Mis te arvate...

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
kukeprotest

Mis te arvate...

Lugemata postitus Postitas kukeprotest »

... sellisest rattast nagu Pannonia. Neid on vist Eestis vähe ja osi pole vist kaa saada, aga on ta siis uimane pill nagu väidetakse.



Ints
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mär 2004, 21:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Ints »

take the corner, join the crash
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3132
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

on küll uimane ja raske kah. aga ega ta rinkapilliks polegi mõeldud.

kui korralikult korda teha, saab väga ilusa ratta :)
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

ilus on ta küll kui korras on aga jah...väga uimane ja ebatöökindel.

Paralax
Postitusi: 124
Liitunud: 06 Okt 2004, 13:40
Asukoht: Tallinn,

Lugemata postitus Postitas Paralax »

pidavat väga ökonoomne olema kui korras on.

Teema algataja
Dt - Rider

Lugemata postitus Postitas Dt - Rider »

väntvõll pidi vist teistpidi käima. sry kui eksin.
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

vänt käib jah teistpidi, süütemäng on ka väga omapärane, rootor on väljaspool ja mähised sees. Sõprade kogemuste järgi on põhilised asjad mis metsa lähevad süütemäng ja käigukast.

Aga kui ta sõidab siis mulle meeldib selle masinaga sõita, ülipikk kolvikäik annab mõnusa madala momendi;) Sihuke rahulik pill, niisama ringi cruisida kannatab küll kui töötab.
Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Lugemata postitus Postitas remy »

Mul selle masinaga väga head kogemused. Nimelt kunagi ammu ammu kui veel põhikoolis sai käidud siis leidsin sellise külgkorviga riistapuu seismas yhest majahoovist. Läksin kysima ja öeldi, et omanik ammu ammu ära surnud ja vea minema kui tahad. Nuh ja vedasingi. Lükkasin garaazi ja järgmine päev andsin nii 10 korda vänta ja läks käima. Ta oli seisnud õues vähemalt mingi 5 aastat seal. Kuna dokumente polnud ei rattal ega mul siis palju ei sõitnud kuid see, et ta käima läks oli tõesti täiesti väga meeldiv üllatus. Ja sõitis kuni edasi kinkisin (2a) Vahetasin õli ja valasin bentsu ainult. 8)

Teema algataja
Rain

Lugemata postitus Postitas Rain »

Minu jaoks nostalgiline esimene ratas 20 aasta tagusest ajast. Tüüpiline viga on tõesti käimakastis, 2 käigu hammakad kuluvad lihtsalt ära.
Keti pingutamine on ka pehmelt öeldes omapärane. Kiige kinnitused on ektsentrilised ning nii nihutad sa keti pingutamiseks mitte ainult tagarattast vaid kogu veermikku. Aga ega ta siis sellepärast paigale jää...
Samas on riistapuu tugevaim külg magneetol baseeruv süüde mis ei nõua aku olemasolu. Seega süütesüsteem praktiliselt hooldusvaba. Esimese tsiklina n.ö. algteadmiste omandamiseks, võib soovitada küll.
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

Ise ei tea sellest rattast midagi, aga lugenud mõnda.
Soomes elas selline legendaarne mees, nagu Matti Viro, kes oli eriline Pannoonia fänn. Sõitnud nendega miski 30++ aastat, teinud reise ja läbinud üle miljoni kilomeetri erinevatel pannidel. Mõned aastad tagasi ostis Ungarist kogu laoseisu, miski paar vagunit juppe, müüs neid Soomes, tegi rattaid, pidas klubi jne. Uskumatu entusiast, kogu elu sõitis ainult pannidega ja igal pool. Suri paar aastat tagasi, temast mitu artiklit Soome Bikedes. Sellised mehed teevad au mistahes tsiklile.

Kk
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Pannoniat võib nimetada esimeseks mootorrattaks mida juhtisin, seda siis küll ise paagi ja vanema venna vahel olles. :) Omapäi sõiduks olin liiga väike veel.
Pann on tõeline stiilipill, mis peab olema originaalkujul, nagu 250cc Jawagi. Performance poolest jääb ta küll jawale alla, kuna on raskem.
Nõrgad kohad on nagu eelpool mainitud, käigukast ja ketipingutus süsteem. Kui mootor korras on, siis on suhteliselt pommikindel, järgiproovitud.. :oops: Arvan et mõistlikult sõites peaks Pann vastu ka pidama suuremate probleemideta.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Karupoeg puhh kirjutas:
süütemäng on ka väga omapärane, rootor on väljaspool ja mähised sees. Sõprade kogemuste järgi on põhilised asjad mis metsa lähevad süütemäng ja käigukast.
Olles ise mitme panni lammutamise juures olnud ja põgusalt osagi võtnud... :wack: :oops: ei meenu mulle ühtegi probleemi seoses süütemänguga.

Juppidest niipalju, et kes otsib, see leiab, pakun et sellist osa ei ole mida Eestis mitte kuskil ei vedele.
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

sõbral oli küll pidev jura süütemänguga, täpselt pole kursis aga vist kärssas midagi läbi, pidi aegajalt mängu välja vahetama(kui sellega sõidetud sai siis olin suht algaja tsiklite koha pealt)küünlad läksid ka pidevalt. Võibolla oli konkreetsel isendil siis midagi mis seda süütemängu lõhkus.
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Olles oma teismeea veetnud pannooniaga, on nii mõndagi kogetud.
Süütega küll kunagi probleeme polnud.
Käigukasti tegi ebakindlaks mitme liigendiga käiguvahetus süsteem, mis kuludes muutus ebatäpseks ja teinekord oli ikka tõsine kunsttükk käiguvahetus. Aga noh probleem oli pigem sadula ja lenksu vahel, kes seda päris korda ei osanud teha.

Täitsa tavaline oli, et talvel -15 ga sai vatijope selga, vatikindad kätte ja hangedesse möllama. Ma ei kujuta ette, mis nägu mu honda teeks, kui üritaks teda -15 juures käivitada. :roll:

Eriti lahe on pannoonia korv. Selline hea disan, mitte plekist vann, nagu see vene toodangul selle ajal oli.

- lapsepõlv meenub -
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

Minu Pannil, mis mul kunagi ammu lühikest aega oli, oli küll süütega probleeme. Tegelikult oli probleem väntvõlliga, aga mõjus süütele. Nimelt oli geneka rootori suure kaalu, väntvõlli materjali pehmuse ja viletsa kinnikeeramise tulemusena rootori kiilu pesa väntvõlli otsas pikerguseks veninud. Ja kiil ei püsinud enam paigal. Peale paari mootori käivitust-seiskamist läks süüde paigast. Väntvõlli vahetus aitas.
Aga muidu oli mõnus rahulik ratas. Justnimelt kruiisimiseks, nagu keegi siin ülevalpool juba mainis.

terv!

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!


Teema algataja
kukeprotest

Lugemata postitus Postitas kukeprotest »

ee tänan.. järelikult seda pilli ma endale ei võta
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Kui mõni dokumente omav ja väliselt "tuunimata" isend kuskil laokil on siis võib sellest mulle teada anda.. Võib vajada renoveerimist.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”