caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Ercki »

Aluseline värvieemaldi kindlasti alumiiniumit ei söö aga pulbervärvi nad võtta ei taha. Teevad selliseks kleepuvaks mitte nii nagu tavalise värvi paneva kobrutama.



Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Peegleid otsides jäi selline isend silma:
http://www.ebay.de/itm/Cafe-Racer-Einze ... 136wt_1139

Kiirustage, ainult poolteist päeva aega :D

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 523
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

koi kirjutas:

Mul tekkis rumal küsimus seoses viimase pildiga - kus on selle kohvi pidurid? :shock:

no aga mille jaoks sinuarust siis naistel jalas nii paksud kolotsid on? :mrgreen:

_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com
Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

badboy - "tikkkonts"="kepppidur" ? :)


Jaak43
Postitusi: 250
Liitunud: 22 Juun 2006, 22:01
Tsikkel: Jawa638; Kawasaki KLE 500
Asukoht: Raplamaa

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Jaak43 »

yeekim kirjutas:

Peegleid otsides jäi selline isend silma:
http://www.ebay.de/itm/Cafe-Racer-Einze ... 136wt_1139

Kiirustage, ainult poolteist päeva aega :D

Päris asjalik, hakka või ise ehitama sest toorik kodus olemas.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

indeed... see yeekimi jaava on täitsa stiilipuhas :)
tuslad on väga omapärased, hehe.

EDIT: peeglitest, see on päris kõva, näe siit: http://www.sportbikes.net/forums/motowh ... -sale.html
Pilt
mulle meeldib just see ülesse vaatav variant, ei tee liiga laiaks ja all virutaks paaki sisse. veidi pika punni otsas istub, aga üleeleatav.

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tali »

Tuslad on õiged kahetakti asjad! (w) Ja sellel kohvibobberil võib olla pidur installitud veoketiratta võllile, olen sellist lahendust näinud. Aga mõistagi võib tegemist olla lihtsalt näitusekonditsioonis minimalismiga, noh et lihtsalt ilus oleks.

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

veoketiratta võllile, siis oleks ju ainult tagapidur? siis sama hea pmst kui pidureid ei oleks :)

naljapilt kah.
Pilt

coolj.
Pilt

teistmoodi
Pilt

ja see oleks ka vaja muretseda (ühtlasi, kui keskil mingeid sinna auku seeriaid-filme, olen lahkelt nõus vastu võtma koopiaid)
[youtube]http://www.youtube.com/view/v/XKFtrbell ... r_embedded[/youtube]

vot selline post. reede on.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

üks silinder, neli takti, jalgkäivitus = kena tühi kõhualune. sellise mölaka hääl võib lahe olla. yamaha sr400.
Pilt

Kasutaja avatar

reinz
Postitusi: 644
Liitunud: 29 Mär 2007, 17:48
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Espoo/Saaremaa

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas reinz »

atsetooniga saab värvi maha küll velgedelt ja ei ole vaja vanni panna,
tee kaltsud atsetooniga kokku ja mässi ümber kodarate veljel, 1 tuttav võttis IZ P5 velgedel sel viisil värvi maha

Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

mhmh, aga seda siis vist välitingimustes. mul maa all boks.
üldiselt peab proovima, midagi sellist käis endal ka peast läbi, teine ebatõhusam variant pikalt atsetoonise kaltsuga nühkida ja siis ehk peent liivapaberit. need oleks primitiivsemad variandid katsetamiseks. sõltub, palju ja millega selle kaltsutrikiga pärast nühkima peab. kevadeni on mitu kuud aega :)
aga vaatan kuskilt keemiapoest ka, et mida kangemat kraami neil pakkuda on.


argo_1974
Postitusi: 320
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 2 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas argo_1974 »

Tuttav saksmann ehitas Yamaha TX750 baasil sellise aparaadi:
Pilt

Seebikivi sisaldava värvieemaldiga peab alumiiniumi peal ettevaatlik olema, ise olen 50%-lisega silindrihülsse alumiiniumijääkidest puhastanud. Peale määrides võtab kohe vedelaks ...


skulptor
Postitusi: 286
Liitunud: 27 Dets 2009, 18:17
Asukoht: Tallinn, Nõmme, laanemaa, Seira

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas skulptor »

Mul pole wenfex küll alumiiniumile mitte midagi teinud. Üleüldse on tegelt korra liivapritsiga üle käimine lihtsam kui keemiaga möllata.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

no liivapritsi ja klaaskuuli tegelsed väidavad, et võib ära rikkuda. peksab ära.
põevad siis üle või?

ja argo, väga sheff pill :)
aga plastmassi jaoks igast värve olema,s ma ei saa aru, et kui kogu masin nii bling, miks rahvas nähtaval kohal olevat akut ntks üle ei värvi? kole valge plastmass. teine variant muidugi spetskorpusesse panna.

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas 426f »

värvi eemalduseks on survepesur spetsiaalselt värvi eemalduseks ja see kulutab minutis 20l vett,googlest ma ei leia ühtegi vastava seadme linki

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

skulptor
Postitusi: 286
Liitunud: 27 Dets 2009, 18:17
Asukoht: Tallinn, Nõmme, laanemaa, Seira

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas skulptor »

Oleneb, millega hiljem töödelda. Liivapritsi peaks sel juhul ise tegema ja ka teadma, mis survega ja kui peent liiva läbi lasta. Viimati poleerisin alumiiniumi, enne pinda alumiiniumoksiidliivaga töödeldes. Selle peene puruga ei olnud mingit jama. Samas, selle liiva hind ei ole üldse mõnus ja tegelt ei tasu teha.
Keegi teine ei taha seda asja sul ette võtta, kas tahtest ise lõpuni poleerida ja tööd saada või siis kartusest, et pärast hakkad midagi vinguma kui ise, pärast poleeritud ei saa.
Wenfeksiga üle, siis tavaline survepesur. Korrata, kuni kõik ilus, puhas. See on kõige leebem variant ja arvatavasti on pärast poleerimist, nühkimist vähem.

3M teeb plastik harju lõikuri otsa, nendega saaks nii värvi maha kui ka poleeritud. Ühe ketta hind on ca 60 euri ja poleerimiseks läheb neid vaja vähemalt kolme eri teraga. Suht kallis lugu ainult ühe töö jaoks.

Paljas aku käib asja juurde. Paljas aku on aus. Parem oleks kui seal kolmnurgas ei oleks mitte midagi ja aku kuhugi sabasse peitu pandud.

Multifilmitegelased cafe peal on siit teemast täiesti puudu. Multifilmitegelased on cafe racer pärisosa. Multifilmi tegelased ei saa surma.


ac

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas ac »

Viimati muutis ac, 27 Sept 2011, 17:34, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

xero
Postitusi: 203
Liitunud: 20 Mai 2009, 22:16
Tsikkel: Monster 900ie
Asukoht: Pärnu

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas xero »

Pilt
Ducati Sport Classic


ac

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas ac »

Viimati muutis ac, 27 Sept 2011, 17:33, muudetud 1 kord kokku.

skulptor
Postitusi: 286
Liitunud: 27 Dets 2009, 18:17
Asukoht: Tallinn, Nõmme, laanemaa, Seira

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas skulptor »

Kui tuleb teise cafe ehitamise tuhin, valiks aluseks mõne enduuro.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

sõitnud olete nende ktm'idega? :) enduurokad värisevad nii hullusti ju et asfaldi peal 60nega püksid lagunevad jalast ära.
et kas selle porgandi tuunimise juures lõpptulemuse vibra natuke häirivaks ei või osutuda? no supermoto tüüpi asjadel see vist muidugi nii hull ei tohiks olla. ja eks tänavakummid võtavad ka veidi maha. eelmisel lehel see ilma peata tüübiga pildil ka põhjaks ktm, aga vist pigem mingi baik.
oma maitse ütleb, et see läheb veidi ekstreemsustesse, tahaks esmalt esimese-teise tavalisema asjagagi hakkama saada :)

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tali »

Selle ilma peata mehe ratta doonor on LC8 (Super Duke), karuse väändega asi :twisted:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Ei oska öelda, kuidas tavalise Duke'iga tänaval on aga sama mootoriga Lc4 on küll PitA asfaldil: korra tegi edasi-tagasi 120 km ja rohkem ei soovi :|

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

pull on see, et eelmisel lehel toodud kena tühja kõhualusega yam sr400 siani tootmises veel, 2010 lükati sisepritse ka peale. toodetakse pigem kohalikule turule.
selles mõttes ideaalne platvorm - täielik retro ratas ja nö. kuu aega tagasi konveierilt maha veerenud.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... irst-test/


ac

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas ac »

.

Viimati muutis ac, 27 Sept 2011, 17:22, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

motors24? ei leidnud.
aga mingi suht uus ja suht safe põhi oli küll cb450 näol http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=340430
sellel ilmselt peab paagiosa ka ümber tegema, samas tagavedrud, hea väike mootor. tundub nagu hea lihtsa projektipõhjana.

cafe-shmafe. õlut tahaks tegelt.


ac

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas ac »

.

Viimati muutis ac, 27 Sept 2011, 17:20, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

kui gaasil kaks trossi - peale ja maha, siis kuda üldine arvamus selle teise trossi eemaldamise osas on? egs vist muud ohtu ei ole, et kui randmega maha ei keera, võib gaas veidi peale jääda? või mis see kontseptsioon täpselt on neil vanadel (nt cb 750,900).


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

tormavtellis kirjutas:

kui gaasil kaks trossi - peale ja maha, siis kuda üldine arvamus selle teise trossi eemaldamise osas on? egs vist muud ohtu ei ole, et kui randmega maha ei keera, võib gaas veidi peale jääda? või mis see kontseptsioon täpselt on neil vanadel (nt cb 750,900).

Ära eemalda, sest kui gaas peale jääb siis võib väga kergelt kägara panna. Suht riski biznes oma tervise suhtes.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

davidsoniharald kirjutas:
tormavtellis kirjutas:

kui gaasil kaks trossi - peale ja maha, siis kuda üldine arvamus selle teise trossi eemaldamise osas on? egs vist muud ohtu ei ole, et kui randmega maha ei keera, võib gaas veidi peale jääda? või mis see kontseptsioon täpselt on neil vanadel (nt cb 750,900).

Ära eemalda, sest kui gaas peale jääb siis võib väga kergelt kägara panna. Suht riski biznes oma tervise suhtes.

Kill-switch on ikkagi alles!
Aga vana 750 jäägu ikkagi bobberite toorikuks :bsmile:

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”