uus endurokas 400-600

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
creativ
Postitusi: 1180
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV
Asukoht: tallinn
Tänanud: 10 korda

uus endurokas 400-600

Lugemata postitus Postitas creativ »

uus endurokas Aprilia RXV 450,550, või KTM EXC 450,525 või Husaberg või Gas Gas või mõni muu? mida tasuks eelistada mida mitte?
Kõiki eestis müüdavatest ei ole võimalik arvele võtta. Soov oleks vahest siiski legaalselt kulgeda.
Ootaks mainitud tsiklite omanikelt kommentaare! Tänan!

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure
Kasutaja avatar

toim
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Dets 2003, 15:44
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas toim »

no kui lc8-ga juba kulged siis ma arvan, et exc on ka suht ok

CRF250R

lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lärm »

ktm ja husaberg ega neile eriti vastu küll pole midagi eriti panna,kui ikka tõsist enduurot tahad harrastada.
endal husaberg 550 2007 aja juba kolma selline ratas.vaata auto24.ee ja joyride.ee pakun seal huvitavaid pakkumisi

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Lärm ja co ilmselt on oma soovitustega tasemel ja soovitatud rattad on väga head, kuid ei tasu ka unustada parimaid endurosi nagu Yamaha WR250-450F :lol: Lihtsalt kõik ei ole neid proovinud ja ei tea tahtagi. :wink:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Lugemata postitus Postitas fotek »

Võta näiteks see, mille värv ilusam tundub või see, mille esindus kodule lähedamal.

Siim
#609

ants12

Lugemata postitus Postitas ants12 »

minu meelest on ära unustatud husqvarna
gas gas ei lähe edasi normaalselt(samas hea rahulik on sõita, ei väsita ära) palju pidi elektroonika hädasid olema
525exc ei lähe ka nii hästi edasi kui husky, samas käiguvahed on minu meelest suht head pikad, hea mugav on sõita
husaberg läheb suht looma moodi edasi, samas ei pidanud eriti töökindel olema
husqvarna läheb minu meest neist kõige paremini edasi :D käiguvahed on lühikesed, mõnes mõttes see väsitab sõites ära hullult, aga mulle meeldib
mina mõtlesin seda juttu kirjutades 450-500ccm mootoreid nende tsiklite puhul
need punktid, mis välja tõin on lihtsalt minu v mu tuttavate kogemused antud tsikkli markidega, kellegiga vaielda küll ei tahaks


H2O

Lugemata postitus Postitas H2O »

mul endal cagiva ei kurda masin on hea, varuosi saab riiast ja helsingist, kuu ajaga saab kõik vajaliku kätte :wink:


lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lärm »

antsul huvitavad probleemid "tsikkel ei lähe edasi" :lol: :lol: tahaks neid 525 si proovida mis edasi ei taha minna...
ja üks neist eelpool mainutud tsikli nimedest oskab küll ainult mootorsaagesid teha,aga otsustab ostja...

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

lärm kirjutas:

üks neist eelpool mainutud tsikli nimedest oskab küll ainult mootorsaagesid teha

EI OSKA!

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8784
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

üldiselt hoian moka kinni kui mäekuningas sõna võtab aga see oli küll väga vale väide husqvarna kohta ;) tegelt ka, oled palju uute husqidega kokku puutunud?


vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Lugemata postitus Postitas vilosius »

oldmoped kirjutas:
lärm kirjutas:

üks neist eelpool mainutud tsikli nimedest oskab küll ainult mootorsaagesid teha

EI OSKA!

OSKAB KÜLL

"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

vilosius kirjutas:
oldmoped kirjutas:
lärm kirjutas:

üks neist eelpool mainutud tsikli nimedest oskab küll ainult mootorsaagesid teha

EI OSKA!

OSKAB KÜLL

JA OLETE TE NENDE SAAGIDEGA SÕITNUD?

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Primo kirjutas:

JA OLETE TE NENDE SAAGIDEGA SÕITNUD?

Ratta kohapealt sõna ei võta, kuna seda marki vaid korra proovinud.
Minu jutt oli vastuvaidlemine sellele, et nad oskavad saagisid teha.
See aasta olen kahele, kunagi uuena poest ostetud ja vaid oma isiklikus kasutuses olnud, "sõidukile" teinud kapremondi ja piisavalt kursis nende tehniliste lahendustega. Järgmisi riistu ostma minnes tõenäoliselt selle firma tooteid ei osta.

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Oldmoped, ma viitasin siiski ainult ratastele, mille kohta olid kommentaarid :) .Saage ma ei puutu ja ei kommenteeri.Paistab, et kogu segadust tekitas minu vale "Viite" kasutamine :? .Tahtsin lihtsalt märkida seda kogu selle karjumise vahele, et Husqvarna võis olla kunagi nigela kvaliteediga, kuid nüüdseks on asi nii kaugele läinud, et katsu sa leida sellise hinna\kvaliteedi\tehnoloogiliste lahenduste suhtega ratast, kui näiteks on TE610IE??? :) .Saed on kahjuks minu kompetentsist väljas ning minupoolsed vabandused inimeste ees, kui väljendasin end valesti ja võib-olla ebaviisakalt :)

Challenge the Adventure.Ride The World

Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

Ei saa ka hondat mainimata jätta XR650r on tõhus riistapuu endurot sõita. Iga mees kiidab oma... kindlasti peaksid ise erinevaid masinaid testima ja õige valiku tegema :wink:

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

creativ, milline sõidukogemus sul on? Kui alles kavatsed hakata sügavamat tutvust tegema selle žanriga, siis võta see tiskkel, mille värv kõige rohkem meeldib ja/või mille seljas kõige mugavam istuda on. Ka foteki soovitus on omal kohal, sest hooldust on neile tsiklitele ohtralt vaja.

Kui kogemust on siiski juba kogunenud, siis uudista näiteks thumpertalk-com-i või advrider.com foorumitesse,samuti margifoorumitesse, seal on oluliselt rohkem tarkust kui siinne "läheb edasi-ei lähe edasi", "oskab saage teha- ei oska".

Husqvarnast. Saage tehakse hoopis muus Euroopa otsas kui tsikleid. Isegi omanik on hoopis teine. Sel sügisel BMW valdusesse läinud husky Itaalias asuv tehas peaks olema esimene tootja, mille kogu off-road seeria kasutab pritsungit.

Kasutaja avatar

Teema algataja
creativ
Postitusi: 1180
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV
Asukoht: tallinn
Tänanud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

sang kirjutas:

creativ, milline sõidukogemus sul on? Kui alles kavatsed hakata sügavamat tutvust tegema selle žanriga, siis võta see tiskkel, mille värv kõige rohkem meeldib ja/või mille seljas kõige mugavam istuda on. Ka foteki soovitus on omal kohal, sest hooldust on neile tsiklitele ohtralt vaja.

Kui kogemust on siiski juba kogunenud, siis uudista näiteks thumpertalk-com-i või advrider.com foorumitesse,samuti margifoorumitesse, seal on oluliselt rohkem tarkust kui siinne "läheb edasi-ei lähe edasi", "oskab saage teha- ei oska".

Husqvarnast. Saage tehakse hoopis muus Euroopa otsas kui tsikleid. Isegi omanik on hoopis teine. Sel sügisel BMW valdusesse läinud husky Itaalias asuv tehas peaks olema esimene tootja, mille kogu off-road seeria kasutab pritsungit.

tänaseks otsus ja diil tehtud. Määravaks sai hea pakkumine millest oli raske loobuda. Pakkujaks AP Moto kes müüs mulle Aprilia RXV 450. Hind, ostutingimused ja muud lisad olid vägagi vastuvõetavad.
kahjuks ei olnud siin foorumis juttu mainitud apriliast aga tsikkel on V2, sissepritsega, mootor ja sidur eraldi õlitusega (pikem õlivahetusvälp), registris juba arvele võetud (enamus endurokad ei ole regamiskõlbulikud), korralik võimsus ca 60kW, suur paak 12 liitrit jne.
Loodan et on hea ost :)
sõidukogemusi ei ole....sellise elukaga. Aga huvi ja eeldused on.

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

RXV450'e kohta - teiseks rattaks super valik :) .Ise sain seda ratast proovida männiku tankokal: lihtsalt lõppematu jõud, hämmastav.Kuid väited "pikem hooldusvälp" ja "enamus endurokaid ei saa registrisse" on natuke eksitavad.RXV hooldusvälp on siiski samas piiris, nagu on igal hardcore endurokal - 10-15 tundi :) .Pikemalt on sellest leierdatud SXV teemas
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... xv&t=29341 kuid mootorid on samad ning hooldevälbad samuti.Ja enamus hardcore endurokaid saab ka registrisse võtta - Yamu WR, KTM EXC, Aprilia RXV, Honda XR, GasGas mudelid, Husaberg FE, Husky TE :)

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

korralik võimsus ca 60kW

Natuke palju pole või :?:
Ise nad räägivad sellistest numbritest:
Mootor:
Aprilia, V2 - 77°, 4-takti, 4 titaanklappi silindripeas, üks nukkvõll, eraldi mootori- ja käigukastiõli, kuiv karter, vedelikjahutus
Kubatuur:
449 cc (549 cc)
Surveaste:
12,5:1 (12,0:1)
Kütuse sisselase:
mitmepunkti sissepritse, sisselase 38 mm (40 mm)
Võimsus:
piiratud (tänavakasutuseks), ilma piirajateta 60-70 hj
Käivitussüsteem:
elektriline starter
Käigukast:
5 käiku
Pidurid:
ees: ketas 270 mm, Brembo; taga: ketas 240 mm, Brembo
Rattad:
ees: 90/90 x 21", taga: 140/80 x 18"
Istmekõrgus:
996 mm
Bensiinipaak:
7,8 l

Tühimass:
118 kg (koos aku, mootori- ja käigukastiõli, jahutusvedeliku, tulede ja elektrisüsteemiga)
Värvid:
punane
Garantii:
2 aastat (koos piirajatega)
Koos piirajataega on võimsus minu mäletamist mööda 14 kw või sinnakanti. :roll:

Viimati muutis saqu, 17 Dets 2007, 23:25, muudetud 1 kord kokku.
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

Piats
Postitusi: 137
Liitunud: 08 Dets 2006, 01:20
Asukoht: Florida,Fort Lauderdale

Lugemata postitus Postitas Piats »

creativ kirjutas:
sang kirjutas:

creativ, milline sõidukogemus sul on? Kui alles kavatsed hakata sügavamat tutvust tegema selle žanriga, siis võta see tiskkel, mille värv kõige rohkem meeldib ja/või mille seljas kõige mugavam istuda on. Ka foteki soovitus on omal kohal, sest hooldust on neile tsiklitele ohtralt vaja.

Kui kogemust on siiski juba kogunenud, siis uudista näiteks thumpertalk-com-i või advrider.com foorumitesse,samuti margifoorumitesse, seal on oluliselt rohkem tarkust kui siinne "läheb edasi-ei lähe edasi", "oskab saage teha- ei oska".

Husqvarnast. Saage tehakse hoopis muus Euroopa otsas kui tsikleid. Isegi omanik on hoopis teine. Sel sügisel BMW valdusesse läinud husky Itaalias asuv tehas peaks olema esimene tootja, mille kogu off-road seeria kasutab pritsungit.

tänaseks otsus ja diil tehtud. Määravaks sai hea pakkumine millest oli raske loobuda. Pakkujaks AP Moto kes müüs mulle Aprilia RXV 450. Hind, ostutingimused ja muud lisad olid vägagi vastuvõetavad.
kahjuks ei olnud siin foorumis juttu mainitud apriliast aga tsikkel on V2, sissepritsega, mootor ja sidur eraldi õlitusega (pikem õlivahetusvälp), registris juba arvele võetud (enamus endurokad ei ole regamiskõlbulikud), korralik võimsus ca 60kW, suur paak 12 liitrit jne.
Loodan et on hea ost :)
sõidukogemusi ei ole....sellise elukaga. Aga huvi ja eeldused on.

Ei tahaks sind kurvastada aga võimsus on 50-60 hp ja paak koos reserviga 7.8l

Kasutaja avatar

Teema algataja
creativ
Postitusi: 1180
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV
Asukoht: tallinn
Tänanud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

Piats kirjutas:
creativ kirjutas:
sang kirjutas:

creativ, milline sõidukogemus sul on? Kui alles kavatsed hakata sügavamat tutvust tegema selle žanriga, siis võta see tiskkel, mille värv kõige rohkem meeldib ja/või mille seljas kõige mugavam istuda on. Ka foteki soovitus on omal kohal, sest hooldust on neile tsiklitele ohtralt vaja.

Kui kogemust on siiski juba kogunenud, siis uudista näiteks thumpertalk-com-i või advrider.com foorumitesse,samuti margifoorumitesse, seal on oluliselt rohkem tarkust kui siinne "läheb edasi-ei lähe edasi", "oskab saage teha- ei oska".

Husqvarnast. Saage tehakse hoopis muus Euroopa otsas kui tsikleid. Isegi omanik on hoopis teine. Sel sügisel BMW valdusesse läinud husky Itaalias asuv tehas peaks olema esimene tootja, mille kogu off-road seeria kasutab pritsungit.

tänaseks otsus ja diil tehtud. Määravaks sai hea pakkumine millest oli raske loobuda. Pakkujaks AP Moto kes müüs mulle Aprilia RXV 450. Hind, ostutingimused ja muud lisad olid vägagi vastuvõetavad.
kahjuks ei olnud siin foorumis juttu mainitud apriliast aga tsikkel on V2, sissepritsega, mootor ja sidur eraldi õlitusega (pikem õlivahetusvälp), registris juba arvele võetud (enamus endurokad ei ole regamiskõlbulikud), korralik võimsus ca 60kW, suur paak 12 liitrit jne.
Loodan et on hea ost :)
sõidukogemusi ei ole....sellise elukaga. Aga huvi ja eeldused on.

Ei tahaks sind kurvastada aga võimsus on 50-60 hp ja paak koos reserviga 7.8l

jup! võimsuse osas eksisin tähistusega aga paak on raudselt 12 , diilis leppisime kokku et paak vahetatakse suurema vastu...

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure
Kasutaja avatar

Teema algataja
creativ
Postitusi: 1180
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV
Asukoht: tallinn
Tänanud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

Primo kirjutas:

RXV450'e kohta - teiseks rattaks super valik :) .Ise sain seda ratast proovida männiku tankokal: lihtsalt lõppematu jõud, hämmastav.Kuid väited "pikem hooldusvälp" ja "enamus endurokaid ei saa registrisse" on natuke eksitavad.RXV hooldusvälp on siiski samas piiris, nagu on igal hardcore endurokal - 10-15 tundi :) .Pikemalt on sellest leierdatud SXV teemas
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... xv&t=29341 kuid mootorid on samad ning hooldevälbad samuti.Ja enamus hardcore endurokaid saab ka registrisse võtta - Yamu WR, KTM EXC, Aprilia RXV, Honda XR, GasGas mudelid, Husaberg FE, Husky TE :)

ma küll ei kontrollinud oma infoallikat aga kuulsin et yamu ja honda registrist läbi ei lähe...Ehk mul siis vale teave.
Õlivälp pidavat pikem olema seetõttu et mootor ja kast eraldi õlitusega...Et kõige hullem õli mustaja, sidur, on eraldi õlitusega. Ja minu kogemustega sõitja puhul saab tsikkel nii väikest koormust et õlivälp võib minna 15-25 tunni peale. tõsisel sõitjal kellel pöörded pidevalt põhjas on asjad muidugi teised. SXV on tõenäoliselt koguaeg rohkem pöördes...

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

ma küll ei kontrollinud oma infoallikat aga kuulsin et yamu ja honda registrist läbi ei lähe...

Yamaha WR450F koos tänavasõidu kit'iga läheb kindlasti registrisse, Honda CRF250/450X ei saa Eestis tavakodanikuna ilmselt registreerida, aga XR650R peaks küll saama. Huvitav, kuidas Kawasaki KLX450R -iga lood on, kui natuke tulesi/vilesi külgeriputada?
Teoreetiliselt ei ole ka RXV ilma piirajateta tänavalegaalne... :wink:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Kui aprilia peaks AP-st oma raha eest ostma, siis mina nii õnnelik küll poleks.
Õnn lõpeb esimese suurema hooldusega.

Arvesta, et see 10-15h ongi harrastaja välp, ässad vahetavad 2..5h takka õli ;)

Uuri, millal on ette nähtud kolbide vahetus ja millal tuleb vahetada klappe. Ja palju see kõik kokku maksab ;)

Ja lõpuks - V2 ei ole endurorattale kohane, kuid on väga hea supermotos.
Seda enam ajavad mind naerma härrad, kes räägivad 60 jõust, ise aru saamata, kus nad seda kasutada saavad.
Keeraku 250ccm 4T 36kW masin metsas peeneks ja siis räägime edasi ;)

Tänavapilliks on hea küll, aga selleks on väiksema hooldevajadusega pillid mõnusamad. Sinu jutt tundub müügimeeste poolt ajupestud olema.

Kasutaja avatar

Teema algataja
creativ
Postitusi: 1180
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV
Asukoht: tallinn
Tänanud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

saqu kirjutas:

ma küll ei kontrollinud oma infoallikat aga kuulsin et yamu ja honda registrist läbi ei lähe...

Yamaha WR450F koos tänavasõidu kit'iga läheb kindlasti registrisse, Honda CRF250/450X ei saa Eestis tavakodanikuna ilmselt registreerida, aga XR650R peaks küll saama. Huvitav, kuidas Kawasaki KLX450R -iga lood on, kui natuke tulesi/vilesi külgeriputada?
Teoreetiliselt ei ole ka RXV ilma piirajateta tänavalegaalne... :wink:

IT Moto sakus arvas et ükski Kawa läbi ei lähe... Nu täpselt ju enne ei tea keegi kui pole proovinud :D

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure
Kasutaja avatar

Funduro
Postitusi: 37
Liitunud: 25 Okt 2005, 20:45
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Funduro »

Mellaga teatud tingimustega päri(ajupesu osa). See , et õlid on eraldi on sulle pluss, aga ei pikenda õlivahetusvälpa, vaid säästab sulle Aprilia jaoks üliolulist mootoriresurssi-eeldusel, et sa mõndasadat krooni kokkuhoides ei jäta õli tihedamini vahetamata. Muidu muretuid kilomeetreid ja kannatlikku meelt AP-ga.
Metsas näeme raisk :)

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Funduro kirjutas:

See , et õlid on eraldi on sulle pluss, aga ei pikenda õlivahetusvälpa, vaid säästab sulle Aprilia jaoks üliolulist mootoriresurssi-eeldusel, et sa mõndasadat krooni kokkuhoides ei jäta õli tihedamini vahetamata. Muidu muretuid kilomeetreid ja kannatlikku meelt AP-ga.
Metsas näeme raisk :)

No ma arvan, et pikendaks küll, kui võtta sarnastes tingimustes kasutatav ühise k/k ja mootoriõliga ratas ja eraldi õlidega ratas. Käigukast ja sidur on paljuski süüdi õli lammutamises ja saastamises. Teiseks saaks kasutada k/k-s paremaid just sinna sobivaid õlisi ja mootoris võiks ka rahulikult kasutada nn. friction modified õlisi (ehk siis igasuguste hõõrdumist vähendavate lisanditega õlisi), mida ühise õliga ratastel kasutada ei saa (sidur hakkab libisema). Ma ei arva, et välp pikeneks kohe kaks korda, aga ilmselt võiks mingi 50% arvestada, aga see ei ole väga oluline, sest õlivahetus ei ole üldse nii suur kulu, et sellepealt kokkuhoida, tagajärjed kokkuhoiust võivad kordi rohkem raha väljaviia. :wink:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

Teema algataja
creativ
Postitusi: 1180
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV
Asukoht: tallinn
Tänanud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

mella kirjutas:

Kui aprilia peaks AP-st oma raha eest ostma, siis mina nii õnnelik küll poleks.
Õnn lõpeb esimese suurema hooldusega.

Arvesta, et see 10-15h ongi harrastaja välp, ässad vahetavad 2..5h takka õli ;)

Uuri, millal on ette nähtud kolbide vahetus ja millal tuleb vahetada klappe. Ja palju see kõik kokku maksab ;)

Ja lõpuks - V2 ei ole endurorattale kohane, kuid on väga hea supermotos.
Seda enam ajavad mind naerma härrad, kes räägivad 60 jõust, ise aru saamata, kus nad seda kasutada saavad.
Keeraku 250ccm 4T 36kW masin metsas peeneks ja siis räägime edasi ;)

Tänavapilliks on hea küll, aga selleks on väiksema hooldevajadusega pillid mõnusamad. Sinu jutt tundub müügimeeste poolt ajupestud olema.

Ostsin täitsa oma raha eest!! :D eks näis kas omad vitsad nüüd peksavad...
Ma ise nii skeptiline ei oleks sest olen tegelenud 15 aastat müügi ja turundusega ja niisama lihtne mulle mütsi pähe tõmmata ei ole. Eks ma ikka uurisin enne siit ja sealt. uisapäisa huupi ei tegutsenud.
AP Moto argumendiks sai ülisoodne hind niivõrd kokurentsivõimelise tsikli eest!!! ma ei saa mitte kusagilt mujalt sellise hinna eest paremate näitajatega pilli...ja tekib küsimus kas niiväga paremat olemaski on. 97 tonni koos maksude ja suure 12 L paagi ja muude sooodsate ostutingimustega...Norm hind 127 tonni.
Muidugi on vanemad tehnilised lahendused lollikindlad...aga ma küll ei leia et suurim võimsus ja V2 omas klassis kehv oleks. see on teine jutt kas selle võimsusega midagi teha oskan....

Kolvivahetusest on siin foorumis juba varem üpris põhjalikult räägitud. Vaata aprilia SXV alt. Tehase andmetel kolvivahetusvälp 9000 km. Suure tõenäosusega ma vahetan enne tsikli uue vastu kui jõuan selle vahetuseni...Aga pole probleemi ka vahetada.
AP Moto eeliseks pidasin konkreetset lähenemist, kliendisse suhtumist ja pakkumise tegemist. Teised võtsid asja külmalt, muuseas räägiti midagi...ja jäid tehingust (rahast) ilma.

Kas sul Mella on apriliaga isiklikud kogemused olemas?

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure
Kasutaja avatar

Funduro
Postitusi: 37
Liitunud: 25 Okt 2005, 20:45
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Funduro »

Seda ma Saqu mõtlesingi,et ega rahaliselt see märkimisväärselt kokku ei hoia ainult Aprilia kestab mõnevõrra kauem kui vahetada õli mõlemas reservuaaris tihedamini ehk nagu sportratastele kohane.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

creativ kirjutas:

Kolvivahetusest on siin foorumis juba varem üpris põhjalikult räägitud. Vaata aprilia SXV alt. Tehase andmetel kolvivahetusvälp 9000 km. Suure tõenäosusega ma vahetan enne tsikli uue vastu kui jõuan selle vahetuseni...

Kas sa plaanid piirajad peale jätta? :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”