2. leht 3-st

Postitatud: 03 Okt 2007, 19:52
Postitas terall

Midagi huvitavat minujaoks - on kaks lülitit. A ja B, millega regullida mootori võimsust. A nupu all on täis võimsus ja B all selles 70% .
Jutt siis B-Kingst.
Tutvustav link: http://youtube.com/watch?v=GiZp41e0deE& ... ed&search=


Postitatud: 04 Okt 2007, 08:19
Postitas terall

Jah. Kindlasti müüginipp, kuid mina nägin seda suhteliselt esimest korda :) ja tekitas natuke huvi :P

Tänud Ain :wink:


Postitatud: 06 Okt 2007, 18:15
Postitas MrR

Raam läheb tõesti GSR K6-l pooleks sealt esihargi juurest, nagu seda mitmetel piltidel demonstreeritud on. Tean seda omast käest. :?

PS! Natuke otse sihtgrupile mõeldud kommertsi ka. :D Müüa siis järgmised GSR tjuuningujupid:
1) Katalüsaatorita Arrow väljalasketoru (mitte pütt) - parem hääl, rohkem kw ja gaasiandmisel "mõtlemisaja" kadumine
2) "Kondid" tsikli tagaotsa tõstmiseks - parem optika ja juhitavus
3) Kaassõitja istme kate - Suzuki originaal
4) Suzuki leekidega paagikleps-kaitse - silmailu ja praktiline kaitse paagi põlvekohtade kulumise eest

Huvi korral PS või meil ylemus@hot.ee


Postitatud: 06 Okt 2007, 19:40
Postitas MrR

Nonii, kuna huvilised juba PSvad, panin siis info kõik netti üles: http://www.geocities.com/gsrestonia/ :P


Postitatud: 01 Veebr 2008, 20:37
Postitas Hitchiker

Minulgi GSR, eelmine hooaeg olin ilgelt laisk ja tegin aint 6 k sõitu. Ratas on väga ilusa välimusega, aga mu arust hull kütuseröövel. matkata kannatab, aga üle 120 keerates läheb asi mõnust üle ekstreemiks. Isiklik kiirusrekord sellega on 232 spido järgi, gps järgi ei ole mõõtnud. hoolduvahemik on sitaks väike - 6 k Velti andmetel, niet pikema matka jaoks on ratas siiski sobimatu. Alati mudugi võib väita, et ta ei olegi selleks tehtud. Üldmuljena ma annan 4 punkti viiest.
PS! Aga madala enesehinnanguga meestele, naistele sitaks meeldib!!


Postitatud: 02 Veebr 2008, 14:26
Postitas Vidget
Hitchiker kirjutas:

Minulgi GSR, eelmine hooaeg olin ilgelt laisk ja tegin aint 6 k sõitu. Ratas on väga ilusa välimusega, aga mu arust hull kütuseröövel. matkata kannatab, aga üle 120 keerates läheb asi mõnust üle ekstreemiks. Isiklik kiirusrekord sellega on 232 spido järgi, gps järgi ei ole mõõtnud. hoolduvahemik on sitaks väike - 6 k Velti andmetel, niet pikema matka jaoks on ratas siiski sobimatu. Alati mudugi võib väita, et ta ei olegi selleks tehtud. Üldmuljena ma annan 4 punkti viiest.
PS! Aga madala enesehinnanguga meestele, naistele sitaks meeldib!!

Seleta lahti:
1) "hull kütuseröövel"
2) "üle 120 keerates läheb asi mõnust üle ekstreemiks"


Postitatud: 02 Veebr 2008, 19:58
Postitas Tihver
Vidget kirjutas:
Hitchiker kirjutas:

Minulgi GSR, eelmine hooaeg olin ilgelt laisk ja tegin aint 6 k sõitu. Ratas on väga ilusa välimusega, aga mu arust hull kütuseröövel. matkata kannatab, aga üle 120 keerates läheb asi mõnust üle ekstreemiks. Isiklik kiirusrekord sellega on 232 spido järgi, gps järgi ei ole mõõtnud. hoolduvahemik on sitaks väike - 6 k Velti andmetel, niet pikema matka jaoks on ratas siiski sobimatu. Alati mudugi võib väita, et ta ei olegi selleks tehtud. Üldmuljena ma annan 4 punkti viiest.
PS! Aga madala enesehinnanguga meestele, naistele sitaks meeldib!!

Seleta lahti:
1) "hull kütuseröövel"
2) "üle 120 keerates läheb asi mõnust üle ekstreemiks"

1) Võtab ilmselt 7-8l sajale
2) Kuna põhimõtteliselt naked, siis tuul teeb sõitmise eksteemseks


Postitatud: 02 Veebr 2008, 20:37
Postitas Alwayslate

Selle istmekatte poehinna kohta on mul väike kahtlus.
Kui SV samalaadne kuid oluliselt keerulisem jubin maksab ainult 1500 siis ma ei taha hästi uskuda et see poes 3100 on nagu su kirjas seal.
edit:Muidu ju täitsa muhe pill see gsr :P


Postitatud: 02 Veebr 2008, 20:48
Postitas Vidget

Mulle tundub, et tuuleprobleemile on 2008a mudelitel lahendust otsitud ja paigaldatud väike sirmike:
Pilt


Postitatud: 11 Veebr 2008, 22:39
Postitas MrR
Alwayslate kirjutas:

Selle istmekatte poehinna kohta on mul väike kahtlus.
Kui SV samalaadne kuid oluliselt keerulisem jubin maksab ainult 1500 siis ma ei taha hästi uskuda et see poes 3100 on nagu su kirjas seal.
edit:Muidu ju täitsa muhe pill see gsr :P

Siit siis väljavõte Suzuki.de lehelt: Modell(e): GSR 600, Modell 2006-2007
Sitzbankabdeckung in Fahrzeugfarbe lackiert mit klarer Scheibe
Teilenummer: 990D0-44GSC+Farbe, unverb. Preisempfehlung: 191,59 EUR

Eestis reeglina isegi jupid natuke kallimad...

Asjad veel alles! Kevad tuleb! Kui huvi soodushindade vastu, siis saada PS!


Postitatud: 25 Veebr 2008, 16:45
Postitas RStorm

Tekkis küsimus, et kui palju sportsumps ka GSR-ile maksab :?:
Ning palju see KW juurde annaks?


Postitatud: 25 Veebr 2008, 19:18
Postitas Vidget
RStorm kirjutas:

Tekkis küsimus, et kui palju sportsumps ka GSR-ile maksab :?:
Ning palju see KW juurde annaks?

Ja omal väike lasikus kallal, et ei viitsi otsida?
http://www.fechter.de/products/prod_det ... nr=1330275
700euri

Arrow'i kohta võid küsida motodepoost, nad on kohalik esindaja.
(http://www.arrow.it/oggetti/2745_41%20S ... 0%2006.pdf)

Ja kae imet, isegi siinsamas foorumis on asja lahatud: LINK


Postitatud: 02 Apr 2008, 20:21
Postitas sigakala

Tere.

Olen ka ühe hooaja gsr-i omanik olnud ja ei oska midagi negatiivset öelda. Võibolla siis see on negatiivne, et on nadi kui R1 ja R6 lõpus veidike veel kiirust koguvad ja sina neist maha pead jääma. Õnneks on see nii kuni esimese kurvini, sest siis on algajal gsrriga lihtsam kallutada kui algajal R6 või 1- ga. Seega manööverdada on väga hea, nii linnas kui maanteel. ...ja gsr ei olegi mõeldud võistlema R- ga. Aga Sauga rajal olen kallutades jalarauad ikka vastu maad saanud.
Olen sõitnud Tallinn- Pärnu- Võru otsasid ja ei kurda, et mõni kehaosa sõidust kangeks jääb või ebamgav oleks. Kaua tugitoolis istudes muutub ka perse kandiliseks :) . Tuuletakistusest niipalju, et ega üle 200 eriti pikalt jörrata ei viitsi, tuul lihtsalt kisub sind ratta seljast maha, küll on selline 130- 160 täitsa tiptop sõidukiirus.
Välimus on minu arvates naked ratastest parim, kuna suured sumpsitorud on pisikeselt istme alla ära peidetud, mis jätab rattale saleda üldmulje. Tehase pakutav värvivalik ei ole kõige lõbusam, siis Velt, hea müügimees, oli valmis minu pilli osad detailid üle võõpama, seega ainuke omataoline Eestis :lol: . Aga noh, see selleks.
Kütusekulust nii palju, et kui linnas sõita foorist foorini stiilis gaas-pidur, siis 10L sajale pole probleem. Maantel "mõnusalt" jörrates kulub mitte alla 8L sajale. Kui aga jörrata maanteel vastavalt LE- le siis 6L sajale tuleb välja küll. Keskmine tuleb kokkuvõttes 8-8,5L sajale.

Kokkuvõtteks panen hinde 5 ja sõidan sellel hooajal ka GSR- ga.

Toredat "jörramist" kõigile.


Postitatud: 03 Apr 2008, 22:26
Postitas MrR

Annan hinnast veel 25% off. GSR omanikud, võtke nüüd palun kasvõi solidaarsuse mõttes ära. 8)

Endal nüüd küll tõesti Fz1 ja GSR puhkab rahus Emeximäel. R.I.P.


Postitatud: 23 Apr 2008, 13:55
Postitas MrR

Alles on veel istmekate, millega tuleb kaasa leekidega kleeps! :P

Nagu juba minu kadunud vanavanaisa ütles: "Who will be late, will m.......!" :lol:


Postitatud: 23 Apr 2008, 14:47
Postitas Space

Kütuse kulust niipalju, et eelmine aasta sõitsin paagi kuivaks. Ülemiste Nestes panin paagi silmini ja sõitsin Tartu kesklinna. Tagasiteel sai kütus 98E 10km enne Mäod otsa. Sõitsin reegliga +20 km/h ja möödasõidul hetkeks auk lahti. 8)
Kuna sõbrad väikese kankuga pagassis sõitsid tagasiteel kaasa, siis sain sellist luksust proovida. :)
Kokku tuli 270km.


Postitatud: 23 Apr 2008, 15:13
Postitas Erko

Möödunud laupäeval sai hr. politseinikul lastud kiirust mõõta. Tulin ühtlase 90 km/h ning radar oli näidanud 83 km/h (plus miinus 3km/h siis veel juurde). Seega 90 alas võib rahumeeli sõita spidoka järgi 110 km/h. Vähemalt selline oli hr. politsei soe soovitus (alla 10 km/h nad norima ei pidanud hakkama). Kahjuks ma ei tea, palju valetab spido linnakiirusel.
Muide, kes meist 30. apr tallinnasse paraadile minejad on?


Postitatud: 23 Apr 2008, 15:30
Postitas MrR

Mina kui ex-GSRlane olen küll aga alles 1.mai hommikul, nagu enamuski http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=277416#277416

:wink:


Postitatud: 23 Apr 2008, 15:34
Postitas Space
Erko kirjutas:

Muide, kes meist 30. apr tallinnasse paraadile minejad on?

Mul on plaan minna küll.


Postitatud: 24 Apr 2008, 10:52
Postitas Erko
Space kirjutas:
Erko kirjutas:

Muide, kes meist 30. apr tallinnasse paraadile minejad on?

Mul on plaan minna küll.

Eks siis seal kohtume:) Loodan, et tuleb rohkem sarnaseid rattaid, saaks pisut muljetada.


Postitatud: 24 Apr 2008, 10:54
Postitas Erko
sigakala kirjutas:

Kokkuvõtteks panen hinde 5 ja sõidan sellel hooajal ka GSR- ga.

Tahad sa sellest rääkida:)? Kas sa mitte stiili ei vahetanud?


Postitatud: 02 Mai 2008, 09:48
Postitas Erko
Tihver kirjutas:

1) Võtab ilmselt 7-8l sajale

sigakala kirjutas:

Kütusekulust nii palju, et kui linnas sõita foorist foorini stiilis gaas-pidur, siis 10L sajale pole probleem. Maantel "mõnusalt" jörrates kulub mitte alla 8L sajale. Kui aga jörrata maanteel vastavalt LE- le siis 6L sajale tuleb välja küll. Keskmine tuleb kokkuvõttes 8-8,5L sajale.

Mis te jaurate... selle eilse Pärnu sõiduga sain ma mnt-l sõidul keskmiseks 5,3 l/ 100 km. Millega te oma rattaid toidate, 92 -ga või :D


Kütusekulu

Postitatud: 28 Mai 2008, 22:57
Postitas Seven

Tervitused kõikidele GSR-i omanikele. Olen ka sellest hooajast alates värske GSR 600 omanik ja kütusekulu kohapealt väga ei nuriseks. Sõidan linnaliikluses nii ummikutes kui ka õhtuti pikemaid otsi tehes ja saan paagiga sõita ca 275km ja siis jääb veel paar liitrit paaki.


Postitatud: 09 Juun 2008, 14:45
Postitas Lioncub

Tere, olen nyyd ka juba 2500 km oma GSR-iga sõitnud. Kütusekulust niipalju, et 197 km sai maha sõidetud 9,5l-ga seega keskmiseks kuluks u.4,9 l ja seda 2 kesi sõites. (testisin alles hiljuti ok sõit oli enamuses maanteel ja kiiruseks nn. lubatud piirid +10)


Postitatud: 09 Juun 2008, 15:34
Postitas Hitchiker

no pekki, ei mina alla 6 liitri saa.
Samas GSR proble on veel kukkumise puhul, nimelt kipub jalatugede raam lööki vastu võtma ja sellepärast tõmbab poldid aukudest välja niiet keere kadund. Muide seda isegi siis kui on kukkumispunnid paigaldet. Seega..ärge kukkuge :D


Re: Suzuki GSR 600 omanikud

Postitatud: 25 Okt 2008, 17:31
Postitas Zatine

Ise olen Suzuki GSR 600 omanik alates Juuli keskelt, kuid polnud siis veel lube.
Kütusekulu on linna vahel 8l ja maateel kuskil 6l. Kaugele just väga sellega ei jõua (vähemalt mina mitte).
Pole just kõige ökonoomsem masin, kuid tohutult hea juhitavusega. Kurve hea ja kerge võtta ning minekut on kui pöörded on kõrgel.
Ühes Tehnikamaailma artiklis oli kirjas, et selle masina magusaim minek on 10 000 pöörde juures (nõustun).
Madalatel pööretel hakkab venima. Selle masina juures on huvitav see, et see lausa nurub pöördeid kui sellega sõita.
Kahjuks pole sportsumbuteid, kuid on olnud võimalus ühel Suzu GSR 600-l seda kohata. Kuramuse ilusad hääled, kohe nurrus.


Re: Suzuki GSR 600 omanikud

Postitatud: 28 Nov 2008, 14:23
Postitas RStorm

Tekkis selline küsimus, et kas keegi oskab öelda kust saaks oma gisserile veits tuuningjubinaid? Eriti pakuks huvi uued peeglid, need tehaseomad näevad õige plastmassised välja ning sooviks midagi disainsemat. :D


Re: Suzuki GSR 600 omanikud

Postitatud: 28 Nov 2008, 15:10
Postitas Vidget
RStorm kirjutas:

Tekkis selline küsimus, et kas keegi oskab öelda kust saaks oma gisserile veits tuuningjubinaid? Eriti pakuks huvi uued peeglid, need tehaseomad näevad õige plastmassised välja ning sooviks midagi disainsemat. :D

www.louis.de->Anbauteile->Spiegel


Re: Suzuki GSR 600 omanikud

Postitatud: 28 Nov 2008, 15:21
Postitas mrz

Kellel jõuluvanale veel kirjad saatamata siis Tln ramos on gsr-i Yoshimura tagaosa kohapeal olemas :)


Re: Suzuki GSR 600 omanikud

Postitatud: 29 Nov 2008, 00:39
Postitas RStorm
Vidget kirjutas:
RStorm kirjutas:

Tekkis selline küsimus, et kas keegi oskab öelda kust saaks oma gisserile veits tuuningjubinaid? Eriti pakuks huvi uued peeglid, need tehaseomad näevad õige plastmassised välja ning sooviks midagi disainsemat. :D

http://www.louis.de->Anbauteile->Spiegel

Nagu ma aru saan siis peegli kinnitused on universaalsed ja sobivad kõikidele ratastele?