Küsimus Yamaha TT 600 kohta
Moderaator: Moded
Küsimus Yamaha TT 600 kohta
Kas Yamaha TT 600 (kuni 2000 aasta) enduuro rattale on võimalik taha seda kohvri alust ka panna? Sellesmõttes, et kas tal on seal mingi metallist raami osa ka, või on ainult plastik? Mul oleks see kohvripanemise võimalus väga vajalik ja ilma selle võimaluseta ma seda ratast ei ostaks, aga keegi äkki teab, kas seal on mingi pakiraami panemise võimalus/koht ka?
veel paar küsimust:
2) kas sellel süütelukku ei olegi?
3) kas elektristarter on ka mõndadel isenditel sellel rattal olemas?
4) suur ta paak on? Kui kütuse kulu arvestada (mida ma ei tea) kas mingi 300km ikka sõidab ära, kui sellist 90-100 km/h eesti maanteedel lasta.
5) Kas see sobib selliseks enduuro rattaks ka? Liigun ma väga palju linnas, maanteedel, aga ka kruusateedel, metsateedel ja suisa sellistel krossi, enduuro radadel nagu näiteks männikul. Samuti on matka hing mul sees, ja seega oleks kohver väga vajalik.
seal plastiku alt turritavad käepidemed välja, et kui mingit tehnilisttaipu on, annab sinna käepidemete kinnituste alla kindlasti mingi raam aretada.
2)süütelukk on olemas, aga paagikorgil lukku pole
3) TTr on kick starter, TTe on elektriline starter
4) Paak on 10l ja kindlalt ei tea, aga alla 2000 a. peaks reserv olema 2.1 liitrit. Küttekulu on päris suur, kuna olen seda ratast üle poole aasta omanud ja sihtotstarbeliselt kasutanud ei oskagi seda täpselt hinnata, aga ühe pikema maantesõiduga kiirusel umbes 100 km/h kujunes ca. 7-8 liitrit 100 km peale. Seda tean, et on võimalik suuremat paaki tellida.
5) No selle ratta suunitlus ongi eelkõige offroad ja enduro, kui maantee. Läheb lc4 jne klassi.
Selge. No muidu ideaalis sooviks väga hoopis Suzuki DR 400, sest see on veelgi kergem, raam on olemas, el.starter, suurem paak, joob vähem ja sobib paremini ka maantee sõiduks, aga ainuke nõks on selles, et need on jälle kõvasti kallimad, nii 45k-50k, aga TT saaks juba seal 30 000.
Aga igatahes tänud, see kütusekulu pani natuke mõtlema, ja arvatavasti üritan kuskilt selle suzuki siis saada, see oleks igati sobivam.
Täiesti nõus eelkõnelejaga aga süütelukk peaks ikkagi olema icegi minu tt600s oli syytelukk mis siis ,et akutki polnud aga kui sa tahad seda ratast pikadeks asfalti matkadeks siis ei soovitaks.
IZ Planeta Sport, IZ Jupiter4, Kawasaki AR125, Kawasaki KZ400, Kawasaki KZ500, Yamaha FZR600, Honda SLR650, Yamaha TT600, Suzuki Bandit 400 ,KTM Duke II, BMW F650GS, BMW R1150GS, Buell xb12xt.
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
ziim666 kirjutas:Mina olen tt600r'i omanik. Kütusekulu on mul jäänud kuskil 5l kanti, sõidud on toimund põhiliselt linnas ja männikul. Maastiku peal ja linnas on sellega väga hea sõita , aga pikkadeks asfaltisõitudeks soovitaks ka midagi muud.
Mis sa seletad, sa pole veel pikka maantee sõitu teinudki Mul on küll XT600 aga mootor umbes sama ja minu bensiini kulud on jäänud sinna 6l kanti(maanteel) metsas ja rajal oleneb palju rulli keerad, aga XT600 on pikkadeks sõitudeks juba veits ebamugav, sest üks pütt 600cc võtab teatud kiirustel kerge vibra sisse ja muidugi on külgtuules väsitav, TTR on aga natuke rohkem hardcore ja ma usun et sellega on suhteliselt ebamugav, kuid Eesti on piisavalt väike maa, siin piires elab kõik sõidud üle kohe kindlasti.
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
- Tsikkel: roheline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 30 korda
Ma olen Janisega täpselt samal arvamusel (ja sõidan ise ka XT'ga ) et Eesti sisesed sõidud peaks küll iga rattaga ära kannatama. Ainuke kord kus mina olen Xt seljas ära väsinud, on siis kui sõitsin umbes 250 kilti 70 km/h. Ja bensu kulu mul jääb kuhugi 4-5 kanti, ja see koos tagarattal sõitmisega. (ei tea isegi kuidas nii vähe võtab, ilmselt ma armastan oma ratast liiga palju )
Terv. Holger.
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
h0lger kirjutas:. Ja bensu kulu mul jääb kuhugi 4-5 kanti, ja see koos tagarattal sõitmisega. (ei tea isegi kuidas nii vähe võtab, ilmselt ma armastan oma ratast liiga palju )
Terv. Holger.
ei saa jätta ytlemata,et see foorum on ikka hariv koht... ma arvasin siiani,et need mylka-rattad on kõik nafta peal mitte bensu.
ma alati neid mudaseid metsa rattaid võrrelnud peas vanade buldooseritega,..
yhesugused mudased kõik, hääl ka suht sarnane ja siis sellest tulenevalt arvasingi,et kuna traktorid on nafta peal,siis ehk nende nooremad/väiksemad õed-vennad ka nafta janused
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
quote="h0lger" Jah Sepp, nii ongi tegelt. Ja mu ratta häält võib buldooseri omaga võrrelda küll, sest tal on siuke kodukootud korsten taga.
Holger.[/quote]
selle korstna jutuga Sa ajasid mind nyyd jälle segadusse..hakkasin alles nooti jagama ja tõmbasid kolinal vee peale mulle
korsten.. kohe tuleb ette vana auruvedur mis liigub yldse kivisöe v puiduga ja sellel ei tohix olla naftaga mingit pistmist peale selle ,et ahjumees käsi ehk puhastab
kerge järeldus... need buldoosermylkamehed elavad kõik alles kivi v söe-ajas
Arvutid Teil ka kindlalt lahedad... kohe lööb ette pilt perekond Ränirahnude laptopist
Tolmuimeja oli neil ntx selline
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
sepp kirjutas:saqu kirjutas:Nüüd võivad kõik baigimehed oma rattad välja ajada, kevad on käes, Sepp on talveunest ärganud!
tore näha kohe ,et kõik pole veel kibestunud ja kurjad siin ning osataxe nalja teha ja mõista
Me kõik (no äkki tõesti ületan volitusi ) igatsesime juba meie legendaarsete kiirendajate järgi!!!
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.