Kawasaki Z1000
Moderaator: Moded
Kawasaki Z1000
Tere!
Load on varsti käes ja on aeg ratas murtseda. Pikalt on Z1000 meeldinud. Eestis neid aegajalt müügis ka. Oskab keegi rääkida tema plussidest ja miinustest?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
Z750 küll odavam aga kuna kooli ratas on 650nene ning tundub üpriski lahja, siis pigem vaatan kohe Z1000 poole.
Olen abi eest tänulik!
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Kawazaki Z1000
Oskan ainult plussidest rääkida
http://www.motomaania.ee/2010/05/esimen ... -z1000-ga/
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Kawazaki Z1000
No sõitnud pole ma kumbagiga ja arvamus põhineb lihtsalt kooli ratta põhjal (ER6N 54kW). Ei ole sellel erilist tervaust. Internetis on palju infot just uue Z kohta aga enda rahakott kannataks osta 04-05 aasta oma.
Re: Kawazaki Z1000
Mul oli ka kooli rattaks ER6N siis ostsin endale Z750, ei anna neid võrreldagi, Z on niipalju teravam ja noh kuidas öelda, mehisem
Algul mõtlesin et ER6N on päris hea, ostaks endale ka, aga siis jäi silma Z ja kui esimene proovisõit oli tehtud ei jõudnud ära oodata millal saaks juba sellega poest koju töristada
PS: ka 2005 ratas
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawazaki Z1000
ivari kirjutas:No sõitnud pole ma kumbagiga ja arvamus põhineb lihtsalt kooli ratta põhjal (ER6N 54kW). Ei ole sellel erilist tervaust. Internetis on palju infot just uue Z kohta aga enda rahakott kannataks osta 04-05 aasta oma.
650 kahepütiline ja 750 neljane on täiesti erinevad loomad.
Inimesed kes väidavad et 100 hobuseline 750 jääb tänava oludes väheks, valetavad
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: Kawazaki Z1000
Ja mida sa sellest rääkida oskad, peab llusasti vastu, ei lagune? Palju sellisel hooldused jms üldse maksavad. Juppe ja tarvikuid leiab poest vabalt? Tüüpvead? Z lihtsalt ainuke naked, mis selles hinnaklassis meeldib. Lugejate teemade all olen ka teemasid sirvinud aga eriti targemaks pole saanud.
Tänud juba ette!
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawazaki Z1000
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: Kawazaki Z1000
Tänud linkide eest. Leidsin ka ühe võrdlustesti Z750 ja Z1000 vahel. Kes kunagi veel nende ostu kaalub, siis võib lugeda:
http://www.motorcyclenews.com/upload/77 ... /z1000.pdf
Ennast pani see küll nüüd Z750 teise pilguga vaatama, tonnisest oluliselt kehvem ja aeglasem see ei olegi.
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawazaki Z1000
ivari kirjutas:Tänud linkide eest. Leidsin ka ühe võrdlustesti Z750 ja Z1000 vahel. Kes kunagi veel nende ostu kaalub, siis võib lugeda:
http://www.motorcyclenews.com/upload/77 ... /z1000.pdfEnnast pani see küll nüüd Z750 teise pilguga vaatama, tonnisest oluliselt kehvem ja aeglasem see ei olegi.
Ostsin ka z750 kuna kuulsin, et oma jõu ja kaalu suhte poolest ei ole märgatavat vahet tonnisega. Ja mulle ei istu tonnise need neli toru (sumpsid).
Saigi soetatud z750 2006 aastast.
Ei nurise üldsegi.
Kui oled huvitatud, siis mul on väikene plaan võib olla oma z750 müüki panna.
Võib olla saame diili teha.
Re: Kawazaki Z1000
Vahepeal oli kasutada Z750S aastast 2006. Paraku häid sõnu selle kohta ei oskagi kohe öelda... Üsna tuim tükk. Minumeelest kõige hullem asi oli esihark, mis on pmst sama mis 95a zx6r-l, aga reguleerimisvõimalused ka ära kaotatud. Ei tulnud oma ülesannetega absoluutselt toime, väheke kiirem sõit oli üsna hirmuäratav kui teel mõni ebatasasus juhtus olema.
Tonnisega sõitnud pole, aga seal peaks need jupid, mis mind häirisid väheke paremate vastu vahetatud olema.
Re: Kawazaki Z1000
aga z750s ei ole z750. esiteks on juba kaaluvahe.
mul oli z750 ja ei ole midagi halba selle kohta öelda. väga hea mootor, esimeseks rattaks ideaalne, lihtne sõita andestab algaja oskamatust ja mugav. eriti linnas.
Re: Kawazaki Z1000
195kg vs 199kg ja mõned kosmeetilised erinevused asja iseloomu eriti ei muuda, raam-veermik-mootor sama.
Re: Kawazaki Z1000
Mina alustasin oma motokarjääri Z50-ga ning esimeseks rattaks soovitaksin seda ratast. Annab mõned vead paremini andeks. Minekut on samuti küllaga.
Re: Kawazaki Z1000
Olen sõitnud z1000'ga umbes 1000km. Eriti kiidaks mootorit. Kenasti madalalt hakkab juba vedama Kahekesi sõites ja suure kiirusega ebatasasel teel jääb vedrustus veidi pehmeks.
Re: Kawazaki Z1000
Tegelikult on nii, et kui tahad ja meeldib (oled proovinud ja sobib) võta see 1000ne. Ainult, et pea meeles - ratas on sinust vähemalt esimene aasta üle - sõida mõistusega. Kui austad ratast ja selle võimeid võid sõita ükskõik millega.
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kawazaki Z1000
Jama jutt see "esimeseks rattaks". Kui meeldib tonnine, siis osta see, kui meeldib 7,5, siis osta see. Ega selle esimese ratta müük hiljem nii väga lihtne ka ei ole. Suurema ja võimsama ratta puhul pead hindama oma füüsilist jõudu, sõidumaneeri ( kas sportlikum või kruiisimime) aga kõige rohkem muidugi kõrvade vahele jäävat osa. Kui oskad mõistusega asja võtta, siis õpid suure ratta valitsemise ruttu ära. Autode puhul ei soovitata ju esimeseks autoks Žigulit või selle sarnast soetada. Suurim küsimus on ikka tehnika hinnas ja mõistuses, millega seda valitseda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.