Esimene ketaspidur Dneprile
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Esimene ketaspidur Dneprile
Tekkis mõte Dneprile ette ketaspidur panna. See tähendab muidugi ka esiratta vahetust. Keegi rääkis midagi ketaspiduriga IŽ-i esirattast või oleks mõttekas vahetada ka esihark...siis võiks kasvõi enduroka esiratta panna?
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Esimene ketaspidur Dneprile
Lihtsaim ja sobivaim lahendus oleks muidugi panna uue urali esiots. Kas just kõige odavam, on omaette teema...
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Esimene ketaspidur Dneprile
mina paneks komplektse ketaspiduriga iz i esihargi. vedrustus saab ka parem.eriti, kui tegu soolorattaga.
Re: Esimene ketaspidur Dneprile
Ma soovitaks aretada lihtsalt mõne levinud chopperi esiratta sinna alla, millel kettad küljes või siis tõesti panna lääneka esihark juba külge kui tahta rohkem modida.
-
Teema algataja - Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Esimene ketaspidur Dneprile
petz61 kirjutas:mina paneks komplektse ketaspiduriga iz i esihargi. vedrustus saab ka parem.eriti, kui tegu soolorattaga.
See oleks siis IŽ Planeta Spordi oma?
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
Teema algataja - Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Esimene ketaspidur Dneprile
SAUL kirjutas:Ma soovitaks aretada lihtsalt mõne levinud chopperi esiratta sinna alla, millel kettad küljes või siis tõesti panna lääneka esihark juba külge kui tahta rohkem modida.
Probleem selles, et Dnepril juu 19" rattad, kas sellise mõõduga chopperi esiratast üldse on? Seepärast mõtlesingi enduroka peale.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Esimene ketaspidur Dneprile
Ainult kettaga ratta paigaldamisest ei ole mittemingit kasu. Tunduvalt olulisem ja keerulisem on kõik muu - torustik, pump, pidurisadul ja eriti selle kinnitus esihargile.
Planeta Sport on suhteliselt vanaaegne ratas (70ndad) ja sellel ei ole ketaspidur.
Kettaga on IZidest vaid osad planeta 5 versioonid... sellel aga komplektis õudne valuvelg, mis dnepril jääb nagu sadul sea seljas. Kuigi hark ise ei ole üldse paha.
EDIT:
Vaatasin vana teemat "esimese ratta" kohta - kas sai valik tehtud hoopis dnepri kasuks ja see on kodus garaazis olemas? Kui ratas ise on originaalis, siis ei ole küll mõtet seda võõrkehadega ümberaretama hakata ja igasuguste emmilistest chopperite tegemise kuldaeg jäi ka rohkem 10aasta tagusesse aega.
Kui pidurid on probleemiks, oleks targem olemasolevad korda teha. Tihti eeldab see seda, et tuleb piduritrumlid lasta kuskil üle treida, et nad oleksid korralikult ümmargused ja piduriklotsid saaksid ilusti kogu pinnas võtta. Tihti on need pehmed südamikud kodaratest juba tehasesünnilt kõverat velge sirgeks ajada proovides ovaalseks venitatud.
-
Teema algataja - Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Esimene ketaspidur Dneprile
Ei, esimeseks rattaks sai ostetud TransAlp, soolo Dnepr on lihtsalt ammusest ajast garaažis olemas...ja miskit võiks tast ju teha...rotika näiteks? Või lihtsalt parandada sõiduomadusi...
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Esimene ketaspidur Dneprile
jah tõesti, see planeeta 5 valuvelg just kõige parem välja ei näe, tegelt see maitse asi.
ise olen uute katetega piduriklotsid treipingis trumli järgi mõõtu treinud. toimib küll,
Re: Esimene ketaspidur Dneprile
oldmoped kirjutas:Planeta Sport on suhteliselt vanaaegne ratas (70ndad) ja sellel ei ole ketaspidur.
Kui ma õieti mäletan, oli Planeta 5 küljekarbi peale ka SPORT kirjutatud.
-
Teema algataja - Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Esimene ketaspidur Dneprile
Meenub, et olen kunagi näinud pilti Raadimotos ümberehitatud Dneprist. Tollel oli küll ees ketaspidur, mis velg seal oli...ei mäleta:))) Peakski vast Tartu teekonna ette võtma ja sealt küsima...
Huvitav muidugi, kes võiks Eestis müüa uute Urali Volfi/Vojage'i esiotsa tükke? Kõige lähem koht on muidugi Pihkva turg ja kindlasti mõni bensuvedaja toob sealt ka tsiklijuppe...
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Esimene ketaspidur Dneprile
KÕIK uued Uralid on eest ketaspiduritega! See Volk neist kõige õnnetum wannabe custom ja selle esiots kah dnepri küljes võõrkeha tunduks. Kui tegu soolorattaga, siis rangeri kiigega esiots natuke vist imelik, aga osadel mudelitel on ka klassikalise vanakoolivälimuseg aga ketaspiduriga hargid küljes.
Re: Esimene ketaspidur Dneprile
v301060 kirjutas:SAUL kirjutas:Ma soovitaks aretada lihtsalt mõne levinud chopperi esiratta sinna alla, millel kettad küljes või siis tõesti panna lääneka esihark juba külge kui tahta rohkem modida.
Probleem selles, et Dnepril juu 19" rattad, kas sellise mõõduga chopperi esiratast üldse on? Seepärast mõtlesingi enduroka peale.
19" leidub ikka , enamasti klassikute seast, mul yamu xs-il ka ees 19 tolli ratas ketastega, iseenesest kui sa kuskilt sellise leiaks oleks see sinna väga viis. Aga eks neid on ka teistel masinatel
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: 17 Jaan 2009, 22:14
- Tsikkel: HondaGoldwing ja HondaCrosstur
- Asukoht: Tallinn
Re: Esimene ketaspidur Dneprile
On täitsa olemas komplektne ketaspiduriga põõratud Pegaso 650 esihark,laagrid kaasa - koos 19 rattaga,kodarvelg..rehv ja klotsid kulunud kuid küljes,isegi porilaud on terve.. kui soovid oma Dneprisse raha panna anna teada..
Re: Esimene ketaspidur Dneprile
fotograf kirjutas:On täitsa olemas komplektne ketaspiduriga põõratud Pegaso 650 esihark,laagrid kaasa - koos 19 rattaga,kodarvelg..rehv ja klotsid kulunud kuid küljes,isegi porilaud on terve.. kui soovid oma Dneprisse raha panna anna teada..
Pakun, et sinu Pegaso hargid maksavad 3 korda rohkem kui terve Dnepr väärt on.
Aga endiselt on hea meel näha kuulda, et keegi viitsib selliste aparaatidega veel jännata.
Igatahes mina olen viitsinud ja aretanud sellise. Ega see muuks eriti ei kõlba kui ainult karnevalide jaoks
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 138
- Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
- Tsikkel: ei ole
- Asukoht: Tartumaa, Vara
- Kontakt:
Re: Esimene ketaspidur Dneprile
pole küll müügi jaoks õige koht aga minulgi pakkuda xj-900 esihark koos 19 tolli rattaga
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.