K: Suzuki sv650 kohta

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
starsk

K: Suzuki sv650 kohta

Lugemata postitus Postitas starsk »

nii siis nüüd load kohe kohe käes ja auto müüdud tahaks omale mootorratta ära soetada.

Nimelt siis suzuki sv650. aasta tal sinna 2000 kanti, motoaida poisid ise ka täpselt ei tea, kuna paberid pole kohale jõudnud, küll aga masin ise siin.

Ja küsimus et kuidas see v2 ennast liigutab koos minuga olen 182cm pikk ja 80kg poiss. Sõitnud olen äkiliste pillidega vähe, aga tatist peale olnud vene ratastel lenksus.

ja kuidas on selle ratta vastupidavusega??

tänud


Kasutaja avatar

Masinsist
Postitusi: 44
Liitunud: 22 Apr 2006, 21:11
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Masinsist »

näiteks
http://www.sv650.org
Seal pilte ja ajakirjadest skännitud mootorrataste testid.
Nende järgi vaadates tundub päris normaalne. Ise pole veel korralikult selga istunud. :(

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Jaapani ratas peab vastu. Võrreldes nõuka aegsete vene ratastega on hoopis teine maailm. Vahetad vaid kuluosi (küünlad, filtrid, klotsid ja muu kraam) ja sõidad. Ja sõidad ja sõidad ja sõidad. Vene tsiklil tuleb sel ajal ära teha umbes kolm kapremonti kui sa vahetad suve jooksul ainult õli. Seda siis kui ikka armastad gaasi kah anda. Vaikselt sõites peab vene rattal võib olla kaks kapremmi tegema. Jaapani omal ei pea õli üldse vahetama siis :D

Edasi astub nagu 53Kw V2 astuma peab. Ükski auto järgi ei jõua. Teiste tsiklitega suudad ka vabalt tempos püsida kui just rinka pole ja maanteel 200+ kiirusega ei anta pikalt. Oskad hästi sõita siis sõidad enamusest kilovattidega tilli pikendajatest ka kiiremini. Hiljemalt teise hooaja lõpuks hakkad suuremat (rohkem kubatuuri) tahtma või siis hoopis stiili vahetama. Tavaline asi.

Kogu eelnev jutt on kirjutatud pisut huumoriga, sest pole SVga kunagi kokku puutunud. Kartsin ise ka kunagi natuke läänekaid, sest äkki läheb midagi katki ja kes siis jõuab seda remontida... Küll aga on pidevalt tunne, et endiste nõukogude rataste omanikud kardavad hirmsasti jaapani tsiklite varuosade kõrgeid hindu. Neid aga praktiliselt ei kulu, kui just mõni vigane ratas kätte ei satu ja ise külge maha ei pane. Vene ratastel kulub see eest varuosi sitta kanti minu arvates. Seega on seis umbes võrdne:
Nõuka aegne ratas: palju varuosi ja koguaeg käed õlised - vähe sõidurõõmu :?
Läänekas: Korralik hooldus talvel ja suvel vahetad ainult õli - sõidad kogu aeg 8)

Pidamise hinnalt enam vähem üks küll aga maksavad ka närvid ja aeg midagi. Rääkimata sõidurõõmust/kurbusest.

PS. Ärgu nüüd vene ratastega sõitjad tuld võtku, oma aja kohta olid need täitsa tegijad, kuid on tehniliselt paraku väga vananenud ja seepärast ka pole võrreldavad ühegi kaasaaegse rattaga.

Head sõitmist Sulle!

EDIT: Kilovattidega tilli pikendaja - tsiklist kes räägib kõigile (kaasa arvatud puud ja postid) kui palju kilovatte ta rattal on ja palju tippkiirus on ja maanteel ta ka alla kahesaja ei sõida :wack:
Viimati muutis davidsoniharald, 22 Apr 2007, 22:56, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: K: Suzuki sv650 kohta

Lugemata postitus Postitas westel »

Arvatavasti on juba enamus biker.ee kasutajad tüdinenud kiitmast erinevaid rattaid ja rääkimast sellest kuidas mingi tsikel vastu peab jne :wink:

Igal juhul SV 650 on töökindel ratas nagu kõik teisedki suzuki rattad.
Jällegi see vastupidavus- oleneb sellest, kuidas seda ratast hoitud on ja mis otstarbeks seda kasutatud on. Kui seda ratast regulaarselt hooldada, siis see ratas sõidab 70- kuni 100 000 km ilma suuremate remondi töödeta.
Võib öelda, et SV 650 pole midagi nn "äkiline pill"
Võrreldes tema suurema venna SV 1000 ga. tsiklite võimsuse vahet on tunda loomulikult suurematel kiirustel. (üle 100km/h)
Sind, kui suurt poissi (80kg :lol:) veab ta igal juhul. Nii vatsu- kui tagant tuult, kahekesi ja isegi üksi sõites 8)
Pigem on SV 650 ikka sellisele kasutajale, kes sõidab rahulikumalt.
Samas kannatab ka veidi kiiremat sõitu :wink:

Teema algataja
Jan953

Lugemata postitus Postitas Jan953 »

küsimus siis sama ratta kohta. kui ühtlaselt suudab see mootor tööd teha tühikäigul? pean silmas seda kas tühikäigu pööretega suht raske sõita või veab ilusti ühtlaselt. äkki oskab keegi aidata!?


diio2
Postitusi: 88
Liitunud: 23 Apr 2006, 22:32
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas diio2 »

siin on ennegi sellest rattast räägitud.
mu naisel on selline ratas aastast 2006. kui huvi on võin pikemalt rääkida, aga tal on minekut küll (keeramise küsimus). Tühikäigul võid töristada kah, kuigi kus sa ikka pikalt tühjalt lased.

... life begins @ 1000 cm3 (996cm3)
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas tali »

Pajatan paar sõna oma SV 650 kogemusest. Veetsin ühe seesugusega (2004, pritsung) paar mõnusat septembripäeva. Tegu on ülimõnusa juhitavuse ja väändega tsikliga. Väikese mootori kohta käib vahvalt edasi, ka kahekesi. Mis madalatel pööretel töristamisse puutub, siis saab väga edukalt. Masin on kuulekas, töötab muhedalt igasugustel pööretel. Kahekümne sekundi jooksul õnnestus kohtuda järjest kahe minu suhtes tapaplaane hauduva rekkajuhiga- keerasid järjest kahest teeotsast peateele ette tuimalt. Esimene neist oli parasjagu nii kaugel, et sv head pidurid päästsid. Teine keeras ette nii lähedalt, et masina minek lahendas olukorra. Teine käik oli parasjagu. Laksasin korra kõvemini paremat rannet ning jõudsin rekka stangenurga ja teeserva vahelt läbi. Uhh! Edasikäimise poolest on sv 650 kindlasti väga hea linnaratas, aga ka maanteel oli jummala tasemel. Võrdluseks- minu oma ntv 650 on igatahes tuimem. Lahtise sv kohta ei oska midagi öelda, aga täiskatetega bike sv on nii kaksi kui üksi ja üsna igasugustel kiirustel mugav riist. Bike versioon väsitab küll tiba käsi (isteasend), aga see vist rohkem selles kinni, et seni olen sõitnud naked rattaga. Kokkuvõtteks- tegu on väga tegija rattaga (vähemalt vähese kogemusega sõiduinimese jaoks) ja kui oled rahulikuma stiiliga kulgeja, võib olla kuuepoolene sv kõva kaaslane aastateks.

Edu!

PS! Tonnine nakes SV on juba ammu üks mu lemmiktsikleid ja ühel heal päeval ma selle ka saan. Ehk..

http://trinityhome.org/Home/Images/News ... _Black.jpg

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

Teema algataja
jürmelott

Lugemata postitus Postitas jürmelott »

kel huvi, siis müüa avariiline 2001 aasta sv 650, tagaots on läinud, läbisõit 7000 km, hinda nii 29 tuhhi. täpsemalt 51 654 81.


rai00
Postitusi: 107
Liitunud: 28 Nov 2007, 22:37
Asukoht: Pärnu Tallinn

Lugemata postitus Postitas rai00 »

Tegemist on Suzuki ühe populaarsema mudeliga,eriti S-versioon.Valitud ka aasta ajakirjanike lemmik rattaks.Tänu oma kergusele ja mootori heale väändele väga hea minekuga ja juhitavusega.Kiirenduselt ei jää kuidagi alla R4 600cm "võimsamatele"ratastele.Viimase käiguga kiirendades 60-120 isegi ületab neid (V2).Eelistada tasuks kindlasti sportsummutit--v2 hääl on super :) .Ainuke halb asi on sadula materjal.Kiirendades kipub ratas alt "äralibisema".Korralikud nahk püksid aitavad.... 8)

Kasutaja avatar

sombreero
Postitusi: 131
Liitunud: 26 Mai 2007, 11:39
Tsikkel: Suzuki SV650 S

Lugemata postitus Postitas sombreero »

Ma oman 2001 aasta sv 650 s-i ... see on mul esimene 2 rattaline sõiduk ja ütleks et ei vahetaks vist mitte millegi muu vastu... olen sõitnud ka 600-se banditiga ja 1200 xjr-iga aga sv ikka parem tundub... hästi kerge ja lihtsalt juhitav.. kiirendus on (Y) esiratta saab ka ilma sidurita maast lahti :twisted: ja lisaks veel hääl.. isegi originaalsumpsiga kui natukene nikerdada selle kallal :roll: ma ütleks et GO FOR IT


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Korra sattusin koos sõitma ühe 650 SVga, millel Akra summ küljes. See tegi niiiii ilusat mürinat lihtsalt, et esimese hooga mõtlesin et tegemist tonnisega. Tõeliselt kaunis hääl oli.


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

Ise 2004 SV1000 omanik

Antud V2 mootor on originaalis Ducati poolt arendatud, seega peaks suht ok asi olema.

R4 mootoritega võrreldes on nagu suvaline V-mootor - tõmme on väga sujuv ning aru ei saa, kui kiiresti sõidad või kiirendad.

SV1000 korral sureb kiirendus 230 kandis ning 240 juures jääb venima nagu tatt, seega R4 mootoritega üle 200 km/h eriti võrrelda ei saa. Alla selle küll.

Mootori pidurdusmoment on mitmete ratastega võrreldes oluliselt tugevam, seega kui käike ja sidurit liiga agressiivselt kasutad, siis arvesta, et kurvides võib blokis tagaratas suurem üllatus olla, kui teiste rataste korral.

Üldiselt aga pisike ja väga kergesti juhitav ratas.

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas tali »

Mootorihäälest unustasin (kurat, jube oluline detail) oma postituses üldse kõnelda. Seda on aga juba piisavalt tehtud, nii-et ei hakka rohkem oodi laulma. Tahtsin veel vaid lisada, et KÕIGE mõnusamat-kurjemat-ilusamat japsi päritolu ratta väljalaskeheli kuulsin 2006 suvel Halinga restorani ees, kui sinna laekusid poiss ja tüdruk eesti numbritega punase tonnise SV-ga (tundus olema päris uus ratas), millel olid minu mäletamist mööda Akra-d all. No pagan, see oli sümfoonia!!! Austus! Ehk keegi tundis ennast ära.

Kaunist (sopast) jõulu kõigile!

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

siis mõni asjalik DJ võiks ju tsikli häältest loo/muzika kokku teha,
teiele, kodanikud biker`lased :lol:

Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

kogemused küll SV 650 mootriga st paar päeva veedetud DL650 lenksude taga, millel sama mootor SV-ga.
Mootoripidurdus on tõesti hea, paar korda sõidu aeg tagaratas blokis nagu harimal juba viitas (ei olnud just kõikse meeldivam kogemus, eriti serpentiinide peal). Samas mäest alla sõites võisid rahumeeli piduri unustada ja lasta ainult mootoril pidurdada. Serpentiinide kogemusest veel see, et nagu mainitud eespool on tal suurepärane pöördemoment, mis tagas väga meeldivad sõidukogemused. Kiirendamine 0-120 vahel - pole probleemi.
Mis häält puudutab, siis tõesti see on kena, kuid kuulnud, millist häält teevad selle mootori originaalesitajad (ei ole Suzu!), pluss mõningad teised Itaalia tootjad, annaks oma plusspunktid siiski neile :D 8) .

http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.

apsik
Postitusi: 213
Liitunud: 22 Sept 2004, 10:48
Asukoht: Jõhvi linn / Aprilia SXV / RXV 550

Lugemata postitus Postitas apsik »

harimal kirjutas:

Ise 2004 SV1000 omanik

Antud V2 mootor on originaalis Ducati poolt arendatud, seega peaks suht ok asi olema.

Mis paganama "Käo-Jaani" Sa ajad. Ducati ja Suzu SV mootorid on erinevad nagu siga ja kägu. Ainuke asi mis neid "ühendab" on 90 kraadine nurk pottide vahel.

APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Kasutaja avatar

vovencij
Postitusi: 87
Liitunud: 25 Okt 2006, 22:44
Tsikkel: CB500, Hornet S, V-Strom
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas vovencij »

apsik kirjutas:

Mis paganama "Käo-Jaani" Sa ajad. Ducati ja Suzu SV mootorid on erinevad nagu siga ja kägu. Ainuke asi mis neid "ühendab" on 90 kraadine nurk pottide vahel.

Ma olen netis kohanud võrdlust, et SV650 on vaese mehe Ducati. Äkki sealt ka see eksitus :)

Volli
Riga 13 > pikk paus > CB500, V-Strom DL650 K5, Dominator
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

puhh kirjutas:

kogemused küll SV 650 mootriga st paar päeva veedetud DL650 lenksude taga, millel sama mootor SV-ga.
Mootoripidurdus on tõesti hea, paar korda sõidu aeg tagaratas blokis nagu harimal juba viitas (ei olnud just kõikse meeldivam kogemus, eriti serpentiinide peal). Samas mäest alla sõites võisid rahumeeli piduri unustada ja lasta ainult mootoril pidurdada. Serpentiinide kogemusest veel see, et nagu mainitud eespool on tal suurepärane pöördemoment, mis tagas väga meeldivad sõidukogemused. Kiirendamine 0-120 vahel - pole probleemi.
Mis häält puudutab, siis tõesti see on kena, kuid kuulnud, millist häält teevad selle mootori originaalesitajad (ei ole Suzu!), pluss mõningad teised Itaalia tootjad, annaks oma plusspunktid siiski neile :D 8) .

selitage rumalale, kas SV mootoripidurdus on hea, või R4-st parem?
ja kui parem, siis mis füüsikast see tuleneb?

Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

speedvana kirjutas:

selitage rumalale, kas SV mootoripidurdus on hea, või R4-st parem?
ja kui parem, siis mis füüsikast see tuleneb?

jah, V2 mootoripidurdus on parem R4-st. Ehk kõrgemate käikude juures see ei tule nii selgepiiriliselt välja kuid madalamate käikude puhul küll. Kõikse lihtsam - võta V2 ja R4 mootoriga ratas ja sõida näiteks kuskilt kallakust alla (tõsi, seda viimast pole isegi vaja, sobib ka täitsa tavaline sile maa) ja siis saad oma tagumikuga tunda mis füüsika seal kehtib :wink: :D . Ise ei uskunud seda kuni proovitud sai.

http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

apsik kirjutas:
harimal kirjutas:

Ise 2004 SV1000 omanik

Antud V2 mootor on originaalis Ducati poolt arendatud, seega peaks suht ok asi olema.

Mis paganama "Käo-Jaani" Sa ajad. Ducati ja Suzu SV mootorid on erinevad nagu siga ja kägu. Ainuke asi mis neid "ühendab" on 90 kraadine nurk pottide vahel.

Väide jäi kuhugi kuklasse meelde ühe lääne päritolu motoajakirja poolt. Väideti, et Suzuki kasutas oma esimestel SV mudelitel Ducati mootorit.
Netist ei suutnud vastavat artiklit praegu leida, seega jutt tõesti tasemel "naised saunas rääkisid".


Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Siis pidi see mootor olema kasutusel juba TL-i aegadel,sest SV mootor on väikeste muudatustega sama mis TL-ilgi peal oli.
Aga noh mis mina tean :P

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R
Kasutaja avatar

pitbull
Postitusi: 557
Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
Tsikkel: v2
Asukoht: westestonia ....finland
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pitbull »

oman sellist ratast...2001 a.ja s varjant...mõnus v2,nii nagu juba öeldud hea manööverdus võimega(kõik sübrad tegid sellega platsi,isegi ,,seljakotiga,, teeb platsi ära)hea see et kohe alt väänab(kurvides miinus kui ei tea,tagumine ratas võib väände tõttu alt ära mina).originaal sumpa on saast...ausalt...nagu roller teeb häält(ise panin leo vince sumbuti [Motobot: õige on "summuti"]...väga hea hääl)enda oma veel vaja puhastada plastikust ja uued dyysid,sport filter ja syytenurga muutja peale ja jälle ei ole igav :twisted: kokkuvõttex...endale meeldib(kysi kui midagi täpsemalt tahad teada)

PitBull ,,I Just Don't Give A Fuck...,,
Kasutaja avatar

saabastegakass
Postitusi: 129
Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas saabastegakass »

harimal kirjutas:
apsik kirjutas:
harimal kirjutas:

Ise 2004 SV1000 omanik

Antud V2 mootor on originaalis Ducati poolt arendatud, seega peaks suht ok asi olema.

Mis paganama "Käo-Jaani" Sa ajad. Ducati ja Suzu SV mootorid on erinevad nagu siga ja kägu. Ainuke asi mis neid "ühendab" on 90 kraadine nurk pottide vahel.

Väide jäi kuhugi kuklasse meelde ühe lääne päritolu motoajakirja poolt. Väideti, et Suzuki kasutas oma esimestel SV mudelitel Ducati mootorit.
Netist ei suutnud vastavat artiklit praegu leida, seega jutt tõesti tasemel "naised saunas rääkisid".

Need "siga" ja "kägu" on mõnes plaanis ikka üsna sarnased. võrrelge kasvõi SV1000 ja Ducati 996 mudelite silindriläbimõõtu ja kolvikäiku. On ilmselge, et ei saa teha mootorit üks-ühele maha, ilma et sellest mingit tralli tekiks, kuid teatud asju saab arendustööd tehes kiirendada, kui üks selline hästitöötav isend eeskujuks on. Ducati on v2 mootoriga rattaid tootnud juba aastakümneid, mootorite areng on mudelite lõikes täiesti jälgitav. Seni ridamootoritega (me räägime siin üksnes baigimootoritest, eks) silma paistnud Suzu tuleb ühel hetkel põmaki välja v2 mootoriga ja kohe enam-vähem kümnesse.

Paari aasta taguses idast pärit ajakirjas "Moto" oli tore jutuke TL1000 mudelist. Vihjati ühele tuntud itaalia V2 mootoriga rataste tootjale, mille toodangut Suzuki usinasti tudeeris, kui oma v2 baigimootorit planeeris. Otsige see artikkel üles ja lugege.

Pika jutu kokkuvõte - ei saaks öelda, et SV (ja TL'i) lidrane v2 oleks Ducati pealt kopeeritud, kuid teatud Ducati mõjusid on seal kindlasti. Samalaadsed mõjud ka Honda VTR Firestormi puhul.


intz
Postitusi: 298
Liitunud: 10 Juul 2004, 09:50
Tsikkel: V POWAA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord

Re: K: Suzuki sv650 kohta

Lugemata postitus Postitas intz »

Ka täiesti sillas SV-dest. Kusjuures kunagi unistasin ka SV1000-st, aga enam mitte. Ei näegi erilisi eeliseid 650-se ees. 25kg Raskem on raibe, samas muidugi parem esihark ja tsipa vingem hääl.. Sirgel teel maanteekiirustel astub tonnane muidugi paremini edasi, aga käänulistel teedel ei tohiks väiksem SV küll kuidagi alla jääda.

Igaljuhul SV650-ga väga väga rahul 8)

EDIT: a mis ratta teemaalgataja siis soetas?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”