Check this out ! VFR1200
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
tsiklite kohta ei oska arvata, aga automaailmas ei ole V5 mingi uudis ( VW/Audi 2,3 l mootor jne) R5 on audi ja mersu ajaloos väga pikalt olnud, R3 on tsiklitest triumphil ja autodest shkoda fabial näiteks. Kama kaks midapidi vahel on, niikuinii on tasakaaludega parlanksi seatud. Ei usu, et mingi raputajaga tegu on.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Et siis
Honda (HRC) avalikustas fakti, et uus 4-taktiline ringraja tsikkel MotoGp tarbeks saab olema V5-silindriline!!! 26 jaanuaril saabus Tokyos't täpsem info selle ime tsikkli kohta. Mr. Ikenoya HRC boss kinnitab, et pill on juba õiges kaalus ja dünopingis mis tähendab, et mootor on reaalselt valmis!
Uudised Tokyost: 990cc, V-5 kolm silindrit ettepoole kaks taha. meie toimetuse poolt kaua oodatud ovaal kolvid on tagasi võidusõidu rajal 4-kalppi peas kokku 20 klappi mootoris (R1 on 4-silindri peale 20 klappi). Paremal pool on näha traditsiooniline kuiv võidusõidu sidur. Karburaatorite asemel kasutatakse PGM-FI moodsale ajale kohaselt otsesissepritset mis võimaldab asju reguleerida valge inimese kombel laptop arvuti abil ka otse stardi joonel.
Miinimum kaal määratud FIM poolt on 145kg.
4.veebruar´01. kell: 21.10, Photo: Honda
Honda (HRC) avalikustas fakti, et uus 4-taktiline ringraja tsikkel MotoGp tarbeks saab olema V5-silindriline!!! 26 jaanuaril saabus Tokyos't täpsem info selle ime tsikkli kohta. Mr. Ikenoya HRC boss kinnitab, et pill on juba õiges kaalus ja dünopingis mis tähendab, et mootor on reaalselt valmis!
Uudised Tokyost: 990cc, V-5 kolm silindrit ettepoole kaks taha. meie toimetuse poolt kaua oodatud ovaal kolvid on tagasi võidusõidu rajal 4-kalppi peas kokku 20 klappi mootoris (R1 on 4-silindri peale 20 klappi). Paremal pool on näha traditsiooniline kuiv võidusõidu sidur. Karburaatorite asemel kasutatakse PGM-FI moodsale ajale kohaselt otsesissepritset mis võimaldab asju reguleerida valge inimese kombel laptop arvuti abil ka otse stardi joonel.
Miinimum kaal määratud FIM poolt on 145kg.
4.veebruar´01. kell: 21.10, Photo: Honda
Loud pipes save lives!!!
VW Grupi mootor on ainult tinglikult V, sest silindrid paiknevad vaid 10 kraadise nurga all, seega praktiliselt pralleelselt. Ja kuna on ka üks plokokaas, siis pole nagu tegu "päris" V mootoriga. Selle 5 pütase venda kutsutigi ju VR6. Et nagu kas ühes mootor, Selles suhtes on Honda teinud küll midagi uut ja eks näis kuidas asi end praktikas õigustab.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.