Suzuki Hayabusa `08

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Vidget
Postitusi: 980
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Aprilia Shiver
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget » 10 Okt 2007, 10:20

Huvitav ametliku saidi peal on selline info:
Ever since we introduced the Suzuki Hayabusa, it's had only one competitor: Itself. That's why the new 2008 Hayabusa is so impressive - compared to the original, it's hotter than ever. For enthusiasts, that comparison will make your heart pound. The new Hayabusa's engine is thoroughly updated for more power and an improved power-to-weight ratio, which you'll experience as an even greater rush of acceleration. Its refined chassis and suspension help provide crisper handling. And its striking new fairing offers sleeker aerodynamics. The original Hayabusa was the best. With the 2008 Hayabusa, you're looking at better than the best.
http://www.suzukicycles.com/Products/GS ... fault.aspx


Bike Me
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7258
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 193 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 » 10 Okt 2007, 10:22

Imestan ka :shock: .

Vaatasin satikalt Pariisi motomessi ülevaadet ja seal oli 2008 Busa väljas, ainult kahjuks veel koledam kui kunagi varem.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella » 10 Okt 2007, 10:34

Suzumen, sul oli pooliku infoga postitus.
Kes ei teadnud, et busat siiki veel toodetakse, ei osanud ka sinu posti MÕTTEGA lugeda ;)

Ja sel juhul, taustinfot teadmata, võis aru saada, et busaga on lõpp ja sama mootoriga tehakse edasi b-kingi.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7258
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 193 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 » 10 Okt 2007, 10:45

Suzumen jahh, su postitusse oli kätketud keerulisem saladuse kood kui egiptuse vaaraode matmispaikadesse :).

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot » 10 Okt 2007, 10:47

Eile just käisin ramos silma nuumamas, uus B-King täitsa olemas ja väidetavalt Busa(Raudsepa väike tutvustus) modifitseeritud mootoriga, millel kubatuur 1350 kuubikut. B-King`i väljalaske disain on küll selline: "no andke andeks"..., :?
Busa uus mudel, mis pidi varsti väljas olema, pidi tulema sama 1350-se mootoriga, või läks mul selle koha peal miskit ühest kõrvast sisse ja teisest kohe välja...
Viimati muutis piloot, 10 Okt 2007, 11:18, muudetud 1 kord kokku.
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

arx805
Postitusi: 261
Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas arx805 » 10 Okt 2007, 10:56

Uuel Hayabusal on jah vaja ennast tõestada, kuid siiani Euroopa kõikvõimalikes meediaväljaannetes testi tulemused näitavad vaid kiidusõnu. Eile lugesin mingit Inglise ajakirja, kus testiti uut isendit Salzburg ringil ja ainus negatiivne kommentaar oli pidurite kohta, mis muidugi pidid paremad olema, kui vanal mudelil, kuid endiselt kehvad rajal sõitmiseks. Samas oli lisa kommentaar, et antud ratas ei ole rajal sõitmiseks, vaid ikkagi supersport touring ratas. Ja selles valguses pidid pidurid igati ok olema. Tehase esindaja kommentaar, et piiraja on peale pandud tippkiirusele 300 km/h siis peale mudimist pidi ratas liikuma nagu hugh steel train 8)
Isiklikult on mulle Hayabusa jätnud alati inetu pardipoja mulje, kuid peale eelmise aasta sõiduproovi Motoka müügis olnud isendiga, mis oli K2 mudel, kui mälu ei peta, ihkab hing seda isendit endale soetamast.
Ehk, teisisõnu, kui pumbajaam korralikult talvel peale lööb, saab ka kevadeks uue 2008 aasta mängukanni endale soetatud.
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga » 10 Okt 2007, 13:50

Nagu eelnevalt mainiti pole ratas mõeldud rajal sõitmiseks ja sellisel juhul on pidurid täiesti korralikud. Võimsust on rohkem kui küll ka vanal mudelil seega ma ei näe küll mitte ühtegi aspekti milles uus mudel peaks ennast tõestama hakkama.
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart » 11 Okt 2007, 19:10

Ei oska inglise keelt piisavalt ning selle tõttu ei saa muudest allikatest seda infot kontrollida, kuid siin:

http://www.mc-trade.ru/showpic.php?pic= ... 9-2007.jpg
http://www.mc-trade.ru/showpic.php?pic= ... 9-2007.jpg
http://www.mc-trade.ru/showpic.php?pic= ... 9-2007.jpg
http://www.mc-trade.ru/showpic.php?pic= ... 9-2007.jpg
http://www.mc-trade.ru/showpic.php?pic= ... 9-2007.jpg
http://www.mc-trade.ru/showpic.php?pic= ... 9-2007.jpg

kirjutab küll sellest, et uuel Hayabusal ja B-king`il hakkab olema uus Hayabusa mootor (küll aga B-king`il natuke deforseeritud variandis).
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Suzu-poiss
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Suzu-poiss » 11 Okt 2007, 20:01

esmaspäev lähen ramose uut hayabusat vaatama. 15 okt pidi olema esimene 2008 busa eestis ja ramos :P Arvatavasti teen kohe ostu lepingu ka sellele kuna plaanis hayabusa osta ja tutikas ja 2008 aasta
Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612
Kasutaja avatar

paarn
Toetajaliige
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn » 11 Okt 2007, 20:17

Tubli mees! Ole palun hea mees ja pane siia oma nimi ka alla, siis teame kellele lugupidamist avaldada!
Suzu-poiss kirjutas:esmaspäev lähen ramose uut hayabusat vaatama. 15 okt pidi olema esimene 2008 busa eestis ja ramos :P Arvatavasti teen kohe ostu lepingu ka sellele kuna plaanis hayabusa osta ja tutikas ja 2008 aasta
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Kasutaja avatar

Suzu-poiss
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Suzu-poiss » 11 Okt 2007, 20:33

paarn kirjutas:Tubli mees! Ole palun hea mees ja pane siia oma nimi ka alla, siis teame kellele lugupidamist avaldada!
Suzu-poiss kirjutas:esmaspäev lähen ramose uut hayabusat vaatama. 15 okt pidi olema esimene 2008 busa eestis ja ramos :P Arvatavasti teen kohe ostu lepingu ka sellele kuna plaanis hayabusa osta ja tutikas ja 2008 aasta
Eks ma siis avaldan kui busa on garaazis :P aga senikaua olen ikka Suzu-poiss edasi :D Esmaspäev lähen ja vaatan siis tulevast masinat :P
Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612
Kasutaja avatar

Gre
Postitusi: 99
Liitunud: 17 Aug 2006, 14:24
Tsikkel: Husqvarna TE610 IE
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas Gre » 11 Okt 2007, 21:10

Kena avatar uuele omanikule. Kas pole.......

Pilt
Kasutaja avatar

capten
Postitusi: 220
Liitunud: 04 Mai 2007, 11:14
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas capten » 11 Okt 2007, 21:13

retsept :) nagu ikka Soomes öeldakse:
You dont have to like it,
but You will respect it!

Soomes on Hayabusasid ca 420 Eestis suve seisuga 17....uurisin asja, olid huvitatud punkt 1 -kas on turbosid ja punkt 2- kas peaks tulema mitmekordistama Hayabusa tihedust Eestis? (mingi üritus - kiirendus, kokkutulek, jne.)
Üksik on nõrk...
Kasutaja avatar

arx805
Postitusi: 261
Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas arx805 » 11 Okt 2007, 22:00

Suzu-Poiss oskad sa öelda, mis hinnaga uus Hayabusa Eestis müüki tuleb? Kas antud isend Ramos tuleb avalikul saali välja, või näitab herr Raudsepp seda kuskil tagaruumides katte all?
Endal samuti huvi antud isendi vastu ja heameelega viskaks pilgu peale uuele busale. Kahjuks isiklikult on nii palju negatiivseid kogemusi herr Raudsepa butiigiga, et kohe kuidagi ei ole usku antud ettevõtmisesse ja hinnapoliitikasse. Tore muidugi, kui antud isend kohale tuuakse, kuid usun, et Velt Motocentrist saab antud isendi odavamalt kätte kui Ramost. Kuid kes teab, põhimõtted pidid ju ajaga muutuma.

Willie
Toetajaliige
Postitusi: 149
Liitunud: 17 Jaan 2004, 09:14
Tsikkel: FLH
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Willie » 11 Okt 2007, 23:02

capten kirjutas: Soomes on Hayabusasid ca 420 Eestis suve seisuga 17....uurisin asja, olid huvitatud punkt 1 -kas on turbosid ja punkt 2- kas peaks tulema mitmekordistama Hayabusa tihedust Eestis? (mingi üritus - kiirendus, kokkutulek, jne.)
Soomes on põhiliselt busade omanikud kahes leeris: kes on friigid ja need, kes seda omavad nime pärast. Üritusi on üsna palju ja Helsingi lähedal Veikkolas on üks tõsine Suzude töökoda, mida iga busafriik Soomes teab. Eraldi kultust kui sellist massides küll pole täheldanud.
Pilt
Kasutaja avatar

capten
Postitusi: 220
Liitunud: 04 Mai 2007, 11:14
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas capten » 11 Okt 2007, 23:13

egas ma üritagi mingit kultust kultiveerida...ei toimi see asi meil lihtsalt :D
oleme selleks "liiga küla"...meil on 3 CBR-i (näitlik näide - ei ole tegemist tõelise eluga)tegelast koos ja juba tüli...kellel on mehkam pill...lihtsalt kokku saada ja kogemusi vahetada...see oleks mõnus...rohkem midagi...
Üksik on nõrk...

Willie
Toetajaliige
Postitusi: 149
Liitunud: 17 Jaan 2004, 09:14
Tsikkel: FLH
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Willie » 11 Okt 2007, 23:31

capten kirjutas:egas ma üritagi mingit kultust kultiveerida...ei toimi see asi meil lihtsalt :D
oleme selleks "liiga küla"...meil on 3 CBR-i (näitlik näide - ei ole tegemist tõelise eluga)tegelast koos ja juba tüli...kellel on mehkam pill...lihtsalt kokku saada ja kogemusi vahetada...see oleks mõnus...rohkem midagi...
Ses suhtes täitsa nõus. Üks võimalus on ka tsikliürituste korral moodustada kolonnis Busade punt. Siin tekib puht-subjektiivselt muidugi fleim, et kas peate ennast paremaks-suuremaks-jne. Mõtet kokkusaamistest igaljuhul toetan.
Pilt

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot » 12 Okt 2007, 00:30

Suzumen kirjutas: Täna- homme peaksime saama testsõiduks selle B-Kingi. Ehk peale seda oskab miskit mõistlikku öelda konkreetse isendi kohta.
Vaatan, et vaikus... Kas võttis sõnatuks??? :wink:
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender » 12 Okt 2007, 10:51

piloot kirjutas:
Suzumen kirjutas: Täna- homme peaksime saama testsõiduks selle B-Kingi. Ehk peale seda oskab miskit mõistlikku öelda konkreetse isendi kohta.
Vaatan, et vaikus... Kas võttis sõnatuks??? :wink:
vaata mihuke ilm on olnud :) 'busa jaoks on vaja 20+ soojakraade ja kuiva ilma, külma ja vihmaga on kõik tsiklid ühevõimsad. Vihm on suur võrdsustaja, nagu öeldakse :)

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot » 12 Okt 2007, 12:19

HeitiKender kirjutas:
vaata mihuke ilm on olnud :) 'busa jaoks on vaja 20+ soojakraade ja kuiva ilma, külma ja vihmaga on kõik tsiklid ühevõimsad. Vihm on suur võrdsustaja, nagu öeldakse :)
näiteks, kõvemad motoürituste korraldajad on ju alati ka korraliku ilma teatud ajaks sebinud... :wink:
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1402
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas tali » 12 Okt 2007, 16:27

Ehk tiba OT, aga olen kusagilt lugenud, et B-King projektil on Busa mootor+turbo - 250 hobust. Kas see oli nii ainult koncept-bikel näitusestendil, või lollitati lugejaid lihtsalt. Ja et kas siis seeriamasinal on lihtsalt tavaline Busa tehnika?
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Suzu-poiss
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Suzu-poiss » 12 Okt 2007, 16:37

arx805 kirjutas:Suzu-Poiss oskad sa öelda, mis hinnaga uus Hayabusa Eestis müüki tuleb? Kas antud isend Ramos tuleb avalikul saali välja, või näitab herr Raudsepp seda kuskil tagaruumides katte all?
Endal samuti huvi antud isendi vastu ja heameelega viskaks pilgu peale uuele busale. Kahjuks isiklikult on nii palju negatiivseid kogemusi herr Raudsepa butiigiga, et kohe kuidagi ei ole usku antud ettevõtmisesse ja hinnapoliitikasse. Tore muidugi, kui antud isend kohale tuuakse, kuid usun, et Velt Motocentrist saab antud isendi odavamalt kätte kui Ramost. Kuid kes teab, põhimõtted pidid ju ajaga muutuma.
Uus busa pidi olema 187000 eeki. Se mis ramose tuleb läheb saali välja kas esmaspäeva õhtu või teisipäeva hommikul. Aga arvan et võimalik on saada ramost seda busat umbes 169000 kiloga, aga vaatan mis se ramo räägib esmaspäev. võibolla pean hanno veldiga rääkima selle busa asjus :P
Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna » 12 Okt 2007, 16:38

Tuli selline mõte pähe: kui Hayabusa tehti Blackbirdi vastu, siis B-King oleks nagu hilinenud vastus X-11'le?
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Suzu-poiss
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Suzu-poiss » 12 Okt 2007, 16:42

spinna kirjutas:Tuli selline mõte pähe: kui Hayabusa tehti Blackbirdi vastu, siis B-King oleks nagu hilinenud vastus X-11'le?
eks ta nii vist ole ka nagu arvad
Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612

Tsjort

Lugemata postitus Postitas Tsjort » 12 Okt 2007, 17:03

Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 » 12 Okt 2007, 17:42

Suzu-poiss kirjutas: Uus busa pidi olema 187000 eeki. Se mis ramose tuleb läheb saali välja kas esmaspäeva õhtu või teisipäeva hommikul. Aga arvan et võimalik on saada ramost seda busat umbes 169000 kiloga
Mis põhjusel sa nii arvad? Kummaline hinnapoliitika minuarust, kui see tõesti nii peaks olema.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart » 12 Okt 2007, 18:05

spinna kirjutas:Tuli selline mõte pähe: kui Hayabusa tehti Blackbirdi vastu, siis B-King oleks nagu hilinenud vastus X-11'le?
X-11 on väga ebaõnnestunud mudel mille tõttu ei ole B-king X-11 hilinenud vastand vaid Yamaha V-max`i õigeaegne vastane kuna kohe varsti näeb ilma ka uus V-max`i mudel.
tali kirjutas:Ehk tiba OT, aga olen kusagilt lugenud, et B-King projektil on Busa mootor+turbo - 250 hobust. Kas see oli nii ainult koncept-bikel näitusestendil, või lollitati lugejaid lihtsalt. Ja et kas siis seeriamasinal on lihtsalt tavaline Busa tehnika?
Sul on õigus, see oli vaid koncept masinal mis oli ajakirjanike jaoks suur pettumus (kui vene keelt piisavalt valdad, siis loe artiklit mida eelmisel leheküljel postitasin).
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Vidget
Postitusi: 980
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Aprilia Shiver
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget » 12 Okt 2007, 19:18

Freaksmart kirjutas:
spinna kirjutas:Tuli selline mõte pähe: kui Hayabusa tehti Blackbirdi vastu, siis B-King oleks nagu hilinenud vastus X-11'le?
X-11 on väga ebaõnnestunud mudel mille tõttu ei ole B-king X-11 hilinenud vastand vaid Yamaha V-max`i õigeaegne vastane kuna kohe varsti näeb ilma ka uus V-max`i mudel.
Uus Vmax pidi tulema alles 2009a mudelina, aga kerget aimdust: V-Max
Tõsine iludus V-max'i mootoriga: VMN 1400
Bike Me

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot » 12 Okt 2007, 20:20

Siin on konstruktor saanud inspiratsiooni 50-ndate DeSotolt...

:twisted: :lol:
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans » 12 Okt 2007, 20:35

V-MAX kipub sutsu OT-ks, kuid mõned andmed väidavad, et siiski 2008 mudel: http://www.v-max.us/home.htm

Tsiitaat:

Yamaha have now confirmed that the Vmax will become reality shortly.
The new Max will be a 2008 model and the launch will take place this Autumn.

Tsitaat:

The Otodama engine - the 1800cc monster turns out to be just that: a monster. An early version of the engine made 295bhp (!) at the crank. After some troubles with the internal dynos and test setups the bike was tested with that engine configuration. Turns out there is pretty much no rear tire that can hold up against this much power. The engine shredded tires in piece, breaking loose at pretty much any point in time.

Yamu üritab sama, mis esimese Maxiga :shock:

Sry OT :oops:

Hans
V-MAX



Vasta

Mine “Mootorratastest üldiselt”