Suzuki GSR 600 omanikud

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
MrR
Postitusi: 327
Liitunud: 04 Okt 2006, 08:25
Tsikkel: Bayerische Motor Werke
Tänatud: 1 kord

Suzuki GSR 600 omanikud

Lugemata postitus #1 Postitas MrR » 06 Mai 2007, 00:50

Suzuki GSR 600 oli eelmine aasta väidetavalt üks enim müüduid uusi rattaid Eestis. Oleks huvitav teada, paljud värsked omanikud siia Biker.ee foorumisse maandunud on. Seega teekski ettepaneku, et siin teema all kõik GSRi omanikud endast märku annaksid.

Tore oleks ka mõnda pilti näha, kes-mida tsikli juures näppinud on. :roll: Ning loomulikult muljetada niisama.

Mina olen punase GSRi omanik ja pilte saab ka varsti - kui sumps vahetatud. 8)


Kasutaja avatar

Space
Postitusi: 133
Liitunud: 04 Mai 2006, 14:16
Tsikkel: GSR600
Asukoht: Pirita
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 17 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #2 Postitas Space » 06 Mai 2007, 01:15

Mul kah sihuke pill. Olen lisanud omast arust vaid vajalikud lisad (esiklaas, signa ning kukkumispuksid) ja tuunimisega väga ei viitsi ning ei leia mõtet teheleda. Ta mul puhtalt auto asendaja ilusatel päevadel.
Rohkem ilusaid ilmasid!

hullpill

Lugemata postitus #3 Postitas hullpill » 06 Mai 2007, 05:31

Tere!Olen ka suht värske GSRi omanik.Sõidetud mõned sajad kilomeetrid.Olen tsikkliga rahul kuid vajadus on klaasi järele.
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

:D

Lugemata postitus #4 Postitas Whitebalance » 06 Mai 2007, 10:57

Üks negatiivne asi ka, et kui suudad pikali käia siis on suht hea võimalus raam pooleks kukkuda! Kuskil oli mingi 10 erinevat pilti erinevast siklist, kus kõigil oli ennem kaela raam pooleks!

Muidu tundub väga hea pill olevat, edasi läheb hästi ja juhitavus ka normaalne. Välimuselgi pole viga..

M.K.

Lugemata postitus #5 Postitas M.K. » 07 Mai 2007, 10:22


bantiit

Lugemata postitus #6 Postitas bantiit » 14 Mai 2007, 17:39

kah GSRi omanik eelmisest kevadest, summuti just vahetatud aga õhufilter vaja ka vahetada, äkki keegi aitab, et mis hea?
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1933
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus #7 Postitas madone » 14 Mai 2007, 17:48

bantiit kirjutas:kah GSRi omanik eelmisest kevadest, summuti just vahetatud aga õhufilter vaja ka vahetada, äkki keegi aitab, et mis hea?


Jäta originaal...... nii kui nii kui power commanderit vahele ei pane siis pole sellest õhukas abi mitte kottigi, ega ka praktiliselt sumpast.

hõreda õhukaga saad oma masinast kohviaparaadi ainult, edu!
Kasutaja avatar

Teema algataja
MrR
Postitusi: 327
Liitunud: 04 Okt 2006, 08:25
Tsikkel: Bayerische Motor Werke
Tänatud: 1 kord

Re: :D

Lugemata postitus #8 Postitas MrR » 17 Mai 2007, 21:50

Suzumen kirjutas:
See raamiprobleem oli mõningatel GSXR1000 K5 ja K6 aga mitte GSR 600. Kuid tehas vahetas need raamid välja ja probleem peaks maas olema.
Ja nii need külajutud tekivadki :D



Nonii, eile kui üks 50-aastane härra otsustas teha Sõles üle topeltjoone tagasipööret ja mina teistpoolt vastu tulin, siis läks mu rattaga nii nagu näha siin piltidel http://www.gomab.ee/f/

Raam läks pooleks nagu naksti ja samamoodi ka minu käsi. Lisaks ajupõrutus, mälukaotus :shock: ja muud negatiivsed lisandid.

Ratas suht ribadeks, ilmselt pole enam midagi väga taastada. Eks näis, mis kindlustus välja pakub. Õnneks sai eelmine nädal ostetud korralik Schuberth R1 kiiver, seepärast ehk läks peaga siiski suht õnnelikult seekord. Igastahes on visiiri klaasil ja otsaesisel pikk kündmisjälg. :(

Ja seda kõike hooaja alguses.:cry: ..eks näis mis saab, tuleb ehk mõni uus ratas kiirelt ligi võtta. Ega sellest enam väga vist asja ei saa. Kõik asjad on katki.

Panthera
Postitusi: 625
Liitunud: 28 Okt 2006, 18:23
Tsikkel: Honda
Asukoht: Tartu

Re: :D

Lugemata postitus #9 Postitas Panthera » 17 Mai 2007, 22:37

MrR kirjutas:
Suzumen kirjutas:
See raamiprobleem oli mõningatel GSXR1000 K5 ja K6 aga mitte GSR 600. Kuid tehas vahetas need raamid välja ja probleem peaks maas olema.
Ja nii need külajutud tekivadki :D



Nonii, eile kui üks 50-aastane härra otsustas teha Sõles üle topeltjoone tagasipööret ja mina teistpoolt vastu tulin, siis läks mu rattaga nii nagu näha siin piltidel http://www.gomab.ee/f/

Raam läks pooleks nagu naksti ja samamoodi ka minu käsi. Lisaks ajupõrutus, mälukaotus :shock: ja muud negatiivsed lisandid.

Ratas suht ribadeks, ilmselt pole enam midagi väga taastada. Eks näis, mis kindlustus välja pakub. Õnneks sai eelmine nädal ostetud korralik Schuberth R1 kiiver, seepärast ehk läks peaga siiski suht õnnelikult seekord. Igastahes on visiiri klaasil ja otsaesisel pikk kündmisjälg. :(

Ja seda kõike hooaja alguses.:cry: ..eks näis mis saab, tuleb ehk mõni uus ratas kiirelt ligi võtta. Ega sellest enam väga vist asja ei saa. Kõik asjad on katki.


See on siis lowrider Suzu ... :D
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2181
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Re: :D

Lugemata postitus #10 Postitas CB500 » 17 Mai 2007, 23:13

MrR kirjutas:Nonii, eile kui üks 50-aastane härra otsustas teha Sõles üle topeltjoone tagasipööret ja mina teistpoolt vastu tulin, siis läks mu rattaga nii nagu näha siin piltidel http://www.gomab.ee/f/


Suhteliselt terveks jäänud minuarust piltide põhjal vaadates, kui raam välja arvata. Nüüd on hea põhjus midagi suuremat osta ;) Head paranemist!
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

Ukraina sõitja

GSR600 täitsa mõnus on

Lugemata postitus #11 Postitas Ukraina sõitja » 25 Mai 2007, 12:00

Minul GSR talvest alates, nüüd 2500km peal ja linnas ning lühikesed otsad väga hea, aga mingi maanteeratas(kui tahad pikalt üle 120ne sõita) ikka ei ole. Paari päeva pärast kihutan oma GSR-iga Ukraina, aga klaasi ei jõudnud õigeks ajaks tellida - nii ei kaelalihas saab vatti. Eks pärast reisi näe mis ratas on/oli. Velt garantiitingimused on muidugi sellised, et garantiid ei ole. Esihargi simmerling mis läbi laskma hakkas igatahes garantii alla ei lähe - see natuke kurb ja järgmise ostan ilmselt mõne teise riigi poest. Kui kellelgi esiklaasi GSR-ile kiirelt pakkuda, siis võtan ära !
simo@nfe.ee
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus #12 Postitas mella » 25 Mai 2007, 14:21

GRS-d lähevad paugu peale just raamist pooleks. Olen mina 2tk neid juba Eestis näinud.

Raami vahetus ei pidanud olema midagi üleloomulikult kallist, kui muu kola on korras.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2137
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 62 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #13 Postitas StreetMoto » 25 Mai 2007, 15:52

Velt garantiitingimused on muidugi sellised, et garantiid ei ole. Esihargi simmerling mis läbi laskma hakkas igatahes garantii alla ei lähe - see natuke kurb ja järgmise ostan ilmselt mõne teise riigi poest.
Selles suhtes on Veldil õigus. Esihargi simmer ei lähe reeglina garantii alla - see on kuluosa. Samamoodi nagu ei lähe garantii alla kõveraks lastud pidurikettad, piduriklotsid, kett, ketirattad, rehvid ja pirnid. Akul on lühendatud garantii 6 kuud. Garantii alla käivad tootjatehase praagijuhtumid. See, kas esihargi simmeri vahele sattus õnnetult terav liivatera või oli tegu praaksimmekaga ei tõesta ei sina Veldile ega Velt sinule. Seega on müüja heategu ja kingitus sinule, kui ta sellised asjad garantiikorras vahetab.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

diio2
Postitusi: 86
Liitunud: 23 Apr 2006, 22:32
Asukoht: Tln

Lugemata postitus #14 Postitas diio2 » 25 Mai 2007, 16:05

... Sel teisipäeval vahetati esihargi simmer mu VTRil ja läks ilusti garantii alla!!! Ratas eelmisel aastal ostetud.
Arvake ära kes VTR e müüb?
... life begins @ 1000 cm3 (996cm3)
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2137
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 62 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #15 Postitas StreetMoto » 25 Mai 2007, 16:28

Täpselt nagu ütlesin. Ostja-müüja vahelise kokkuleppe küsimus selles teemas. Tegelikult on simmeri puhul tegu ju pea olematu hinnaga kuluosaga...
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2181
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus #16 Postitas CB500 » 26 Mai 2007, 02:06

StreetMoto kirjutas:Esihargi simmer ei lähe reeglina garantii alla - see on kuluosa. Samamoodi nagu ei lähe garantii alla kõveraks lastud pidurikettad, piduriklotsid, kett, ketirattad, rehvid ja pirnid. Akul on lühendatud garantii 6 kuud. Garantii alla käivad tootjatehase praagijuhtumid. See, kas esihargi simmeri vahele sattus õnnetult terav liivatera või oli tegu praaksimmekaga ei tõesta ei sina Veldile ega Velt sinule. Seega on müüja heategu ja kingitus sinule, kui ta sellised asjad garantiikorras vahetab.


OT, aga ei saa mainimata jätta, et need on küll keskmisest sitemad garantiitingimused. Klotsid, kett-hammakad, pirnid, rehvid, -loogiline, aga et ketas ka näiteks üldse? garantii alla ei kuulu on juba BS imfo. Demagoogiat arendades saab sedasi enamus liikuvaid detaile kuluvosadeks nimetada, laagrid, väntvõll-saaled, kõik kuluvad..
"Teil läks keps pooleks?" -Okei, see pole kulumine, ilmselt olete mootorit valesti kasutanud! :)

sorry möla pärast, aga kiusatus sai minust võitu.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

Moomo

Lugemata postitus #17 Postitas Moomo » 01 Aug 2007, 19:05

Aga kuidas tsiklil ..gsr600.. sõidumugavusega linnas ja maanteel ka on?
Äkki mõni kasutaja oskab öelda ka kuidas ilma gondlita maanteel on...

ette tänades

Mustu
Postitusi: 32
Liitunud: 30 Juun 2007, 16:38
Asukoht: Tartu, Türi
Kontakt:

sõidumugavus

Lugemata postitus #18 Postitas Mustu » 01 Aug 2007, 23:55

Ei tunne küll gondlist puudust!

tegin just 250 km retke ( tüüpiline aja sisustus peale tööd ) ning kui hämaraks hakkas minema, tulin kiiresti kodu poole, 150-200 kmh ei ole mingi probs. (kihutan haruharva muidu)

Linnas tee, mis lollusi pähe tuleb - ratas on megakerge ja hea juhitavusega.

RStorm

Lugemata postitus #19 Postitas RStorm » 14 Aug 2007, 10:09

Kah GSR omanik..sõidetud natuke üle 2000 km. Ratas on hea ja kerge juhitavusega, mootoril jaksu on, eriti kui seier üle 9000p/min ala läheb :lol:. Lisadest olen paigaldanud paagikleepsu, triibud velgedele ja esiklaasi, selle kõige suurema :). Maantesõidul on sellest ka isegi kasu :!:
Kasutaja avatar

Space
Postitusi: 133
Liitunud: 04 Mai 2006, 14:16
Tsikkel: GSR600
Asukoht: Pirita
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 17 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #20 Postitas Space » 14 Aug 2007, 11:05

Kas keegi on ette väiksema hammaka pannud ja ülekande teravamaks muutnud? Huvitavad kommentaarid tsikli käitumisest ja spidoka viga.
Rohkem ilusaid ilmasid!

Mustu
Postitusi: 32
Liitunud: 30 Juun 2007, 16:38
Asukoht: Tartu, Türi
Kontakt:

Lugemata postitus #21 Postitas Mustu » 14 Aug 2007, 17:21

Kle jep... on olemas väiksem hammakas, minek on terav suht ikka.. aga pole olnud võimalust võrrelda originaalülekandega kahjuks. (ostes oli see juba paigaldatud) lisana on veel sportfilter, kergem DID kett, ja sumpad leo Vince (et ikka kaugelt kuulda oleks autojuhtidel).

RStorm

Lugemata postitus #22 Postitas RStorm » 26 Sept 2007, 20:14

Tekkis selline küsimus, et mitu km te paagitäiega sõita saate? Olen täheldanud, et seier hakkab vilkuma juba pärast 160-170 km-t. Kõige suurem tankimise vahe on mul olnud 220 km, siis oli juba selline tunne et kohe jään teepervele seisma ka :D

Mustu
Postitusi: 32
Liitunud: 30 Juun 2007, 16:38
Asukoht: Tartu, Türi
Kontakt:

Lugemata postitus #23 Postitas Mustu » 28 Sept 2007, 22:06

rekord on 270 km, kuid siis oli paagis alles veel 2,5L beno. nii, et mingi 300+ km oleks ära vedanud küll. Kuna olin lätis siis ei teadnud, kas järgmise bensukani vean välja ja ei hakanud riskima.

Aga siit küsimus, mitu liitrit on maksimaalselt paaki mahtunud?
minu rekord on 17 liitrit. (paak teh andmete järgi 16,5L)
GSR 600 -> ?
ready to ride - 24H

timoriik
Postitusi: 274
Liitunud: 17 Dets 2004, 18:40
Tsikkel: mõned on
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus #24 Postitas timoriik » 28 Sept 2007, 23:06

kui paak 16,5 siis järelikult tankla tegi sulle külma :idea:

RStorm

Lugemata postitus #25 Postitas RStorm » 30 Sept 2007, 16:41

Suurim kogus mis sisse läinud, oli 15,8 liitrit :lol:
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 979
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Aprilia Shiver
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus #26 Postitas Vidget » 01 Okt 2007, 11:39

See raami värk teeb natuke kõhedaks, muidu tekkis huvi kohe kevadeks säärane pill muretseda.
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 979
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Aprilia Shiver
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus #27 Postitas Vidget » 01 Okt 2007, 22:02

Suzumen kirjutas:
Vidget kirjutas:See raami värk teeb natuke kõhedaks, muidu tekkis huvi kohe kevadeks säärane pill muretseda.

See on viimane "värk", mida sa kartma pead :D

Põhjendad oma väidet äkki? Ei ole küll plaanis matsu panna, aga kurat seda teab kus nihu kisub.

bash kirjutas:OT: Aga ma ootaks tonnist versiooni GSR`ist. See võiks päris põnev olla.

Suzuki B-King
http://www.veltmotocenter.ee/index.php? ... uctID=1146
Viimati muutis Vidget, 02 Okt 2007, 11:12, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus #28 Postitas bash » 01 Okt 2007, 22:39

OT: Aga ma ootaks tonnist versiooni GSR`ist. See võiks päris põnev olla.

600se puhul ma muretseks ka selle raami pärast. Vahest tagarattast kogemata tuleb ratas ikka väga kõva pauguga alla. Sellise asja pärast raami katki teha oleks juba nukker ju. Piltide pealt paneb mõtlema küll. Palju sellel tõepõhja all on ?
Just enjoy ... nothing less, nothing more

Mustu
Postitusi: 32
Liitunud: 30 Juun 2007, 16:38
Asukoht: Tartu, Türi
Kontakt:

Lugemata postitus #29 Postitas Mustu » 02 Okt 2007, 18:46

Ja noka tõstmisega ning isegi järsku langetamisega ei lähe see raam küll katki! Isegi kui tuleb prantsatades alla :)

Olen oma Gsriga näinud igasugu olukord.

Ja veel lisaks - Suzuki mehed ei ole küll ajas tagasi läinud, et hakkaks midagi nii jubedat ja ohtlikku ja kehva kvaliteediga asja vorpima tänapäeval!

Aga sellegipoolest, ootan Bkingi huviga:)
GSR 600 -> ?
ready to ride - 24H

RStorm

Lugemata postitus #30 Postitas RStorm » 03 Okt 2007, 19:03

Minu teada, kuskilt olen kuulnud, et see raamipurunemise oht oli ainult esimestel K6 mudelitel, K7 peaks sellest täiesti prii olema :lol: , teadjad parandage kui eksin :roll: . Noka tõstmisel nüüd küll raam puruneda ei tohiks :D , siis oleks see väga nukker stsenaarium.




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist