uus endurokas 400-600
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
uus endurokas 400-600
uus endurokas Aprilia RXV 450,550, või KTM EXC 450,525 või Husaberg või Gas Gas või mõni muu? mida tasuks eelistada mida mitte?
Kõiki eestis müüdavatest ei ole võimalik arvele võtta. Soov oleks vahest siiski legaalselt kulgeda.
Ootaks mainitud tsiklite omanikelt kommentaare! Tänan!
____________________
LC8 Adventure
minu meelest on ära unustatud husqvarna
gas gas ei lähe edasi normaalselt(samas hea rahulik on sõita, ei väsita ära) palju pidi elektroonika hädasid olema
525exc ei lähe ka nii hästi edasi kui husky, samas käiguvahed on minu meelest suht head pikad, hea mugav on sõita
husaberg läheb suht looma moodi edasi, samas ei pidanud eriti töökindel olema
husqvarna läheb minu meest neist kõige paremini edasi käiguvahed on lühikesed, mõnes mõttes see väsitab sõites ära hullult, aga mulle meeldib
mina mõtlesin seda juttu kirjutades 450-500ccm mootoreid nende tsiklite puhul
need punktid, mis välja tõin on lihtsalt minu v mu tuttavate kogemused antud tsikkli markidega, kellegiga vaielda küll ei tahaks
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Primo kirjutas:JA OLETE TE NENDE SAAGIDEGA SÕITNUD?
Ratta kohapealt sõna ei võta, kuna seda marki vaid korra proovinud.
Minu jutt oli vastuvaidlemine sellele, et nad oskavad saagisid teha.
See aasta olen kahele, kunagi uuena poest ostetud ja vaid oma isiklikus kasutuses olnud, "sõidukile" teinud kapremondi ja piisavalt kursis nende tehniliste lahendustega. Järgmisi riistu ostma minnes tõenäoliselt selle firma tooteid ei osta.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Oldmoped, ma viitasin siiski ainult ratastele, mille kohta olid kommentaarid .Saage ma ei puutu ja ei kommenteeri.Paistab, et kogu segadust tekitas minu vale "Viite" kasutamine .Tahtsin lihtsalt märkida seda kogu selle karjumise vahele, et Husqvarna võis olla kunagi nigela kvaliteediga, kuid nüüdseks on asi nii kaugele läinud, et katsu sa leida sellise hinna\kvaliteedi\tehnoloogiliste lahenduste suhtega ratast, kui näiteks on TE610IE??? .Saed on kahjuks minu kompetentsist väljas ning minupoolsed vabandused inimeste ees, kui väljendasin end valesti ja võib-olla ebaviisakalt
creativ, milline sõidukogemus sul on? Kui alles kavatsed hakata sügavamat tutvust tegema selle žanriga, siis võta see tiskkel, mille värv kõige rohkem meeldib ja/või mille seljas kõige mugavam istuda on. Ka foteki soovitus on omal kohal, sest hooldust on neile tsiklitele ohtralt vaja.
Kui kogemust on siiski juba kogunenud, siis uudista näiteks thumpertalk-com-i või advrider.com foorumitesse,samuti margifoorumitesse, seal on oluliselt rohkem tarkust kui siinne "läheb edasi-ei lähe edasi", "oskab saage teha- ei oska".
Husqvarnast. Saage tehakse hoopis muus Euroopa otsas kui tsikleid. Isegi omanik on hoopis teine. Sel sügisel BMW valdusesse läinud husky Itaalias asuv tehas peaks olema esimene tootja, mille kogu off-road seeria kasutab pritsungit.
-
Teema algataja - Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
sang kirjutas:creativ, milline sõidukogemus sul on? Kui alles kavatsed hakata sügavamat tutvust tegema selle žanriga, siis võta see tiskkel, mille värv kõige rohkem meeldib ja/või mille seljas kõige mugavam istuda on. Ka foteki soovitus on omal kohal, sest hooldust on neile tsiklitele ohtralt vaja.
Kui kogemust on siiski juba kogunenud, siis uudista näiteks thumpertalk-com-i või advrider.com foorumitesse,samuti margifoorumitesse, seal on oluliselt rohkem tarkust kui siinne "läheb edasi-ei lähe edasi", "oskab saage teha- ei oska".
Husqvarnast. Saage tehakse hoopis muus Euroopa otsas kui tsikleid. Isegi omanik on hoopis teine. Sel sügisel BMW valdusesse läinud husky Itaalias asuv tehas peaks olema esimene tootja, mille kogu off-road seeria kasutab pritsungit.
tänaseks otsus ja diil tehtud. Määravaks sai hea pakkumine millest oli raske loobuda. Pakkujaks AP Moto kes müüs mulle Aprilia RXV 450. Hind, ostutingimused ja muud lisad olid vägagi vastuvõetavad.
kahjuks ei olnud siin foorumis juttu mainitud apriliast aga tsikkel on V2, sissepritsega, mootor ja sidur eraldi õlitusega (pikem õlivahetusvälp), registris juba arvele võetud (enamus endurokad ei ole regamiskõlbulikud), korralik võimsus ca 60kW, suur paak 12 liitrit jne.
Loodan et on hea ost
sõidukogemusi ei ole....sellise elukaga. Aga huvi ja eeldused on.
____________________
LC8 Adventure
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
RXV450'e kohta - teiseks rattaks super valik .Ise sain seda ratast proovida männiku tankokal: lihtsalt lõppematu jõud, hämmastav.Kuid väited "pikem hooldusvälp" ja "enamus endurokaid ei saa registrisse" on natuke eksitavad.RXV hooldusvälp on siiski samas piiris, nagu on igal hardcore endurokal - 10-15 tundi .Pikemalt on sellest leierdatud SXV teemas
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... xv&t=29341 kuid mootorid on samad ning hooldevälbad samuti.Ja enamus hardcore endurokaid saab ka registrisse võtta - Yamu WR, KTM EXC, Aprilia RXV, Honda XR, GasGas mudelid, Husaberg FE, Husky TE
korralik võimsus ca 60kW
Natuke palju pole või
Ise nad räägivad sellistest numbritest:
Mootor:
Aprilia, V2 - 77°, 4-takti, 4 titaanklappi silindripeas, üks nukkvõll, eraldi mootori- ja käigukastiõli, kuiv karter, vedelikjahutus
Kubatuur:
449 cc (549 cc)
Surveaste:
12,5:1 (12,0:1)
Kütuse sisselase:
mitmepunkti sissepritse, sisselase 38 mm (40 mm)
Võimsus:
piiratud (tänavakasutuseks), ilma piirajateta 60-70 hj
Käivitussüsteem:
elektriline starter
Käigukast:
5 käiku
Pidurid:
ees: ketas 270 mm, Brembo; taga: ketas 240 mm, Brembo
Rattad:
ees: 90/90 x 21", taga: 140/80 x 18"
Istmekõrgus:
996 mm
Bensiinipaak:
7,8 l
Tühimass:
118 kg (koos aku, mootori- ja käigukastiõli, jahutusvedeliku, tulede ja elektrisüsteemiga)
Värvid:
punane
Garantii:
2 aastat (koos piirajatega) Koos piirajataega on võimsus minu mäletamist mööda 14 kw või sinnakanti.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
creativ kirjutas:sang kirjutas:creativ, milline sõidukogemus sul on? Kui alles kavatsed hakata sügavamat tutvust tegema selle žanriga, siis võta see tiskkel, mille värv kõige rohkem meeldib ja/või mille seljas kõige mugavam istuda on. Ka foteki soovitus on omal kohal, sest hooldust on neile tsiklitele ohtralt vaja.
Kui kogemust on siiski juba kogunenud, siis uudista näiteks thumpertalk-com-i või advrider.com foorumitesse,samuti margifoorumitesse, seal on oluliselt rohkem tarkust kui siinne "läheb edasi-ei lähe edasi", "oskab saage teha- ei oska".
Husqvarnast. Saage tehakse hoopis muus Euroopa otsas kui tsikleid. Isegi omanik on hoopis teine. Sel sügisel BMW valdusesse läinud husky Itaalias asuv tehas peaks olema esimene tootja, mille kogu off-road seeria kasutab pritsungit.
tänaseks otsus ja diil tehtud. Määravaks sai hea pakkumine millest oli raske loobuda. Pakkujaks AP Moto kes müüs mulle Aprilia RXV 450. Hind, ostutingimused ja muud lisad olid vägagi vastuvõetavad.
kahjuks ei olnud siin foorumis juttu mainitud apriliast aga tsikkel on V2, sissepritsega, mootor ja sidur eraldi õlitusega (pikem õlivahetusvälp), registris juba arvele võetud (enamus endurokad ei ole regamiskõlbulikud), korralik võimsus ca 60kW, suur paak 12 liitrit jne.
Loodan et on hea ost
sõidukogemusi ei ole....sellise elukaga. Aga huvi ja eeldused on.
Ei tahaks sind kurvastada aga võimsus on 50-60 hp ja paak koos reserviga 7.8l
-
Teema algataja - Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Piats kirjutas:creativ kirjutas:sang kirjutas:creativ, milline sõidukogemus sul on? Kui alles kavatsed hakata sügavamat tutvust tegema selle žanriga, siis võta see tiskkel, mille värv kõige rohkem meeldib ja/või mille seljas kõige mugavam istuda on. Ka foteki soovitus on omal kohal, sest hooldust on neile tsiklitele ohtralt vaja.
Kui kogemust on siiski juba kogunenud, siis uudista näiteks thumpertalk-com-i või advrider.com foorumitesse,samuti margifoorumitesse, seal on oluliselt rohkem tarkust kui siinne "läheb edasi-ei lähe edasi", "oskab saage teha- ei oska".
Husqvarnast. Saage tehakse hoopis muus Euroopa otsas kui tsikleid. Isegi omanik on hoopis teine. Sel sügisel BMW valdusesse läinud husky Itaalias asuv tehas peaks olema esimene tootja, mille kogu off-road seeria kasutab pritsungit.
tänaseks otsus ja diil tehtud. Määravaks sai hea pakkumine millest oli raske loobuda. Pakkujaks AP Moto kes müüs mulle Aprilia RXV 450. Hind, ostutingimused ja muud lisad olid vägagi vastuvõetavad.
kahjuks ei olnud siin foorumis juttu mainitud apriliast aga tsikkel on V2, sissepritsega, mootor ja sidur eraldi õlitusega (pikem õlivahetusvälp), registris juba arvele võetud (enamus endurokad ei ole regamiskõlbulikud), korralik võimsus ca 60kW, suur paak 12 liitrit jne.
Loodan et on hea ost
sõidukogemusi ei ole....sellise elukaga. Aga huvi ja eeldused on.Ei tahaks sind kurvastada aga võimsus on 50-60 hp ja paak koos reserviga 7.8l
jup! võimsuse osas eksisin tähistusega aga paak on raudselt 12 , diilis leppisime kokku et paak vahetatakse suurema vastu...
____________________
LC8 Adventure
-
Teema algataja - Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Primo kirjutas:RXV450'e kohta - teiseks rattaks super valik .Ise sain seda ratast proovida männiku tankokal: lihtsalt lõppematu jõud, hämmastav.Kuid väited "pikem hooldusvälp" ja "enamus endurokaid ei saa registrisse" on natuke eksitavad.RXV hooldusvälp on siiski samas piiris, nagu on igal hardcore endurokal - 10-15 tundi .Pikemalt on sellest leierdatud SXV teemas
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... xv&t=29341 kuid mootorid on samad ning hooldevälbad samuti.Ja enamus hardcore endurokaid saab ka registrisse võtta - Yamu WR, KTM EXC, Aprilia RXV, Honda XR, GasGas mudelid, Husaberg FE, Husky TE
ma küll ei kontrollinud oma infoallikat aga kuulsin et yamu ja honda registrist läbi ei lähe...Ehk mul siis vale teave.
Õlivälp pidavat pikem olema seetõttu et mootor ja kast eraldi õlitusega...Et kõige hullem õli mustaja, sidur, on eraldi õlitusega. Ja minu kogemustega sõitja puhul saab tsikkel nii väikest koormust et õlivälp võib minna 15-25 tunni peale. tõsisel sõitjal kellel pöörded pidevalt põhjas on asjad muidugi teised. SXV on tõenäoliselt koguaeg rohkem pöördes...
____________________
LC8 Adventure
ma küll ei kontrollinud oma infoallikat aga kuulsin et yamu ja honda registrist läbi ei lähe...
Yamaha WR450F koos tänavasõidu kit'iga läheb kindlasti registrisse, Honda CRF250/450X ei saa Eestis tavakodanikuna ilmselt registreerida, aga XR650R peaks küll saama. Huvitav, kuidas Kawasaki KLX450R -iga lood on, kui natuke tulesi/vilesi külgeriputada?
Teoreetiliselt ei ole ka RXV ilma piirajateta tänavalegaalne...
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kui aprilia peaks AP-st oma raha eest ostma, siis mina nii õnnelik küll poleks.
Õnn lõpeb esimese suurema hooldusega.
Arvesta, et see 10-15h ongi harrastaja välp, ässad vahetavad 2..5h takka õli
Uuri, millal on ette nähtud kolbide vahetus ja millal tuleb vahetada klappe. Ja palju see kõik kokku maksab
Ja lõpuks - V2 ei ole endurorattale kohane, kuid on väga hea supermotos.
Seda enam ajavad mind naerma härrad, kes räägivad 60 jõust, ise aru saamata, kus nad seda kasutada saavad.
Keeraku 250ccm 4T 36kW masin metsas peeneks ja siis räägime edasi
Tänavapilliks on hea küll, aga selleks on väiksema hooldevajadusega pillid mõnusamad. Sinu jutt tundub müügimeeste poolt ajupestud olema.
-
Teema algataja - Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
saqu kirjutas:ma küll ei kontrollinud oma infoallikat aga kuulsin et yamu ja honda registrist läbi ei lähe...
Yamaha WR450F koos tänavasõidu kit'iga läheb kindlasti registrisse, Honda CRF250/450X ei saa Eestis tavakodanikuna ilmselt registreerida, aga XR650R peaks küll saama. Huvitav, kuidas Kawasaki KLX450R -iga lood on, kui natuke tulesi/vilesi külgeriputada?
Teoreetiliselt ei ole ka RXV ilma piirajateta tänavalegaalne...
IT Moto sakus arvas et ükski Kawa läbi ei lähe... Nu täpselt ju enne ei tea keegi kui pole proovinud
____________________
LC8 Adventure
Mellaga teatud tingimustega päri(ajupesu osa). See , et õlid on eraldi on sulle pluss, aga ei pikenda õlivahetusvälpa, vaid säästab sulle Aprilia jaoks üliolulist mootoriresurssi-eeldusel, et sa mõndasadat krooni kokkuhoides ei jäta õli tihedamini vahetamata. Muidu muretuid kilomeetreid ja kannatlikku meelt AP-ga.
Metsas näeme raisk
Funduro kirjutas:See , et õlid on eraldi on sulle pluss, aga ei pikenda õlivahetusvälpa, vaid säästab sulle Aprilia jaoks üliolulist mootoriresurssi-eeldusel, et sa mõndasadat krooni kokkuhoides ei jäta õli tihedamini vahetamata. Muidu muretuid kilomeetreid ja kannatlikku meelt AP-ga.
Metsas näeme raisk
No ma arvan, et pikendaks küll, kui võtta sarnastes tingimustes kasutatav ühise k/k ja mootoriõliga ratas ja eraldi õlidega ratas. Käigukast ja sidur on paljuski süüdi õli lammutamises ja saastamises. Teiseks saaks kasutada k/k-s paremaid just sinna sobivaid õlisi ja mootoris võiks ka rahulikult kasutada nn. friction modified õlisi (ehk siis igasuguste hõõrdumist vähendavate lisanditega õlisi), mida ühise õliga ratastel kasutada ei saa (sidur hakkab libisema). Ma ei arva, et välp pikeneks kohe kaks korda, aga ilmselt võiks mingi 50% arvestada, aga see ei ole väga oluline, sest õlivahetus ei ole üldse nii suur kulu, et sellepealt kokkuhoida, tagajärjed kokkuhoiust võivad kordi rohkem raha väljaviia.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja - Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
mella kirjutas:Kui aprilia peaks AP-st oma raha eest ostma, siis mina nii õnnelik küll poleks.
Õnn lõpeb esimese suurema hooldusega.Arvesta, et see 10-15h ongi harrastaja välp, ässad vahetavad 2..5h takka õli
Uuri, millal on ette nähtud kolbide vahetus ja millal tuleb vahetada klappe. Ja palju see kõik kokku maksab
Ja lõpuks - V2 ei ole endurorattale kohane, kuid on väga hea supermotos.
Seda enam ajavad mind naerma härrad, kes räägivad 60 jõust, ise aru saamata, kus nad seda kasutada saavad.
Keeraku 250ccm 4T 36kW masin metsas peeneks ja siis räägime edasiTänavapilliks on hea küll, aga selleks on väiksema hooldevajadusega pillid mõnusamad. Sinu jutt tundub müügimeeste poolt ajupestud olema.
Ostsin täitsa oma raha eest!! eks näis kas omad vitsad nüüd peksavad...
Ma ise nii skeptiline ei oleks sest olen tegelenud 15 aastat müügi ja turundusega ja niisama lihtne mulle mütsi pähe tõmmata ei ole. Eks ma ikka uurisin enne siit ja sealt. uisapäisa huupi ei tegutsenud.
AP Moto argumendiks sai ülisoodne hind niivõrd kokurentsivõimelise tsikli eest!!! ma ei saa mitte kusagilt mujalt sellise hinna eest paremate näitajatega pilli...ja tekib küsimus kas niiväga paremat olemaski on. 97 tonni koos maksude ja suure 12 L paagi ja muude sooodsate ostutingimustega...Norm hind 127 tonni.
Muidugi on vanemad tehnilised lahendused lollikindlad...aga ma küll ei leia et suurim võimsus ja V2 omas klassis kehv oleks. see on teine jutt kas selle võimsusega midagi teha oskan....
Kolvivahetusest on siin foorumis juba varem üpris põhjalikult räägitud. Vaata aprilia SXV alt. Tehase andmetel kolvivahetusvälp 9000 km. Suure tõenäosusega ma vahetan enne tsikli uue vastu kui jõuan selle vahetuseni...Aga pole probleemi ka vahetada.
AP Moto eeliseks pidasin konkreetset lähenemist, kliendisse suhtumist ja pakkumise tegemist. Teised võtsid asja külmalt, muuseas räägiti midagi...ja jäid tehingust (rahast) ilma.
Kas sul Mella on apriliaga isiklikud kogemused olemas?
____________________
LC8 Adventure
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.