Honda CBR 900RR
Moderaator: Moded
Honda CBR 900RR
Tervist!
Plaanis ratast vahetada kevadel ning siit sealt uurides on silma jäänud seesamune isend....täpsemalt 1994-1996. Hinnad on aastaarvude kohta üsna soolased 40 ja edasi, ning seega küsimus, et kas on ratas oma hinda väärt?
Paha ei teeks ka arvamus tema vastupidavusest, tehnikast. Ise olen harilik Eesti mees ning rinkat ei sõida!
Kasutasin ka otsingut, kuid ei leidnud suurt midagi!
Ärge mind siis minu võhikliku küsimuse eest maha tehke=)
Tervitades, Kaarel.
Re: Honda CBR 900RR
libek kirjutas:Tervist!
Plaanis ratast vahetada kevadel ning siit sealt uurides on silma jäänud seesamune isend....täpsemalt 1994-1996. Hinnad on aastaarvude kohta üsna soolased 40 ja edasi, ning seega küsimus, et kas on ratas oma hinda väärt?
Paha ei teeks ka arvamus tema vastupidavusest, tehnikast. Ise olen harilik Eesti mees ning rinkat ei sõida!
Kasutasin ka otsingut, kuid ei leidnud suurt midagi!
Ärge mind siis minu võhikliku küsimuse eest maha tehke=)Tervitades, Kaarel.
Omasin sel hooajal seda ratast.
Mina oskan ainult kiita ja kiita. Parim ratas vanadest, mida osta saab minuarvates. Kerge, piisavalt võimas. See ka põhjus, miks USA stuntijate seas üks populaarsemaid rattaid.
Minu oma oli 95a. Väidetavalt forsseeritud variant, 110kw. Pead ei anna aga hästi läks edasi küll ja külmalt käis samasugustest ratastest hoopis teisiti (toore toimimist mõtlen just ja ilma gaasita ei tahtnud käima minna) Ostes oli 66000km letil, müües üle 74000km. Ja võinuksin anda garantii müües (bikeri tegelastele pakkusin ka, aga ei ostnud bikeri tegelane). Õli ei võtnud. Ja minu käes nägi ta sellist vett ja vilet. Ratas oli igapäevases kasutamises tööle sõiduks kui ka õhtul funnimiseks. Vähemalt 50x käis see mootor piirajas minu käes, tihti tagarattas ja viimased 1000km läbitud kiirustel sinna 200 ja üle.
Ainus negatiivne külg sellel rattal minu arvates on pidurid. Võiks paremad olla. Aga saab kaasa aidata kui soovi on. Minu soov piisavalt suur ei olnud.
Ostes pole vaja muretseda, kui:
1) külmalt nukaketi pinguti kõriseb, tüüpviga 600stel ja 900stel. Parandades kaua vaikseks ei jää.
2) käigukast koliseb tühikäigul kui neutral sees ja sidurit ei vajuta (see enamus hondade mure). Samas kast töötab ideaalselt.
Depoos kui ammu sai vaatamas käidud siis enamus mootorid lekkisid kusagilt. Mul oli kuiv. Vahetad tihendid ära, klapiregull, karpad sünkri ja puhtaks, siis saad hea ratta.
Omasin antud ratast 2 kuud ja ka ainult kiidusõnad.Bashi jutt kõik jumala sulatõsi.Samuti omasin 95a. ratast ja läbisõit selle aja jooksul sai üsnagi suur
Mis mulle selle ratta juures kõige rohkem meeldis oligi tema kergus ja see, kui väike ta oli.Igas olukorras kuulas kenasti sõna ja võimu oli piisavalt et funnida.Isteasend oli väga hea, ei väsinud ka pikematel sõitudel ära.
Kuigi kindlasti üks asi, mida lisada rattale on lenksuamort, kui seda juba muidugi lisatud pole.
Mina sõitsin antud rattaga väga vähe aega ja mootori vastupidavuse poole pealt ei oska midagi öelda, minul käis omatud aja jooksul see nagu kella-värk.
Igatahes soovitan väga...ja need hinnad...tead head asja odavalt ei saagi
Honda hinnaga on tihti sedasi, et ostja peab kalliks ja müüja kalli hinna vääriliseks.
Seda teemat lugesid, ühe ajakirja testi kokkuvõte:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... rr&t=10098
Kerge müra käigukastist neutraaliga/sidurit vajutamata on ilmselt normaalne, kuna nad teevad seda ka juba üsna titeeas, kolksuvad ka sünnist saati.
-
- Postitusi: 226
- Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
- Tsikkel: Rinka tõugu ratas
- Asukoht: Tartu.
- Kontakt:
mul oli see ratas mõnd aega...suve lõpust talveni,sain väga räsitud olukorras ja väga soodsalt,kuid räsitud olid tal aind välimised osad,nagu plastikud ja sumpa.odavalt kuid kvaliteetselt korda ning ilusaks ... sain väga hea hinna eest müüdud, kuna oli liiga võimas mu lubade jaoks.mootor oli ideaalne ja kiirendus super.ei tõrkunud kordagi,ostan kunagi uuesti ,kui raha olemas on.
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
võib olla kaalusid võistlus rattad sel ajal 168kg a 93a cebar siiski kuivkaaluga 185kg ärge uskuge kõike mis rohelisel paberil kirjas
http://www.motorbikes.be/en/Honda_CBR_9 ... _1993.aspx
96a muutub alles ratas ja kuivkaal langeb 182 kg-ni 98a mudel veel 2kg kergem jne
Terv.
Soetasin sellise ratta novembris (SC 28 -92). Siiani olen sõitnud ca. 450 km. Ei oska nagu miskit halba öelda ning kõikjalt olen lugenud üksnes kiidusõnu. Kuid hetkel üks imelik asi toimub küll. Nimelt kohalt minnes, sidurit päästes hakkab nagu normaalselt vedama, kuid kui edasi sidurit vaikselt lahti lasen hakkab uuesti libisema ning vedu kaob praktiliselt täiesti ning kui siduri täiesti lahti lasen (vaikselt) siis veab jälle väga hästi ning kiirendades ei libise ega midagi. Kas keegi oskab miskit mõistlikku seletust sellele jampsile leida!?
(Kõik mis pole keelatud, ei ole siiski tihti ka lubatud)
MT_972 kirjutas:Terv.
Soetasin sellise ratta novembris (SC 28 -92). Siiani olen sõitnud ca. 450 km. Ei oska nagu miskit halba öelda ning kõikjalt olen lugenud üksnes kiidusõnu. Kuid hetkel üks imelik asi toimub küll. Nimelt kohalt minnes, sidurit päästes hakkab nagu normaalselt vedama, kuid kui edasi sidurit vaikselt lahti lasen hakkab uuesti libisema ning vedu kaob praktiliselt täiesti ning kui siduri täiesti lahti lasen (vaikselt) siis veab jälle väga hästi ning kiirendades ei libise ega midagi. Kas keegi oskab miskit mõistlikku seletust sellele jampsile leida!?
Äkki praeguste jahedate ilmade juures käib sul ratas hoopis ringi ? Või 2. variant et kas õige õli ikka sees ?
Ei ratas vast ikka ringi ei käi sellest saaksin ikka aru! Kuid õli kohta ei oska öelda kuna Tartu depoos selle sisse panid. Ise veel küsisin, et mis õli panite ja nemad mulle, et "Peaasi et ikka mootorratta õli, sest märgsidur". Mina siis olin sellise vastusega rahul ja ei osanud miskit muud kosta. Arvatavasti tuleks siis õli ära vahetada, et kindel olla, kuid kahju on alla 500 km läbinud õli vahetada
(Kõik mis pole keelatud, ei ole siiski tihti ka lubatud)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.