Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Renardi värske ratas jäi internetist silma
http://www.bikeexif.com/bmw-k75-rt-custom
Renardi värske ratas jäi internetist silma
http://www.bikeexif.com/bmw-k75-rt-custom
Üks caferacer Eestis juures. Tegemist BMW K75S-ga.
Väga ilus K, kuigi värvilahendus on maitse asi. Mille esikondel ja mis lenksulülitite süsteem?
Värvilahendus oli kliendi soov aga tore, et selliseid julgeid mehi on, sest halle ja musti rattaid on piisavalt palju tehtud. Lenksulülitid on ise aretatud Motogadgeti koopiatest ja oomipoe pushbuttonitest. Esikondel ja saba on Motoforzast mis on kah ringi tehtud.
Tiptop.
Järjekordselt üli kena cafe Red Buellilt. Keep up the good work Mulle värvilahendus väga meeldib. Kuidagi toob mõttesse old school racingu ja Shelli
No minge pekki mehed! See pole enam reaalne! Ainult üks detail oleks võinud olla veits teistsugune, aga ei hakka ütlema, milline. Täiuslik ja üli stiilne! Mona Lisa võib oma pildile kardina ette tõmmata ja seal taga punastada...
kas sidurihebla on mingi nö. päris brändi värk (ehk roppkallis osa) või aliexpressi variant (ehk mõistliku hinnaga osa)? tahaks oma rattal originaali umbes sellise vastu välja vahetada aga mind see bränd ei koti, ainult asja kuju. olen expressis midagi sarnast nagu näinud..seepärast küsin
Ma loen heeblilt välja Brembo
https://www.ebay.com/itm/Brembo-Folding ... Swiqdaor1h
will111 kirjutas: ↑23 Mai 2019, 00:16kas sidurihebla on mingi nö. päris brändi värk (ehk roppkallis osa) või aliexpressi variant (ehk mõistliku hinnaga osa)? tahaks oma rattal originaali umbes sellise vastu välja vahetada aga mind see bränd ei koti, ainult asja kuju. olen expressis midagi sarnast nagu näinud..seepärast küsin
Tegemist ei ole päris Bremboga. See on ümbertehtud koopia ehk lõtkud on eemaldatud. Hiinlased teevad kohati päris korralikke asju aga mõne pisiasjaga panevad mööda ning oma treipink peab kõrval olema. Brändi detaile oleks muidugi mugavam külge kruvida aga kui eelarve on piiratud siis tuleb olla leidlik.
red buell kirjutas: ↑23 Mai 2019, 09:31will111 kirjutas: ↑23 Mai 2019, 00:16kas sidurihebla on mingi nö. päris brändi värk (ehk roppkallis osa) või aliexpressi variant (ehk mõistliku hinnaga osa)? tahaks oma rattal originaali umbes sellise vastu välja vahetada aga mind see bränd ei koti, ainult asja kuju. olen expressis midagi sarnast nagu näinud..seepärast küsin
Tegemist ei ole päris Bremboga. See on ümbertehtud koopia ehk lõtkud on eemaldatud. Hiinlased teevad kohati päris korralikke asju aga mõne pisiasjaga panevad mööda ning oma treipink peab kõrval olema. Brändi detaile oleks muidugi mugavam külge kruvida aga kui eelarve on piiratud siis tuleb olla leidlik.
Kas hoidik on sama komplekt?
mx77 kirjutas: ↑23 Mai 2019, 09:40red buell kirjutas: ↑23 Mai 2019, 09:31will111 kirjutas: ↑23 Mai 2019, 00:16kas sidurihebla on mingi nö. päris brändi värk (ehk roppkallis osa) või aliexpressi variant (ehk mõistliku hinnaga osa)? tahaks oma rattal originaali umbes sellise vastu välja vahetada aga mind see bränd ei koti, ainult asja kuju. olen expressis midagi sarnast nagu näinud..seepärast küsin
Tegemist ei ole päris Bremboga. See on ümbertehtud koopia ehk lõtkud on eemaldatud. Hiinlased teevad kohati päris korralikke asju aga mõne pisiasjaga panevad mööda ning oma treipink peab kõrval olema. Brändi detaile oleks muidugi mugavam külge kruvida aga kui eelarve on piiratud siis tuleb olla leidlik.
Kas hoidik on sama komplekt?
Jah, täiskomplekt.
tegelikult mind just hoidik huvitaski...heebli tõenäoliselt teeksin nagunii lõpuks ise cnc'ga omale sobiva kujuga aga jah, täiesti nõus selle hiina jutuga ja täpselt nii ongi!
minule meeldib see, et pildil nähtav pukk on suht kõrge ja viib heebli pivot punkti rohkem juhtrauast eemale. see teeb siduri tõmbamise kuidagi mugavamaks ja naturaalsemaks
Järjekordne CAFERACER sai valmis. Tegemist on YAMAHA RD250 1976 aasta pilliga mida ratta omanik alustas ümberehitamisega omal käel kuid asi osutus keerulisemaks kui algul tundus, sattus masin minu kätte. No ja selline ta sai.
See ratas peaks riietele mõnusa nostalgia aroomi jätma
See on küll megaäge build.
Paak on käsitöö?
Cafe võib ära jätta, see ratas väärib vast isegi replica staatust.
Kas reso tegite ise valemite järgi ja kuidas pöördesse käib - kitsas vahemikus või on laias sõidetav?
Edu, L
Õnneks on sellele rattale retroosi saada juba valmistootena ainult natuke kohendada ja ongi äge.
Resod on samuti tehtud võidusõiduks ja tellitud, mõeldud algselt TZ350 - le
https://www.motodeimiti.com/yamaha-tz-350/?lang=en
Rattaga veel ühtegi meetrit sõidetud ei ole, täna tullakse järgi. Mul on käimise video kah olemas aga ei oska seda otse siia riputada.
Deem, ajasid isu peale ise kah miskit sellist teha aga RD350LC (mis oleks eelistatum) toorikute hinnad on päris hullud
Mõni aasta tagasi sai arutatud, et ülim oleks Teesalu, Reinupi või Raudsiku tänavalegaalne 2t replika. Mujal ehitatakse selliseid ajaloolistest ratastest ja autodest.
Edu, L
Lahe
Pole juba pikalt postitanud aga nüüd on natuke põhjust. Sai valmis üks Tracker mis tehtud Honda Dominatorist.
PRSE, koju lähen, lükkan oma Domika "projekti" Emajõkke
Kevad varsti käes ja projektid hakkavad valmima. Sai kõvasti punnitatud Tallinn Motor Show-le minekuks ja viimasel päeval värvi ja polstritööd tehtud aga siis tuli teade, et puhake jalga mehed...
Nikerdasin valmis oma 30-da ratta. Tegemist HD Sportsteriga aastast 2000
See ratas on tellimustöö aga teen ka niisama ja ratas leiab omaniku hiljem. Konkreetne harrikas on ehitatud nii, et ratta omanik pole seda kordagi näinud.