K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
taurii

K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas taurii » 09 Dets 2008, 13:05

Tervitus!
Sooviks natukene tarka nõu kuulda. Nimelt sooviks teada kus nimetatud masinale saaks juppe tellida? Kas kuskil on ka tuuning juppe näiteks silindreid, summuteid jms.mootorile sellele margile müüa? Kuna tegu suht vana masinaga ~93a siis võib tuuning juppidega raskeks minna aga loodan et keegi oskab midagi rääkida. :wink:



matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas matti » 09 Dets 2008, 16:46

Mida täpsemalt vaja on varuosadest?
Siis ma ütlen kust ka saab.

http://mas-motorrad.com/produkte/auspuf ... cat=Suzuki
(Siit saad tellida Giganelli summuti.)

Olemasoleva silindri võid üle puurida kui jõudlust taga ajad, 47mm---->50...mm, istutad sisse Suzuki LT 80 (50mm)wiseco sepistatud kolvi.(hind alla kilo) Võidad lõppkiiruses puhtalt puurimisega ligi 5km/h vastutuulega ja sirge peal, jääb seier tokerdama 100 km/h juurde.
Ülekande muutmisega 15-50nele jääb lõppkiiruseks ligi 90 km/h, saad kõvasti jõudu juurde, kahekesi sõit muutub paremaks, esimesed 4 käiku lappad järjest.

Teine summuti, tehtud silinder ja silindripea, ja kohendatud karpa ja 110 km/h pole ulme.

Teema algataja
taurii

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas taurii » 09 Dets 2008, 17:21

Kust ma selle suurema kolvi saaks osta? Kas see orginaal summuti on seal totaalne piiraja või on sellest ka midagi head? Palju sellise masina turuhind võiks olla suve poole näiteks? Masin kohandatud välimusega, esi ja taga ots ümber tehtud. Ees uued tuled, teine ''kondel [Motobot: õige on "gondel"]'', mootor korras. Umbes?

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas matti » 09 Dets 2008, 19:15

Kontakteeru info@ramo.ee näiteks, sealt saad tellida igast jubinaid enda suzukile ja puurimist teevad ka. Juhul kui selle kasuks otsustad, arvestama pead veel tõenäoliselt uue plokikaane tihendi tellimisega ja silindri alla paksema tihendi tegemisega, et asi normaalselt tööle hakkaks.

Viska pilt, sõnade põhjal ligikaudset saadavat hinda raske määratleda.

Originaalsummuti töötab suht madalatel pööretel võrreldes tuuningplönnidega, tõmbama hakkab kuskil 4jast alates ja lõpetab 6-7 k vahel ära, viimase käiguga kuni 8500 rpm.
Tuuningplönnid ~11000rpm pidevalt, "algul ei saa minema, pärast ei saa pidama."
Mida rohkem tuunid seda vähem kestab ka samas. Kas tegu on selle RG 80nega millega varumootori kaasa sai ilma sidurikaaneta? :)

Millest selline tuunimissoov tuleneb üldse?

Teema algataja
taurii

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas taurii » 09 Dets 2008, 19:30

Jah tegu selle sama masinaga, aga hetkel taguots ümber tegemises. No hetkel kindlat soovi pole midagi ostma joosta aga vaatan väheke mida ja mis hinnaga on kuskilt võimalik saada, eks siis otsustab mis teeb.

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas matti » 09 Dets 2008, 21:18

By the way, täisgondlis kasutatud RG 80 maksab reaalselt kuskil 12k, kui puuduvad gondlid osaliselt ja veidi tuunitud on siis hind langeb tunduvalt, ~9000 krooni on päris hästi saadud sel juhul.
Ja Purkuosat.net ----> purkuosat -----> Seal Suzuki RG 125 ja RGF 125, nii mõnedki asjad sobivad, kui vaja on, veljed, lenksud, vb ka osa plaste istub, radikad, paak jms. Olen korra Suzuki RG 125 ja 80 mootori kõrvuti tõstnud, ühine asi oli neil ainult esihammakas, neutraalianduri plastikjunn mootori küljes.

http://shop.ebay.de/items/__Suzuki-rg-8 ... m14&_pgn=1

Siit võid leida endale plastikud ja miljon muud huvi pakkuvat asja.
Ja tellida originaalosi saab ka siit.
http://www.cmsnl.com/suzuki-rg80-1985-c ... partslist/
Kasutaja avatar

siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Asukoht: Saaremaa-Pärnu-Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas siniraag » 15 Apr 2009, 21:41

Praeguseks on seesama masin saanud korraliku iluravi.
Enne:
Pilt
Praegu:
Pilt
Praegu veel masinal suured gondlid [Motobot: "Keel korda!"], kleepsud, sumpa ots, uus ketimäng, sadulanahk ja nipet-näpet veel teha. Siis peaks korras olema.
Minek on väga hea, kuid tippkiirus on natuke nigel.. kuskil 80 km/kanti jääb..
Väike video ka :
Viimati muutis siniraag, 07 Jaan 2011, 22:47, muudetud 4 korda kokku.
Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas Burn7 » 16 Apr 2009, 17:52

Minu arvates nägi ratas ennem 10x kenam välja.

NewCustomer
Postitusi: 110
Liitunud: 29 Juul 2007, 14:03
Tsikkel: Oli Aprilia RS 125
Asukoht: Pärnu

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas NewCustomer » 16 Apr 2009, 18:07

Burn7 kirjutas:Minu arvates nägi ratas ennem 10x kenam välja.
sama siin :D

Teema algataja
taurii

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas taurii » 16 Apr 2009, 18:32

Isiklikult ka uus välimus ei meeldi. Kuid see on maitse asi. Vana välimus oli ka samas porno, eriti tagumine ots. Tagune oli tehtud ikka suhteliselt jamalt, kuigi idee oli hea, aga teostus halb. Pildil ehk jah tundub kena.
Kasutaja avatar

sulu13
Postitusi: 256
Liitunud: 01 Aug 2005, 22:49
Tsikkel: SV1000S
Asukoht: Pärnu

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas sulu13 » 16 Apr 2009, 19:00

See tsikkel peaks sul 100kmh kindlasti välja jooksma. Minu oma läks 115kmh, oli ka tegelt stock vist..
Suzuki RG 80- Aprilia RS 50- Aprilia RS125- Aprilia RS125- Honda RS125- Derbi Senda 125 SM- KTM 525EXC- Kawasaki ZX6R- Honda CBR600RR- KTM 620 SC SM- KTM 660 LC4- Suzuki GSX-R1000- Honda CBR600RR- Yamaha R6- Yamaha R1- Suzuki SV1000S
Kasutaja avatar

siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Asukoht: Saaremaa-Pärnu-Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas siniraag » 16 Apr 2009, 19:15

Ma arvan et pilt on lihtsalt ilusa nurga alt tehtud, aga tegelikult oli see väga kole .
Või mis ?
Pilt
Kiirusest siis niipalju, et alguses on väga hea minek ja kui kuuenda lõpuks sisse saad siis üle 7000 pöörde ei taha kohe üldse minna.
Kolvirõngad ka kulunud ei ole ..
Pilt
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1246
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas Mix » 17 Apr 2009, 09:49

Kuidas sa tolle varem p*rsse keeratud raami tagasi originaaliks taastasid - kas keevitasid või lihtsalt ladusid asjad teise raami peale ümber. Sadul ka originaal leitud. Tippkiirus võiks originaalseadetes rattal suurem olla küll. 85 km/h on tehaseandmetel norm aga reaalselt läheb rohkemgi.
Mida rattal varem veel muudetud on - karburaator, õhufilter?... Ülekanne: vedav või veetav ketiratas?.. Summuti on väliselt üsna originaal - kas sisemust ka keegi lõikunud lõhkunud/muutnud on? Kas oled kindel, et nõge-pigi täis ei ole?
Kasutaja avatar

siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Asukoht: Saaremaa-Pärnu-Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas siniraag » 18 Apr 2009, 10:19

Raamiga sai naljakas asi tehtud. Algselt ostsime RG125 raami, lootes et mootor istub sinna peale ilusasti.. aga mootorikinitused ja igasugused teised kinnitused olid teised Ja raam oli mitmeid kordi raskem.Tegime nii, et lõikasime ära vana raami streetfighteri osa ja keevitasime RG 125 taguotsa külge.
Äsja sain teada miks masin läheb ainult 80km/h.
Nimelt on masinal taga palju väiksem hammasratas kui originaalis. Originaalis käib 49 hammast taga, kuid praegu on seal umbes ~38 hammast. Kui loogiliselt mõelda siis ei ole masinal lihtsalt jõudu kuuenda käiguga minna üle 7000 pöörde ja sellest peakski kiirusekadu tingitud olema. Täna panen uue originaal hammasrattamängu peale ja kirjutan tagasisidet :wink:

Cheers :bsmile:
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1246
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas Mix » 18 Apr 2009, 11:11

Ja vedav hammasratas on 15-hambaline. Ilmselt läheb Sul siis kogu komplekt vahetusse, sest too vana kett jääks muidu lühikeseks.
Originaalülekannetega on nii, et tahhomeetri ja spidomeetri osutid näitavad kuuenda käiguga sõites "ühepalju" - st nende pöördenurgad on võrdsed ja näiteks kiiruse ja pööretenumbrid on omavahel mõnusas suhtes: 50 km/h = 5000 p/m, 60 km/h = 6000 p/m jne...

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas matti » 18 Apr 2009, 11:37

Mul TS 80 endurol küll originaalis 14/43, 15/49 on haige ülekanne, esimesed 4 käiku vahetad tühja kiirendusel. Ja 80 km/h on 9000 kopikatega pööret, vajutamisruumi veel on jõu poolest, kui vibratsioon.
Algul meeldib, pärast vihkad.
Enamus aega sõidad siis 50nega, vahel kiiremaid sööste tehes.

Suska
Postitusi: 115
Liitunud: 03 Jaan 2008, 23:26
Tsikkel: Suzuki

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas Suska » 18 Apr 2009, 15:52

See raam, sadul ja gondlid olid jah minu doonorilt pärit. Tore et korda tegid. Ma ise oleksin ainult rattale otsinud mõne eksootilisema värvi..
Ma mingiaeg otsin su sadulakinnituse ka ülesse. :)

Andreas
Kasutaja avatar

siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Asukoht: Saaremaa-Pärnu-Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas siniraag » 18 Apr 2009, 18:27

Terve masin tuleb varsti sinine :wink:
Niisiis tagasiside ketimängust. Terve komplekti vahetasin ära originaali vastu ja tegin kiirustesti. Lõpp mis ma masinast välja pigistasin oli 95km/h.
Olen suht rahul, ega vist rohkem sellest masinast pole mõtet välja pigistada.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1246
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas Mix » 18 Apr 2009, 22:13

siniraag kirjutas:... tegin kiirustesti. Lõpp mis ma masinast välja pigistasin oli 95km/h.
Ja see oli juba kõhuli paagipeal olles? :wink: No igatahes on Sul sõiduk igati vinks-vonks. Sõidab nagu tehasest tulnu.
Väikesekubatuurilise värk - sõltub ka sellest, kui täpselt sobivad karburaatori setingud konkreetse päeva ilmaoludega. Mõni päev saad mitu kilomeetrit kõrgemat tippkiirust ja teine päev jälle tuntavalt vähem. See 95 on igati OK.
Kasutaja avatar

siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Asukoht: Saaremaa-Pärnu-Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas siniraag » 19 Apr 2009, 09:43

tänud Mix, kohe hakkas parem tunne 8)
Väike video ka mis ma tegin 2 nädalat tagasi
Viimati muutis siniraag, 07 Jaan 2011, 22:46, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Asukoht: Saaremaa-Pärnu-Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas siniraag » 07 Jaan 2011, 22:39

Aastaid möödas ning masin on leidnud uue omaniku, rändas pm naabri kätte. Kuna ise sain kaasa motikaga lisamootori (vahepeal üritasin varuosadeks müüa) jäi see seisma. Tekkis väike mõte kätt harjutada silindri peal, ning sipa kanalite voolavust parandada.
Originaal on silinder väga madalalt forsseeritud ning ideaalne harjutamiseks.
Originaal.
Pilt
Peale viilimistööd
Pilt

Originaal Väljalase
Pilt
Imelik ovaalsus väljalaskes sai kaotatud.
Pilt
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2102
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas korke » 08 Jaan 2011, 01:12

Siniraag. Mida sa veel oskad teha hästi peale kanalite freesimise ?

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Asukoht: Saaremaa-Pärnu-Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas siniraag » 08 Jaan 2011, 10:32

kÖiki tōid tsikli juures, pluss veel lund rookida :mrgreen:
Kasutaja avatar

FirePlay
Postitusi: 132
Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
Tsikkel: Jah
Asukoht: Australia, Perth.
Kontakt:

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas FirePlay » 08 Jaan 2011, 18:20

siniraag kirjutas:pluss veel lund rookida :mrgreen:
Hüppa ükspäev meilt läbi :lol:
Nüüd asjakallale
siniraag kirjutas:kÖiki tōid tsikli juures
Seda meest julgen soovitada, Siniraag ja ta vend (Margus014 vms) on töesti mootorite alalt kõiketeadjad!!! :wink:
Estelon&Technics

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas matti » 20 Mär 2011, 17:15

Aa mida arvata sellest kui mootor läheb paugust tööle ja jookseb viimseni pöördesse sellejärgselt ning välja sureb vaid süüte katkestamisega?
Gaas on täitsa maas ja ka käe karpale ette panemise peale naljalt välja ei sure. Segu regullimine asja oluliselt ei muuda.
(crash)

ratas
Postitusi: 226
Liitunud: 23 Juul 2009, 18:45

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas ratas » 20 Mär 2011, 17:38

matti kirjutas:Aa mida arvata sellest kui mootor läheb paugust tööle ja jookseb viimseni pöördesse sellejärgselt ning välja sureb vaid süüte katkestamisega?
Gaas on täitsa maas ja ka käe karpale ette panemise peale naljalt välja ei sure. Segu regullimine asja oluliselt ei muuda.
(crash)
võimalik et saab lisaõhku või kütusega probleeme.
Kasutaja avatar

siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Asukoht: Saaremaa-Pärnu-Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: K: Suzuki Rg 80 Gamma??

Lugemata postitus Postitas siniraag » 10 Apr 2011, 20:48

Niisiis, uus omanik tõi ratta tagasi minu kätte kevadhooldusele. Ennist räägitud tuunitud silinder läks koos uute tihenditega peale. Lisaks muudele hooldustele sai veel CZ'i ja suzuki originaal resonaatorist korralikum resonaator tehtud. Kui varem oli resonaatori töö 4000 - 6000 pööret, siis nüüd sai see 6000 - 8000 pöörde peale aetud. Lippab kohe paremini ning väljanägemine on ka parem.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Vasta

Mine “Mootorratastest üldiselt”