125uus "hiinakas" vs. 250 päevinäinud "japs"
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 901
- Liitunud: 09 Veebr 2005, 17:25
- Asukoht: Raasiku või Haapsalu
- Tänatud: 12 korda
125uus "hiinakas" vs. 250 päevinäinud "japs"
Ise küll üksjagu sadulas olnud, aga mainitud isenditega kokkupuuteid pole olnud.
Asi selles, et papal peale 27 aastast pausi lõi motopisik taas välja, aga ma ise etteantud tingimustest lähtudes masinat soovitada ei oska. Kuna ta pole ammu sadulas olnud, tingimuseks väiksema mootoriga ökonoomne 4T isend, siis ongi vastavalt eelarvele (~ 25...30 tuhhi) silma jäänud:
1) mitmes pealinnapoes müüdavad uued ja garantiiga "hiinakad" ?
näiteks: http://www.jawa.ee/?page=tech_data&lang ... roduct=209
http://www.keeway.ee/tdetail.php?de=11&cat=2
http://www.motoonline.ee/?id=1214&categ ... duct_id=12
2) portaalides kasutatud 15 aasta vanused nimega firmadelt ?
näiteks küll 125ne, aga ikkagi Honda :
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... =price.ASC
Keegi oskab kogemustest emotsioonivaba soovitust anda? Nimetatud hinnavahemikus võimalikult töökindel isend ?
Tähh
see kartmatus on kasvanud väsimatus töös,
läbi kurvide ja piki sirgeid,
meid sadu kordi kandnud on mootorite sööst.
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Re: 125uus "hiinakas" vs. 250 päevinäinud "japs"
ma arvan, et esimese jawa lingi peal see mudel BS-150 puhul, see BS näitab ratta omadusi, ehk siis pullikaka....
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Re: 125uus "hiinakas" vs. 250 päevinäinud "japs"
Kasutatud 125 puhul on alati väga suur oht, et tegemist on täiesti kohviks lastud eksemplariga. Samas kui Rebel on üldiselt tuntud kui pommikindel, pead sa eeldama, et midagi ikka tuleb suht kiiresti remontida-välja vahetada.
Uutest oleks ma ettevaatlik Jawade ning tundmatute hiinlaste suhtes. Nad kipuvad lihtsalt kole kiiresti kuluma (materjalivalik ja koostekvaliteet kehva). Nägin omade silmadega, kus suht värske 125 jawa omanik tegeles kogu foori punase tule taga seismise aja vabakäigu otsimisega, kusjuures käiguvahetushoob käis ikka väga lödilt üles-alla. Sul võib olla õnne, aga võid sattuda ka väga õnnetu eksemplari otsa ka uuest peast. Kasutatutest hoiaks ma väga kaugele.
Keeway, Kymco jms tuntumad taiwani või korea produktid oleks natuke usaldusväärsemad variandid.
Re: 125uus "hiinakas" vs. 250 päevinäinud "japs"
See 125 ost täiskasvanud mehele on küll väga mõttetu ja kulukas tegevus, sest müüa on eriti hetkel väga kiiruline, nii et võiks ostmisi ette planeerida, sest praeguses majandusseisus on klient kuningas. Võta ikka midagi suuremat,sest juba nädala pärast on ta ennast ammendanud. Pealegi on Rebel-liga mööda maanteed on suhteliselt piin sõita. Mingi GS 500 saab juba 10000 kätte, mis on samuti ökonoomne, ja chopperiga võrreldes ülihea juhitavusega.
Re: 125uus "hiinakas" vs. 250 päevinäinud "japs"
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
See tundub päris kobe olevat, ning mootor ka veits suurem.
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: 125uus "hiinakas" vs. 250 päevinäinud "japs"
Eestist odavat kasutatud tsiklit ikka annab otsida, kuna turg on nii tilluke. Võta vaata inglismaa poole: http://www.ebay.co.uk ; kohale aitab tuua kasutaja T123OTS
Lihtsalt näiteks üks pakumine: yamaha thunderace yzf 1000
Let the good times roll.
-
Teema algataja - Postitusi: 901
- Liitunud: 09 Veebr 2005, 17:25
- Asukoht: Raasiku või Haapsalu
- Tänatud: 12 korda
Re: 125uus "hiinakas" vs. 250 päevinäinud "japs"
Pihlakas ja Vidget tänud, aga tingimus siiski max. 250cc. Seega kõikvõimalikud "tonnised" jäävad valikust ära. Tahetakse just ökonoomset liikurit, mis mopeedist nati parem oleks. Teine põhjus ka see, et koge eelneva elu Pannooniaga sõidetud, siis just "lahja" masina soov.
Hetkel siis saan aru, et Keeway siit valikust parim valik?
see kartmatus on kasvanud väsimatus töös,
läbi kurvide ja piki sirgeid,
meid sadu kordi kandnud on mootorite sööst.
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: 125uus "hiinakas" vs. 250 päevinäinud "japs"
Priit_IZ kirjutas:koge eelneva elu Pannooniaga sõidetud, siis just "lahja" masina soov.
Pann pole ju sugugi väike ja lahja oma tolleaegselt olemuselt - mis ta neist uuemaist siis nii kardab.
Linkidest paistva kriuseriunelma puhul pakuks ma küll selle raha eest talle nt vana head töökindlat 535 Viragot. Maanteel igal juhul mugavam ja parem sõita kui pisilastega. Seda enam olemasolevat eelnevat kogemust arvestades. Ei ole kütusekulu pool liitrit/liiter siia-sinna nii määrav.
Võid ju mõelda ka maxirollerite peale - on parem kui mopeed mõne koha pealt.
G
-
- Postitusi: 1273
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: 125uus "hiinakas" vs. 250 päevinäinud "japs"
Mina hoiaks Hiina toodangust kaugele, olgu ta nii uus kui tahes. Mootorid võivad neil isegi käia, aga see materjal, millest ülejäänud tsikkel on koostatud, on ikka päris s**t mis s**t. Ma olen neid hiinakatega hädas tegelasi piisavalt näinud, et ise asjast hästi kaugele hoida. Hiina terase koostis meenutab mingit tina ja raua vahepealset sodi, seda siis pehmuse poolest. Aga kui on isu rohkem remontida kui sõita ja pidevalt tööriistakomplekti kaasas vedada, siis head teed.
Mis veel natuke kriitikat kannatavad, on korea suuremate firmade toodang.
Aga ise ma sõidan pidevalt Jaapani 80-date aastate teise poole toodanguga ja peale bensiini valamise, õlivahetuse ning mõningate kuluosade vahetuse erilisi kulusid ei ole. Tutvusringkonnas (mis ei ole just väike) on ette tulnud mõned elektrisüsteemi osade ja kummidetailide väsimised, mootoririkked on harvad, raami ning raamiosade pragunemine või purunemine (mis hiinakatel on igapäevane) on üliharuldane. Mina annan oma hääle igal sajal juhul jaapanlase poolt.
Ning kasutan kohe võimalust ja pakun omalt poolt Suzuki GN 125 1997 aastast, aprilli lõpus saksast toodud. Mõnede iluvigadega, aga käivitub laksust, sõidab ilusti ja on täiesti ülevaatuskõlbulik. Mõnusa ja rahuliku käiguga, aga minu paksu keret vedas sellegipoolest piisavalt nobedalt edasi. Ning peaasi, sõidab kindlasti muretumalt ning kestab kauem, kui poest ostetud tuttuus hiinakas. Hinnaks tagasihoidlikud 9000 eeku. Pilt ka:
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Re: 125uus "hiinakas" vs. 250 päevinäinud "japs"
Pihlakas kirjutas:See 125 ost täiskasvanud mehele on küll väga mõttetu ja kulukas tegevus, sest müüa on eriti hetkel väga kiiruline, nii et võiks ostmisi ette planeerida, sest praeguses majandusseisus on klient kuningas. Võta ikka midagi suuremat,sest juba nädala pärast on ta ennast ammendanud. Pealegi on Rebel-liga mööda maanteed on suhteliselt piin sõita. Mingi GS 500 saab juba 10000 kätte, mis on samuti ökonoomne, ja chopperiga võrreldes ülihea juhitavusega.
Rebeliga maanteel omast kogemusest: Kui mõnel päeval ei jaksanud tsikkel üldsegi minna, siis vaatasid puudelatvu ja asi selge... vastutuul. ( 184cm/pisut alla 100 kg)
Linnas polnud häda midagi, jalgu ei jäänud.
Vastuseks küsimusele eelistaks hiinakale kõike muud
Peeter aka Hondarebel
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: 125uus "hiinakas" vs. 250 päevinäinud "japs"
algul tundub jah tõesti, et pole teab mis suurt ja võimast tsiklit vaja. nii arvasin mina ka.tegelt gs 500, millega hetkel sõidan, tundus algul piisava suurusega ja minekuga, seda just dneprilt suzu sadulasse istudes. kuid õige varsti tekkis soov millegi veel suurema ja teravama järele. tegelt on viiesajasel minekut piisavalt ja mis puutub küttekulusse, siis normaalselt ja rahulikult sõites , mõtlen kiirusi mitte üle 100 - 110, ning ilma suurema tõmblemiseta liigeldes , siis võis vabalt arvestada 4-4,5 l/100 km . vaevalt, et see väiksemakubatuurilisel eriti väiksem on.
gs 500 ka kuluosad rehvid kett jm kah suht odavad. aga mingit 125 - 250 tänavaratast küll ei poolda. olgu siis hiinakas või japs või mida iganes. mida väiksem töömaht, seda väiksem ressurs mootoril, vastutuulega ning möödasõidul kiirendades jääb mootor ikkagi nõrgaks. ise soovitan mitte alla 500 ccm vaadata.
ja omaltpoolt pakkuda korralik ja norm hinnaga gs 500 aastast 1995.
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: 125uus "hiinakas" vs. 250 päevinäinud "japs"
Kui vähegi vanust on, siis alla 450- 600 ccmi ei tasu küll tänavarattaks pidada. Lihtsalt ei jõua minna.
Mina soovitaks hoopis mingit DR tüüpi ratast, kui on ökorelva vaja ja linnas pläristada.
EDIT: Kevadeti on nii kui nii tänavad augulised ja rööpas nagu raadi krossirada. Muu sõiduk peale enduro ei pea linnas vastu. Kui sa ikka SÕITA tahad, mitte ainult nurgapoes varahommikul õlle järel käia.
-
Teema algataja - Postitusi: 901
- Liitunud: 09 Veebr 2005, 17:25
- Asukoht: Raasiku või Haapsalu
- Tänatud: 12 korda
Re: 125uus "hiinakas" vs. 250 päevinäinud "japs"
Eks see suurus ole individuaalne. Harilikult just äsja load saanud seltskonnal ikka käibel fraas, et ega alla tonni pole mingi ratas.
Arvan, et pilt enam vähem selge nüüd, et vana 250ne jääb sõelale ja hiina/korea toodangut ei piilu enam. Kui inimene endale kubatuuripiiri paika pannud, siis vägisi ei saa sundida suuremat võtma.
Seega võiks pidulikult teema lukku panna.
Tänud kõigile abi eest, annan info edasi.
see kartmatus on kasvanud väsimatus töös,
läbi kurvide ja piki sirgeid,
meid sadu kordi kandnud on mootorite sööst.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: 125uus "hiinakas" vs. 250 päevinäinud "japs"
isakene kirjutas:.......
Isakene, kas saaksid oma kodulehte uuendada, et kola kaeda
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1273
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: 125uus "hiinakas" vs. 250 päevinäinud "japs"
ants01 kirjutas:isakene kirjutas:.......
Isakene, kas saaksid oma kodulehte uuendada, et kola kaeda
edu
Läheb natuke aega, uus leht on tegemisel uude kohta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.