Ratta valik

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
entropiK
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Mai 2012, 08:27
Tsikkel: Bandit 1200

Ratta valik

Lugemata postitus Postitas entropiK »

Tere, valin omale esimest ratast.
Kuna olen pikka kasvu, siis valik on väiksem, hetke seisuga on jäänud silma 2 ratast.
Triumph Speed Four
http://www.auto24.ee/used/1017714
Ja
Suzuki SV1000
http://www.auto24.ee/used/876554
Ehk oskavad antud marki rataste omanikud tuua välja plusse ja miinuseid, mis kaasnevad antud mudelitega.

Tänud,
Chris

Martti_V kirjutas:
Endal oleks päris asjalik 316 pealt m3 peale üle minna. See nagu tõukerattalt mingi yamaha ninja peale minek:D
Kasutaja avatar

rinx85
Postitusi: 312
Liitunud: 21 Veebr 2012, 22:27
Tsikkel: jah

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas rinx85 »

ma pole küll spetsialist aga usun, et triumphile veidi raskem (ja kulukam) vajadusel varuosi saada

... ja väidetavalt V2>R4 (w)

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas pacaan »

täiesti erineva iseloomuga rattad peaksid olema (pool-teoreetiliselt "paberi peal" väites), V2 vs R4 (vist?), 1000cc vs 600cc, UK vs JAP jne

SV1000 on tavalisem, klassikalisem, odavam kasutada potensiaalse remondi ja hoolduse osas (teoreetiliselt). Mõõtudelt see nüüd suur ratas just pole väga aga nii 180cm +- on täitsa ok. V2 mootor on maitse asi, mulle isiklikult meeldib, eriti linnasõidul. Ja V2 hääled eriti sportsummutitega on siiski midagi muud kui 600cc rida neli tirin... Paljudele aga V2 ei meeldi, ei teagi miks.

Triumph - mingitel mudelitel (kahjuks sellest mudelit ei tea suurt midagi) võib esineda (japsi tehnikaga võrreldes) mõningaid töökindlus probleeme, kuuldavasti. Aga ilmselt ei miskit hullu.
Kindlasti oluliselt omapärasema välimusega ratas - ju see esiosa kujundus veidi maitse asi on.

Osta neist see millega sõita mugavam, sulle sobivam tundub - eeldades võrdväärset tehnoseisundit neil kahel rattal - ja nii lihtne see ongi.
Tõenäoliselt võib (esimene ratas küll aga kogemused olemas või ainult autokool?) V2 mootori käik algajamale tunduda keerulisem sõita - kuigi see tegelikult nii ei ole.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

_V2 puhul vast kruusal käiguga pidurdamisel vaja natuke tähelepanelikum olla, kipub tagaratast blokki vedama, nati siduriga mängimist vajab.
Aga muidu ka endal esimene ratas V2 ja ei midagi hullu- samas hääled väga pro!


Teema algataja
entropiK
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Mai 2012, 08:27
Tsikkel: Bandit 1200

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas entropiK »

Kogemusi on hetkel ainult autokooli jagu + hunnik aega quadiga.
Plaan oligi mõlemat vaatama minna, olen 192 pikk.
Kui keegi teab veel mõnda mudelit mis sobiv sellele pikkusele, siis tuld.
Kuna pole ei r4 ega v2 erinevust tundnud, siis usun et ei oska seda igatseda.

Mõtlesin Triumphi puhul just sama et kudas hoolduse ja kuluosadega on, kuna ei tundu Eestis väga laialt levinud ratas olevat.

Martti_V kirjutas:
Endal oleks päris asjalik 316 pealt m3 peale üle minna. See nagu tõukerattalt mingi yamaha ninja peale minek:D

karts
Postitusi: 3
Liitunud: 18 Mai 2012, 02:23
Tsikkel: SUZUKI GSF 1200S

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas karts »

pakkuda on SUZUKI GSF 1200S

http://album.ee/node/26770885/50307283

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas randel »

Loodus Investi näol ju Triumphi esindaja olemas. Ja jooksvad kuluosad nagu piduriklotsid, õlifiltrid jms on ilmselt Streetmotos, Depoos jm riiulist võtta. Vähemalt minu Triumph Tiger 955 jaoks olid juba 4a tagasi need osad Eestis laokaup.
See, et enamus eestlasi peab Triumphi Eestis eksootikaks, on kahjuks suht tavapärane.

Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Mul on kogemus nii V2-ga kui R4-ga. Isiklikult igatsen peale R4 peale üleminekut V2-te. Vääne on ikka korralik, kohe madalal pöördel suurem osa sellest olemas ka. Hääled on tonnistel ka juba päris isased. Samas R3 hääl on ka mega ju. Mine proovi mõlemad ära ja siis otsusta. Ennustan, et valid SV. :mrgreen:

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021

Teema algataja
entropiK
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Mai 2012, 08:27
Tsikkel: Bandit 1200

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas entropiK »

Sama härra kes SV'd müüs pakkus ka sellise ratta juurde http://www.auto24.ee/used/901546
Auto on mul v8 ja sellel puhul meeldib kah just, see madalal olemas olev vääne.

Lisaks küsiks juurde, et kuskohas soovitate teostada nö ostueelset kontrolli, või on mõni teadjam foorumikasutaja nõus ise tulema ülevaatama (-tasu eest muidugi).

Martti_V kirjutas:
Endal oleks päris asjalik 316 pealt m3 peale üle minna. See nagu tõukerattalt mingi yamaha ninja peale minek:D
Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Plussid plussideks ja miinused miinusteks - aga kus Sa selle rattaga plaanid sõitma hakata peamiselt?
Linnavahel on naked SVga tore sõita küll, ei vaidle vastu. Aga maanteele suuremat asja selle rattaga enam ei ole. Tuul hakkab päris tõhusalt pinda käima. Soojal suvepäeval see ei ole segavaks, aga kui on õues kena +10 ja vihma tuleb nagu oavarrest, siis tekivad teistsugused tsiklisoovid.
Niisiis - mis on peamine mõte ja idee - kus sõitma hakata plaanid?
Ning - SV on üksi sõitmiseks väga hea. Kui kedagi saba peale võtta, siis see sõidurõõm taandub olematuks - väike tagaiste, väga kõrgel asuv kaassõitja - ei ole mõnus enam ei kallutada ega ka foori all seista, jalad maas.

entropiK kirjutas:

Tere, valin omale esimest ratast.
Kuna olen pikka kasvu, siis valik on väiksem, hetke seisuga on jäänud silma 2 ratast.
Triumph Speed Four
http://www.auto24.ee/used/1017714
Ja
Suzuki SV1000
http://www.auto24.ee/used/876554
Ehk oskavad antud marki rataste omanikud tuua välja plusse ja miinuseid, mis kaasnevad antud mudelitega.

Tänud,
Chris

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

xitE
Postitusi: 136
Liitunud: 08 Sept 2010, 13:41
Tsikkel: cebar 600ne
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas xitE »

entropiK kirjutas:

Sama härra kes SV'd müüs pakkus ka sellise ratta juurde http://www.auto24.ee/used/901546
Auto on mul v8 ja sellel puhul meeldib kah just, see madalal olemas olev vääne.

Lisaks küsiks juurde, et kuskohas soovitate teostada nö ostueelset kontrolli, või on mõni teadjam foorumikasutaja nõus ise tulema ülevaatama (-tasu eest muidugi).

Kõik suuremad motohooldused (Streetmoto,biker24,motodepoo) on pädevad. :)

http://rehvid.grip.ee <- Üle 650 erineva mootorratta rehvi valikus, väga soodsate hindadega!

Teema algataja
entropiK
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Mai 2012, 08:27
Tsikkel: Bandit 1200

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas entropiK »

Sõit oleks peamiselt Tallinnas ikka, vahest maanteel ja mõnikord reisijaga.

Martti_V kirjutas:
Endal oleks päris asjalik 316 pealt m3 peale üle minna. See nagu tõukerattalt mingi yamaha ninja peale minek:D
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

Kui juba reisija peale mõtled siis pole jah vist SV kõikse mugavam variant


Tuono

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas Tuono »

entropiK kirjutas:

Tere, valin omale esimest ratast.
Kuna olen pikka kasvu, siis valik on väiksem, hetke seisuga on jäänud silma 2 ratast.
Triumph Speed Four
http://www.auto24.ee/used/1017714
Ja
Suzuki SV1000
http://www.auto24.ee/used/876554
Ehk oskavad antud marki rataste omanikud tuua välja plusse ja miinuseid, mis kaasnevad antud mudelitega.

Tänud,
Chris

Aprilia on suurte poiste jaoks paras!

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Kri§to kirjutas:

Kui juba reisija peale mõtled siis pole jah vist SV kõikse mugavam variant

Mu allkirjas omatud tsiklitest on SV reisija jaoks kõige ebamugavam variant üldse.

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

AVarik
Postitusi: 218
Liitunud: 15 Mär 2009, 09:13
Tsikkel: 97 Bandit 1200N

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas AVarik »

karts kirjutas:

pakkuda on SUZUKI GSF 1200S

http://album.ee/node/26770885/50307283

Mis ratta esiots sinna külge aretatud on ?
Tundub esiotsa pauguga pill, kuna selline kondel [Motobot: õige on "gondel"] küll mk1 oma pole.


Teema algataja
entropiK
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Mai 2012, 08:27
Tsikkel: Bandit 1200

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas entropiK »

Kuna suutsin autoga täna avarii teha motardist tagasi sõites, siis tuleb odavam ratas võtta.
Õnneks leidsin sealt ühe meelepärase 1200 banditi, järgmisel nädalal lähen proovima, kuna võti on väidetavalt kadunud, siis.ei saanud testida,kui sobib läheb vast loosi.
Tänud kõigile abi eest!

Martti_V kirjutas:
Endal oleks päris asjalik 316 pealt m3 peale üle minna. See nagu tõukerattalt mingi yamaha ninja peale minek:D

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

AVarik kirjutas:
karts kirjutas:

pakkuda on SUZUKI GSF 1200S

http://album.ee/node/26770885/50307283

Mis ratta esiots sinna külge aretatud on ?
Tundub esiotsa pauguga pill, kuna selline gondel küll mk1 oma pole.

TL1000S... mk1 esiotsa välimus on juba piisav põhjus vahetamiseks, kuigi ega see tl ka mingi kaunitar pole.

Kasutaja avatar

AVarik
Postitusi: 218
Liitunud: 15 Mär 2009, 09:13
Tsikkel: 97 Bandit 1200N

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas AVarik »

MotoMell kirjutas:
AVarik kirjutas:
karts kirjutas:

pakkuda on SUZUKI GSF 1200S

http://album.ee/node/26770885/50307283

Mis ratta esiots sinna külge aretatud on ?
Tundub esiotsa pauguga pill, kuna selline gondel küll mk1 oma pole.

TL1000S... mk1 esiotsa välimus on juba piisav põhjus vahetamiseks, kuigi ega see tl ka mingi kaunitar pole.

mk1 esiots on tõesti peletis, sellepärast ongi naked kõige ilusam :bsmile:


savi_
Postitusi: 25
Liitunud: 16 Sept 2007, 22:40
Tsikkel: Buell Firebolt XB9R
Kontakt:

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas savi_ »

Enamus mehi, kes siin Triumph teemal sõna võtavad ei ole ise kunagi ühtegi Triumph rattaga sõitnud veel vähem omanud. :ner: Sõbra venna onupoja arvamused võiks kuulamata jätta. Kehvasti on võimalik igat ratast hoida ja hooldada. Triumph Speed 4 on laias laastus vana Daytona ning juppidega ei ole kohe kindlasti probleeme. Kui rääkida aga koostöökvaliteedist, siis Triumph on palju asju oma rataste juures oluliselt loogilisemalt läbi mõelnud kui jaapanlased. See kõik algab pisikestest asajdest nagu 90 kraadise nurga all olevad ventiilid lihtsamaks rehvide täispumpamiseks.

Mina soovitan teema algatajal läbi astuda ja proovida ka minu pilli :http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... rhash=20a2
PS! Sellise varustusastmega Speed 4 naljalt ei leia!

Õige pütiga kõlab iga ratas ägedalt - olenamata, kas sulle meeldib V2 või R4. SV ja Triumph Speed 4 ei ole minu arust aga omavahel üldse võrreldavad. SV on pigem nagu sinu igapäevane semi-matkaratas kui kuri tänavaratas. Ah et miks ma siis oma ratast müün kui ma nii veendunult Triumphi usku olen? Tahaks järgmiseks ühe Speed Triple`i ka ära proovida - on neid 600cc rattaid juba omatud küll ning olen alati avatud uutele ja põnevatele ratastele.

Cheers :bsmile:

03` Buell Firebolt XB9R <= 04` Kawasaki ZX6-R <= 06` Aprilia RSV1000R <= 04`Triumph Speed Four <= 04` Yamaha R6 <= 08`Honda Shadow Spirit VT750 <= 97`Custom Honda Shadow VT600C
Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas Yerba »

savi_ kirjutas:

Enamus mehi, kes siin Triumph teemal sõna võtavad ei ole ise kunagi ühtegi Triumph rattaga sõitnud veel vähem omanud. :ner: Sõbra venna onupoja arvamused võiks kuulamata jätta. Kehvasti on võimalik igat ratast hoida ja hooldada. Triumph Speed 4 on laias laastus vana Daytona ning juppidega ei ole kohe kindlasti probleeme. Kui rääkida aga koostöökvaliteedist, siis Triumph on palju asju oma rataste juures oluliselt loogilisemalt läbi mõelnud kui jaapanlased. See kõik algab pisikestest asajdest nagu 90 kraadise nurga all olevad ventiilid lihtsamaks rehvide täispumpamiseks.

Mina soovitan teema algatajal läbi astuda ja proovida ka minu pilli :http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... rhash=20a2
PS! Sellise varustusastmega Speed 4 naljalt ei leia!

Õige pütiga kõlab iga ratas ägedalt - olenamata, kas sulle meeldib V2 või R4. SV ja Triumph Speed 4 ei ole minu arust aga omavahel üldse võrreldavad. SV on pigem nagu sinu igapäevane semi-matkaratas kui kuri tänavaratas. Ah et miks ma siis oma ratast müün kui ma nii veendunult Triumphi usku olen? Tahaks järgmiseks ühe Speed Triple`i ka ära proovida - on neid 600cc rattaid juba omatud küll ning olen alati avatud uutele ja põnevatele ratastele.

Cheers :bsmile:

SV on väga kuri tänavaratas ja samas matkavärgiks on ta pea sobimatu. See on siis enda kogemustele toetudes, mitte kellegi vennapoja omale. Kiirus nelja ma ei ole proovinud kunagi, aga hea meelega prooviks ära.
PS. Väga kena kass on piltidele sattunud, mõnusat värvi mõuk :)

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!

savi_
Postitusi: 25
Liitunud: 16 Sept 2007, 22:40
Tsikkel: Buell Firebolt XB9R
Kontakt:

Re: Ratta valik

Lugemata postitus Postitas savi_ »

Kes pildistab naist tsiklil ja kes kassi :) Kuna naine tegi pildid ja kassil pole pöidlaid, et fotokat hoida, siis seekord läks niipidi. Speed 4 on minu jaoks ennast igati tõestanud. Tähelepanuvajadus ja tehnikahullus saab 100% rahuldatud. Esialgu oli harjumatu, et üks ratas võib nii kergelt juhitav olla... see ehmatas algul ära, aga heade asjadega harjub ruttu. Sõiduasendi poolest on mugavam pikka otsa läbida kui näiteks R6 või cruiseri seljas - matkarattaid pole omanud. Sõitsin hiljuti 600km jutti ja võin öelda et bike puhul oleks mul ilmselt selleks ajaks juba sisikond/selg valutanud ja cruiseri otsas oleks lihtsalt magama jäänud. Kätesoojendused on muidugi meie kliimas must-have kui tahad hooaega algusest lõpuni nautida. Ainus asi, mis ratta puhul häirib on tehase alarm - jube vali on ja kui kuskil lõugama hakkab, siis on imelik olla :)

03` Buell Firebolt XB9R <= 04` Kawasaki ZX6-R <= 06` Aprilia RSV1000R <= 04`Triumph Speed Four <= 04` Yamaha R6 <= 08`Honda Shadow Spirit VT750 <= 97`Custom Honda Shadow VT600C
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”