Yamaha 125 DT 1996a.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Yamaha 125 DT 1996a.
Soetasin sellise enduro endale, mingi 85km/h on maximum kiirus siis sekkub piiraja, kas keegi oskab nõu anda kus tal piiraja asub ja kas seda on võimalik eemaldada?
-
Teema algataja
Yamaha 125 DT 1996a.
Egas ma mingi kamikadze ka pole, sõidan ikka normaalselt lihtsalt kui mõni "higi" libiseb ees 75km/h siis möödasõit on raskendatud kui piiraja sekkub. Sa siis ei tea kus see piiraja on?
Kui deutschi jagad, uuri...http://www.dt125.de
good things come to those who belive, better things come to those who don`t give up...
-
Teema algataja
Mul oma sama probleem ainult, et ratas on Suzuki. Küsisin esindusest, et mis kamm on. Õeldi, et vaadake kas karbussi ja silindri vaheline auk ühesuurune. Või kas miski takistab gaasisiibrit täielikult avanemast. Kui on selline probleem siis need tuleks likvideerida. Aga kui piiraja on elektrooniline(nagu mul) siis on asi karmim. Mul nad lubasid tehasest uurida ja ootavad vastust praegu.
Soovitan esindusest küsida.
http://www.yamaha.ee/
Soovitan esindusest küsida.
http://www.yamaha.ee/
Ei ole iseenesest karm, lugesin netist ühe suurema marauderi "lahtipäästmisest" vaja läks mingit spetstestrit ja andmeid. Sisuliselt on tegu vist nö omalaadse kiibituuninguga. Seega võiksid veidi uurida ka rollerihuntide käest, need teavad elektrooniliste piirajate näppijaid, samuti võid uurida tqhq fännide käest ( varavaht?) autotuunijaid, need peaksid kah kiibinäppijaid teadma, aga seal on juba "kõrgem pilotaazh"Marauder kirjutas:Aga kui piiraja on elektrooniline(nagu mul) siis on asi karmim. Mul nad lubasid tehasest uurida ja ootavad vastust praegu.
Soovitan esindusest küsida.
http://www.yamaha.ee/
Suzuki GSX 750 Inazuma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.