caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 523
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
eh krt. seal olid kiivrid ka või? peab uuesti vaatama.
aga hea video muidu. veidi vähe habemeid ning habemehooldus vahendeid ehk käis läbi. mingi hetk kergelt tundsin puudust. võibolla yksik kaader rippuvast mutrivõtmest ning pori näriv kits kuskil sügiseselt sitasel karjamaal. aga kui need paar pisasja välja jätta, siis suht täiuslik video oli.
- - -Pole mingi bemmifänn aga kenad modid aarnaintist http://www.bikeexif.com/top-5-bmw-r-nine-t
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
nii ei saa ju rallit sõita , ärgake- muidu olete mökud
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
vot ei ärka. talveuni möllab.
see külka suht koomusk pill muidu. ei tea huvitav, mis satanistlikud riitused siin eestis ära peaks tegema, et selline streetlegaliks saada miski kahekohalise sain ka hiljuti yhekohaliseks relatiivselt suuremate anaalsusteta ainult tänu yhele normaalse ajuehitusega arki onklile, kes teisele mõistuse pähe pani, kui see moementaalselt sõrgasid vastu hakkas sellise soovi peale ajama.
aga vahetusel oli MP ja sai ka kuidagi selle duci skrämbleri selga satutud, mis siit kuskilt videost läbi käis.
aga üldiselt käib töö sektsioonides ja maa all. skunkworks or smth.
kevadeni pole enam palju aega.
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
odoot,, hondat djuunid, v midagi uut juurde juba? stenil uus ja huvitav teema aga seal ka vaikus hetkel. ducatu, rieju jne-igal pool sünnib midagi huvitavat. ja juurde aina tuleb
booberid hakkavad välja ujuma moor moooor
[youtube][/youtube]
head asjad on lihtsad tglt
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Hohooh, tellis! Mis sul niii piiika musta ruudu kikitas
Kas need kollased särgid , või see punane paak?
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Hoidku Taat selle eest, et musta ruudu taga olev asi sõidu ajal lenksu lukku ei löö
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Tere,
Mul tekkis küsimus, kuidas ümberehituste puhul ülevaatusel seda vaadatakse?
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
defineeri ümberehitus esmalt vahetad suunad ära või teed hardteili? nii umbmäärasele küsimusele ikka jube raske vastata.
üldiselt vist mida vanem ratas, seda vähem virinat.
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Midagi esmakordset minu silmadele ehk kellegile veel
http://www.bikernet.com/pages/VON_DUTCH ... CYCLE.aspx
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
ardilla de terra kirjutas:Tere,
Mul tekkis küsimus, kuidas ümberehituste puhul ülevaatusel seda vaadatakse?
Ei maksaks ise oma ümberehitustest ülevaatusel liialt pläkutama hakata.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Eks palju ole ka TÜV punktis kinni...
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
tormavtellis kirjutas:defineeri ümberehitus esmalt vahetad suunad ära või teed hardteili? nii umbmäärasele küsimusele ikka jube raske vastata.
üldiselt vist mida vanem ratas, seda vähem virinat.
Ehk mis siis minu küsimusest täpsemalt.
Teoorias, ei tohi olla silmnähtavaid ümberehitusi, ehk siis kui ma viskan pealt kõrge lenksu ja panen cliponid, või võtan relaka kätte ja lõikan tal saba maha ja keevitan uue. Kui vahetan tule ära isegi kui uus tuli on ce märgisega. Kui panen taha 300 ratta näiteks? See kõik on ju juba suhteliselt suur ümber ehitus ja teoorias ei tohiks selline asi minna ilma vastavate märgeteta läbi.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
nu sissejuhatuseks vist kõik enam kui 10 vanused masinad on parem variant, et läbi saada. siis sumpsidega nt kui vahetada, siis uuematel raamil db kirjas ja tallinnas hakatakse kohe kindlasti kohe kantellima miskite tyhjemate torudega.
suundadega - kui legaalse paigutusega (oli see mingi 28-30 cm vahet?) ja e-märgistusega, siis pole midagi möliseda. lenksu osas, ei tea mis neil ikka viriseda peaks olema kui tehniliselt kõik ok. ok, siin eestis registrisse saamisel äkki vist yhel mehel veidi vigiseti ja kantelliti selle teemaga.. aga kui juba on registris, siis tyv mehikesi see eriti ei huvita kas regular v clipon. saba.. no oleneb kui ekstreemne ja nähtav see muudatus on mis mingisse pesumasina trumli oma kannivahele panemisse puutub, vot ei tea, aga oletan et see eeldab tagakiige muutmist jms...
üldiselt kui asi registris eestis siis nad nii anaalsed ka ei ole. aga alati sõltub kus ja kelle otsa vist satud.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Tsiklimudeleid ja nende erinevaid aastakäike on kokku tuhandeid. Mis mõni arvab, et TÜV-onudel on need kõik peas, et milline saba on ntx originaalis 98.a. CBR-il?
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
v301060 kirjutas:Tsiklimudeleid ja nende erinevaid aastakäike on kokku tuhandeid. Mis mõni arvab, et TÜV-onudel on need kõik peas, et milline saba on ntx originaalis 98.a. CBR-il?
Ega peas ei peagi olema. Mul võttis peale ratta vaatamist googli lahti ja uuris pilte, milline ta originaalis olema oleks pidanud. Suuremat numbrit sellest õnneks ei teinud, et originaali pilt ja see mis reaalselt vastu vaatas olid väga erinevad. Aga tõesti õnneks või kahjuks sõltub ikka erakordselt palju millises kohas käia, et kas tehakse tiir rattale peale ja lastakse läbi või uuritakse puuritakse 20 minti.
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
v301060 kirjutas:Tsiklimudeleid ja nende erinevaid aastakäike on kokku tuhandeid. Mis mõni arvab, et TÜV-onudel on need kõik peas, et milline saba on ntx originaalis 98.a. CBR-il?
No cmon ega kui 99 aasta cbril on perse maha lõigatud ja väike istmepukike kandilistest torudest peale keevitatud, siis ikka saab küll. Ja egas seal ka nüüd nii jöbyd ka ei tööta, et vahet ei tehta.
Ma ei mõtle pisi muudatusi, vaid konkreetseid ümberehitusi.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Ma arvan et kui ümberehitus pole kirvega tehtud ning näeb kvaliteetne välja, ei tohiks kellelgi suuremat haukumist olla. Rattaid ehitatakse ringi terves maailmas. Nagu ka sõiduautosid - siis ei tohiks iseenesest läti stangega autod samamoodi läbi saada.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
No Eesti on selline tore riik, kus igat euroopa soovitust võetakse kui ranget kohustust. Sealt ka see ajude koinimine TÜV'is ja ma ei pea silmas pidurite ja muu sellise koha peal nurinat. Pidurid ja veermik peavad olema eeskujulikud.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
ei võeta igat.
võetakse ainult neid, millega kottida saab kedagi.
ole ikka korrektne
-
- Postitusi: 523
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Jup, ja elu on näidanud et lisatakse ka omaltpoolt mingi idiootsus juurde..
Muide eelmise aasta septembris täpsustati 84 ja vanemate sõidukite tehnonõudeid.. tasub uurida enne kui üv punkti ronite..
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/11 ... /lisa2.pdf#
-
- Postitusi: 386
- Liitunud: 09 Aug 2007, 14:23
- Tsikkel: DragStar1100 Custom; SR500/BSA
- Asukoht: Tallinn-Võru
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Tere,
Soovitage pommikindlamaid 4-taktilisi mootoreid (kuni 500cc, eelistatud ca 125 ja 400 vahel).
E tohi olla väga suur.
Võib olla nii kickstart kui ka elektristarter.
Mille saab kätte võimalikult hea hinnaga ja on komplektne - st mootor mida võib rohkem turul saada olla.
Välistatud ei ole ka hiinakas.
Või linke, kust vaadata.
Olgu, ma panen pildi kah (see esimene, aga mul on paar samasugust raami kah veel lisaks tegelikult):
SREU #0319
Current: SR500/BSA GoldStar; Husqvarna mod. 27; BMW R100/7
Previously: DragStar Custom 1100; BMW R100
56 670 801
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
tahad, ma võin yhe 4 cyl 919 cc honda mootori müüa, saad dragsteritega joonele panna aint see ridaneli vist vajuks su raamist läbi oma massiga lihtsalt v kiirendaks ilma rattata minema.
realistlikumalt. pommikindel ja mitte liiga kallis - miski japsikas siis. yamu xs/sr? xs vast odavam. yamu tw 125 kah saada nt...
honda omasid on isegi rohkem, aga keeruline osa see, et alla 600 oleks. paljud need hea_hinnaga tunduvad ilma käigukastita olevat. jebais vähemalt.
miski 250cc honda?
v pane mingi krossika/enduro mootor üldse? pisikesed kerged jne. aga hooldevälp raibetel
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Igasugused vanad õhkjahutusega japsi nelja pütased.
-
- Postitusi: 386
- Liitunud: 09 Aug 2007, 14:23
- Tsikkel: DragStar1100 Custom; SR500/BSA
- Asukoht: Tallinn-Võru
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Soovitavalt konkreetsed mudelid, et teaks otsida,
aga võib ka ühepütane olla.
Ahmed kirjutas:Igasugused vanad õhkjahutusega japsi nelja pütased.
SREU #0319
Current: SR500/BSA GoldStar; Husqvarna mod. 27; BMW R100/7
Previously: DragStar Custom 1100; BMW R100
56 670 801
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
- Tsikkel: Jawa 360
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Sellele raamile võid maksimaalselt panna mõne ATM 125cc mootori.
-
- Postitusi: 386
- Liitunud: 09 Aug 2007, 14:23
- Tsikkel: DragStar1100 Custom; SR500/BSA
- Asukoht: Tallinn-Võru
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Ometigi on üks vend piiri taga samale raamile juba 250cc Zongshen peale istutanud edukalt.
Minu soov oli midagi meitemaal liikuvat mootorit sinna leida. (venelased ei lähe arvesse)
[kahandapilt]http://img31.imageshack.us/img31/7729/20110822620.jpg[/kahandapilt]
fomoco kirjutas:Sellele raamile võid maksimaalselt panna mõne ATM 125cc mootori.
SREU #0319
Current: SR500/BSA GoldStar; Husqvarna mod. 27; BMW R100/7
Previously: DragStar Custom 1100; BMW R100
56 670 801
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
- Tsikkel: Jawa 360
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Sinna võib kõike vahele panna, kuid mis selle masina mõte saab olema?
Siinkohal tuleb meelde, kus keegi vahetas jawal mootori võimsama vastu, kuna vana mootor oli liiga lahja.
Ning hiljem vahetas ka raami välja, kuna vana raam oli liiga vedel.
Ratastest, piduritest ja amortidest ei tasu üldse rääkida.
-
- Postitusi: 386
- Liitunud: 09 Aug 2007, 14:23
- Tsikkel: DragStar1100 Custom; SR500/BSA
- Asukoht: Tallinn-Võru
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Soov on saada 4taktiline õhkjahutusega ühepütane veidi tummisem pommikindlam mootor vahele - et vala ainult bentsu ja sõida. Midagi 250cc sarnast.
Fookus hakkab japside mootorite peale suunduma. Aga kas eestist selliseid leida üldse on?
Kinnitus peaks kah olema võimalikut sarnane - paar adapterplaati meisterdada ja kogu moos.
SREU #0319
Current: SR500/BSA GoldStar; Husqvarna mod. 27; BMW R100/7
Previously: DragStar Custom 1100; BMW R100
56 670 801
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.