Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Vasta
Kasutaja avatar

Teema algataja
nolev
Postitusi: 332
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas nolev »

ants01 kirjutas:
Ei saa saksa keelest eriti aru aga pildi järgi on uuema mudeli raud.


Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Lugemata postitus Postitas Habib »

Krt, ära ütle, TDM850 3VD tõesti olemas :D Kui keegi tellib ja kätte saab, pasundage! Kui näpuga katsuda saaks telliks omalegi.. Kui suvi läbi ja raha jälle üle hakkab jääma :D
Lambad on siin ja... lambad on sääl...
Kasutaja avatar

Teema algataja
nolev
Postitusi: 332
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas nolev »

TDM 850 3 VD margile pakutakse küll aga pilti näha ei ole. Tänud info eest. Natuke palju raha tahavad selle eest. Mõtlesin, et näeks mõnelt pildilt ideid, kuidas see lahendatud on ja teeks ise valmis. Osta ja tellida jõuab alati.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)

voorekas

Lugemata postitus Postitas voorekas »

ka küsimus TDM tagumise rehvi kohta, et milliste mõõtudega enduro rehv külge sobib ja kuidas juhitavusele (ka müratasemele) mõjub?
Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas VWman »

nolev kirjutas:
Ei saa saksa keelest eriti aru aga pildi järgi on uuema mudeli raud.
Alati võib kasutada ju http://babelfish.altavista.com/
Kasutaja avatar

Teema algataja
nolev
Postitusi: 332
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas nolev »

voorekas kirjutas:
ka küsimus TDM tagumise rehvi kohta, et milliste mõõtudega enduro rehv külge sobib ja kuidas juhitavusele (ka müratasemele) mõjub?
Kavatsen samuti endurorehvi alla panna ja olen vaadanud ikka samas mõõdus, mis originaalis 150/70 17. Honda Varadero kasutab taga samas mõõdus rehve. Motodepoo pakkus mingi 2100.- vist. Kui küsimas käisin, siis hetkel sees ei olnud. Kindlasti on neil müratase suurem, kui tänavarehvil aga selle eest on maastikul ja kruusateel parem sõita. Ja ega see müratase siis nii oluliselt ka ei tõuse. Keerad rutškale rohkem pöördeid peale ja vastutulev tuulekohin viib kõik rehvimüra seljataga kaugustesse;) Nagu vanasti autode kohta öeldi - kui müra läheb liiga suureks, siis keera raadio valjemaks.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)
Kasutaja avatar

Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Lugemata postitus Postitas Habib »

Samas 140/80 pakuvad mitmed tootjad ja poed. Ise sihin seda, Mitas´e enduurokumm paistis vähemalt pildi peal väga kabe ja siin varasemalt Mitas´e kohta üsna positiivset tagasisidet olnud. Ja hind seal kusagil 1200 kandis :roll:
Oskab nüüd keegi midagi asjalikku öelda, miks 140/80 EI PEAKS hea olema?
Lambad on siin ja... lambad on sääl...
Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Ostsin just tutika esiraehvi (kruusa ja tiba kõrgem, 190) Motokeskusest. Maksis ainult 900 raha. Teenindus super. Et kas sealt ei leia midagi taha? Endal tagarehv (maantee) suht ok, aga teema ja tulemus huvitav.
Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

Teema algataja
nolev
Postitusi: 332
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas nolev »

Habib kirjutas:
Samas 140/80 pakuvad mitmed tootjad ja poed. Ise sihin seda, Mitas´e enduurokumm paistis vähemalt pildi peal väga kabe ja siin varasemalt Mitas´e kohta üsna positiivset tagasisidet olnud. Ja hind seal kusagil 1200 kandis :roll:
Oskab nüüd keegi midagi asjalikku öelda, miks 140/80 EI PEAKS hea olema?
Ega sellel mõõdul polegi midagi häda. Sobib alla küll. Ta tiba kitsam kumm. Olen ise ka seda vaadanud, kui 150 ei saa. Aga kuna sõidan suht palju kõvakattega teel, siis seal on laiem kumm ikka parem. Tundub, et neid Mitas enduurokumme üle 140 ei toodetagi. Hinnavahe on siiski märkimisväärne. 2100 ja 1200 - selle hinnavahe eest saab juba esikummi ka nagu Pritsul.

Pritsu - kuidas jalgratta spidokas töötab? Näitab ikka korralikult kiirust või oled uue TDM-i spidoka muretsenud?
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

No ma ei tea!
Vaadake seda http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=2147984qqq5828252
Seal sama pilt! Kas ikka uuem mudel? Selle pildi ja"rgi teeb oskajam mees rauad ise valmis, va"a"nab kasvo~i Henko torust malli valmis ja ....
Pole kyll eriline spets aga ise teeks niimoodi. Kinnitusega annab rohkem mA'ngida ja sa"ttida

Edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


voorekas

Lugemata postitus Postitas voorekas »

eks isetegemisel muidugi omad rõõmud, aga vahel see aeg ja jebla kokku kulukamaks lähevad, kui valmis asi osta. Omal plaanis ka rauad vaadata, aga pole konkreetselt 99 a omale leidnud.

Gui Gilbert

Lugemata postitus Postitas Gui Gilbert »

Minu 2001 aasta isendile paigaldatud alumiiniumist sliderid e. kukkumispunnid. Tagarehv (oli siin eelpool jutuks) tootja soovitusel 150/70ZR17 (MAXXIS SUPERMAXX), samas müüb näiteks Motopood 150/70/17 MAXXIS PROMAXX-i vägagi hea hinnaga.
Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

See pagana spido teema... Spido andis saba ära, s.t. ei tööta enam. Ostsin jalgratta oma, aga paigaldus võtab aega. Nn kodara külge oli lihtne kinnitada, aga kahvli kinnitus võtab aega ja kogemusi. Esialgne süsteem ei pidanud maanteel vastu. Praegu olen veel proovimas jalgratta kodarast tehtud abinõud, kuid tundub, et peab mõnele plekksepale näitama, kes oskaks lõigata välja normaalse kinnitus-aluse.
Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Oleneb aastast saaks terve tabloo siit:
http://cgi.ebay.de/Instrumente-Armature ... dZViewItem

Edu

PS kaitseraudu vo~ite ka Eestist tellida:
http://motokaup.ee/shop/product_info.ph ... cts_id=100

Saadetud kettaga lauatelefonist!


voorekas

Lugemata postitus Postitas voorekas »

siin ka mingid rehvid, aga mõõtkava mulle tundmatus keeles.

http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... ts_id=1270

on`s kellelgi võrdlustabelit vms...?

joel
Postitusi: 1798
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 109 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Korruta 25.4-ga
Joel

lysty
Postitusi: 148
Liitunud: 21 Apr 2004, 21:59
Tsikkel: Yamaha FZS1000
Asukoht: Eestimaa.Saku
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas lysty »

Sorry,kui see pole siia teemasse just sobivaim märkus aga kui kellelgi peaks huvi olema korraliku 2000.a ratta vastu siis annaks endaoma helladesse kätesse .Kel huvi siis PS või Motors.
Kurvilisi teid siis kõigile TDM-i fännidele!!
Kui teed,siis ära karda.Kui kardad,siis ära tee!
Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Polnud sada aastat auto24 vaadanud. Nii palju TDM müügis? Mis toimub? Mingi uus VÄGA HEA ratas on asemele ilmunud?
P.S. Spido ei tööta ikka. Otsin plekkseppa, kes konstruitaks hea aluse hargi külge.
Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

Bean
Postitusi: 51
Liitunud: 22 Sept 2006, 16:26
Tsikkel: FJR
Asukoht: talin

Lugemata postitus Postitas Bean »

Küsimus õlivahetusest.. Et vahetasin ise oma kuldsete kätega rattal õli / filtri ära, aga nüüd õlinivoo paikka panemisel ei saa enam s..-gi aru, mis toimub..
Kui sooja mootoriga on õlitase normis, siis külma mootoriga pole õli "vaateaknast" üldse näha ja kui külma mootoriga õli juurde panna, siis sooja mootoriga on tase üle igasuguse maximum normi..

Kas ma tegin midagi valesti, või kas õlitaset kontrollitakse külma või sooja mootoriga?
Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Mina olen vaadelnud õlitaset illuminaatorist sooja mootoriga ikka. Nii soovitati 8)
Bean kirjutas:
Küsimus õlivahetusest.. Et vahetasin ise oma kuldsete kätega rattal õli / filtri ära, aga nüüd õlinivoo paikka panemisel ei saa enam s..-gi aru, mis toimub..
Kui sooja mootoriga on õlitase normis, siis külma mootoriga pole õli "vaateaknast" üldse näha ja kui külma mootoriga õli juurde panna, siis sooja mootoriga on tase üle igasuguse maximum normi..

Kas ma tegin midagi valesti, või kas õlitaset kontrollitakse külma või sooja mootoriga?
www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

Sebar
Postitusi: 496
Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Sebar »

Reeglina kontrollitakse õli ikka külma mootoriga.

Gui Gilbert

Lugemata postitus Postitas Gui Gilbert »

TDM-i õlitaset kontrollitakse sooja mootoriga (lase mootoril umbes 10 minutit tuksuda). Selle tingib mootori eripära (millest on foorumis ka eelnevalt juttu olnud). Ende rattal (manuaali järgi ette nähtud 3,6l) tuli normi saamiseks sisse valada 3,8l.

lysty
Postitusi: 148
Liitunud: 21 Apr 2004, 21:59
Tsikkel: Yamaha FZS1000
Asukoht: Eestimaa.Saku
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas lysty »

Mõni mul TDM olnud , niipalju kui võimalik infi saada on ,siis ikka sooja mootoriga tuleb kontrollida ja õlinorm jah,nagu eelmine sõber väitis siis... mul läks pea 3,9.Nii-et edu ja sujuvaid kurve!!
Kui teed,siis ära karda.Kui kardad,siis ära tee!
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Küss TDM 850-e omanikele - kas käiguvahetus 1-lt teisele käibki suhteliselt suure "kolksuga"? Kolksu mõiste on muidugi subjektiivne aga Yamu customitega võrreldes, mis näiteks baigilistega võrreldes tevad üsna suure kolksu, tundub kolks veelgi tugevam olema ...

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Teeb küll ühe mõnusa kolksu käiguvahetus 1selt teisele.
kris. kirjutas:
Küss TDM 850-e omanikele - kas käiguvahetus 1-lt teisele käibki suhteliselt suure "kolksuga"? Kolksu mõiste on muidugi subjektiivne aga Yamu customitega võrreldes, mis näiteks baigilistega võrreldes tevad üsna suure kolksu, tundub kolks veelgi tugevam olema ...

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

Jonc
Postitusi: 91
Liitunud: 07 Aug 2006, 10:08
Tsikkel: TDM 850, LC4 adv

Lugemata postitus Postitas Jonc »

Kolksub küll ja seda on kurtnud päris mitmed TDM omanikud.

zwanes

Lugemata postitus Postitas zwanes »

see kolin on jah nende eripära, seda on ka piiritagustes foorumites kurdetud. Mis aga ei tähenda, et ta kuidagi laguneks seetõttu.

Aga selle vastu olen väikese nipi leidnud, mis vähemalt minu rattal käiguvahetuse oluliselt vaiksemaks teeb. Proovige järgi: Hoia käigu hooba enne vahetust kerge surve all (säti saapa nina hoova alla ja hoia kergelt üleval) ja kui sidurit vajutad, kargab II sisse kiiresti ja müratult kohe kui sidur libisema hakkab. Teiste käikudega sellest niiväga tolku pole, aga I->II on küll väga abiks. Avastasin selle kogemata, kui proovisin foorumis paljupajatatud sidurita käiguvahetust. Natuke vajas harjutamist ja nüüd on kuidagi jala sees see "käiguhoova eelpingutus" :)
Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Mis sellest tagarehvi teemast sai? Leidis keegi sobiva?
Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Lugemata postitus Postitas Habib »

pritsu kirjutas:
Ostsin just tutika esiraehvi (kruusa ja tiba kõrgem, 190) Motokeskusest.
Mmm... mis mõttes 190? Siis pole ta ju mitte tiba kõrgem vaid OLULISELT laiem?

Ise sihin endiselt Mitas´e 140 tagarehvi, seda vist küll peale hooaja lõppu, praegu lihtsalt puhkuselõpu eelarveauk. Ja tagarehv ei paistagi nii suureks probleemiks olema kui esirehv, krt, tootjapoolset mõõtu kusagil lihtsalt pole :( Sihin just universaal v. enduuromustrit, eks ta kiiremini kulub maanteel aga pehmel teel asfaldikumm imeb ikka vilinal...
Lambad on siin ja... lambad on sääl...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”