Lifan LF125-9J

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Vasta

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

...vahest ongi tagumine aeg see totakas nägu tsikli pealt ära visata ja korralik ümar tuli ette panna. Minu meelest parandaks see juba väljanägemist sitaks. Kui tuul muret hakkab tegema, siis universaalklaas ette ja lõppkokkuvõte ikka nägusam.

Kasutaja avatar

Teema algataja
valgehiinlane
Postitusi: 290
Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
Tsikkel: on vajaka
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas valgehiinlane »

kui raha saab, siis võib-olla.

kasutajanimi on väga random (lol)
Kasutaja avatar

Teema algataja
valgehiinlane
Postitusi: 290
Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
Tsikkel: on vajaka
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas valgehiinlane »

extinction kirjutas:

...vahest ongi tagumine aeg see totakas nägu tsikli pealt ära visata ja korralik ümar tuli ette panna. Minu meelest parandaks see juba väljanägemist sitaks. Kui tuul muret hakkab tegema, siis universaalklaas ette ja lõppkokkuvõte ikka nägusam.

on sul ehk pakkuda mõnda ümmargust esituld?
otsin sellist ikka veel.

kasutajanimi on väga random (lol)

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Pakkuda ei ole aga motopoodidesse soovitan vaatama minna. Suuremates poodides peaks ikka midagi olema või siis tellivad kataloogist.

Lahendus oleks muidugi belarusi poest traktori tuli osta, aga... natuke nõme mõelda :mrgreen:


Saarlane14

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas Saarlane14 »

Tahaksin küsida et kui suur on samurai esimene velg???Mitu tolli?

Kasutaja avatar

Kardinal
Postitusi: 96
Liitunud: 18 Okt 2008, 22:05
Tsikkel: BMW, IZ 56

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas Kardinal »

Saarlane14 kirjutas:

Tahaksin küsida et kui suur on samurai esimene velg???Mitu tolli?

Pane prillid ette ja loe kummi pealt :wack: . Või võta mõõdulint - üks toll on 2,54cm nagu koolis sulle õpetati või kuidas?

( D5,D6,D7,D8; Riga; Voshod; Minsk; Karpatõ; vana Jawa 350; IZ 56; IZ Jup 3; Jawa 350/638; Tuula 200; Pannonia; GS500 ) - kõik see nüüdseks ajalugu...
Kasutaja avatar

Teema algataja
valgehiinlane
Postitusi: 290
Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
Tsikkel: on vajaka
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas valgehiinlane »

tervist jälle üle pika aja,
nüüd on selline lugu masinaga, et läbitud on kokku vaid 1200km ja mootor teeb selliseid nalju nüüd : vahest pärast pikka sõitu, aga vahest ka kohe hakkab midagi silindris krigisema. oskate öelda ehk, mis võib seda põhjustada? teine asi on see, et tekib kuskil mingi väga imelik vibratsioon kuskil ratta esiosas(samas ei teki see alati nii et võib eeldada, et asi ei ole siiski selles, et mingi jupp kuskil lahti oleks) teatud pööretevahemikus.
üks tuttav ütles selle peale, et kolvisõrme juures pidavat olema mingisugused seibid või laagrid vms(ei mäleta täpselt, mis need olid:D) ja kui need logisevad siis võib krigisemine tekkida. aga samas ei taha oletamise peale ka väga minna ja selle pärast mootorit lahti kakkuda.

nii et kui oskab keegi aidata, siis abi oleks teretulnud! :bsmile:

kasutajanimi on väga random (lol)
Kasutaja avatar

siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas siniraag »

nende mootorite tüüpviga on see, et puks mille peal nukvölli nookurid liiguvad kulub ära ja hakkab kostuma sellist sirinat, kuid mul pole örna aimugi mis võiks kriginat tekitada. Video peale ei saa seda häält võtta ja video näiteks youtubi üles laadida?
:bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
valgehiinlane
Postitusi: 290
Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
Tsikkel: on vajaka
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas valgehiinlane »

siniraag kirjutas:

nende mootorite tüüpviga on see, et puks mille peal nukvölli nookurid liiguvad kulub ära ja hakkab kostuma sellist sirinat, kuid mul pole örna aimugi mis võiks kriginat tekitada. Video peale ei saa seda häält võtta ja video näiteks youtubi üles laadida?
:bsmile:

seda võib ka sirinaks nimetada, selline linnulaulu moodi on see hääl :wack:
aga täna proovisin videole võtta, aga siis seda muidugi ei tulnud :D kui tuleb, siis kindlasti võtan üles.
üks asi jäi ka mainimata : nagu tuleks vahest kärsahaisu ka mootorist.
aga siis kui on asi selles nukkvõlli nookurite puksis, siis peaks vist põhimõtteliselt ainult silindripea ära võtma?

ja mida võib põhjustada see, et kord on see heli ja kord ei ole?

kasutajanimi on väga random (lol)

Prets
Postitusi: 683
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas Prets »

Silindripead ei pea ära võtma, ära pead võtma ainult klapikaane või mis iganes see on. Silindripea võid rahulikult paika jätta.

(togi)
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas margus014 »

nukvölli nookurid asuvad silindri küljes. Sellel mootoril on 2 paari nookureid (üks paar on all nukkvölli juures ja teine paar üleval klappide juures. Neid ühendavad omavahel töukurvardad.)

Kasutaja avatar

Teema algataja
valgehiinlane
Postitusi: 290
Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
Tsikkel: on vajaka
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas valgehiinlane »

nii, asjalikku juttu küllaga, aitäh! :bsmile:
samas tahaks olla täitsa kindel, enne kui midagi lahti kakkuma hakkan nii et proovin üles filmida ja panen siis üles.
aga kärsahaisu siiski ei oska keegi seletada?

veel küsin seda, kas on kuidagi võimalik plastikute logisemist peatada ilma et peaks uusi tegema/ostma?
ja ehk oskab keegi soovitada kuskilt mõnda enam-vähem odavat esituld, parem oleks maskiga kuna mul selline juhtmepundar seal, et tavalist tuld ei saaks panna... kuigi see näeks kõvasti ilusam välja :x

kasutajanimi on väga random (lol)
Kasutaja avatar

Teema algataja
valgehiinlane
Postitusi: 290
Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
Tsikkel: on vajaka
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas valgehiinlane »

siiamaani ei ole õnnestunud kriginat uuesti esile kutsuda, nii et videot ei ole saanud teha.

küll sai aga tsikliga "ebaõnne-päev" üle elatud, kus algatuseks tagurdas sõber atv-ga otsa ja tsikkel kukkus pikali. midagi hullu ei juhtunud, siduriheebel väändus otsast, suunatule kinnitus murdus osaliselt ja paar kriimu tuli. sõitsin siis edasi ja õhtul kukkusin kruusase asfaldi peal, kus läks puruks parempoolne peegel ja sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] kaitse tuli ära ja veel mõned kriimud. ehk siis sai tsikkel ühe päevaga mõlemalt poolt õnnistatud. ja kogu asja lõpuks suutsin öösel võtme ära kaotada, kui käisin ennast arsti juures lappimas. hommikul leiti see siiski õnneks üles :bsmile:

praegu töötab laitmatult, aga ootab, et leiaksin uusi juppe nagu esituli, peeglid ja uus suunatuli.

kasutajanimi on väga random (lol)
Kasutaja avatar

Teema algataja
valgehiinlane
Postitusi: 290
Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
Tsikkel: on vajaka
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas valgehiinlane »

valgehiinlane kirjutas:

...ootab et leiaksin uusi juppe nagu esituli, peeglid ja uus suunatuli.

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=19&t=60408

kasutajanimi on väga random (lol)

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Kas sa plastikutele kummiseibe alla panna ei saa? Siis lõppeks ka nende kolisemine ära.
Ja tsikli plastikute liimimiseks on siiski olemas ka kahekomponentsed liimid. Kontaktliimist a'la Superattack, pole tolku. Ja kui sellise kahekomponentsega liimid, on hea sissepoole panna ka mingi tugevdusplaat või võrk armeeringuks sama liimiga, siis peab küll. Mina enda oma nii olen paiganud ja peab küll.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Teema algataja
valgehiinlane
Postitusi: 290
Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
Tsikkel: on vajaka
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas valgehiinlane »

Tsikkelröövel kirjutas:

Kas sa plastikutele kummiseibe alla panna ei saa?

plastikutega on see, et neil juba on kummiseibid all. aga see pole hetkel peamine probleem.
nimelt tulin just sõitmast ja täheldasin seda, et kiirustel 50km/h ja 70km/h ei ole vedu ühtlane, ehk siis mootor ise aeglustab ja kiirendab natuke. alguses arvasin, et ehk on tee laineline, aga tee on just valminud 2 nädalat tagasi. oskab ehk keegi öelda, milles võib olla jama? õli on umbes 20km tagasi vahetatud ja läbisõit kokku on rattal 1500km.
loodan, et asi ei ole selles, et sisseõit ei ole võib-olla just kõige korralikumalt tehtud. kui asi selles, siis ilmselt on mootori eluiga väga lühike üldse.
ette tänades :bsmile:

kasutajanimi on väga random (lol)

pokerhentz
Postitusi: 162
Liitunud: 09 Dets 2008, 18:57
Tsikkel: SV650N
Asukoht: Harjumaa ;Läänemaa
Tänatud: 1 kord

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas pokerhentz »

valgehiinlane kirjutas:

nimelt tulin just sõitmast ja täheldasin seda, et kiirustel 50km/h ja 70km/h ei ole vedu ühtlane, ehk siis mootor ise aeglustab ja kiirendab natuke.

??? hoiad rutskat koguaeg samas asendis ja masin ise kiirendab ja aeglustab?

Kasutaja avatar

Teema algataja
valgehiinlane
Postitusi: 290
Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
Tsikkel: on vajaka
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas valgehiinlane »

jah, aga no see on ainult tagumikuga tuntav kiirendus ja aeglustus, selles suhtes et nagu kiiremaks ega aeglasemaks ei lähe sõit, aga nö nõkutab :wack:

kasutajanimi on väga random (lol)
Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Kett ei ole veninud?

Kasutaja avatar

Teema algataja
valgehiinlane
Postitusi: 290
Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
Tsikkel: on vajaka
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas valgehiinlane »

keti pingutasin samal ajal õlivahetusega.
järsku on kett just liiga pingul, selles ei saa asi olla ?

kasutajanimi on väga random (lol)
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 913
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Ikka saab, kuid see kett peab ikka väga pingul olema, et sõidu ajal tunda annab. Samas selle mootori jaoks pole vist palju vaja... ,kuid Pigem on kuskil kütte- või süütesüsteemis mingi dela.
Muidu madalatel pööretel ei puterda?

Kasutaja avatar

Teema algataja
valgehiinlane
Postitusi: 290
Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
Tsikkel: on vajaka
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas valgehiinlane »

ei puterda ega midagi, kõik töötab väga laitmatult isegi, ainult nendel kiirustel märkasin seda. ja isegi siis töötas sujuvalt. järsku olen suutnud ketipingutusega tagaratta halvasti kinni panna ja laagrid ära rikkunud või midagi ?

E: mainin ära igaks juhuks, et on juhtunud sellist asja, et suurematel kiirustel jätab hetkeks vahele millegi pärast mootor ja siis läheb jälle sujuvalt. võib-olla on sellega kuidagi seotud ?

kasutajanimi on väga random (lol)
Kasutaja avatar

Teema algataja
valgehiinlane
Postitusi: 290
Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
Tsikkel: on vajaka
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas valgehiinlane »

ei oska keegi aidata?
jama karburaatoris või õhufiltris ei saa olla?

kasutajanimi on väga random (lol)

pokerhentz
Postitusi: 162
Liitunud: 09 Dets 2008, 18:57
Tsikkel: SV650N
Asukoht: Harjumaa ;Läänemaa
Tänatud: 1 kord

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas pokerhentz »

suur sul keti lõtk on?


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Mis ketti puudutab, siis vaata, et see oleks pingutatud, nagu manuaal ette näeb.
Rattast sõltuvalt, võib normaalne ketilõtk olla uskumatult suur. Minu Kawal nt 35 - 40 mm - lotendab kui tallesaba. Ise olen kerge mees ja selline lõtk tähendab lööke käiguvahetusel ja gaasiandmisel. Mõtlesin, et paneks väiksemaks. Tegin ka ühe tiiru, palju mõnusam oli, AGA lasin isal siis ratta tagaotsa peal kõõluda ja selgus, et kett oli muutunud "vedruks" ammu enne, kui päris vedrud põhja vajusid.
Seega - manuaalis nad üldiselt siiski teavad, mida nad kirjutavad. Ära silma järgi jända.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas 417 »

mul on paar sarnast masinat garaasis

katkumise põhjus on lõdva kett

viska originaal minema ja mine osta sz i või jawa kett

kui masin on püsti siis panet tagahammak vahele 12 võtme ja se peab jooksma
kinni enne surnud punkti

kriginad ja sirinad kivad asja juurde ja bensule lisa veitsa gastoori

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Lifan LF125-9J

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Kett ei peagi pingul olema et jõnkutaks. Tunda on piirideni kulunud asjade puhul suht kohe, ja mida rohkem asi peetis seda paremini. Kuulda on ka kaugele.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”