Mis te arvate...
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Mis te arvate...
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Aga kui ta sõidab siis mulle meeldib selle masinaga sõita, ülipikk kolvikäik annab mõnusa madala momendi;) Sihuke rahulik pill, niisama ringi cruisida kannatab küll kui töötab.
-
Teema algataja
Keti pingutamine on ka pehmelt öeldes omapärane. Kiige kinnitused on ektsentrilised ning nii nihutad sa keti pingutamiseks mitte ainult tagarattast vaid kogu veermikku. Aga ega ta siis sellepärast paigale jää...
Samas on riistapuu tugevaim külg magneetol baseeruv süüde mis ei nõua aku olemasolu. Seega süütesüsteem praktiliselt hooldusvaba. Esimese tsiklina n.ö. algteadmiste omandamiseks, võib soovitada küll.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Soomes elas selline legendaarne mees, nagu Matti Viro, kes oli eriline Pannoonia fänn. Sõitnud nendega miski 30++ aastat, teinud reise ja läbinud üle miljoni kilomeetri erinevatel pannidel. Mõned aastad tagasi ostis Ungarist kogu laoseisu, miski paar vagunit juppe, müüs neid Soomes, tegi rattaid, pidas klubi jne. Uskumatu entusiast, kogu elu sõitis ainult pannidega ja igal pool. Suri paar aastat tagasi, temast mitu artiklit Soome Bikedes. Sellised mehed teevad au mistahes tsiklile.
Kk
Pann on tõeline stiilipill, mis peab olema originaalkujul, nagu 250cc Jawagi. Performance poolest jääb ta küll jawale alla, kuna on raskem.
Nõrgad kohad on nagu eelpool mainitud, käigukast ja ketipingutus süsteem. Kui mootor korras on, siis on suhteliselt pommikindel, järgiproovitud.. Arvan et mõistlikult sõites peaks Pann vastu ka pidama suuremate probleemideta.
Olles ise mitme panni lammutamise juures olnud ja põgusalt osagi võtnud... ei meenu mulle ühtegi probleemi seoses süütemänguga.Karupoeg puhh kirjutas:süütemäng on ka väga omapärane, rootor on väljaspool ja mähised sees. Sõprade kogemuste järgi on põhilised asjad mis metsa lähevad süütemäng ja käigukast.
Juppidest niipalju, et kes otsib, see leiab, pakun et sellist osa ei ole mida Eestis mitte kuskil ei vedele.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Süütega küll kunagi probleeme polnud.
Käigukasti tegi ebakindlaks mitme liigendiga käiguvahetus süsteem, mis kuludes muutus ebatäpseks ja teinekord oli ikka tõsine kunsttükk käiguvahetus. Aga noh probleem oli pigem sadula ja lenksu vahel, kes seda päris korda ei osanud teha.
Täitsa tavaline oli, et talvel -15 ga sai vatijope selga, vatikindad kätte ja hangedesse möllama. Ma ei kujuta ette, mis nägu mu honda teeks, kui üritaks teda -15 juures käivitada.
Eriti lahe on pannoonia korv. Selline hea disan, mitte plekist vann, nagu see vene toodangul selle ajal oli.
- lapsepõlv meenub -
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Aga muidu oli mõnus rahulik ratas. Justnimelt kruiisimiseks, nagu keegi siin ülevalpool juba mainis.
terv!
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.