yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
[=>Junglist]
Postitusi: 5
Liitunud: 08 Juul 2008, 23:48

yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas [=>Junglist] »

tere

Palun jagage teadmisi ja kogemusi YAMAHA YZF-R1 06 või 07 kohta! Kõik plussid ja miinused ning eelised (puudujäägid) teiste tänavabikeide ees on teretulnud.

Tänades [=>Junglist].

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Võrreldes 04-06 aasta mudeliga päris õnnestunud ratas. Loe välismaiseid foorumeid... kes ikka viitsib siia kirjandit kirjutama hakata...

Kasutaja avatar

Teema algataja
[=>Junglist]
Postitusi: 5
Liitunud: 08 Juul 2008, 23:48

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas [=>Junglist] »

tramm66 kirjutas:

Võrreldes 04-06 aasta mudeliga päris õnnestunud ratas. Loe välismaiseid foorumeid... kes ikka viitsib siia kirjandit kirjutama hakata...

tõmbemoment on madalamale pööretele saadud tuua? mitte 9-10kilo peal alles kus esiratas õhku tõuseb. (uni tuleb:))

Kasutaja avatar

Fos
Postitusi: 260
Liitunud: 20 Okt 2008, 12:23
Tsikkel: foorumi vihatuim
Asukoht: Tallinn

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas Fos »

07 aasta mudeli tüüpviga on throttle lag 5500 pöörde juures. Teatav fix on ECU vahetus. Muidugi ei esine see kõigil isenditel ja on enne ostu kergesti testitav. Mingit tehase recally pole.
Teine kõlakas käib klapi juhtpuksi kohta, uuri ise lähemalt.

04 aasta omal on üpris nõme tüüpviga, mida seostatakse TPS'iga, kindlalt ei tea, mis seal täpselt viga on või miks ta nii teeb, aga osad kipuvad olukorras, kus sidur on all, rutska 0'is lihtsalt foori taga ära surema. Jällegi suht lihtne enne ostu kontrollida.

05 on küll sama mis 04, aga sellel seda tühikäigu viga ei pidavat olema. 06 on pmst sama, mis 05, aga pikema kiigega ja nipet näpet.

Põhjus, mis 07 oma teravam on, kui 04-06 on ICC-I ja ICC-T süsteem, esimene siis kujutab endast elektroonilist sisselaske duct'ide pikkuse muutmist vastavalt pöördele ja teine on elektrooniliselt juhitav drossel-klappide süsteem, mis teeb seel väheke vigureid samal ajal kui ICC-I torusi regullib. Ehk oli abi.

If it has tits or wheels It will get you in trouble.
Kasutaja avatar

AVarik
Postitusi: 218
Liitunud: 15 Mär 2009, 09:13
Tsikkel: 97 Bandit 1200N

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas AVarik »

[=>Junglist] kirjutas:

tere

Palun jagage teadmisi ja kogemusi YAMAHA YZF-R1 06 või 07 kohta! Kõik plussid ja miinused ning eelised (puudujäägid) teiste tänavabikeide ees on teretulnud.

Tänades [=>Junglist].

Kui oskad natuke inglise keelt, saad SIIT ja SIIT kõik erinevused

Kasutaja avatar

Teema algataja
[=>Junglist]
Postitusi: 5
Liitunud: 08 Juul 2008, 23:48

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas [=>Junglist] »

Fos kirjutas:

07 aasta mudeli tüüpviga on throttle lag 5500 pöörde juures. Teatav fix on ECU vahetus. Muidugi ei esine see kõigil isenditel ja on enne ostu kergesti testitav. Mingit tehase recally pole.
Teine kõlakas käib klapi juhtpuksi kohta, uuri ise lähemalt.

04 aasta omal on üpris nõme tüüpviga, mida seostatakse TPS'iga, kindlalt ei tea, mis seal täpselt viga on või miks ta nii teeb, aga osad kipuvad olukorras, kus sidur on all, rutska 0'is lihtsalt foori taga ära surema. Jällegi suht lihtne enne ostu kontrollida.

05 on küll sama mis 04, aga sellel seda tühikäigu viga ei pidavat olema. 06 on pmst sama, mis 05, aga pikema kiigega ja nipet näpet.

Põhjus, mis 07 oma teravam on, kui 04-06 on ICC-I ja ICC-T süsteem, esimene siis kujutab endast elektroonilist sisselaske duct'ide pikkuse muutmist vastavalt pöördele ja teine on elektrooniliselt juhitav drossel-klappide süsteem, mis teeb seel väheke vigureid samal ajal kui ICC-I torusi regullib. Ehk oli abi.

suured tänud!

Kasutaja avatar

Teema algataja
[=>Junglist]
Postitusi: 5
Liitunud: 08 Juul 2008, 23:48

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas [=>Junglist] »

AVarik kirjutas:
[=>Junglist] kirjutas:

tere

Palun jagage teadmisi ja kogemusi YAMAHA YZF-R1 06 või 07 kohta! Kõik plussid ja miinused ning eelised (puudujäägid) teiste tänavabikeide ees on teretulnud.

Tänades [=>Junglist].

Kui oskad natuke inglise keelt, saad SIIT ja SIIT kõik erinevused

suured tänud!


NightRunner

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas NightRunner »

Tere,
Ei hakanud uut teemat tegema, küsin 07-09 R1 kohta, 132kW moototriga. On sel mingisuguseid tüüpvigasid? Kuna arvatavasti lähiajal selle aastakäigu R1 ost kavas siis otsustasin siit teadjate käest küsida. Ühtlasi ka esimene mootoriga kaherattaline mul. :)
Tänud ette :)


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

NightRunner kirjutas:

Ühtlasi ka esimene mootoriga kaherattaline mul. :)
Tänud ette :)

Üks suur tüüpviga on - liiga võimas algajale. Osta midagi tagasihoidlikumat. See ei ole mingi säärekas, vaid tsikkel mis võib sul ka 150 kilomeetriselt tunnikiiruselt ratta ringi tõmmata.

EDIT: Ma nüüd muudan oma postitust ja nendin fakti, et sinu teemapüstituse esimene eesmärk oli teatada kõigile, sa ostad endale R1-e. Edevus, eksole :) .

Viimati muutis davidsoniharald, 20 Aug 2011, 22:37, muudetud 1 kord kokku.

NightRunner

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas NightRunner »

Khm. Seda võimsust saab ikka igakell parema käega reguleerida. Mul peas kõik korras ja üle doseerima ma ei hakka. Selle aastakäigu R1 mulle meeldib väljanägemiselt, lihtsalt, küsisin, et end selle hingeeluga kurssi viia. :)


MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

That's what they all say...


pyta
Postitusi: 1102
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas pyta »

jumal küll,mis nutate iga kord,kui esimeseks rattaks ostetakse midagi suurt. mis seal siis nii erilist on,saab ju nendega ka sõidetud.saan aru,et kade meel,endal ei hakka hammas peale ja peab oma vana võrriga sõitma. iga kord mingi hala (togi)

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)

NightRunner

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas NightRunner »

davidsoniharald kirjutas:
NightRunner kirjutas:

Ühtlasi ka esimene mootoriga kaherattaline mul. :)
Tänud ette :)

Üks suur tüüpviga on - liiga võimas algajale. Osta midagi tagasihoidlikumat. See ei ole mingi säärekas, vaid tsikkel mis võib sul ka 150 kilomeetriselt tunnikiiruselt ratta ringi tõmmata.

EDIT: Ma nüüd muudan oma postitust ja nendin fakti, et sinu teemapüstituse esimene eesmärk oli teatada kõigile, sa ostad endale R1-e. Edevus, eksole :) .

Ei ole edevus, tegelikult soov teada missuguste tüüpvigadega ma pean arvestama.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas puna »

Norm ratas esimeseks ära kuula neid jutte, et liiga võimas esimeseks.
mul oli ka esimene üle pika ajatagant 1K ja ka paljudel teistel ka.
Kui kõrvadevahel asjad korras siis saab parema käega kõike seda minekuvärki regullida.
ok rattast ka vähe.
Kui jalarauad miskil põhjusel maha peaks käima (ümberkukkumine sõites kukkumine jne...) arvesta uute ostmisega.

Kasutaja avatar

Ilgekepp
Postitusi: 178
Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
Asukoht: Keset s''tumist
Tänatud: 2 korda

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas Ilgekepp »

Kas R1 on edev? Mul on alati kahju R1 meestest - rullnokkluse ohvrid.
Vaata ringi: Minu arust selle raha eest saab paremaid rattaid. 2008 al. CBR on kindlasti parem ratas ja ka Gikser K7 sisaldab endas rohkem mootorratast. Ninja 06-07 on ka etem, päris uus mudel Kawasakil on üldse lust ja lillepidu sõita. Proovi sõita ka teiste ratastega. Juhitavus!? Juba alates istumisasendist ... .
Yamahat on ilus vaadata, aga mitte nii hea sõita. Osta ratas ikka endale sõitmiseks, mitte jalakäiatele vaatamiseks. Rossi sõidab ka sellega selle pärast et talle makstakse R1ga sõitmise eest. Sulle ei maksa keegi. Lisaks veel see et sa pead selle enda raha eest ostma kah.
Ja üleüldse: Yamaha on süntesaatori firma. Ei tea kas needki head on?!

PS Vabandan teemaalgataja ees, kui ei tabanud päris tema küsimust. R1 tüüpviga on see et selle on Yamaha tehas tootnud, kus disainer on rohkem koolis käinud kui tehnoloog ja inseneer kokku.

Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!
Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas kmx »

Ilgekepp kirjutas:

Kas R1 on edev? Mul on alati kahju R1 meestest - rullnokkluse ohvrid.
Vaata ringi: Minu arust selle raha eest saab paremaid rattaid. 2008 al. CBR on kindlasti parem ratas ja ka Gikser K7 sisaldab endas rohkem mootorratast. Ninja 06-07 on ka etem, päris uus mudel Kawasakil on üldse lust ja lillepidu sõita. Proovi sõita ka teiste ratastega. Juhitavus!? Juba alates istumisasendist ... .
Yamahat on ilus vaadata, aga mitte nii hea sõita. Osta ratas ikka endale sõitmiseks, mitte jalakäiatele vaatamiseks. Rossi sõidab ka sellega selle pärast et talle makstakse R1ga sõitmise eest. Sulle ei maksa keegi. Lisaks veel see et sa pead selle enda raha eest ostma kah.
Ja üleüldse: Yamaha on süntesaatori firma. Ei tea kas needki head on?!

PS Vabandan teemaalgataja ees, kui ei tabanud päris tema küsimust. R1 tüüpviga on see et selle on Yamaha tehas tootnud, kus disainer on rohkem koolis käinud kui tehnoloog ja inseneer kokku.

Loll jutt suhu tagasi, pole ammu sellist jama lugenud. Äkki sa tood kasvõi ühe reaalse fakti välja miks R1 on halvem kui 08 cbr või ninja?


ummi..
Postitusi: 13
Liitunud: 17 Apr 2011, 07:42

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas ummi.. »

2 hooaega muretut kulgemist seljataga. Kuna miinuseid polnud siis ei hakka ka plusse loetlema. Märjal teekattel võib päris ekstreemseks minna nagu eelpool keegi mainis ratta ringi tõmmata ka suurel kiirusel. Eks pikem proovisõit annab rohkem kui targutamine.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas puna »

kmx kirjutas:
Ilgekepp kirjutas:

Kas R1 on edev? Mul on alati kahju R1 meestest - rullnokkluse ohvrid.
Vaata ringi: Minu arust selle raha eest saab paremaid rattaid. 2008 al. CBR on kindlasti parem ratas ja ka Gikser K7 sisaldab endas rohkem mootorratast. Ninja 06-07 on ka etem, päris uus mudel Kawasakil on üldse lust ja lillepidu sõita. Proovi sõita ka teiste ratastega. Juhitavus!? Juba alates istumisasendist ... .
Yamahat on ilus vaadata, aga mitte nii hea sõita. Osta ratas ikka endale sõitmiseks, mitte jalakäiatele vaatamiseks. Rossi sõidab ka sellega selle pärast et talle makstakse R1ga sõitmise eest. Sulle ei maksa keegi. Lisaks veel see et sa pead selle enda raha eest ostma kah.
Ja üleüldse: Yamaha on süntesaatori firma. Ei tea kas needki head on?!
PS Vabandan teemaalgataja ees, kui ei tabanud päris tema küsimust. R1 tüüpviga on see et selle on Yamaha tehas tootnud, kus disainer on rohkem koolis käinud kui tehnoloog ja inseneer kokku.

Loll jutt suhu tagasi, pole ammu sellist jama lugenud. Äkki sa tood kasvõi ühe reaalse fakti välja miks R1 on halvem kui 08 cbr või ninja?

Ütleme nii, et enamus inimesi nagunii ratast tühjaks ei sõida.
Samas iga aasta tehakse ka teste nendega ja üldiselt R1 on tabeli lõpus aastaid juba.
Enivei ei ole sellel üldiselt miskit tähtsust.
Need on kõik head rattad ja igaüks ostab omale meeldiva.
Ma ostaks ka sellise R1 kui saan hea pakkumise.

Kasutaja avatar

Ilgekepp
Postitusi: 178
Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
Asukoht: Keset s''tumist
Tänatud: 2 korda

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas Ilgekepp »

Hoii! Sain kriitika osaliseks!? Tore!
Jutt on jutt aga numbrid?!
Ülevaade on tehtud 2006 tonniste rataste põhjal. Tõestan et R1 on kõige halvem tonnine baik:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 6-current/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 5---2006-/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 6-current/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 5-current/
Vaata iga ratta kohta lisatud tabelit Spetcifications ja võrdle tippkiiruseid, mootori võimsust ja väändemomenti.

See ei ole mingi foorumi loba kus igaüks kiidab oma, vaid ametlik informatsioon. :nono:

Yamaha on kakapljäusk! Teema läbi! (w)

PS: KMX - sinu vabandused on teretulnud! (ise veel mode kah siin :wack: )

Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!
Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas kmx »

Ilgekepp kirjutas:

Hoii! Sain kriitika osaliseks!? Tore!
Jutt on jutt aga numbrid?!
Ülevaade on tehtud 2006 tonniste rataste põhjal. Tõestan et R1 on kõige halvem tonnine baik:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 6-current/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 5---2006-/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 6-current/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 5-current/
Vaata iga ratta kohta lisatud tabelit Spetcifications ja võrdle tippkiiruseid, mootori võimsust ja väändemomenti.

See ei ole mingi foorumi loba kus igaüks kiidab oma, vaid ametlik informatsioon. :nono:

Yamaha on kakapljäusk! Teema läbi! (w)

PS: KMX - sinu vabandused on teretulnud! (ise veel mode kah siin :wack: )

Mitte midagi ma ei vabanda siin sinu ees, sa vist ei tea kus su koht on...

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas mella »

Mis vahet seal on, kui sa sõidad nende kõigiga täpselt ühtmoodi kehvasti? :D
Ja kui sõiduoskus masina omadusi lõpuni kasutada ei oska, pole vahet - ikkagi ostad disaini.

Kasutaja avatar

Ilgekepp
Postitusi: 178
Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
Asukoht: Keset s''tumist
Tänatud: 2 korda

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas Ilgekepp »

mella kirjutas:

Mis vahet seal on, kui sa sõidad nende kõigiga täpselt ühtmoodi kehvasti? :D
Ja kui sõiduoskus masina omadusi lõpuni kasutada ei oska, pole vahet - ikkagi ostad disaini.

[/quote]

Jutt oli et R1 on kehvem kui teised ja mul paluti seda tõestada. Palun!
Sõiduoskusteni me veel jõuame! Las heausklikud rullnokad omastabad endale lihtsasti meeldejääva nime pärast kuulsaks saanud kehvad rattad, siis vaatame.

Aga jah tänavasõiduks on iga sportbaik kehva, eriti veel kui sa ei oska 50 kw eest sõitagi sellega.

Ahjaa! Jutt oli ka eputamisest R1ga. See on võimalik ainult võhikute ees!

Alati teie, Ilgekepp.

Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!
Kasutaja avatar

Ilgekepp
Postitusi: 178
Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
Asukoht: Keset s''tumist
Tänatud: 2 korda

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas Ilgekepp »

kmx kirjutas:
Ilgekepp kirjutas:

Hoii! Sain kriitika osaliseks!? Tore!
Jutt on jutt aga numbrid?!
Ülevaade on tehtud 2006 tonniste rataste põhjal. Tõestan et R1 on kõige halvem tonnine baik:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 6-current/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 5---2006-/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 6-current/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 5-current/
Vaata iga ratta kohta lisatud tabelit Spetcifications ja võrdle tippkiiruseid, mootori võimsust ja väändemomenti.

See ei ole mingi foorumi loba kus igaüks kiidab oma, vaid ametlik informatsioon. :nono:

Yamaha on kakapljäusk! Teema läbi! (w)

PS: KMX - sinu vabandused on teretulnud! (ise veel mode kah siin :wack: )

Mitte midagi ma ei vabanda siin sinu ees, sa vist ei tea kus su koht on...

Ära siis vabanda! Hea on teada et moded on ka vahest võhikud ja võtavad sõna. (lol) Ja naljakas on see et vabandada pole raske ja see ei ole ka häbi asi (kui just kompleksi selle koha pealt pole).
See ka on äärmiselt ebameeldiv et sa üritad moderaatorina mulle, kui foorumi külastajale kohta kätte näidata. Ma tõin ju numbrid esile nagu sa ise palusid. Numbreid ikka tunned ju?! Või ei?
Teema algatajale:
Fakt on see et Yamaha R1 on statistiliselt kehveim ratas suurte tootjate hulgast. Loomulikult hobisõitjale on see ikkagi sobilik, aga ma ei saa aru miks ta nii ihaldusväärne on? Tüüpvigadest: kurdetakse siduri lühiealisuse üle ja sagedamad käigukasti rikked võrreldes teiste tootjatega.

Turvalist motosõitu Yamahadega.

Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Mul tuleb selle jutuga kohe meelde ajakirja DIGI lugemine, kõik ümberringi on pask ainult APPLE tooted on vägevad ja ainult IPHONE on telefon :wack:
Ei ma ei võtnud sõna Yamaha kaitseks ega ka sellepärast, et ise sõidan ühega. Kas raamatupidamine on hobiks, et numbreid nii kangesti meeldib vaadata ? (togi)

Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

Ilgekepp
Postitusi: 178
Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
Asukoht: Keset s''tumist
Tänatud: 2 korda

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas Ilgekepp »

Kui numbrid ei oleks olulised, siis ei oleks ka vahet R1 ja R6.
Ei ole raamatupidamine hobiks, lihtsalt ise olen erinevaid masinaid proovinud ja tulin sellisele järeldusele. Nüüd otsisin ühe mode ( :wack: )palvel kinnitust ja sattusin sellisele infole. Kasulik inff, mis?
Yamaha on hea, aga kaugelki mitte parim.

Edu Yamumeestele.

Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas puna »

motoratsutaja kirjutas:

kõik ümberringi on pask ainult APPLE tooted on vägevad ja ainult IPHONE on telefon :wack:

Hakkate asjast aru saama :mrgreen:

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Täitsa huvitav, kus siis tavakasutaja, kellel antud olukorras õigus oli, koht on? Äkki ütled seda siis otse välja - kmx?
"Hea" suhtumine kaasinimestesse-foorumikasutajatesse ikka küll - olen jumal ja mul on alati õigus. Ja kui selgub, et polegi õigus, siis teadke kus teie koht on. Ehk - mul on alati õigus. Ka siis kui õigus ei ole.
Nagu aru saada oli, oli vabandust palju oodata. Heakene küll. Aga suhtumist "sa ei tea kus su koht on", küll oodata ei osanud. Omajagu pettumust, alustades sellest, et siiani on moded siiski mõistliku poole pealt silma paistnud.

kmx kirjutas:
Ilgekepp kirjutas:

Hoii! Sain kriitika osaliseks!? Tore!
Jutt on jutt aga numbrid?!
Ülevaade on tehtud 2006 tonniste rataste põhjal. Tõestan et R1 on kõige halvem tonnine baik:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 6-current/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 5---2006-/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 6-current/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 5-current/
Vaata iga ratta kohta lisatud tabelit Spetcifications ja võrdle tippkiiruseid, mootori võimsust ja väändemomenti.

See ei ole mingi foorumi loba kus igaüks kiidab oma, vaid ametlik informatsioon. :nono:

Yamaha on kakapljäusk! Teema läbi! (w)

PS: KMX - sinu vabandused on teretulnud! (ise veel mode kah siin :wack: )

Mitte midagi ma ei vabanda siin sinu ees, sa vist ei tea kus su koht on...

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!

ummi..
Postitusi: 13
Liitunud: 17 Apr 2011, 07:42

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas ummi.. »

Ilgekepp kirjutas:

Hoii! Sain kriitika osaliseks!? Tore!
Jutt on jutt aga numbrid?!
Ülevaade on tehtud 2006 tonniste rataste põhjal. Tõestan et R1 on kõige halvem tonnine baik:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 6-current/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 5---2006-/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 6-current/
http://www.motorcyclenews.com/MCN/biker ... 5-current/
Vaata iga ratta kohta lisatud tabelit Spetcifications ja võrdle tippkiiruseid, mootori võimsust ja väändemomenti.

See ei ole mingi foorumi loba kus igaüks kiidab oma, vaid ametlik informatsioon. :nono:

Yamaha on kakapljäusk! Teema läbi! (w)

PS: KMX - sinu vabandused on teretulnud! (ise veel mode kah siin :wack: )

Kui nüüd tehnilised numbrid välja jätta ja vaadata MCN reitingut ja omanike rahulolu siis sellelt saidilt saab justkui vastupidise info?


zx12r

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas zx12r »

No kui täiskasvanud inimene valib omale foorumis, mida loevad ka lapsed (rolleristid, tsiklimeeste lapsed, niisama uudistajad näiteks) nimeks Ilgekepp, ega siis vist kõik päris õigesti ei ole.

Ma üldse ei võta sõna sel teemal, et kas R1 on kehvem või parem tsikkel, kui teised tuhandesed japsid. Ju parim vaheldub aasta-aastalt, võib-olla tulevad hoopis itaallased või sakslased etteotsa vahepeal. Aga loodetavasti Ilgekepp ei säilu nii hästi ja kaob.

:bsmile:

Kasutaja avatar

Ilgekepp
Postitusi: 178
Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
Asukoht: Keset s''tumist
Tänatud: 2 korda

Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?

Lugemata postitus Postitas Ilgekepp »

zx12r kirjutas:

No kui täiskasvanud inimene valib omale foorumis, mida loevad ka lapsed (rolleristid, tsiklimeeste lapsed, niisama uudistajad näiteks) nimeks Ilgekepp, ega siis vist kõik päris õigesti ei ole.

Ma üldse ei võta sõna sel teemal, et kas R1 on kehvem või parem tsikkel, kui teised tuhandesed japsid. Ju parim vaheldub aasta-aastalt, võib-olla tulevad hoopis itaallased või sakslased etteotsa vahepeal. Aga loodetavasti Ilgekepp ei säilu nii hästi ja kaob.

:bsmile:

Jällegi pean vabandama teema algataja ees, kuna nüüd on jutt minu nimest hoopis (loodan et mode tõstab selle küsimuse/vastuse õigesse kohta või kustutab). ILGE tähendab mingit asja nö ülivõrdes ja see asi on KEPP, ehk siis tokk, puupulk tavaliselt, jalutuskepp vms. (näiteks väljend "kepiga vanamutt") Mida siis need lapsed-bikerid valeks võiksid pidada? Mis valesti on?
Pealegi see ei ole laste foorum ja need kasutajd kes siia oma lapsi lasevad/suunavad ja arvavad et siit leidub ka neile miskit kasulikku, eksivad ja vastutavad ise oma laste arengu eest. Soovitan vaadata teemat "pildikogu ilusatest naistest tsiklitega", seal näeb kiisusi (moon) ja õnneks mitte neid kes "mjauu" teevad.
Kui on miskit isklikku minule teatada siis palun mitte risustada teemaväliste kommentaaridega erinevaid teemasi vaid kasutada PSi võimalust. Üks mode teab kus on ühe või teise asja (ja kasutaja) koht ja tema kindlasti aitab sind, auväärve kaaskasutaja zx12r. Õnneks mul ei ole kombeks vihata teisi motomehi/naisi nende nime pärast. Soovitan seda teistele ka.

Loodan, et me jätkame ikkagi Yamaha R1 plusside ja miinuste teemal.

Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”