hästi. Päris muda talle väga ei maitse, aga kahest biker.ee enduuroväljasõidust olen siiski elusalt ja tervelt tagasi tulnud.
Kui tahad GSi saada mõistliku hinna eest, siis surfa usinalt http://www.mobile.de ja http://www.motoscout24.autoscout24.de saitidel, parimad pakkumised on just sügisel ja talvel. Soovitan soojalt leida keegi saksa keelt rääkiv sõber, kes helistaks sulle kõige rohkem meeldivate pakkumiste tegijatele, nii on kõige suurem tõenäosus soovitud tsikkel õuele saada. Ingliskeelsetele e-mailidele ei kipu saksmannid eriti vastama, isegi saksakeelsetest e-mailidest lähevad umbes pooled kui musta auku.
sang kirjutas:Nii hull see asi nüüd kah ei ole bemarisse investeerid ostses, kui juba tsikkel olemas, siis on teda odav ülal pidada, ei lagune ja kulujupid on kah odavad. Esimeste aastate (1994-1995) GSi saab mõistliku hinna eest kätte.Kui pappi on sitaks ,siis bmw,
Ma ise olin umbes samasuguse valiku ees paar aastat tagasi ja lõpuks valisin ikka GSi. Lihtsalt see tsikkel on kõige parem nende nõudmiste puhul. Africa Twin on küll hea, aga kui sa võrdled kasvõi tehn andmeid, siis on GS ikka iga nurga pealt kõvem. Seni olen ostuga väga rahul olnud, tsikkel on hea nii üksi kui kaksi, nii linnas kui maanteel, sobib ka kruusa- ja pinnasteedele väga hästi. Päris muda talle väga ei maitse, aga kahest biker.ee enduuroväljasõidust olen siiski elusalt ja tervelt tagasi tulnud.
Kui tahad GSi saada mõistliku hinna eest, siis surfa usinalt http://www.mobile.de ja http://www.motoscout24.autoscout24.de saitidel, parimad pakkumised on just sügisel ja talvel. Soovitan soojalt leida keegi saksa keelt rääkiv sõber, kes helistaks sulle kõige rohkem meeldivate pakkumiste tegijatele, nii on kõige suurem tõenäosus soovitud tsikkel õuele saada. Ingliskeelsetele e-mailidele ei kipu saksmannid eriti vastama, isegi saksakeelsetest e-mailidest lähevad umbes pooled kui musta auku.
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 27 Dets 2004, 18:00
- Tsikkel: Honda XRV 750 Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
ps! miks arvatakse et alla liitristel tsiklitel peab igal pool jalaga hoogu juurde lükkama??? proovige kunagi 80ccm ktm krossikat taltsutada, kardan et suurem osa ei saa sellega hakkama
suur enduro
Hea plaan Sul.
Pisut segadust tekitab see korralik sõit kas korralik sõit = vastavalt eeskirjadele, või = see hoopis eeskujulikult, või = paljude km-tega või mis.. ?
Igatahes Allar (on vist Sinu nimi) Sa oled suur mees ja kui otsid ratast millega ka kahekesi pikemalt sadulas istuda, siis esmalt pööra pilk pooletoobistelt ja uuri ligi liitriseid. Neid "suuri" ei maksa peljata, kui Sul just 10a pikkust sõidupausi sees pole olnud, siis suudad taltsutada ka raskemat ratast.
Soovitada oskavad Sulle kindlasti kõik, aga see on umbes sama hea nagu Sulle kõige maitsvama toidu pakkumine teiste poolt. Pead ikka ise pisut küsimuste-vastustega tegelema. Uurides erinevaid rattaid, sea enda jaoks paika mingid kindlad Sulle olulised kriteeriumid, siis pane nad tähtsuse järjekorda (n: N kw võimsust, mugav kahele mõeldud sadul, suur paak, ostu-müügi hinna min vahe, kaal, kütusekulu, ABS, mugav kolavedamise võimalus, võimalikult pikk hooldevälp, ketiõlitus iga paagitäiega jne jne) ja hakkabki tõenäoliselt kumama "TÄNA SULLE ÕIGE" ratas, ajapikku kindlasti soovid ja asjade väärtushinnangud muutuvad eks siis vahetad välja.
Nüüd kisub pikaks juba. Igatahes selgita enda jaoks olulised asjad ja ma pakun, et Sa valid kardaaniga ratta, ning kaal ei lase sellel olla Moto Guzzi. Vastus peitub mella postis
jUHO @ 1200gs, 300exc
MC IronButt Estonia
Reis imedemaale
Harju Ära 2012
MÜÜA rikkaliku lisavarustusega BMW enduro
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Minu taustast ka natuke:
Kasvult annan kah peaaegu täismehe mõõdu välja (190/90) Olen omanud 1100GSi ja 1150GSi ja nüüd sõidan Triumph Tiger 955i'ga.
Ise olen viimasega siiani kõige rohkem rahul. Twiniga sõitnud pole. Minu jaoks on hetkel Tigeri plussid GSi ees järgmised:
tundub kergem ja elavam, ilmselt on siin oma osa GSi pikiasetusega bokseril mis ei lase nii kergesti suunda muuta vaid tahab mingil määral tagant sundimist.
mootor on natuke baigilikum ehk siis käib kõrgematel pööretel, samas on piisavalt jaksu ka madalatel pööretel. KW on ka rohkem, aga vahe tuleb välja alles kõrgetel pööretel. BMW tundus minu jaoks kohati liiga tsiviliseeritud ja võïbolla natuke autolik olevat.
Keti õlitamine on keskhargi olemasolul 30sekundi töö, ei tunne veel siiani puudust kardaani järele.
ABSi järgi ma puudust ei tunne, maastikul võib ta kohati "üllatada". Samas on plusse kindlasti rohkem kui miinuseid ja ise eelistaksin võimalusel ABSiga ratast, samas ei pea seda esmatähtsaks.
Triumphi kohvrid on veidi suuremad kui GS-l, samas ei ole vahe suur.
GSi plussiks on kindlasti see, et igasuguse lisavarustuse valik on kordi suurem ja järelturul on ta samuti hinnatum/tuntum.
Nii GSi kui Tigeriga olen sõitnud 24tunniga rohkem kui 1000miili ilma probleemideta. Kahekesi sõita on mõlemaga mugav ja ruumi pakkide jaoks samuti palju.
Valik on sinu
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 27 Dets 2004, 18:00
- Tsikkel: Honda XRV 750 Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
varadero on tegelt enduurost ikka suht kaugel. touring oleks vähe õigem tema kohta öelda
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 27 Dets 2004, 18:00
- Tsikkel: Honda XRV 750 Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
nüüd oman twini. rõhutan alla liitrist ratast mis käib väga käredalt edasi seda nii shoti kui norra mägedes ja täislastis ja kahekesi ja üksi ja igatpidi
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Ja teiseks - kui palju siis selline 1000kuubine "enduro" tegelikult maastikule satub? Mina satun sinna heal juhul 5% läbisõidust ja pean lugu pigem pehmemast vedrustusest meie halbadel teedel kui üliheadest maastikuomadustest. Muidu oleksin ju pigem omale mingi 250-600cc krossika valinud. Kruusateel sõitmine pole ju maastikusõit
Aga nagu ma juba ennist ütlesin, igaüks valib ikka selle mis omale meeldib.
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 27 Dets 2004, 18:00
- Tsikkel: Honda XRV 750 Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
randel kirjutas:Panen siia siis ka oma arvamuse, muidu jääb veel mulje et ainsad suured endurod on gs ja twin
Minu taustast ka natuke:
Kasvult annan kah peaaegu täismehe mõõdu välja (190/90) Olen omanud 1100GSi ja 1150GSi ja nüüd sõidan Triumph Tiger 955i'ga.
Ise olen viimasega siiani kõige rohkem rahul. Twiniga sõitnud pole. Minu jaoks on hetkel Tigeri plussid GSi ees järgmised:
tundub kergem ja elavam, ilmselt on siin oma osa GSi pikiasetusega bokseril mis ei lase nii kergesti suunda muuta vaid tahab mingil määral tagant sundimist.
mootor on natuke baigilikum ehk siis käib kõrgematel pööretel, samas on piisavalt jaksu ka madalatel pööretel. KW on ka rohkem, aga vahe tuleb välja alles kõrgetel pööretel. BMW tundus minu jaoks kohati liiga tsiviliseeritud ja võïbolla natuke autolik olevat.
Keti õlitamine on keskhargi olemasolul 30sekundi töö, ei tunne veel siiani puudust kardaani järele.
ABSi järgi ma puudust ei tunne, maastikul võib ta kohati "üllatada". Samas on plusse kindlasti rohkem kui miinuseid ja ise eelistaksin võimalusel ABSiga ratast, samas ei pea seda esmatähtsaks.
Triumphi kohvrid on veidi suuremad kui GS-l, samas ei ole vahe suur.
GSi plussiks on kindlasti see, et igasuguse lisavarustuse valik on kordi suurem ja järelturul on ta samuti hinnatum/tuntum.
Nii GSi kui Tigeriga olen sõitnud 24tunniga rohkem kui 1000miili ilma probleemideta. Kahekesi sõita on mõlemaga mugav ja ruumi pakkide jaoks samuti palju.
Valik on sinu
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
19" ikka vanadel. Uutel 2007 Tiger'i on fookust nüüd oluliselt muudetud, mõeldud konkureerima TDMi ja Multistrada klassi 17" esirattaga.Vadi kirjutas:Nimet tiiger vist 17'' esirattaga ... ? Ehk sealt see tiba leebem käsutamine "vasakule" "paremale" - kuid igaljuhul on Tiger tore ja vahva ratas
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Täiesti normaalne on kui mõni tahab rohkem "peetivamat" suurt matkaenduurot mida Tiger esindab, sest tean nii mõndagi vuntsi kes ostavadki just sellise ratta n.ö. sport-touring moodi matkamise pärast, puhtalt asfalteedel sealjuures: põhjus on isteasendis-mugavuses, mis paneb ka sport-toureritele ära nii mõnegi mehe eelistustele - jalad on mugavamalt, keha sirgelt, kätelt surve ära võetud, kõrgem nägemine üle liikluse jms. Lisa sellele veel sportlik Triumph triple mootor kui thad omale n.ö. ülihead-sporttourerit, rääkimata maarjamaa peateede oludest ja linnatänavatest, mis hambad välja lööb kohati.
Küll aga ka mina esindan ka seda sorti sõitjat, kes eelistab alt käivaid mootoried pika puuga üle kõrge noodiga karjujate. Ja asi ei peagi maastikusõidus või lahtisel pinnasel olema, leian, et selline traktori-vedu annab oluliselt mugavama kulgemise ka igapäevaoludes, linnas-maanteel ja veel eriti hea kahekesi täislastis. N.ö. "hommikul paned käigu sisse, õhtul võtad välja" juhtum. Aga no maitsed on erinevad, teised tahavad just teravust, pööret, käiku tampida ja raju panna jällegi. Maitse üle ei vaielda.
Miks need suured kahepütised matkaendurod hästi alt käivad on kompromiss n.ö. "de-tuunimiselt", peamiselt surveastme arvelt. KW on neil tegelt suht vähe kui vaatad, üks uus sportlik 600cc ridaneli paneb kilovattides pika puuga ühele vanale 1000cc matkakale, aga no pöörete vahemik on Kuupeale välja muidugi, vääne@mis rpm rääkimata. Seega tõesti, kui kahekesti ja täislasti lased, üks 1000cc+ suur matkakas ei ole küll mingi surmariist päris kindlasti, täiesti adekvaatne, võrreldav mõne 600cc teise klassi rattaga ja minumeelest oluliselt turvalisem-kontrollitavam sõita kui bike või rajum sport-tourer just tänu heale alt käimisele.
Ka minul oli omal ajal valik Affy Twinni, Capo Nordi, Varadero, V-Stromi ja GSi vahel. Finishisse said vaid kaks, "võistlus" oli AT ja GSi vahel. Peale jäi GS.
Igaüks särab mingis asjas. Eks rahakoti suurus ja individuaalsed vajadused aitavad välja sortida selle kõige õigema pilli.
Jõudu valimisel-uurimisel-proovimisel-ostmisel!
tsiklonaut kirjutas:19" ikka vanadel. Uutel 2007 Tiger'i on fookust nüüd oluliselt muudetud, mõeldud konkureerima TDMi ja Multistrada klassi 17" esirattaga.Vadi kirjutas:Nimet tiiger vist 17'' esirattaga ... ? Ehk sealt see tiba leebem käsutamine "vasakule" "paremale" - kuid igaljuhul on Tiger tore ja vahva ratas
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Minu Tiger jah eelmise omaniku poolt ümber ehitatud 17" esirattale, originaal ikka 19". Kindlasti annab see ka natuke juurde paremale juhitavusele.Vadi kirjutas:Jutt konkreetselt Randeli rattast käib
tsiklonaut kirjutas:19" ikka vanadel. Uutel 2007 Tiger'i on fookust nüüd oluliselt muudetud, mõeldud konkureerima TDMi ja Multistrada klassi 17" esirattaga.Vadi kirjutas:Nimet tiiger vist 17'' esirattaga ... ? Ehk sealt see tiba leebem käsutamine "vasakule" "paremale" - kuid igaljuhul on Tiger tore ja vahva ratas
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 1272
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 42 korda
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.