Ideaalratas?!?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Ideaalratas?!?
tere,
valmistan siin ette järjekordset tsiklisaadet ja tabasin ennast mõttelt, et kui saaks kätte kõik maailma tükid ja need ka mingil põhjusel üksteise külge sobiks, siis millise ratta ma nendest tükkidest omale teeks. Niiöelda ideaalratta.
Võibolla on liiga lahmimise teema, aga mõelge natuke selle üle ja saate siis ka ehk midagi kirja panna. Mis oleks need head tükid ja lahendused mida oma rattal hea meelega kasutaksite?
Ma olen peale selle DN-01'ga sõitmist sattunud täielikku automaatkasti/variaatori lummusesse. Mille hoobilt oma rattale lisaks. Siis lisaks veel Aprilia Manalt selle sisseehitatud kiivrilaeka... äkki keegi leiutaks kunagi seadistatava lenksu mida saaks vajadusel kõrgemaaks ja laiemaks seadistada. Edasi... hmm, peab lasusa mõtlema...
Aga andke kuuma ja laske mõtetel lennata...
väinz
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Re: Ideaalratas?!?
Mina tahaks oma rattale ideaalsadulat või siis endale paremini polsterdatud perset - ülejäänu on suhteliselt lähedane sellele mida vajan;)
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ideaalratas?!?
Esirattasse võiks integreerida KERS'i, mis pidurdamisel genereeriks energiat ja siis kiirendades annaks esiveo juurde.
Let the good times roll.
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Ideaalratas?!?
ahjaa, GPS võiks ka kellades juba olemas olla
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Re: Ideaalratas?!?
abirattad ja parkimisandurid. vabandust, aitab tottrustest.
Äkki püsikiiruse hoidja.
-
- Postitusi: 681
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Ideaalratas?!?
Püsikiiruse hoidja on vägagi reaalne, otsi foorumist, kuskilt sai vist tellida ja hind ka just kõige kallim ei olnud.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Ideaalratas?!?
Motopaks kirjutas:Ma olen peale selle DN-01'ga sõitmist sattunud täielikku automaatkasti/variaatori lummusesse.
Tuleb välja et sa oled hoopis ehtne rollerimees
Automaatkäigukast ja kiivrilaegas on Gilera GP800'l olemas, ka on tal rohkem jõudu kui DN-01'el. Proovi järgi!
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: Ideaalratas?!?
Mul on kah viimase aastaga see kiiks külge tulnud, et võimalikult mugavalt sõita saaks.
Selleks olen lisanud tuuleklaasi, ostnud suured kohvrid, lisaks suur kott, kus sees telk, suur madrats, 12V pump, padjad, magamiskotid jm. reisiks vajalik (ühesõnaga kogu elu on alati kotis valmis ja uut reisi ootamas).Lisaks olen installinud GPSi, sigaretisüütaja (pumba, mobiililaadija jms. jaoks), kiivri sisse paigaldanud Cardo FMi, mis suhtleb gepsuga ja lisaks näitab helistaja nime jne (pidin ka uue mobiili selle pärast ostma ).
Puudust tunnen veel paljust: automaatkastist, soojendusega käepidemetest, püsikiiruse hoidjast, laibakatest, automaatsest ketiõlitajast, automaatsest "jalatoest", et foori all ei peaks jalga maha panema jnejne. Võib päris ulmeks mõelda, mida kõike saaks veel teha...
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Re: Ideaalratas?!?
Vidget kirjutas:Esirattasse võiks integreerida KERS'i, mis pidurdamisel genereeriks energiat ja siis kiirendades annaks esiveo juurde.
Äkki on aeg ratast vahetada?
Re: Ideaalratas?!?
Sadul võiks olla massaaži funktsiooniga, nagu parimates limusiinides.
Aga üldiselt, ideaalid muutuvad ajaga, oi kui palju muutuvad....
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: Ideaalratas?!?
ideaaltsikkel on see mida garantiiremonti ei pea viima
____________________
LC8 Adventure
Re: Ideaalratas?!?
hea ratas oleks selline, mis mingil (ükskõik millisel) põhjusel on varastele täiesti vastuvõetamatu.
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Ideaalratas?!?
2009a zx6r või R6
Aga eks see soov aasta pärast jälle uueneb
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Ideaalratas?!?
ideaalratas = unistusteratas - BMW R1200 GS
kui BMW , siis kõiksugu lisavidinad pole enam olulised
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Ideaalratas?!?
spike kirjutas:hea ratas oleks selline, mis mingil (ükskõik millisel) põhjusel on varastele täiesti vastuvõetamatu.
See ilmselt on omaduselt selline.
Aga üldiselt minnakse fantaasiaga päris stratosfääri .Et katus oleks pea kohal ja et vihma ei sajaks ja muud asjad .Kärbsed, selline asi on juba olemas - auto tal nimeks
Vidget kirjutas:Esirattasse võiks integreerida KERS'i, mis pidurdamisel genereeriks energiat ja siis kiirendades annaks esiveo juurde.
Ma pakun, et tänaval sõitvatele inimestele ei annaks see hirmkallis tehnoloogia mitte mingit effekti.Ükski tavasõitja ei suuda/ei julge/ei jaksa sõita sellisel tasemel, et see süsteem genereeriks mingit kasutuskõlblikku energiat, mida suunata esirattasse lisakiirenduseks
Re: Ideaalratas?!?
kindlasti v6iks ju eelpool mainitule lisaks olla airbag , istmesoojendus, autom.pikivahe hoidja (et v2ltida autodele tagant sisses6itu), yhel rattal s6itmisel andur mis v2listaks kas siis yle t6mbamist v siis pidurdamisel yle pidurdamist. Rataste mass v6iks olla v6rdlsemisi v2ike, et oleks hea tunne ratta seljas + kukkumisel m6nusam , reguleeritav v6imus (nagu BMW M5, kahes astmes). Esialgu ongi vast k6ik mis p2he mahuks.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Ideaalratas?!?
Ideaalne ratas sõltub vast ikka väga sellest millises liikluses ja infrastruktuuris sa põhiliselt sõidad.
Riigis kus väga suure protsendi teedevõrgust moodustavad kiirteed ja kruusateid üldse ei ole oleks ideaaltsikkel hoopis teistsugune kui Eestis.
Samamoodi, hoopis teine tsikkel oleks ideaalne kui elad mingis megalinnas nagu näiteks Tokyo.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 18 Juun 2007, 12:28
- Tsikkel: Kawasaki EN500
- Asukoht: Kurtna
- Tänatud: 1 kord
Re: Ideaalratas?!?
Tagurpidikäik... tundub et see oleks abiks kui üritada kuskilt kühmudega kohast või vastumäge tagurpidi välja tõugata end. Mh?
Re: Ideaalratas?!?
spike kirjutas:hea ratas oleks selline, mis mingil (ükskõik millisel) põhjusel on varastele täiesti vastuvõetamatu.
Yamaha???
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn
Re: Ideaalratas?!?
bikefan kirjutas:Puudust tunnen veel paljust: ..............., automaatsest "jalatoest", et foori all ei peaks jalga maha panema jnejne.
Piaggio MP3-l on miski taoline funktsioon et foori all saad püstise asendi lukustada kuniks rohelist tuld ootad. Nii et ideaalsel rattal peaks 2 esimest ratast olema, siis oleks eespol mainitud KERS-s vähe tõhusam
Re: Ideaalratas?!?
errorcode12 kirjutas:bikefan kirjutas:Puudust tunnen veel paljust: ..............., automaatsest "jalatoest", et foori all ei peaks jalga maha panema jnejne.
Piaggio MP3-l on miski taoline funktsioon et foori all saad püstise asendi lukustada kuniks rohelist tuld ootad. Nii et ideaalsel rattal peaks 2 esimest ratast olema, siis oleks eespol mainitud KERS-s vähe tõhusam
Mootorrattale on selline võimalus lausa olemas:
Re: Ideaalratas?!?
Nupp "tühi tee" ja kaart kus patrullid näha. Tsikli enda piduritega pidurikettalukk, süüde välja pidurid aktiveeruvad.
Re: Ideaalratas?!?
Ei saa mitte vaiki olla...
Pikk kirjutas:Mina tahaks oma rattale ideaalsadulat või siis endale paremini polsterdatud perset - ülejäänu on suhteliselt lähedane sellele mida vajan;)
Sellised firmad on täitsa olemas kus saad uue/parema polstri panna. Viid oma persse näiteks Tepingusse ja paari päevaga uus nahk peal.
http://www.harteron.ee
-
- Postitusi: 681
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Ideaalratas?!?
Niivõrd hästi reguleeritavad amordid ja mootor, et saab konkurentsivõimelisena ringrada ja enduurot sõita.
Ja nii võrdselt head rehvid ka.
-
- Postitusi: 3188
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 193 korda
Re: Ideaalratas?!?
bikefan kirjutas:Mul on kah viimase aastaga see kiiks külge tulnud, et võimalikult mugavalt sõita saaks.
Selleks olen lisanud tuuleklaasi, ostnud suured kohvrid, lisaks suur kott, kus sees telk, suur madrats, 12V pump, padjad, magamiskotid jm. reisiks vajalik (ühesõnaga kogu elu on alati kotis valmis ja uut reisi ootamas).Lisaks olen installinud GPSi, sigaretisüütaja (pumba, mobiililaadija jms. jaoks), kiivri sisse paigaldanud Cardo FMi, mis suhtleb gepsuga ja lisaks näitab helistaja nime jne (pidin ka uue mobiili selle pärast ostma ).
Puudust tunnen veel paljust: automaatkastist, soojendusega käepidemetest, püsikiiruse hoidjast, laibakatest, automaatsest ketiõlitajast, automaatsest "jalatoest", et foori all ei peaks jalga maha panema jnejne. Võib päris ulmeks mõelda, mida kõike saaks veel teha...
Sul on jäänud teha ainult üks asi-astuda läbi kuskilt autosalongist
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
- Tsikkel: Sõber
- Asukoht: EESTI
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Ideaalratas?!?
Motopaks kirjutas:ahjaa, GPS võiks ka kellades juba olemas olla
Njah, sõltumata aastaajast on minu "kellades" pidevalt töötav GPS koos antenniga
Vaata järgi Väints...
Aga ideaaltsikkel ... mmm! Raigo just nailed it! Kuid kui seda veel saaks edasi arendada siis meeldiks mulle mingi Transformeri vers. 3in1.
Kõigepealt oleks BMW r 1200 stiil
Sellele järgneb minu Honda Valkyrie
Lõpetab (suvaline respekt japs) Streetfight
Ja see kõik ühte rattasse kombineeritud ala pressin nuppu ja [i]voilà[/i]- Streetfighter muutub Valkyrieks! Asfalt lõpeb ära ja rada kisub offroadiks, painan nuppu ja hops- edasi aitab teid The Ultimate King of Enduros (with limited aftermarket): BMW 1200. Tahaks aga GPS juhatusel "kellades" jällegi Moskwaa ees skoorida, krõpsti- megakikkis low-ride aitab vererõhku langetada!
Re: Ideaalratas?!?
baltroon kirjutas:Kõigepealt oleks BMW r 1200 stiil
Sellele järgneb minu Honda Valkyrie
R1200C? Pugeja..
+358458693818
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
- Tsikkel: Sõber
- Asukoht: EESTI
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Ideaalratas?!?
vilosius kirjutas:R1200C? Pugeja..
Tule välja kui Mees oled! Netis on kõik "kõvad mehed"!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.