Honda TransAlp, teadjad/omajad
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Honda TransAlp, teadjad/omajad
täpsemalt V 650 XL, kas see on ratas, mis on rahulikuks ja probleemideta kulgemiseks pikemaks ajaks?
sõidu ja töökindel- maanteel, metsarajal, mägedes ja lumes?
Kambavaimu tekitab ainult omasuguste seas, asfaldi raketil vaatab tagaratast, endurode kõrval, kaelani liiva/mudaauku jääbki!
Petri, ratas
http://www.xs4all.nl/hanzw/jpg/petsan.htm
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 46 korda
http://www.bikez.com/categories/index.php
Siin saad erinevaid rattaid omavahel võrrelda, ehk siis millise hinnangu on kasutajad oma ratastele andnud.
Vaatasin 2000 a rattaid ja üllatavalt parim oli KLE 500, teine BMW F 650 ja kolmas Transalp, neljas Freewind. Samas on Freewind saanud parimad hinnangud just vastupidavusele. Aga eks hinnet mõjutab kindlasti ka omaniku ootus oma ratta suhtes.
Ise arvan, et Transalp on igati hea ratas nii lühikesele kui pikale sõidule igasugustes tingimustes. Kaal võiks 20 kilo vähem olla aga eks hea raud peabki raske olema ja vastupidavus sõltub palju kasutajast endast. Honda on seda mootoritüüpi nii kaua tootnud, et mingeid jamasid sellega küll ei tohiks olla.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Re: Honda Translap, teadjad/omajad
speedvana kirjutas:täpsemalt V 650 XL, kas see on ratas, mis on rahulikuks ja probleemideta kulgemiseks pikemaks ajaks?
sõidu ja töökindel- maanteel, metsarajal, mägedes ja lumes?
Kambavaimu tekitab ainult omasuguste seas, asfaldi raketil vaatab tagaratast, endurode kõrval, kaelani liiva/mudaauku jääbki!
täpselt õige, TransAlp on kõige sobivam universaalratas
Mina olen enda omaga sõitnud nii Siberi mülkas kui ka Aafrka kõrbes - testitud - töötab
õnnestub sõita ka 180-ga kiirteedel, aga see enam mingi rõõm ei ole. Kruusa peal on nagu ema süles
Ei ole kapriisne bensiini ega kõrguse suhtes - neis kohtades, kus oli nigelam bensiin, siis teised rattad klõbisesid, TA töötas nagu peab.
Sama mägedes, et kui teised rattad jätsid vahele ja ei tahtnud kõrgustes käia, siis TA ei teinud probleemi
-
- Postitusi: 54
- Liitunud: 06 Sept 2004, 09:51
- Tsikkel: 790AdvR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
BMW (F650GS) on 15kg kergem, samuti on BMW ökonoomsem. Transalpi eeliseks on kindlasti väiksem mootorivibratsioon tänu kahele silindrile, ka on amrodikäik mõnevõrra suurem: Transalp ees/taga 200/172 mm, gs 170/165 mm.
Samas on GS'ist ka Dakar versioon, mille amordikäik 210/210 mm, aga sellel on iste oluliselt kõrgemal.
Re: Honda Translap, teadjad/omajad
Tahan ka lähiajal masina osta, kuid ei oska ära otsustada, kas võtta Freewind või Transalp. Tahan umbes 70% alfaldil sõita, ülejäänud siis kruus, metsateed jms. Kirjutasin mõned eelised ja puudused Freeindiga võrreldes. palun täiustada! Ning vastake ka küsimustele ja vaielge kui on, mille üle vaielda. Huvitavad just need 95-98 aastast masinad, millel on pidurid korda tehtud ja istmealune veits ruumikamaks muudetud.
Puudused: 1)u.20kg raskem
2)hinnad on veidi kallimad
Eelised: 1) Maanteel mugavam (V2)
2) Suurem tippkiirus
3) Võimekam mootor ( rohkem kW ja njuutonmeetreid)
4) neid liigub Eestis rohkem
5) Eriti hea maine
Küsimused: 1) Kas varuosi ja lisavarustust ikka saab ja kust? Ning kui kallid need on võrreldes konkurentidega?
2) Mida kontrollida enne ostu eriti raudselt ehk mis võivad olla tüüpvead?
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda Translap, teadjad/omajad
minenohh kirjutas:Tahan ka lähiajal masina osta, kuid ei oska ära otsustada, kas võtta Freewind või Transalp. Tahan umbes 70% alfaldil sõita, ülejäänud siis kruus, metsateed jms. Kirjutasin mõned eelised ja puudused Freeindiga võrreldes. palun täiustada! Ning vastake ka küsimustele ja vaielge kui on, mille üle vaielda. Huvitavad just need 95-98 aastast masinad, millel on pidurid korda tehtud ja istmealune veits ruumikamaks muudetud.
Puudused: 1)u.20kg raskem
2)hinnad on veidi kallimadEelised: 1) Maanteel mugavam (V2)
2) Suurem tippkiirus
3) Võimekam mootor ( rohkem kW ja njuutonmeetreid)
4) neid liigub Eestis rohkem
5) Eriti hea maineKüsimused: 1) Kas varuosi ja lisavarustust ikka saab ja kust? Ning kui kallid need on võrreldes konkurentidega?
2) Mida kontrollida enne ostu eriti raudselt ehk mis võivad olla tüüpvead?
Sinupakutud valikutest kindlasti TA .Siin pole vaja argumenteeridagi.
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: Honda Translap, teadjad/omajad
Julgen ka Transalpi soovitada. 500km. päevas polnud probleem sõita-sealjuures pool kruusa ja offroadi.Igaks juhuks sai muretsetud kukkumis rauad ja on ennast juba ära tasunud(muidu uus gondel ja radiaator). Maanteel 120ga tuleb vibra aga kruusal 140 ja tipp-topp pidamine. Olen ka mülkas käinud ja igalt poolt veab välja. Kui käiguvahetusel eksid annab andeks-erinevatel pööretel hea minek. Tüüpvigu pole suutnud leida ja juppe ka erineva hinnaga igalt poolt saada. Ise olen vahetanud siduri, õhufiltri, küünlad, keti, rehve ja peegleid. Nimetagem neid kuluosadeks kui metsas käia. Tsiklit niipea vahetada ei kavatse kuigi jõudu võiks aegajalt rohkem olla.
Re: Honda Translap, teadjad/omajad
Aitäh vastuste eest. Tundub, et tuleb vist ikka Transalp ära võtta Muidu kui kellegil müüa, siis andku teada ES kaudu.
Re: Honda TransAlp, teadjad/omajad
Kumb on parem diil:
1) Freewind aastast 2003, ls. 10000
2) Transalp aastast 1998, ls. 30000
Hinnad umbes samad, seisukord kah. Sain Freewindile hea pakkumise, kuid ei oska nüüd kuidagi otsustada, kas see 5 aastat ja 20000km vahet on piisav, et võtta Freewind. Arvestage, et Freewind kaotab kiiremini väärtust. Mida võtaksid? Tahan kuulda arvamusi, et mida rahvas arvab
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: Honda TransAlp, teadjad/omajad
Käisin sel suvel Transalpiga Jaanikese krossirajal. Väga ere elamus oli. Üle teise käigu küll kasutada ei julgenud. Ratas oli OK.
-
- Postitusi: 259
- Liitunud: 30 Mai 2008, 10:01
- Tsikkel: Yamaha XT600
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Honda TransAlp, teadjad/omajad
küsimus tavalise TA kõrguse kohta - kas siin üle 190 cm pikkusega kasutajad ka on? ega masin madalaks ei jää?
Re: Honda TransAlp, teadjad/omajad
vaata andmeid bikez.com seal saad võrrelda erinevaim tsikleid. Vastuseks sinu küsimusele, siis ise olen ca 193cm saapa nr 47-48 (mõni peab oluliseks sedagi) sõita on väga mugav - minule meeldib. Kuigi kui aus olla, siis ega võrdlust teist tsiklitega palju pole olnud, aga näiteks meeldib mulle TA rohkem kui Yamaha SuperTenere oma sõiduasendi poolest!
Re: Honda TransAlp, teadjad/omajad
Mul on 1993 aasta transalp.Ise olen 199cm ja mahun ilusti oma rattale ära.
Re: Honda TransAlp, teadjad/omajad
Ma omasin Transalpi aastast 1990. Olen umbes 191cm pikk ja suht jurakas, TA sõiduasend oli küll väga mõnus...proovi järele.
56915288 Tiit.
-
- Postitusi: 259
- Liitunud: 30 Mai 2008, 10:01
- Tsikkel: Yamaha XT600
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 6 korda
-
- Postitusi: 274
- Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
- Tsikkel: used to be Blackbird
- Asukoht: Pääsküla
Re: Honda TransAlp, teadjad/omajad
ma olen 194 ja täitsa paras pill minu jaoks
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.