Kawasaki kle500

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
SkyMax

Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas SkyMax » 24 Apr 2007, 10:23

Tere

Niisiis ootaks selle isendi kohta igasugust infot inimeste käest kes omanud või omavad ning kes midagi sellest kuulnud.

Ette tänades!


Kasutaja avatar

Kuzmitz
Postitusi: 763
Liitunud: 30 Mai 2005, 10:00
Tsikkel: Täitsa olemas.
Asukoht: Tarvanpää

Lugemata postitus Postitas Kuzmitz » 24 Apr 2007, 10:38

Äkki täpsustad oma soovi? Nii ümmarguse küsimuse peale tekkib kindlasti kellegil suur soov sama ümmargust juttu hakata ajama... Ise surusin selle soovi maha :twisted: .

PS. Omal kah selline asi garaazis seismas, sõidetud teisega omajagu ja mingi pilt on ikka ees.
Pilt
Raibe, Rakvere Raibe.
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 395
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: Honda XL 600 TransAasia
Asukoht: Tartu
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas Divikas » 24 Apr 2007, 11:08

Sellised ümmargused küsimused on suht mõtetud - guugeldamine andis selle ratta kohta 12700 ingliskeelset vastust. Teh. andmed, testide tulemused, kasutajate arvamused, kasutus ja remondi manuaalid ja mida iganes veel. Kui küsija mõned tunnid viitsiks tööd teha, saaks ta vastused kõigile võimalikele küsimustele.
Mida veel peaks vaja olema?
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019

Teema algataja
SkyMax

Lugemata postitus Postitas SkyMax » 24 Apr 2007, 12:45

Tõepoolest...välismaistest foorumitest sain kõik teada mis soovisin!
Aitäh

Teema algataja
SkyMax

Lugemata postitus Postitas SkyMax » 24 Apr 2007, 20:16

Lukku!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8197
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 96 korda
Tänatud: 201 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas Piipz » 12 Juun 2009, 10:38

Ei lähe siin midagi lukku, torgake mul silm peast välja vana asja meeldetuletamise puhul ;)
Keegi KLE500-le high fenderit on proovinud peale panna?
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Teema algataja
kana

Re: Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas kana » 12 Juun 2009, 11:51

Piipz kirjutas:Ei lähe siin midagi lukku, torgake mul silm peast välja vana asja meeldetuletamise puhul ;)
Keegi KLE500-le high fenderit on proovinud peale panna?
http://www.scribd.com/doc/9815398/Kawas ... lish-eBook manuaali lk 279 järgi peaks teoorias võimalik olema...:) aga praktikas?
OK, ütle siis eesti keeli, mis asi see high fender on? :D Ju ma arvasin seda millekski muuks.
Viimati muutis kana, 12 Juun 2009, 15:03, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8197
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 96 korda
Tänatud: 201 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas Piipz » 12 Juun 2009, 14:03

hm ma küll ei näinud seal seda :)
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Äännn
Postitusi: 260
Liitunud: 17 Mai 2010, 08:12
Tsikkel: Kawasaki KLE500

Re: Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas Äännn » 27 Sept 2010, 15:44

Heips! Palun jagage oma KLE500 kogemusi, kas sõidate tulemaskiga või olete pannud esiklaas (millise mudeli, kõrgus vms?)? Ainult tulemaskiga on kiiremal sõidul on õhukeerised ja müra tugevad, siis plaanin esiklaasi külge panna (minu KLE500 on 1992.a mudel). Sooviks enne kindel olla, kas selle kõrguse ja kujuga klaas on talle optimaalne http://katalog.mrashop.de/erp/catalog/n ... 0%29&spr=D. Pilt. Või on keegi pannud vanemale KLE500-le külge uuematele mõeldud Variotouringscreen-i http://katalog.mrashop.de/erp/catalog/n ... 0%29&spr=D?

Ühtlasi võiks tuledest rääkida. Esituli on vanematel endurodel sageli nadi, mitte ainult KLE-l, vaid ka Tenerel jt. Kas keegi on uurinud oma vanemale mudelile halogeeni paigaldamist või pesa ei sobi ja selleks tuleks kogu tule-elektri jada uus panna?

jlx
Postitusi: 7
Liitunud: 30 Juun 2010, 22:57
Tsikkel: KLE 500
Asukoht: Saaremaa

Re: Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas jlx » 28 Sept 2010, 00:18

Olen küll alles 2000 km saanud sõita, pidasin müra süüdlaseks rohkem kiivrit. Sõidan selle tulemaskiga siis arvatavasti. Tulede valguse üle ka ei nurise, alguses oli tuli valesti reguleeritud. Kaugtuli ei näidanud hästi, lähituli näitas hästi, aga pimestas vastu tulevaid sõidukeid. Peale reguleerimist kõik ok. Ega sul lambid mitme aasta vanused ole? Paari aastaga kipuvad lambid tuhmimaks muutuma, põleb küll, aga valgust õiget ei anna.
Mul oleks ka kaks küsimust: kas keegi on kuhugile armatuurile kella paigaldanud ja kas tulemaski toonkilega toonida tohib :?:

Äännn
Postitusi: 260
Liitunud: 17 Mai 2010, 08:12
Tsikkel: Kawasaki KLE500

Re: Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas Äännn » 28 Sept 2010, 00:41

Pirnide vahetuse ideel on jumet. Minu oma tuled on normaalselt reguleeritud, aga tsiklit pole nii hästi märgata (võrdluses uuematega). Kella olen ise ka vahel soovinud näha, sest mobiili on tüütu välja koukida.
Kiiver on selline http://www.motoin.de/Helmets/Integral-H ... 80cce7ced0, Pilt. Oma rattaga sõites teisi kiivreid proovinud pole (krossikas ei lähe arvesse).
Kasutaja avatar

madjs
Postitusi: 1457
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas madjs » 28 Sept 2010, 01:21

Tuulemüra tahab jah pikemal sõidul ära kurdistada ja selleks pole vaja eriti kiirust ületadagi. Kui kõrvatroppe ei viitsi kanda siis peale 100km pikkust otsa oled juba paras kurt valmis mingiks ajaks. Kui keegi sinna mingi mõistliku klaasi lahenduse leiab siis võiks siia oma kogemused kirja panna. :bsmile: Muidu täitsa ok ratas, pole eriti lagunenud 3a jooksul mis minu käes, kui välja arvata üks ketipinguti lagunemine ja sellega seoses nuka keti üleviskamine, ime et klapid sirgeks jäid. Minu pikkuse ja kaalu (188 cm ja 110kg) juures jääb natuke väikseks, eriti tundub nagu iste madala võitu, või on siis jalarauad liiga kõrgel :D Originaal lenksuga ei saa ma ka püsti normaalselt sõita, jäävad madalaks. Momendil peal eelmise omaniku poolt paigaldatud lenksud, laiemad ja tunduvad ka natuke kõrgemad olema, kuigi võiks veel tõsta. Karteri põhi on ka tal suhteliselt madalal, mul spanser koliseb pidevalt vastu maad ja selleks ei pea tegelt metsa ronimagi, piisab juba näiteks kõnnitee servast või väiksemast kraavist. Olen mõelnud suurema ratta ostule, aga esialgu jääb vist ära. Kui viitsin siis lenksule kõrgendused alla ja sadulanahk tahab nagunii vahetust, seoses sellega saan ka sadula kõrgemaks tõsta, ehk kärab veel paar aastat. See suvi paigaldasin ka GPZ nukad, käib lahkemalt pöördesse, kui enne ei olnud peale 9000 rpm mingit elu siis nüüd jagub seda rõõmsalt 11000 ja rohkemgi. See iseäralikult vilistav sumps hakkas ka häirima, sai tühjaks löödud kui nukkasid vahetasin ja sisse perfoplekist otse toru keeratud. Sumpavill ümber perfotoru ja sisse üks seib keevitatud, nüüd võib esialgu rahule jääda häältega. Muidugi öösel majade vahel peab gaasiga suht rahulikult ümber käima, muidu hakkavad kividega loopima, võrreldes originaaliga on hääled keerates tunduvalt valjemad. Rahulikult sõites on madalatooniline podin. Tulest siis niipaljuu, et mul Inglismaalt toodud ratas ja sealse tulega, sõita näeb aga võiks parem olla. Kusjuures pooltuli ei näita nurka ei valele ega õigele poole, näitab ratta ette lihtsalt valge laigu, umbes nagu kaugtuli aga lähemale lihtsalt. Naabril on euro tulega kle ja see näitab nurka ja tundub kuidagi erksam kah olema. Minu ratas on 92a naabril 93a võibolla sellest ka mingi vahe juba. Kui aus olla pole ma tuld lahti võtnud, vast peaks ka pirni vahetusele mõtlema.
Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/

Äännn
Postitusi: 260
Liitunud: 17 Mai 2010, 08:12
Tsikkel: Kawasaki KLE500

Re: Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas Äännn » 28 Sept 2010, 11:01

MRA klaasi tellimisest kättesaamiseni on aeg 1,5 kuud.
Viimati muutis Äännn, 04 Okt 2010, 08:26, muudetud 1 kord kokku.

rattaletõmmatud
Postitusi: 451
Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
Tsikkel: vfr
Asukoht: tallinn

Re: Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas rattaletõmmatud » 28 Sept 2010, 11:39

MRA klaasi võid julgelt ära tellida, see on väga kõva tootja ja kõik klaasid on tuuletunnelis välja töötatud, täiesti öö ja päev isegi originaalklaasidega võrreldes
...nagu ratta peal...
Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas soolo » 28 Sept 2010, 12:17

Minu rattal läks olemine vaiksemaks alles siis kui lisaks MRA kõrgele klaasile kruvisin mingi spoileri veel lisaks.

Äännn
Postitusi: 260
Liitunud: 17 Mai 2010, 08:12
Tsikkel: Kawasaki KLE500

Re: Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas Äännn » 04 Okt 2010, 08:32

Reede öhtul sõit külmas ja udus õpetlikemaid kogemusi. Nähtavus nullilähedane, lähituli ei kõlba ses olukorras koera hänna allagi. Kaugtuli pimestab vist päris hästi, kuigi pole liiga kõrgele reguleeritud. Tulesid tuleb näppida või siis sõita öösel, kui vastutulev liiklus puudub.

EDIT: Õigus, konu, aga klaasi kavatsen proovida.
Tropid kõrvas olid natuke abiks, aga kui on vaja peatudes kiiresti moblaga rääkida, siis kiivrisuka ja kõrvatroppidega pusimist, enne kui rääkida sai, käed olid ka külmunud. Leidsin mingi jutu, kuidas klaasi valida http://www.motorcyclecruiser.com/access ... index.html. Ehk on abiks. Müra müraks, aga kiivri vent peab toimima, see sõltub jälle sellest, kui pikk oled ja milline isteasend = proovimine+proovimine.
Viimati muutis Äännn, 04 Okt 2010, 17:35, muudetud 1 kord kokku.

konu
Postitusi: 28
Liitunud: 16 Juul 2009, 13:58
Tsikkel: GS
Asukoht: Tartumaa

Re: Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas konu » 04 Okt 2010, 16:49

rattaletõmmatud kirjutas:MRA klaasi võid julgelt ära tellida, see on väga kõva tootja ja kõik klaasid on tuuletunnelis välja töötatud, täiesti öö ja päev isegi originaalklaasidega võrreldes
Ega see MRA ka alati miski võluvits ole. Sõltuvalt ratta margist, sõitja pikkusest ja kes teab veel millest võib see ühel juhul tuulemüra vastu aidata, teisel mitte.
Mina sain tuulemüra (tõsi küll Yamaha TDMiga, aga tundub suht sarnane sellekohapealt) enamvähem normi peale seda, kui olin kõrgemale touringklaasile veel universaalse tuulesuunaja ehk nn. Vario külge kruvinud. Ainult margikohane MRA touringklaas tegi asja justkui hullemaks kui madala originaalklaasiga oli.
Tundub, et nii siinsetes kui välismaa foorumites jõutakse sedasorti rataste tuulemüraga võideldes ikka kolme lahenduseni:
1. kas suht kõrge ja püstine klaas ette
2. klaas üldse minema
3. või kasutada kõrvatroppe :)

Arvasin alguses ka, et asi kiivris aga katsetused näitasid, et kiivrist müratase praktiliselt ei sõltunud.

Jõudu katsetamisel!

Jaak43
Postitusi: 249
Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
Asukoht: Raplamaa

Re: Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas Jaak43 » 07 Mai 2011, 22:14

Otsin siis enda lähiümbruses mõnda lahket KLE omanikku. Mure nimelt järgmine. Hooaja alguses lõpetas minuga koostöö starteri nupust käivitamine, vaid relee plõksub. Käima saan aga siis, kui relee peal klemmid lühistan ja samal ajal ka starteri nuppu vajutan. Relee võtsin lahti ja puhastasin aga sellest miskit ei muutunud. Enne uue tellimist(meil küsitakse sõltuvalt kauplusest 80-90 uut raha, ebays aga saatmisega koos vaid 20) tahaks katsetada, kas ikka viga selles, või muus. Katsetamine võtaks aega kuskil 5 minutit, sest relee suht kättesaadavas kohas, vaja vaid 2 juhtme kinnitust lahti võ'tta. Elan Rapla mk, Vigala. Kui kedagi on läheduses, äkki annab endast märku. Raplas eelmine aasta nägin üht KLE-d liikumas, aga ei oska omanikku otsida. :bsmile:

Jaak43
Postitusi: 249
Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
Asukoht: Raplamaa

Re: Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas Jaak43 » 13 Mai 2011, 08:55

up, ikka ootan abi :bsmile:
Kasutaja avatar

madjs
Postitusi: 1457
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas madjs » 13 Mai 2011, 09:17

Jaak43 kirjutas:up, ikka ootan abi :bsmile:
Asun Lihula, Kasari. Kui siia viitsid sõita siis võid minu oma katsetada. 51936334
Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/

Jaak43
Postitusi: 249
Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
Asukoht: Raplamaa

Re: Kawasaki kle500

Lugemata postitus Postitas Jaak43 » 29 Mai 2014, 20:28

Kellegi juhuslikult KLE esimest ratast pole ripakile jäänud? Eelmine aasta rehvivahetuses keerati se nii kõvasti kinni, et purunesid need kõrvad, kuhu taha käib spidoteo seib. Praegu kiirust näitab jalgratta kompuuter, aga müügi või vahetuse puhul ilmselt oluline ka tavalise spido töö.



Vasta

Mine “Mootorratastest üldiselt”