caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
buellid on laheded, aga see benelli on kuidagi overkill. samas mingi sepp sadulas ja ksukil linnas liikumas ta ilmselt näeks vastuvõetavam välja.
ja sis enne jahusin soome messist - ainus ala, kus kõik tsiklid olid lindiga ümbritsetud ja dont touch, dont sit policy, oli harli. aga seal võis pimedaks jääda, ma joksin ruttu minema.
ja badboy, sina või keski mule vist tõesti paar linki viskasid küll. aga tore oleks siia mingi hea list jupipoodidest kokku saada.
ebay on kuidagi alati veidi loto. hea oleks torude läbimõõte, pikkusi jms teada, aga müüjad kuidagi ei tule selle elementaarse asja lisamise peale.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Sama neh, müügis, ratsutaksin juba aga finants on hetkel lahja ja ikka see oma käega ja endale teema. Aga ratas on aus, nagu mulle tehtud...
Re: caferacerid ja rotikad jms
Sakslastel on "sofort kaufen" Ja tõesti mingi oma keel, nii, et kui paned otsingusse clubman handlebar, ei tule midagi. Paned M lenker, siis on juba lootust. Ise olen teinud nii, et müüale inglise keeles kirjutanud, küsimusi küsinud ja otse pangaarvele raha kandnud. Pole veel tünga saanud ja sakslastega on hea asju ajada. Nad ei hakka väga mingi pay pal kontoga pähe panema.
See link, mille panid, seal oli nö osta kohe hind ehk sofort kaufen.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
b-boy, head lingid. see poleerimise oma eriti...
näidetes seal ju lausa honda velg pildil
Re: caferacerid ja rotikad jms
Ma olen põhimõtteline kodarvelje austaja- nii cafe, bobber, chopper- teemades. Hinnavahe on ka vanakooli ratastel märgatav, seega ma pole ainus kes asja nii näeb. Kodara pillid ikka juba ammu lännu isearetajatel e, seega kes otsib, valige kindlasti võimalusel kodar
Re: caferacerid ja rotikad jms
AC, cafed tasub ikka ise meisterdada. Viili jäljed kaunistavad. Võimalusel, kodar muidugi!
Re: caferacerid ja rotikad jms
http://www.autogidas.lt/honda-xbr-1989-02920964.html
valukõva cafe projektikas väga meeldiva raha eest.
kui endal suuri väljaminekuid hetkel poleks võtaks ise ligi.
äkki on huvi kellegil.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Ma ju ütlesin, et see oma käega ja omale teema juuunoh Aga neid rattaid mille selga istuksin mis teiste tehtud on ikka palju, tilka võib ju näppida, meistrid teevad ikka nii nagu päris
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
cafe puhul harva, bobberitel tihemini - hybriidid ka lahedad, nt taga valu, ees kodar.
-
- Postitusi: 523
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
no sakslastel on saksa ebay-s tõesti mingi oma "saksa" keel
enne saksa lehel otsingu kasutamist kasuta näiteks google translate inglisekeelsest asja nimest saksa keelde. siis otsi veits sellega, kui leiad midagi sobivat siis vaata mis nimega see täpselt on ja siis otsi selle nimega. lihtsalt kasutatavad nimetused asjadel ja see mis nime pakub tõlge erinevad mõnikord päris palju. ka inglise keeles muide, sa võid teada ja siin kõik kasutavad mingi asja kohta ühte nime aga inglased ise hoopis teist nime, ja siis ei leiagi otsinguga midagi
teine asi et kui leidsid seal midagi sobivat siis alati võib küsida müüjalt täpsemaid andmeid. Kui tegemist on nn ebay poega/kasutajaga millel palju tagasisidet siis vastavad alati suht kiirelt. läbi paypal maksta on ikka kõige turvalisem, on paar korda vaja läinud ja olen raha tagasi saanud. kui aus "sakslane" on hoopis sinna elama kolinud türklane siis otse kandes võid ka rahast ilma jääda.
Edit: krt te ikka jõuate postitada.. ma alles kirjutan ebay kohta ja teil juba mingid kodarad silme ees
aga see vist mina täna aeglane veits..
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
mnjah, see poleerimise teema jab küll ila tilkuma ja tahaks tormata garaazi miski pöörleva asjaga kontrollimatult vehkima.
asja sellest küljest vaadata, siis äkki ei peakski mootorit värvimisse viima ning veljed tahaks küll ise teha.
kuskilt võiks mingid huvitavamad pidurikettad ka leida, vanade hondade täiskettad on koleigavad ja samas lihtsalt auke sinna puurida poleks ka kuidagi lahendus.
teab keegi, kui hullult pisut freesimist/lõikamist piduriketastele mõjuks? et veidi mustrit sisse lasta või serva profiili muuta nt lainelisemaks.
edit: ja siis need acewelli topsikud, miks peavad toredad asjad nii krdi kallid olema 4X54 on ikka päris hull seeria.
Re: caferacerid ja rotikad jms
tormavtellis kirjutas:vanade hondade täiskettad on koleigavad
Ma olen su ratast elusuuruses küll ühe korra ainult näinud aga minuarust olid need täiskettad just väga seksid... täisketas on seks
sobisid sellele rattale ideaalselt minuarust. mingid sakilised läbipuuritud kettad mõjuksid ilmselt nagu botoxist lõhkemiseni punni pumbatud huuled vms.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
no mõtlen, et naljakas oleks mingi element sisse lasta ketastele või siis serv kergelt lainetama. mingit elublingi asja taga ei ajagi. kerge kiiks, mis pealevaadates siiski nähtav oleks, domineerima ei tohi hakata.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Sa teed ikka kõike vist ise
Vaata et üle ei pinguta, sest pidurikettad, esikahvel jne. asjad on päris tundlikud ja kui need sõidupealt otsad annavad siis võib päris hapusti minna.
aga edu!
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
ext.: no oleks see nii seni ma ikka ise minimaalselt teinud, aga aeg näitab, et if you want something done, do it yourself. ise tehtud asi on hulga unikaalsem, kui kellegi subjektiivse maitse ja arusaama poolt genereeritud tulemus. kõike polegi kindlasti plaanis teha, aga vaikselt peaks teemasse süvenema. projekti maksumus väheneb kordades, kui näpud õliseks teha ja suht elementaarsete asjadega. et siis palju edu mulle kõigi poolt
...ja kui eile benelli üle kakeldud sai, siis paneks siia vastukaaluks bimota (olgugi, et esimest korra elus omada on palju-palju suurem tõenäosus, kui bimotat). http://www.bimotaamerica.com/galleries/ ... d_gal.html tagasihoidlik miinus neil on, entrilevel hind oli vist 17 või 27 kiloeuri... ülemine lagi oli üle 150 keuri.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Ei maksa jamada täiuslikkusega (pidurikettaid pean silmas). Originaal on sigahea retrocafe jaoks. Aga maitse asi ja kui ikka sügeleb, siis mees, kes sügada võib aidata, on Tramm. Kui tal muidugi aega on tänasel päeval. Ta tegi oma võistlustsikli kettad nullist ise. Täpselt sellised, nagu ise tahtis.
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Re: caferacerid ja rotikad jms
Kodarvelgede peale tagasi minnes, peaks mainima, et omalgi plaan millalgi kodarveljed alla aretada, aga "neid õigeid" suure rummuga ventileeritavaid topelt klots pidureid ostes läheks vist pankrotti......maksavad teised pea sama palju kui ratas ise, seega on mõtetest läbi käinud ka ise midagi kokku keerata, vaadata kuskilt mingid rummud, kodarad ja võru, ning ära teha. Netiavarustes pildimaterjali sirvides Ideedest puudust ei tule ja kõike saab osta, oleks vaid seda va tangu.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Kohviku toorik müügis sigahea hinnaga:
http://bike.motors24.ee/vehicles/340237 ... &sort=paid
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
no selleks kasutatakse mingeid üleminekuid ka, kui hea suure rummuauguga kodarveljed on. kuskil välismaa foorumis nägin, kus mehikesed selle üle arutlesid.
aga kindel, et mõne uuema tsopperikökatsi või end enduuroks pidava masina velgi ei anna kohandada?
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
tali, a gdje tagavjedrud?
erilist tunnet küll peale ei tule seda vahtides, mingi ideaalne põhi ei ole. suhteliselt uus tehnika, suhteliselt hea hinnaga, eeldusel, et midagi väga sassis ei ole ja selle maksmata jäänud 1000 euri eest lihtsaslt ainult selle käimasamiseks sodi kokku ei pea ostma.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
tali kirjutas:Kohviku toorik müügis sigahea hinnaga:
http://bike.motors24.ee/vehicles/340237 ... &sort=paid
See ju valmis rott juba, milleks teda veel aretada
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
Re: caferacerid ja rotikad jms
tali kirjutas:Kohviku toorik müügis sigahea hinnaga:
http://bike.motors24.ee/vehicles/340237 ... &sort=paid
see ei ole fj vaid xj600
-
- Postitusi: 523
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
et teema ikka aktiivsena püsiks siis paar pilti juurde
käisin nv korraks Riskigruppi möllust läbi ja jõudsin teepeal ka poosetada.. Tallinn-Pisisaare ots ei ole probleem, kui see 2 päevaks jagada päris pikki otsi sõita pole mugav, aga mul oli suht raske seljakott kah seljas, kohvreid ju pole..
üks 2011 aasta motikas ja teine üle 30a vana
ja lihtsalt ilus pilt
-
- Postitusi: 523
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
too xj on pigem rotika kandidaat kui kohviku..
kunagi oli kommiraha eest müügis kiviaegne yamaha seca, vot see oli kah üks huvitav toorik millest saaks kohvikut aretada..
aga üldiselt saksa lehed on neid toorikuid täis, ainult sebimise vaev..
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Kui nüüd seda viimast pilti vaadata, siis EI PEA olema2 kiigele kinnituvat, kroomitud vedrudega tagaamorti!
Seega- kui oskust on, andku tuld( ja kohvi!)
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Mul tekkis rumal küsimus seoses viimase pildiga - kus on selle kohvi pidurid?
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
b'boy, toredad pildid. kui viitsimist-aega, siis miski aeg võiks rohkem (üle ühe) neid rotte rajale ajada korraga. vahetusel ntks, l-p isegi hetkeprognoosiga kannataks sõita.
koi: pidurid on nõrkadele! tugevad sõidavad takistusest läbi. aga väga hea küsimus muidu.
variant, et tegemist lihtsalt showtsikliga. onud piiritaga ikka keeravad selliseid kokku. variant kaks, et paneb kanna vastu kummi.
...nikerdasin just kaitsmeplokki puhastada omal (naljaks kohas vanadel hondadel, otse lenksu keskel), esimest korda tegin selle lahti, toredad vanakooli 15a ampullid, huumor oli see, et viiest kolm olid surnud, kahest tervest 1 oli tagavara slotis. how the heck see asi üldse midagi näitas ja sõitis. sonkima hakkasin vaid sellepärast, et suunad panid pildi taskusse. ja see pole neil esimene kord anomaalitseda. puhastasin ja viskasin uued kaitsmed sisse, kui nyyd ka trikitama hakkab, peab miski elektrooniku kallale ässitama masinale.
muuseas - proovisin kanget atsetooni velgede peal. isegi saaks värvi kätte (siis pmst peaks atsetoonivannis leotama ja see oleks väga aeglane ja haisev tegevus), aga tundub veidi vanglas lusikaga seina uuristamise moodi. katsetan kemifloorat homme, äkki neil mingit kanget ainet. kuskil oli lennuki värvieemaldit soovitatud, kust mutiaugust seda eesis saada? lennujaama vargile?
EDIT: btw osad eemaldid nii happelised, et alu peal ei saa kasutada. otsingud jätkuvad.
ja siis kui keegi teab hea hinnaga lenksuotsa pisikesi ümaraid peegleid, köhige linke selliseid, mis käe kohale keeravad, mitte need, mis otsast välja vaatavadja lenksu laiemaks teevad. aitääääh.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Kui atsetoon mingilgi määral peale hakkab, võid prrovida keemilist värvieemaldit nagu wenfeks jne. See on pm. seebikivi. Väga tugev aluseline löga. Kui kasutad, hoia näpud, silmad kaitstuna. Tavalised kummikindad sulatab ära.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
aga kas see nimelt ei olegi selline kraam, mis on võimeline alumiiniumit söövitama?
EDIT: samas kui seda ostma minna, eks siis saab purgipealt ka lugeda, et kuhu seda saab mökerdada ja kuhu mitte. selle kraami puhul vist tasuks veljed alt ära kiskuda ja kummid maha?
sest noh atsetooni kallasin ikka sellise korraliku lombi kuhu rehvilohku, et näha kuidas töötab. lasin seista 10-15 min. pärast hõõrusin kaltsuga ja tuli veidi värvi lahti ka. atseka puhul peaks veljed ilmselt tundideks vanni uputama.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.