Valju sumpsiga Euroopasse

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
pix111
Postitusi: 132
Liitunud: 27 Mär 2006, 23:36
Tsikkel: Yamaha Midnight Star XV1700
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Valju sumpsiga Euroopasse

Lugemata postitus Postitas pix111 »

Kas Euroopas võib politseiga tekkida probleem, kui sumpsid (loe torud)teevad kõvemat mürinat?
Sama Soomes, Rootsis, Norras?



PIX
Aitan vormistada liikluskindlustuse Leedu registris olevale masinale
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 970
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

kui su rattal on sumpadeks "tühjad torud" siis 97% tõenäosusega sa Soome tollist kaugemale ei pääse, kui jääd õnneliku 3% hulka ja pääsed, siis korjab kohalik politsei su üsna kiirelt rajalt maha. muudest riikidest ei tea. kui nüüd keegi tuleb väitma et soomes sitaks choppereid ja HD'sid siis teadmiseks, nende inimeste elu siin riigis pole väga lihtne, nad ajavad lihtsalt ikkagi oma rida, vaatamata kõigele. soome politsei on kevadest saadik väga karm olnud kõigi vastu,kes kahel rattal liiguvad, eriti fighterite ja MC vestiga isikute suhtes.

Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Oh, et sellised ajad ka meie politseisse jõuaksid!


Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

ulmo kirjutas:

Oh, et sellised ajad ka meie politseisse jõuaksid!

personaalne viha loud pipes`ide vastu ?

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Enamuses Lääne-Euroopa riikides ei pööra politsei sellele erilist tähelepanu, Prantsusmaal, Belgias, Hollandis, Itaalias jne tavaliselt nad selle peale ei vaata. Küll aga kipuvad nad MotoGP või Superbike võistluste ajal ümbruskonnas heli kontrolle tegema.
Saksmaa ja Sveits on aga sellised riigid kus ka niisama argipäeval võib politsei sulle sumpa pärast kraesse hüpata.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Lugemata postitus Postitas vilosius »

ulmo kirjutas:

Oh, et sellised ajad ka meie politseisse jõuaksid!

Kadedus räägib.. :twisted:

"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

vilosius kirjutas:
ulmo kirjutas:

Oh, et sellised ajad ka meie politseisse jõuaksid!

Kadedus räägib.. :twisted:

Tea kas nüüd tingimata kadedus.. Mu kodu lähedal viimastel kuudel üsna regulaarselt ilmselt tühjade torudega a`la Camaro V8 laseb peeneks, enamasti ikka kellaaegadel kui normaalsed inimesed magavad ja üldjuhul 3 korda õhtu jooksul vähemalt. Ajab ikka s**a keema küll pikapeale, kui täpse margi ja reg.nri ära näen siis raudselt 110 helistan ka. :x
Kahte õhtut selle ahvi vahele võtmiseks pole tarvis ja politseinik võib olla ka kasvõi ühe kõrvaga!

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Lugemata postitus Postitas vilosius »

"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Nii desperate ma ka nüüd ei ole, et oleks tahtmist sellele autole/omanikule sõda kuulutada.. ;)

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Lugemata postitus Postitas vilosius »

Kumoon, hingerahu saab kordades parem, kui menti helistades :twisted:

"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818
Kasutaja avatar

Painteddeath
Postitusi: 203
Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Painteddeath »

CB500 kirjutas:
vilosius kirjutas:
ulmo kirjutas:

Oh, et sellised ajad ka meie politseisse jõuaksid!

Kadedus räägib.. :twisted:

Tea kas nüüd tingimata kadedus.. Mu kodu lähedal viimastel kuudel üsna regulaarselt ilmselt tühjade torudega a`la Camaro V8 laseb peeneks, enamasti ikka kellaaegadel kui normaalsed inimesed magavad ja üldjuhul 3 korda õhtu jooksul vähemalt. Ajab ikka s**a keema küll pikapeale, kui täpse margi ja reg.nri ära näen siis raudselt 110 helistan ka. :x
Kahte õhtut selle ahvi vahele võtmiseks pole tarvis ja politseinik võib olla ka kasvõi ühe kõrvaga!

Sa uuri parem kuna see vend ise lõpuks magama heidab ja mine tee paar kiiremat või siis ka mitu tema maja ümber. :twisted:

Kuigi tglt,paljud elavad ööelu. Kuna ise elan baarmeni elu siis tavaliselt enne kella 5-te öösel koju ei jõua ja harjunud ennegi juba sellise eluga.
Öösel mõnusam sõita,rahulikum...pole autosid kes tahavad suunata ridu vahetada ja pidurdavad seal kus pidurdada pole vaja jne.

Aga saan loomulikult ka aru nende inimeste muredest kes nad peavad kuulama V8 hääli magusal uneajal....kuigi see on ju omaette unelaul :roll: :twisted:

Kasutaja avatar

ronrix
Postitusi: 106
Liitunud: 19 Apr 2005, 13:40
Tsikkel: Honda VTX 1800 C
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Lugemata postitus Postitas ronrix »

nagu siin korduvalt on öeldud,
loud pipes save lives !!! vot

terv

Shadow VT 600C, VTX 1800C
Kasutaja avatar

Jonc
Postitusi: 91
Liitunud: 07 Aug 2006, 10:08
Tsikkel: TDM 850, LC4 adv

Lugemata postitus Postitas Jonc »

Lõppenud suvel tehes väikest motorännakut põhjanaabrite juurde sattusin Helsingi laeval kokku kodanik Stephan Schacheriga (www.true-spirit.com), kes sõitis oma vanal harrikal Istanbulist mööda ranniku äärt North Cape poole. Sumpadeks olid tal tühjad torud ja mees ise väitis, et müra pärast pole tal kuskil probleeme tekkinud. Soomes passikontrollis olin mina kohe pärast teda. Dok. kontrollitud käivitas Stephan mootori ja hakkas liikuma....seepeale toppisid tollitöötajad näpud kõrvadesse :) ning naersid lõbusalt.

Kasutaja avatar

Cyberdyne
Postitusi: 402
Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
Tsikkel: Yamaha XT 660 X
Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Cyberdyne »

Jonc kas sa siis pole aru saanud, et me oleme kõik siin Jumala palge ees võrdsed, aga Harrika mehed on võrdsemad :lol: Ehk olen seda ise täheldanud, et inimestel on formuleerunud arvamus, et Harley Davidson toodab ainult leegitorudega rattaid, summuti on lisavarustus, mida keegi ei võta... "Sina ei tohi enda alla 200tuhhisele rattale sportsumpat peale panna, ja ligimese naisi himustada, ning Davidsoni nime niisama suhu võtta" :twisted:


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Aga mina hakkasin oba bike-moodi elukal kuulma suvel ralliauto häält. Käega katsusin - kuskilt lööb tossu välja. Selge, auk sees. Ei hakanud enne uurima, aga hooaja lõppedes kiskusin sumpad maha.
Mis selgus:

  1. Mõlemas sumpas on pisike auk sisse puuritud kõige madalamas kohas. Ma ei tea, mida eelmine omanik sellega mõelnud oli, aga minu jaoks lahendas see probleemi, mis saab sumpasse (sellel ju saba püsti) sattunud veest. Aga need augud olid ennegi, järelikult lisalärmis nee süüdi ei olnud.
  2. Sellel masinal on kaks summutit, mis on põhja alt omavahel toruga ühendatud. Kui ratta ostsin, panin küll tähele, et seal oli mingi traat küljes, mis oli toodud mootori juurde välja. Aga kuivõrd see midagi ei teinud ja oli ka selline ussitanu moodi, kiskusin selle ära ja asjale rohkem tähelepanu ei pööranud. Nüüd lammutades aga selgus, milles point: see sumpasid ühendav toru (eespool sõelu) oli ühe külje pealt lahti lõigatud. Ja siis oli sinna peale tõmmatud teine toru, mis oli ka ühelt küljelt lahti lõigatud ja küljele ka aas keevitatud. Ja sellest traadist, mille olin likvideerinud, sai seda pealmist toru pöörata nii, et vajadusel see kas sulges või avas summuteid ühendava toru ava. Sõidupealt sai panna tsikli kas lärisema (no ikka võikalt) või vaikselt käima. Tegelikult geniaalne lihtsus. Ainult et milleks?
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Tsikkelröövel kirjutas:

Mis selgus:

  1. Mõlemas sumpas on pisike auk sisse puuritud kõige madalamas kohas. Ma ei tea, mida eelmine omanik sellega mõelnud oli, aga minu jaoks lahendas see probleemi, mis saab sumpasse (sellel ju saba püsti) sattunud veest. Aga need augud olid ennegi, järelikult lisalärmis nee süüdi ei olnud.

Minu instrumendil ka väike auk originaal sumpas ja täitsa seda nägu, et tehase poolt sinna külge pandud :wink:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

Jep, mo gixxefil on samuti püttide alguses peenikesed augud. Kondentsi ja püttidesse sattunud vee pärast on need, et ei jääks sisse oksüdeerima.

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

ronrix kirjutas:

nagu siin korduvalt on öeldud,
loud pipes save lives !!! vot

terv

Eks lollusi peab ikka lollustega õigustama.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

no ei tea mis soomes soultrain käib :P selles soomes, kus mina tavaliselt käin, sõidavad kõik harrikatega, mis panevad aknaklaasid klirisema ning autodega, mille mootor on suurem kui mõne mehe magamistuba. ja ei mingeid probleeme. sõprade harrikaklubist üle tee on streetfighterite klubi, nii et öösiti käib siis lisaks plärisemisele ka valju pinisemist. ning kordagi pole vähemalt summutite pärast politseidega probleeme olnud.

keegi küsis ka mu käest, et kust soome nii palju harrikaid ja usa autosid tulid. vastus on lihtne tegelt, sel ajal, kui meie siin nõukaleiba sõime, said ju soomlased endale vabalt usast uusi autosid tellida. nii et paljud vanad usa rauad (cadillacid, harrikad jms värk) on tegelikult poest uuena ostetud.

eks see on suhtumise asi ka. kui sa oled ikka paras töll ja suudad tollile ka muidu halva mulje jätta, siis on hea torkida sind sealt, kust võiks (aga ei peaks).

loud pipes save lives väide kehtiks minuarust pigem siis, kui oleks summutiots võimalik ettepoole keerata. pigem on nii, et kui sul kiirus suur, siis see loud pipe pigem "scares the shit out of people", kui sa valju plärtsuga neist mööda sahmatad.

Kasutaja avatar

Regula
Postitusi: 478
Liitunud: 08 Juul 2005, 19:15
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Regula »

Aga kuidas see A1 seadus muidu saksamaal töötab? Seal ei tohi nad minna rohkem kui 80km/h, aga kas siis mina oma A1 ei või ka seal kiiremini sõita?

Honda XR 100 -> Honda XR 125 -> Suzuki DR-Z 400 - > ...
Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 914
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Säga »

ulmo kirjutas:
ronrix kirjutas:

nagu siin korduvalt on öeldud,
loud pipes save lives !!! vot

terv

Eks lollusi peab ikka lollustega õigustama.

ema, anna padruneid.... :wack:

SYLB
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

ulmo kirjutas:
ronrix kirjutas:

nagu siin korduvalt on öeldud,
loud pipes save lives !!! vot

terv

Eks lollusi peab ikka lollustega õigustama.

Pilt

Soovitan - ei tee üldse häält, ainult rehvisahinat kuuleb.

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

mõneajaliseks müra vähendamiseks on välja mõeldud kaubanduses pakutavad teraslaastust pesukäsnad. Reisule minnes võta pakk neid kaasa, kui vaja topid mingi pulgaga paar tükki sumpsi ja selleks korraks korras. Mõne aja pärast põlevad need ise seest ära ja on vana hääl tagasi.

motokas

Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

Teema algataja
pix111
Postitusi: 132
Liitunud: 27 Mär 2006, 23:36
Tsikkel: Yamaha Midnight Star XV1700
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas pix111 »

lahe!
Huviav palju selline teraskäsn heli maha võtab?

PIX
Aitan vormistada liikluskindlustuse Leedu registris olevale masinale

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Üks võimalus on db-killer, minu omal käib paigaldus ühe väikse poldiga. Pole küll seda kunagi külge installinud ega oska öelda palju sellest abi on aga vaevalt see igaks juhuks tehtud on.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Bullet1222
Postitusi: 155
Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Bullet1222 »

Mul on LeoVince Evo 2 pütad, millel olid ka ära võetavad db-killerid sees.
Koos nende db-killeritega on nad street legal ja sumpadel e tähistuski peal, kuigi heli pole nii vaikne kui OEM püttadel. Eestis muidugi ma killereid ei kasuta.

Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)

Kasutaja avatar

Suzu-poiss
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Suzu-poiss »

aga palju se norm dB tase ültse on? mul Akrapovic teeb kuni 103 dB lärmi kirjade järgi. kas sellega ikka sommi maale ültse saab?

Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3132
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

Suzu-poiss kirjutas:

aga palju se norm dB tase ültse on? mul Akrapovic teeb kuni 103 dB lärmi kirjade järgi. kas sellega ikka sommi maale ültse saab?

sa ei pea ju pöörded põhjas piiri ületama :wink:

Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Primo kirjutas:

Soovitan - ei tee üldse häält, ainult rehvisahinat kuuleb.

Piisab sellest kui jätta ükskõik millisel masinal tehasesummuti puutumata. Lihtne, odav ja keskkonnasõbralik.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Suzu-poiss kirjutas:

aga palju se norm dB tase ültse on? mul Akrapovic teeb kuni 103 dB lärmi kirjade järgi. kas sellega ikka sommi maale ültse saab?

Vastavalt keskonnaministri määrusele võib pärast 1.01.1997 regatud mootorratta müratase olla 82 dB. Kui arvestada, et 3 dB vastab inimkõrva jaoks kahekordsele erinevusele siis arvesta ise, kui vali su sumps on.

Üldse milleks peaks nii valju sumpsiga üldse sõitma. Sellise toruga ei pääseks näiteks rahvusvahelistel krossivõistlustel üldse rajale (norm 96 dB). Ja see on võistlus kinnisel rajal!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”