Nõu 125cc baigi soetamisel.

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
euphoria

Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas euphoria »

Tere. Olen siis tulevane 125se omanik kuid millise on raske öelda. Kuna väga palju käia pole siis loodaks mingi kasutatud isendi leida umb 1000 euroga. Niipalju kui ma uurinud olen siis sellise summa eest saab umb 10a vana või mingi 20-25 kilose läbisõiduga pilli. Nüüd võimsuse kohapealt et kas 4 või 2 takti. 2 taktilistel heppa poole rohkem kui 4 taktilistel ning tahaks ise ka võimalikult head perfi . Kuid kuna 2t kuluvad kiiremini jne siis pole vist mõtet 2t kasutatud baiki osta võimis ? Arvatavasti on 20-30k läbinud 2 taktiline kõvasti vatti saanud ning vajab peagi juba silindri jm vahetust ning oleks siiski mõtekas 4t osta? või mis on teie seisukoht selle kohapealt ?

tänades


extremist
Postitusi: 603
Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas extremist »

Oleneb mis sõitu tahad, 4takti ikka parem puhtalt ökonoomseks transpordiks

Kasutaja avatar

Pihlakas
Postitusi: 261
Liitunud: 03 Okt 2007, 22:01
Tsikkel: Honda VF750F
Asukoht: Tallinn / Tartu

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas Pihlakas »

Esiteks soovitan sul läbisõitu suhtuda kui lisainfosse, mitte fakti ja osta tsikkel tehnilise seisukorra järgi. Kui tahad võimalikult head perfi, siis unusta 4-taktiline 125 üldse ära. Ära liialt üldse mingite kulunud silindrite pärast muretse, kui tsikkel on üldiselt heas korras ja mootor töötab normaalselt, siis saad isu täis sõita, enne kui midagi vahetama pead. Ja kui isegi pead, siis reeglina piisab kolvi ja rõngaste vahetusest, mis on max 150 euri.

Selliseid teemasid on siin foorumis küll mingi miljon, loe mõni läbi, ehk saad targemaks.

Mingi sellist tüüpi aparaadiga saab kõige kauem sõita, enne kui ära tüütab (võrreldes bikega).
http://bike.motors24.ee/vehicles/343427 ... &sort=paid

Viimati muutis Pihlakas, 16 Okt 2011, 20:56, muudetud 1 kord kokku.
Piduriketaste valmistamine.
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas tali »

Neli takti on muretu, ainult hoolda korrapäraselt nagu autot ja ta teenib sind nurisemata igavesti olenemata läbisõidust. 2 takti- arvesta kõrgemate kulutustega. Lisaks mootoridetailide kulumisele veel pidev õlisegamine. Saatsin Sulle PS, hea teemaalgataja.

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas mella »

Demagoogia.
Pikemas plaanis on 4T kulu veidi suurem.
2T jupid on odavamad, vahetad tihedamini, 4T kallimad, rohkem, vahetad harvemini.
Nii 2T kui 4T teenivad korrapärase hoolduse puhul igavesti (kui sa korrapärase hoolduse all mõtlesid kolvi-kepsu-klapivahetusi).
ja 125ccm 4T mootor on kalameestele paras. Mingit "baigilikku" minekut sellest küll oodata pole.

tali kirjutas:

Neli takti on muretu, ainult hoolda korrapäraselt nagu autot ja ta teenib sind nurisemata igavesti olenemata läbisõidust. 2 takti- arvesta kõrgemate kulutustega. Lisaks mootoridetailide kulumisele veel pidev õlisegamine.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Hetkel pakkuda teada ajalooga 11 tuh läbisõiduga täiesti korras 125-ne MZ125RT. Ostetud StreetMotost uuena 30.04.2002 ja sõitnud paar tuhat km/aastas. Viimased 3 aastat pole üldse sõitnud. Saksa toodang - Saksa kvaliteet jne. Ratas StreetMotos näha-katsuda osta. Pildil nähtule lisaks küljes kukkumisrauad ja kohapeal olemas ka kohvriraamid. Hinnaks 1400 eur. Täpsem info alloleva kontakti kaudu...
Pilt

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Teema algataja
euphoria

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas euphoria »

Hm. Selline küsimus tekkis, et kui vahest pikemaid otsi plaan sõita näiteks Tallinnast Tartu siis kuidas 125cc 2t käitub ? Ega selline gaas põhjas peenestamine pikka aega laseb 2t silindri suht kiiresti hõredaks ju. Minu lolli arupoolest on 4t sellisel puhul kindlasti kindlam. Kipun sinna cbri poole vaatama. Või las keegi targem kellel kogemust vastab sellele küsimusele ;)


KUUL
Postitusi: 10
Liitunud: 17 Aug 2010, 14:45

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas KUUL »

euphoria kirjutas:

Hm. Selline küsimus tekkis, et kui vahest pikemaid otsi plaan sõita näiteks Tallinnast Tartu siis kuidas 125cc 2t käitub ? Ega selline gaas põhjas peenestamine pikka aega laseb 2t silindri suht kiiresti hõredaks ju. Minu lolli arupoolest on 4t sellisel puhul kindlasti kindlam. Kipun sinna cbri poole vaatama. Või las keegi targem kellel kogemust vastab sellele küsimusele ;)

Maanteepeal saab väga hästi sõita ning kui kiiruse piirangutest kinni pead siis ei pea gaas põhjas ka sõitma, 4- taktilist ei soovita, liiga uimane ning jääb liiga kähku lahjaks. Ei pea muretsema et 2 taktiline nüüd kulub hullusti jne, kestavad väga hästi kui korralikku kahe takti õli kasutad ja samas minek on hoopis muu mis nelja taktilisel :wink:


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas petz »

korralik võrr peab ikka 2-t olema - esiteks on minek teravam,hääl ilusam ja hooaja peaks vabalt ühe kolviga läbi saama.
ja tegelikult on kõik maitse asi...


Teema algataja
euphoria

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas euphoria »

selge, äkki on teistel ka kogemusi ja tarkust jagada minuga sellel teemal ? ;) Veel tahaks teada sellist umbkaudselt läbisõitu mille tagant 2t rattal kolbe ja rõngaid vahetama peaks. Tahaks suvel mööda eestit ringi trippida ja tahaks et asi võimalikult vastupidav ja lollikindel oleks et ma kuhugi teepeale ei jääks. Muidugi on suurem perf hea aga kas see tasub pikemas perspektiivis hoolduse ja muu pealt ära.

Tänades


Teema algataja
euphoria

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas euphoria »

petz61 kirjutas:

korralik võrr peab ikka 2-t olema - esiteks on minek teravam,hääl ilusam ja hooaja peaks vabalt ühe kolviga läbi saama.
ja tegelikult on kõik maitse asi...

heh, sellekohapealt on küll õieti öeldud et maitse asi, sest sellist pininat ma eriti meeks oma kõrvadele ei loe, samuti see õlikas mis kõikjale jääb. Kuid perf kaalub siiski kõik üle minujaoks kui ma saan rahuliku südamega sõita ja olla veendunud et mul mingihetk silinder kotti ei jookse :D

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas 426f »

võrr peab olema 2t muud varianti pole,sa muretsed kolvi kulumise pärast,vaata kuidas triikrauad sõidavad neil pidevalt gaas põhjas

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas petz »

4-t ja 125 kuubikut võib küll endurokas või klassik olla, ..... samas on 2-t hääl peeneks lastes muusika sinu kõrvadele ja selle kolvi kulumise pärast ei pea küll muretsema, mingitel andmetel kolvi vahetus tänavasõidu võrril ca 60 ( ? ? ? ) sõidutunni järel, a see kilomeetritesse ringi lüües kusagil 3000 km läbisõitu.


Teema algataja
euphoria

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas euphoria »

petz61 kirjutas:

4-t ja 125 kuubikut võib küll endurokas või klassik olla, ..... samas on 2-t hääl peeneks lastes muusika sinu kõrvadele ja selle kolvi kulumise pärast ei pea küll muretsema, mingitel andmetel kolvi vahetus tänavasõidu võrril ca 60 ( ? ? ? ) sõidutunni järel, a see kilomeetritesse ringi lüües kusagil 3000 km läbisõitu.

No siis on hea, millist 2t ratast ise soovitate ? Tutikat pole muidugi raha osta aga kasutatute seast honda nsr125, yamaha tzr125, või vanem AP rs125 ?


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas petz »

kui ma oleks kordades noorem ja peaks endale 2-t bike valima, siis kunagi meeldis mulle väga 125 ccm naked aprilia, andmete järgi max power kusagil 30 HP , kuid täna jääb ka 600 bandiit ilmselgelt lahjaks.ja eks see valiku tegemine sõltub paljuski rahakoti paksusest ja hetke emotsioonidest. ja nagu eelpool juba mainitud, peaks tsikkel olema esiteks sõidukorras ja sulle ka väljanägemiselt meeldima , samuti on tsiklitele peale istudes vahe, üks masin istub kohe ja teisega võib olla nii, et säti ennast seal peal kuidas iganes,miski jääb ikka häirima ja seda õiget tunnet ei tulegiii.

Viimati muutis petz, 17 Nov 2011, 23:22, muudetud 1 kord kokku.

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas petz »


Teema algataja
euphoria

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas euphoria »

petz61 kirjutas:

Vend ka räägib et osta parem klassikalise välimuse ja asendiga ratas. Nagu ybr et on mugav jne. Et kui mingi superbaigi ostad nagu näiteks mingi rs125 siis väsid ruttu ära selle asendiga seal peal.


Teema algataja
euphoria

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas euphoria »

petz61 kirjutas:

kui ma oleks kordades noorem ja peaks endale 2-t bike valima, siis kunagi meeldis mulle väga 125 ccm naked aprilia, andmete järgi max power kusagil 30 HP , kuid täna jääb ka 600 bandiit ilmselgelt lahjaks.ja eks see valiku tegemine sõltub paljuski rahakoti paksusest ja hetke emotsioonidest. ja nagu eelpool juba mainitud, peaks tsikkel olema esiteks sõidukorras ja sulle ka väljanägemiselt meeldima , samuti on tsiklitele peale istudes vahe, üks masin istub kohe ja teisega võib olla nii, et säti ennast seal peal kuidas iganes,miski jääb ikka häirima ja seda õiget tunnet ei tulegiii.

Novot, sõidukorras peaks olema aga ega ma ei oska eriti hinnata kui kõvasti eelmine omanik isendile vatti andnud on ning mitu km tal veel elada jäänud on, siis tuleb minna kuhugi ja kompressiooni mõõta jne..


Teema algataja
euphoria

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas euphoria »

See ei paista kuigi odav ratas olevat. :D


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas petz »

kui endal piisavaid kogemusi pole , siis tuleks huvi pakkuv masin lasta üle kontrollida usaldusväärsel ja kogemustega erapooletul asjatundjal.( st seda, et mitte tsiklimüüja sõbral või tuttaval)
ja eks see kasutatud asja ostmine on alati mingil määral paras loterii


Teema algataja
euphoria

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas euphoria »

petz61 kirjutas:

kui endal piisavaid kogemusi pole , siis tuleks huvi pakkuv masin lasta üle kontrollida usaldusväärsel ja kogemustega erapooletul asjatundjal.( st seda, et mitte tsiklimüüja sõbral või tuttaval)
ja eks see kasutatud asja ostmine on alati mingil määral paras loterii

Hah, eriti kui tegu on kasutatud 2t ga. Kes teab kuidas hooldatud ja millal või kas üldse kolbe jm vahetatud. 4t sesmõttes kuidagi lollikindel et ainus mis teed on et vahetad õli mingi ajatagant ja see on ka kõik..


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas petz »

2-t masinast mootori konstruktiooni poolest pole lihtsamat mootorit,ja kui võrrelda seda 4.t mootoriga, siis on sellel liikuvaid ja seega kuluvaid osi rohkem ja see kolb kulub ka 4 t mootoris ja tuleb ka seda vahetada teatud töötundide järel - miski pole igavene, lisaks nuka kett, klapiide regul jne jne.


Teema algataja
Jocko

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas Jocko »

euphoria kirjutas:

See ei paista kuigi odav ratas olevat. :D

See paistab ligikaudu 1400€ :)


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

2t mootoril vahetadki ainult kolbi, kepsu ja väntvõllilaagreid. Vahest tuleb puurida silinder või nicasil katte korral lasta taastada. Aga siis jälle lõbu laialt. Need jutud, et 2T jookseb kokku pikemal kasutamisel ja kulub kiiresti, on tulnud inimestelt kes ei tea tegelikult asjast mitte midagi. Väga palju on konkreetses mootoris kinni ja selles, kui hästi sellega ümber käiakse. Krossiratta mootorit remondid mõnekümne tunni tagant, päris ringraja 125 (need päris rinkarattad mis küündivad kiirusteni 200 km/h ja ei ole tänavasõidu baigid) vahetad kolvi iga 300 km tagant. Tänavasõidu masinaga võid eeldusel, et segu on õige ja (head) õli ka piisavalt saab, terve suvi sõita, 10000 km peaks kindlasti kätte saama, kuigi tootjad lubavad isegi rohkem (mingi asja manualist leidsin 16000 kolvivahetuse).
Ühesõnga kui ongi mootor p**s*, siis keps tüüpilisele tänava kaksipaugutajale on u. 100-150 eur, kolb kah vast 50-100, standardsed väntvõllilaagrid ja simmerid suvalisest laagripoest kokku u. 25 eur, mootori tihendite komplekt u. 30 eur (hinnad olenevad väga palju sellest, kust sa jupid ostad). Silindri puurimine (kui on hülsiga) maksab 20 eur, kepsu vahetuse hinda ma ei tea kuna olen ise teinud selle, kui on nicasil silinder ja katki siis selle taastamine vist 150-200 eur läheb. Samas kui sa kõik need kulutused ära teed ja muud asjad ka ära vahetad, siis sõita saad sa ikka sittakanti ja kindla peale korras masinaga, mitte ei sõida teadmatusest eelmise omaniku 2 aastat tagasi "alles vahetatud" kolbi viimseni ribadeks nii et keps põhja alt väljas.

Aga ära põe ainult mootori pärast, sest tsiklil vahetad sa veel palju muid asju ka, et sõita. Kulunud ketijooks, rehvid, logisevad rattalaagrid, olematud piduriklotsid, läbi põlenud pirnid, viimseni umbes õhufilter ja muu taoline teeb ka ainult kulusid juurde. Et arvestada tsikli hooldusega, tulebki tsikli ostmisel jätta omale mõningane varu koheseks värskenduskuuriks, sest perfektset "istu ja keera" 125-st tõenäoliselt sa meie maal ei leia, kui su eelarve on piiratud.

2T lihtsus ja minek korvab sulle igasuguse neljataktilise plussid. 4T võid küll poole rohkem kilometraazi kätte saada enne kui pead mootorit remontima, aga kui see aeg tuleb, on (täieliku remondi korral) kulud arvatavasti juba suuremad, sest peale kolvi ja kepsu on seal ka klapid, nukkvõll, nukakett sees.

Viimati muutis kurikristjan, 18 Nov 2011, 08:24, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
euphoria

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas euphoria »

extinction kirjutas:

2t mootoril vahetadki ainult kolbi, kepsu ja väntvõllilaagreid. Vahest tuleb puurida silinder või nicasil katte korral lasta taastada. Aga siis jälle lõbu laialt. Need jutud, et 2T jookseb kokku pikemal kasutamisel ja kulub kiiresti, on tulnud inimestelt kes ei tea tegelikult asjast mitte midagi. Väga palju on konkreetses mootoris kinni ja selles, kui hästi sellega ümber käiakse. Krossiratta mootorit remondid mõnekümne tunni tagant, päris ringraja 125 (need päris rinkarattad mis küündivad kiirusteni 200 km/h ja ei ole tänavasõidu baigid) vahetad kolvi iga 300 km tagant. Tänavasõidu masinaga võid eeldusel, et segu on õige ja (head) õli ka piisavalt saab, terve suvi sõita, 10000 km peaks kindlasti kätte saama, kuigi tootjad lubavad isegi rohkem (mingi asja manualist leidsin 16000 kolvivahetuse).
Ühesõnga kui ongi mootor p**s*, siis keps tüüpilisele tänava kaksipaugutajale on u. 100-150 eur, kolb kah vast 50-100, standardsed väntvõllilaagrid ja simmerid suvalisest laagripoest kokku u. 25 eur, mootori tihendite komplekt u. 30 eur (hinnad olenevad väga palju sellest, kust sa jupid ostad). Silindri puurimine (kui on hülsiga) maksab 20 eur, kepsu vahetuse hinda ma ei tea kuna olen ise teinud selle, kui on nicasil silinder ja katki siis selle taastamine vist 150-200 eur läheb. Samas kui sa kõik need kulutused ära teed ja muud asjad ka ära vahetad, siis sõita saad sa ikka sittakanti ja kindla peale korras masinaga, mitte ei sõida teadmatusest eelmise omaniku 2 aastat tagasi "alles vahetatud" kolbi viimseni ribadeks nii et keps põhja alt väljas.

Aga ära põe ainult mootori pärast, sest tsiklil vahetad sa veel palju muid asju ka, et sõita. Kulunud ketijooks, rehvid, logisevad rattalaagrid, olematud piduriklotsid, läbi põlenud pirnid, viimseni umbes õhufilter ja muu taoline teeb ka ainult kulusid juurde. Et arvestada tsikli hooldusega, tulebki tsikli ostmisel jätta omale mõningane varu koheseks värskenduskuuriks, sest perfektset "istu ja keera" 125-st tõenäoliselt sa meie maal ei leia, kui su eelarve on piiratud.

2T lihtsus ja minek korvab sulle igasuguse neljataktilise plussid. 4T võid küll poole rohkem kilometraazi kätte saada enne kui pead mootorit remontima, aga kui see aeg tuleb, on (täieliku remondi korral) kulud arvatavasti juba suuremad, sest peale kolvi ja kepsu on seal ka klapid, nukkvõll, nukakett sees.

Rehvide,piduriklotside, pirnide, õhufiltri puhastamist ja õlitamist ja siukest muud pudi olen ma varem oma toolil teinud. Samuti on rolleri mootori konstruktsioon üsna selge aaga 125 on minujaoks täitsa uus maailm ja pigem põen jah mootori kohapealt mida ma eriti ei taju. Peab vist tõesti jah hooldusesse aja kinni panema automaatselt kui 125se tsikli soetanud olen.


Teema algataja
euphoria

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas euphoria »

Aga nagu öeldud, et kui mootoris endas on palju kinni siis millist 2t tänavasõidu tsiklit soovitate ? ;) Ning millise 2t 125cc ratta hooldus kõige kergem ja odavam on ? Millele kõige kergemini varuosi saada on ?

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6616
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 651 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Mis KRD'i raketiks Te seda 4T peate :|
Nukakett, nukkvõll jmt peab korraliku õli olemasolul 100 000km + vabalt vastu.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

indrek91
Postitusi: 138
Liitunud: 08 Juun 2005, 22:31
Tsikkel: sinine ja paljas
Asukoht: Tallinn

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas indrek91 »

Minu enda võrri aeg möödus aprilia rs125 väänates. Enda tsikkel oli aastast 96 ning sõitsin temaga kolm aastat tagasi oma 20 000 km. Üks kord vahetasin kolvi, väljalaskeklapi välja ning oma lolluse tõttu ka käigukasti laagrid. Ega kui tahad tõesti võrri mis liigub, siis midagi muud küll üle ei jää kui osta 2-taktiline. Kui peaks uuesti ostma võrri, siis valiksin kas Aprilia rs125 või Cagiva Mito vahel, rohkem hetkel mõistlikuid võrre meelde ei tule mis ka liiguksid. Honda NSR´i võid ka vaadata, kuid minu silmis jäi ta natukene ´´algeliseks´´ vms. Samuti kui rolleri mootorit oskasid lahti võtta, siis peaksid saama hakkama ka võrri kolvi vahetamisega. Kui tekib küsimusi, siis võid julgelt kirjutada PS-i. :bsmile:

Life may begin at 50, but it doesn't get real interesting until about 150

extremist
Postitusi: 603
Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.

Lugemata postitus Postitas extremist »

RS-iga peab vahetama kolbi iga 10k kilomeetri tagant ja enda "rolleriteadmistega" saad mootoriga hästi hakkama (va. käigukast ja ülekanne).
Varuosi on ka lihtne saada, aga silindrit ürita hoida, sest alumiinium silinderid Eestis ei taastata. Sel juhul oleks kõige odavam Inglismaalt tellida.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”