Suzuki GSX-R 1000 (03-04)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1086
- Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
- Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel
Suzuki GSX-R 1000 (03-04)
Suzuki GSX-R 1000 (03-04)
Väga hea kerge ratas. Manööverdada väga lihtne. Esimene pidur nelja silindriline ehk väga võimas. Üllatavalt hea TEHASE rooliamort, siiani ei mingit probleemi "võdistamisega". Tehase poolt Bridgestone-i kumm mille kohta kah midagi halba ei ütle. Peab hästi ja läheb sõiduga üleni soojaks. Ka võrdlemisi suurel kiirusel on omal suhteliselt turvaline tunne sõites, st. tunned nagu "I am in charge!" Noh, olukord kus "I am not in charge any more" domineerib on ka väga lihtne tulema kui mingit jama teed, aga see selleks.
1500rpm-i pealt kiirendades läheb ilusti kuni tekib kuskil 2000-3000 vahel kerge auk ja sealt edasi läheb nagu püss. 5500 pealt tõmbab otsa lendu, kuskuures kõige võimsam vahemik 8400-10500 pöördel(max. ~12300). Esimese käiguga saab lasta umbes 130-ni. Kui sellest veel väheks jääb, siis suzuki mootorile võib väga edukalt turbo külge pookida, mis on ilmselgelt väga tegija. Mootor kannatab seda väga edukalt(vastupidiselt enamik teistele tsiklitele).
Välimus on väga pilkupüüdev, just tagaosa. Tagumise tule dioodid näevad hämaras ja pimedas väga šeffid välja. Väga ilus titaanist tehase sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"]. Armatuur sama nagu 01-02 rattal(digitaalne spidokas ja stuff).
Miinuseks on siiani kujunenud väga rõvedad tehase suunatuled ja üüratult suur tagumine porilaud(kõvad miinused küll tegelt). Need miinused on omal likvideeritud(sõna otseses mõttes).
Väga hea kerge ratas. Manööverdada väga lihtne. Esimene pidur nelja silindriline ehk väga võimas. Üllatavalt hea TEHASE rooliamort, siiani ei mingit probleemi "võdistamisega". Tehase poolt Bridgestone-i kumm mille kohta kah midagi halba ei ütle. Peab hästi ja läheb sõiduga üleni soojaks. Ka võrdlemisi suurel kiirusel on omal suhteliselt turvaline tunne sõites, st. tunned nagu "I am in charge!" Noh, olukord kus "I am not in charge any more" domineerib on ka väga lihtne tulema kui mingit jama teed, aga see selleks.
1500rpm-i pealt kiirendades läheb ilusti kuni tekib kuskil 2000-3000 vahel kerge auk ja sealt edasi läheb nagu püss. 5500 pealt tõmbab otsa lendu, kuskuures kõige võimsam vahemik 8400-10500 pöördel(max. ~12300). Esimese käiguga saab lasta umbes 130-ni. Kui sellest veel väheks jääb, siis suzuki mootorile võib väga edukalt turbo külge pookida, mis on ilmselgelt väga tegija. Mootor kannatab seda väga edukalt(vastupidiselt enamik teistele tsiklitele).
Välimus on väga pilkupüüdev, just tagaosa. Tagumise tule dioodid näevad hämaras ja pimedas väga šeffid välja. Väga ilus titaanist tehase sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"]. Armatuur sama nagu 01-02 rattal(digitaalne spidokas ja stuff).
Miinuseks on siiani kujunenud väga rõvedad tehase suunatuled ja üüratult suur tagumine porilaud(kõvad miinused küll tegelt). Need miinused on omal likvideeritud(sõna otseses mõttes).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.