4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
väga ok pill peaks ka BMW 650 Dakar olema. hind on norm, maastikukõlblik, ökonoomne. ja välimus ka olemas. või juba mainitud triumph tiger.
aga kõik need ikka peale AT-d
____________________
LC8 Adventure
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
üks variant on tegelikult veel: Honda XLV750R
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Siin oli jutt, et BMW on kallis. Aga sellised vanemad GS, nagu r 100 GS väljalaskeaastast 95 või r 80 GS Basic väljalaskeaastast 96.
Jah, väike viga tuli sisse. See peaks õige Basic olema
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: 25 Nov 2006, 17:18
- Tsikkel: Aprilia Caponord
- Asukoht: Rapla
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Mul on müüa Aprilia Pegaso 650, aasta 1998. Uued piduriklotsid ja Sachsi gaasiamort. Paras ratas eesti teede jaoks, kannatab ka metsateele keerata ja mööda asfalti lasta.
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Krt kui koledad need bemmid ikka on
lisavarustuseks GSR600
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Reginald77 kirjutas:Mul on müüa Aprilia Pegaso 650, aasta 1998. Uued piduriklotsid ja Sachsi gaasiamort. Paras ratas eesti teede jaoks, kannatab ka metsateele keerata ja mööda asfalti lasta.
Vaata korraks Oil-Cooled profiili
Ja Pegass pole samuti mingi Dakar tüüpi masin.
Edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Gringo kirjutas:Siin oli jutt, et BMW on kallis. Aga sellised vanemad GS, nagu r 100 GS väljalaskeaastast 95 või r 80 GS Basic väljalaskeaastast 96.
Mööda kiirteed lasta, selleks need GS'id sobivad, aga mul tuleb ka tihti linnas ummikute vahel laveerida. Selles rollis on GS liiga kolakas.
Muuseas see 80GS fotol pole mitte' 96 vaid '81.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Tafka kirjutas:Oil-Cooled kirjutas:Valik jääb ikka DR800, Africa Twin, Super Tenere ja Transalp.
Olemas on muidugi veel 600-sed:
- BMW F 650 GS Dakar 2001
- Suzuki DR 600 R Dakar 1986
- Suzuki DR 650 R Dakar 1992
- Transalp
Linnas kärutamiseks käivad, aga nende miinus on minu arvates nõrk mootor, kiirteel võib olla ebamugav.
600-tel DR-dele on omane 1 silndrise mootori tugev vibratisoon.
Transalp-ga olen veidi rohkem sõitnud, seda võin veidi kommenteerida. Hea ratas, mugav, vastupidav, mõnus matkamiseks kruusateel, kuid jah, mootor ikka masendavalt jõuetu, kahekesi sõitmiseks ebamugav.
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
paarn kirjutas:Tafka kirjutas:Olemas on muidugi veel 600-sed:
- BMW F 650 GS Dakar 2001
- Suzuki DR 600 R Dakar 1986
- Suzuki DR 650 R Dakar 1992
- Transalp
Linnas kärutamiseks käivad, aga nende miinus on minu arvates nõrk mootor, kiirteel võib olla ebamugav.
600-tel DR-dele on omane 1 silndrise mootori tugev vibratisoon.
Transalp-ga olen veidi rohkem sõitnud, seda võin veidi kommenteerida. Hea ratas, mugav, vastupidav, mõnus matkamiseks kruusateel, kuid jah, mootor ikka masendavalt jõuetu, kahekesi sõitmiseks ebamugav.
600 ja 650 ühepütilised on kiirteel liiga haledad, sellepärast jäävad nad valikust välja.
Kui läheks kuhugi kolmandasse maailma rändama, siis teine asi.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
mella kirjutas:TDM ja metsakulgeja?
Kle mella kõik ei ole harrastussportlased, nagu sina, mõned tõesti KULGEVAD ka metsas. Iseasi mis lõbu see on. Kohale olen igatahes kõikjale jõudnud.
Ära vaata kõike oma mätta ostsast, eksole.
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
DH, ma olen metsas ühes liivaaugus sinu suhtumisega tegelast välja sikutanud. Kah allroad rehviga TDM. See oli koht, kus LC4 Adventurega isegi ei tulnud kinni jäämise mõtet.
TDM-ga ma läheks metsa ainut siis, kui tõesti muud moodi enam ei saa.
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
tegelikult see pole ka paha mõte
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
DR800: Tänu tasakaalustusvõllile on vibra peaaegu olematu (võrreldes LCneljaga). Tuuleklaas võiks tiba effektiivsem olla. Mis on selle ratta meeletu pluss, et ta on mootori laiuse poolest sale ja kitsas tsikkel (takistuste vahel sõites suur pluss). Olen temaga koos kaasreisijaga lõuna leedus käinud ja elan siiani. Parim kiirus on kuskil saja- saja20 kandis (sealt edasi läheb piinamiseks, tegu pole ikkagi kiirust tagaajava rattaga).Pikale reisile, kus palju asfaldit, ma temaga ei läheks. Iste on liiga kitsas ja kange. Selle suure ühepütase väändemoment madalalt on muidugi omaette teema, mida mitmesilindrilisega ei tunne. Aga kruusal ja liivas on masin kunn.
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
dubweiser kirjutas:DR800: Tänu tasakaalustusvõllile on vibra peaaegu olematu (võrreldes LCneljaga). Tuuleklaas võiks tiba effektiivsem olla. Mis on selle ratta meeletu pluss, et ta on mootori laiuse poolest sale ja kitsas tsikkel (takistuste vahel sõites suur pluss). Olen temaga koos kaasreisijaga lõuna leedus käinud ja elan siiani. Parim kiirus on kuskil saja- saja20 kandis (sealt edasi läheb piinamiseks, tegu pole ikkagi kiirust tagaajava rattaga).Pikale reisile, kus palju asfaldit, ma temaga ei läheks. Iste on liiga kitsas ja kange. Selle suure ühepütase väändemoment madalalt on muidugi omaette teema, mida mitmesilindrilisega ei tunne. Aga kruusal ja liivas on masin kunn.
Sama võib õelda Cagiva Canyon 600 kohta. Ainult et Cagival on supermugav sadul.
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
öelge võhikule mis kaitsemoodi asi see tagarattal on? osadel bemmidel sama . mingi poripritsekaitse vä?
____________________
LC8 Adventure
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
creativ kirjutas:öelge võhikule mis kaitsemoodi asi see tagarattal on? osadel bemmidel sama . mingi poripritsekaitse vä?
Porikaitse peaks too olema jah.
-
- Postitusi: 95
- Liitunud: 19 Mai 2005, 14:42
- Tsikkel: Husqvarna 450TE KawasakiGPZ750
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Kontakt:
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
mitte pori aga kivi - ei tõmba kivi kaasa
Husqvarna 450TE
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Unustasin enne mainida et Cagiva Canyonil on olemas ka suurem vend:
Cagiva gran Canyon: Jõujaamaks on sellel 900ccm V2, ja tuuleklaas on sellel korralik.
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
mella kirjutas:DH, ma olen metsas ühes liivaaugus sinu suhtumisega tegelast välja sikutanud. Kah allroad rehviga TDM. See oli koht, kus LC4 Adventurega isegi ei tulnud kinni jäämise mõtet.
TDM-ga ma läheks metsa ainut siis, kui tõesti muud moodi enam ei saa.
TDM-ga ma läheks metsa ainut siis, kui tõesti muud moodi enam ei saa.[/quote]
Hmmmm... Kes nüüd oma auku kiidab? tegelikuses on siin siin jutt juba kahest rattast. Kui soovitakse mugavat kiirust siis tuleks mudakad välja jätta ja kui mudas siis vastupidi jne. Siin tõesti aafriklane sobivam vast. Samas, ise otsisin pikalt ( ka lahkusin 4-jaste leerist) ja leitsin TDMi, lihtsalt sobib minu vajadustega ning ümber AUGU olev on ka tähtis ( sellel rattal on kõik olemas nii metsateel kui asfaldil). Lühidalt, proovimise ja testimise tulemusena peab ise kõik rattad ära proovima , et leida endale sobiv! Head soovides
Mõmm
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Oil-Cooled kirjutas:tegelikult see pole ka paha mõte ...
Mulle isiklikult sellised friigid rattad väga meeldivad, mis mudelitega on tegu, ei suutnud neid leida, K100 mootoriga tundub vist üks neist.
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
paarn kirjutas:Oil-Cooled kirjutas:tegelikult see pole ka paha mõte ...
Mulle isiklikult sellised friigid rattad väga meeldivad, mis mudelitega on tegu, ei suutnud neid leida, K100 mootoriga tundub vist üks neist.
K75 millele enduro esihark pandud, pikem amort jne.
Üks hull prantslane tegi Paris-Dakar ralli sellega
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Kellele huvi pakub saab siit lisaks uurida:
K75:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_K75
K100:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_K100
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
krt, mul tulebki isu hoopis üks normaalne tsikkel konverteerida
siin veel paar sellist:
Hornet 900
GSXR1100
Ducati Monster
Honda Hawk
SV650
TDM900
valik
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Ma ei saa enam aru, mis on sellise aretis emõte sinu kontekstis? Lihtsalt omapärane ratas omada või kavatsed sõita ka?
Teed pika vedrustusega ratta, paned kärnad alla ja hakkad asfalti nühkima? Ja kui tahad metsa vahele keerata, avastad, et rehvid on lootuseltult kulunud 500km-ga? Ja siis tuleb meelde, et ega selle rehviga olnud eriti mugav ka maanteel sõita?
Või kavatsed enne metsa keeramist hakata rehve ringi lappama?
Te endale teene, osta 2 tsiklit. 1 võib tõesti TDM olla, millega saab ka mõistlikku rehvi evides kruusal sõita. Aga kui metsa ihkad, siis vali selleks midagi kergemat.
Ma otsisin ka kunagi universaalset ratast, millega matkata ja ka metsas käia. Matkameest must ei saanudki. Ja tsikli toonasest 165kg-st on praeguseks alles jäänud alla 100. Kirjeldamatu sõidunaudingu vahe.
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
mella kirjutas:Ma ei saa enam aru, mis on sellise aretis emõte sinu kontekstis? Lihtsalt omapärane ratas omada või kavatsed sõita ka?
Teed pika vedrustusega ratta, paned kärnad alla ja hakkad asfalti nühkima? Ja kui tahad metsa vahele keerata, avastad, et rehvid on lootuseltult kulunud 500km-ga? Ja siis tuleb meelde, et ega selle rehviga olnud eriti mugav ka maanteel sõita?
Või kavatsed enne metsa keeramist hakata rehve ringi lappama?
Te endale teene, osta 2 tsiklit. 1 võib tõesti TDM olla, millega saab ka mõistlikku rehvi evides kruusal sõita. Aga kui metsa ihkad, siis vali selleks midagi kergemat.
Ma otsisin ka kunagi universaalset ratast, millega matkata ja ka metsas käia. Matkameest must ei saanudki. Ja tsikli toonasest 165kg-st on praeguseks alles jäänud alla 100. Kirjeldamatu sõidunaudingu vahe.
Mul normaalne tsikkel ju on juba.
Ega mul sihukest apparaati tegelikult VAJA ei ole. Lihtsalt tahan, meeldib.
Päris metsa ma niikuinii ei läheks, see pole ka siin võimalik. Pole metsagi
Matkata sellisega oleks lahe, saaks ka sitaseid vankriradu võtta.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
kodanik Oil Cooled minu teada resideerub Hollandis ja nii palju kui mina seal ringi kolanud olen, siis metsadega on sellel riigil ikka väga kehvasti kohe metsad meenutavad pigem meie parke, seega millegi pärast arvan et teema algataja ei otsi metsas sõitmise ratast vaid 2 silindrilist ja tiba teistsugust outlooki kui enamusel tänavaratastel.
Aga ma võin ka oma oletustega rämedalt puusse panna
Edit: Oil Cooled jõudis oma postiga ette juba
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
tundub et küsimuse püstitaja on küsimuse esitanud täiesti valesse keskkonda. Nagu näha ei suuda ükski eesti sõitja leida sobivat varianti lihtsalt seetõttu et meil pole selliseid sõidutingimusi ja sellest ka suht mõttetu teema arendus mis viibki mitte kuhugi ja küsija ikkagi lõpuks teeb nii nagu ise heaks arvab.
Eestis ju pole kiirteid, enamus olud on just sobivad tõelise Dakar tüüpi rattale mida ju tegelikult teema alguses küsiti. Aga tundub et Dakar pole siiski see mille kohta teada taheti...Holland ja Dakar....need on nagu öö ja päev sry!
edu!
p.s. ja olen 100% nõus Mellaga et nakedist aretada endurot on sama kui sea selga sadul. välimus võib ju meeldida aga juhitavusest ja muudest olulistest asjadest ei ole sel puhul mõtet rääkida. sama kui murdmaasuuskadega minna kiirlaskumist proovima. põhimõtteliselt ju võimalik ja kindlasti on maailmas leidunud friike kes proovinud ja jube õnnelikud ise.
____________________
LC8 Adventure
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
ants01 kirjutas:mella kirjutas:ants01 kirjutas:TDM 850!
Hea mugav pikka otsa lasta (kasvõi 200kmh) ja vastavate rehvide olemasolul on masin ka hea kruusa/metsakulgeja!Edu
TDM ja metsakulgeja?
ma saan aru, et iga mees kiidab oma auku või seda, mida maha tahab müüa
Ei taha müüa! Hoopis plaanin kauem kui 1 hooaeg hoida
Oi Sa nüüd saad meie TDM'i fännklubi käest..
Edu
Ah, ei viitsi siin midagi tõestama hakata. Olen Renault Kangooga bemareid lüpsnud, küll saan bike TDM-ga metsas ka hakkama. Tuleb lihtsalt raamidest väljapoole mõelda...
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Arvan, et teema algataja on saanud ühteist ikka sellest arutelust kõrvataha panna ja mõelda seda oma mõtet edasi.
Põhimõtteliselt ei ole mõtet vaielda kahe erineva suuna. võimalikud piirid olemasoleva tehnikaga ja vastavalt oludele tehnika!
Alati on võimalik soetada vastavale olule selleks disainitud tipptehnika, mis oluliselt kergendab sõitmist ka väga algelise sõiduoskusega!
Minule meeldib just see teine suund olemasoleva tehnika võimete piiride katsetamine ja oma oskuste kohandamine antud tehnika ja oludega ja sellepärast sai ka mõni aeg tagasi ostetud TDM, kuna tundus sel hetkel kõige suuremas ulatuses vastama minu sõiduplaanidega(metsarajad,kruus,asfalt).
Viimase hooaja pidev metsades ja männikul müttamist on ka tekkitanud ka mõtteid rohkem selleks otstarbeks tehtud tehnika soetamisele teiseks masinaks!(et ei oleks nii raske ja nii kallis kukkuda jne.)
Hetkel võin öelda et kannatab sõita TDM iga igal pool ja mulle meeldib(jõudu julgust ja oskusi ja mõistust vaja ainult) .
Kui nüüd oma arvamus teemaalgatusse, siis pigem AT või ST, aga nii laia kasutusega, nagu kiirtee, pikem ots ja metsarajad väga head kõigeks ühe masinaga niiehknaa ei saa!
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
creativ kirjutas:öelge võhikule mis kaitsemoodi asi see tagarattal on? osadel bemmidel sama . mingi poripritsekaitse vä?
Tegelikult ei kaitse ta pori eest suur sittagi. Kuskilt veebist lugesin, et sellise asjanduse eksisteerimise põhiline mõte on/oli Saksa TÜV reeglistik, mis määras ära maksimaalse lubatud vahe tagumise porika ja rehvi vahel (võimidagisellist). Ja et saksmanni reeglitele vastav olla, kruviti tagumiste kiigede külge sellised mõttetud plastjunnid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.