Aprilia Tuono
Moderaator: Moded
Re: Aprilia Tuono
Kuna Andrusele meeldib elektriga ka mässata siis ostab ta varsti Tuono ja teeb esiotsa veits ringi ning parandab elektrivead ära ja on õnnelik Mootorratta omanik
Re: Aprilia Tuono
AndrusB kirjutas:OK . Paar asja selgeks . Minu küsimus oli . Mida te nendes Apriliates leiate? Aga mitte see, mille poolest on Aprilia parem kui mistahes faiter. Kui olla aprilia teemas, siis siin on nii mõnigi postitus väga asjakohane ja mind huvitakski rohkem see, mis on selles margis erilist, aga mitte see, kuidas kellelgi kellegi ehitatud tsikkel meeldib või ei meeldi.
PS. faitereid on erinevaid.
Sõber Tuono - mul juhuslikult üks aprilia ja honda põrandal laiali - ca 10 punkti võib üles lugeda nii üht kui teistpidi - see arutelu ei vii kuhugi. Räägi parem miks sa Apriliat hindad?
Mugav sõiduasend, töökindlam kui japsid (minu oma vähemalt),( vaadates siin foorumis japside omanike nutmist igapäevaselt), mõnusad hääled, peaaegu täiusliku välimusega
Re: Aprilia Tuono
Krt, ma olen oma argumente korrutanud juba liiga palju. Panen siis kord veel:
- subjektiivne arvamus: neil ratastel on "hing". Olen omanud nii venelasi, japse kui Apriliaid, siis ma väidan, et japsid on elutu(ma)d masstoodangu produktid, kuigi töökindlamad.
- Rotaxi V-2: vääne ja helid (koliseb lahedalt )
- ratta disain on ilusam, agressiivsem, väljapeetum
- sõiduomadused, kurvis käitumine
- Apriliast on fighterit üpris raske ehitada relakameetodil - selle ratta disain on valmis, mitte nagu japsidel, et arenda ise oma garaažis edasi (see ei pruugi muidugi niiväga pluss olla, pigem mõlemat, sõltub, mis mätta otsast vadatakse)
- minu 60 kilo edasiliigutamiseks mulle meeldival moel on see ratas parem kui misiganes R4 asi
Puhtalt mu enda tagumiku läbi omandatud ja eelnevalt olnud japsidega (gixxef ja gixxer) võrrelduna. Mõttetu vaidlus. Selles suhtes ütlen ka alati, et itaallasega on jamamist rohkem (jajaa, elekter. Ja Tallinna tänavad saavad alumiiniumist maskiraamist jagu). Aga pohui, ratas on mõnna. Once you go V-2, you never go back (SV'd ja TLR'id jms on ka suht ägedad, aga minu jaoks hingetud).
Piisab?
Re: Aprilia Tuono
Nojaa, aga Tuono on meil siin ju düsgraaf, ma kostsin tema eest, pealegi oskan ma sõnu ilusamini ritta sättida
Re: Aprilia Tuono
reimps kirjutas:Once you go V-2, you never go back (SV'd ja TLR'id jms on ka suht ägedad, aga minu jaoks hingetud).
Ahsoo.
Re: Aprilia Tuono
Yerba kirjutas:Ahsoo.
Nojah, aga see on kõigest minu arvamus viimased paar aastat. Kui ma V4 saan, eks ma siis muudan meelt
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono
Ei oma küll enam Apriliat, nüüdseks siirdunud ühe teise tuntud Itaalia V2 juurde.
Raske on seletada seletamatut ehk mis on parem itaallastes või ka teistes eurooplastes.
Vahest see, et mulle ei meeldi S&D (seek& dublicate) osakonna toodang, mis sealt kaugelt idamaalt tuleb (tunnen kuidas enamus rataste omanikud hakavad nuge ihuma), kuigi vahest mõni ütleb, et see on kvaliteetsem, odavam vms.
Vahest nõustun ühe inglismannide tehtud testi sõnadega: Both the Aprilia and Triumph have built themselves a niche, and potential owners know exactly what they are getting. This isn’t something you get with a Japanese street bike and is why in a time where owners are wanting more from their bikes to justify the expense than simple transport bikes with soul will always sell better than those without.
Read more: http://www.visordown.com/road-tests/roa ... z2SrmiWL42
Kuid tegelikus on nii, et kõik nad liigutavad sind punktist A punkti B, lihtsalt vahe on selles, mis sinna vahele jääb. Ei ütlegi, et japsid on halvad, lihtsalt meile meelivad itaallased. Eks kõik puhtalt maitse asi.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono
puhh kirjutas:Raske on seletada seletamatut ehk mis on parem itaallastes või ka teistes eurooplastes.
Ma kahtlustan, et Apriliatega on nagu automaailmas Alfa Romeoga: kvaliteet on all igasugust arvestusts, koostekvaliteet on olematu, insenertehnilised lahendused panevad kukalt kratsima aga sõiduelamus ... üks korralik petrolhead on vähemalt korra elus seda omanud ning meenutab sõidukogemust heldimusega (remondimeenutused nii suurt heldimust tavalselt esile ei kutsu). Kusjuures kõige huvitavam, et peaaegu kõik kinnitavad ühest suust, et see oli üks ebaratsionaalseimaid otsuseid mis nad tegid aga ilmselt teeksid uuesti.
Re: Aprilia Tuono
macintosh kirjutas:puhh kirjutas:Raske on seletada seletamatut ehk mis on parem itaallastes või ka teistes eurooplastes.
Ma kahtlustan, et Apriliatega on nagu automaailmas Alfa Romeoga: kvaliteet on all igasugust arvestusts, koostekvaliteet on olematu, insenertehnilised lahendused panevad kukalt kratsima aga sõiduelamus ... üks korralik petrolhead on vähemalt korra elus seda omanud ning meenutab sõidukogemust heldimusega (remondimeenutused nii suurt heldimust tavalselt esile ei kutsu). Kusjuures kõige huvitavam, et peaaegu kõik kinnitavad ühest suust, et see oli üks ebaratsionaalseimaid otsuseid mis nad tegid aga ilmselt teeksid uuesti.
Kui kuluosad välja arvata siis on remondile kulunud 0€., läbisõit üle 30t.´07a. Tuono
Re: Aprilia Tuono
AndrusB kirjutas:Reimps - ma ei kahelnud sinus. Üks asi veel, kui nüüd ehitamise ( mitte faiteriehitamise) juurde tulla- Rotaxi vee2 st saab vajadusel igavesti ägeda paugu kätte. Aga seda on seal ka tehasest juba päris piisavalt. Ja muidugi veljed, pidurid, pidurisiduri pump nimega Brembo. Plast Acerbis ´ilt jne. Ja see on küljes tehasest (seda siis Falcol). V2 ja selle hääl on eraldi teema.
Brembo pidurid on parimad mida raha eest saab.
Ilmselt jätkub V2 mootorit kauemaks ajaks , kui r4.
Vähe võimu lisatud: http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/98562595
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Aprilia Tuono
Ma ei tea, mis teema sul nende k1 on, aga offtopikuna võin öelda oma ca 1000km tuonoga sõidetud kogemusest, et tonnisest gixxerist kuidagi paremini ei liigu. Ma sõidan ka tlr-ga ja vahel karjääris krossikaga ja ma ei hakka ülistama ja mingit hingelist spirituaalset juttu ajama, iga ratas on millekski hea, mina jällegi peale tuonot enam teda ei taha, lihtsalt proovin edasi erinevaid rattaid. Ja muidugi veel seda, et tlr saaks kõvasti ilusamaks ehitada, kui seda kunagi ükski tuono olema saaks over and out
reimps kirjutas:marko233 kirjutas:Oskab keegi arvata, miks ratas välja suri?
Joodikujalga vaata. Kui vedru väsinud või see pistik/andur/misganes loksub, siis peksab segast ka jaapanlastel
Pistikud kardavad vihma. Iseasi, palju sa viitsid mässata - kummilutud peale ja korras.Üleüldse olen ma varemgi öelnud, et itaallased on jah kapriissemad kui japsid, aga see hing, mis tal on ja kui ta liigub, siis mingi K1 jääb maha (testitud )
Kes omab, see teab neid "nu**imiseasju" hiljemalt aasta peale omandamist, aga üldiselt annab see asjale juurde. Aga see on minu arvamus, fighterite ja japside omanikud ei hakka must kunagi aru saamaMuide, jaapanlased disainivad mootori, raami ja seejärel leiutavad kesta rattale ümber. Itaalia insenerid, tundub, et teevad välimuse ja siis hakkavad tehnikat sinna sisse/alla paigutama-toppima. Tulemus on seda ka väärt - n**s elektriga, aga disain.. (Ja ma pole välimusepede, kuid mu meelest on japsid ühte nägu nagu ka kõik Volkswagenid ja BMW'd automaailmas.)
Maitse üle ei vaielda, naisi saab Tuonoga ikka rohkem
EDIT: Andrus, rahu - me leiame Apriliates sedasama, mida sina leiad (oma) fighterites.
Re: Aprilia Tuono
kristjan128 kirjutas:Ma ei tea, mis teema sul nende k1 on, aga offtopikuna võin öelda oma ca 1000km tuonoga sõidetud kogemusest, et tonnisest gixxerist kuidagi paremini ei liigu. Ma sõidan ka tlr-ga ja vahel karjääris krossikaga ja ma ei hakka ülistama ja mingit hingelist spirituaalset juttu ajama, iga ratas on millekski hea, mina jällegi peale tuonot enam teda ei taha, lihtsalt proovin edasi erinevaid rattaid. Ja muidugi veel seda, et tlr saaks kõvasti ilusamaks ehitada, kui seda kunagi ükski tuono olema saaks over and out
Seda ma ütlesingi korduvalt, et tegu on minu arvamusega ja kogemustega, seega ma räägin, mida ma tean ja arvan. K.a. tonnaste gixxerite kohta (ma tean,et see pani noku kõhuõõnde tõmbuma ja tekitas igasugu põnevaid emotsioone). Ülistamisest on asi kaugel, ma tunnistan oma ratta juurest tehtud lahenduste möödalaskmisi, aga tegu on siiani ühe parema rattaga, mida ma oma kintsude vahel hoidunud olen. Põhjendusi olen sitaks toonud. Ka kilometraaž tonnase V-2'ga on kuskil sinna 50 000 km juurde, pluss-miinus. R4'dega kah sinnakanti. Kannatab võrrelda küll
Spirituaalne tase on sarnane sellel, mida ma oma relva vastu tunnen - guugelda "this is my rifle" ja asenda sõna "rifle" tsiklimargiga. See on kah teema, millel arutlemine ei vii kuhugi - minu ratas on "hingega" asi, eelnevatel Suzudel pold midagi taolist, nad olid lihtsalt asjad. Sellest ei peagi aru saama.
Krossikad on teist sorti rattad, püsime ikka tänavarataste juures. Üleüldsielt oli see siin suht retooriline jutt (nagu ka sinu oma), seega lepime kokku, et mul ajab Tuono kõvaks, sul aga K1. Omavahel ristama ei hakka.
PS TLR on rõve(dalt suur) paat minu ilumanuaalis. (170cm/60kg on vist kaasaaitav tegur.)
Re: Aprilia Tuono
Rääkige parem minusugusele mahlamütsile,et kui mõistlik on Tuonoga vihmas sõita. Siin teemas on jahutud,et elekter ei kannata kriitikat sellel masinal. Mul tarvis üks Tallinna ots teha,aga homseks lubab hoovihmasid. Või ei ole asi üldse nii hull?
Ise asun keskeestis nii et mul tuleks kusagil 130 km vihmas sõita.
Re: Aprilia Tuono
Taitsa pohui on soita, eriti vihmarehviega
See vihmateema on pigem vihma katte seisma jatmise kontekstis, et vesi kipub pistikute vahele imbuma. Senikaua kui soidab, pole mul kyll probleeme olnud (ainult loksuva bensupumbapistikuga, aga see sai ka otse joodetud).
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Tuono
Sasskin kirjutas:Rääkige parem minusugusele mahlamütsile,et kui mõistlik on Tuonoga vihmas sõita. Siin teemas on jahutud,et elekter ei kannata kriitikat sellel masinal. Mul tarvis üks Tallinna ots teha,aga homseks lubab hoovihmasid. Või ei ole asi üldse nii hull?
Ise asun keskeestis nii et mul tuleks kusagil 130 km vihmas sõita.
Üldiselt on Tuonodega nii, et need rohkem siseruumides kasutamiseks mõeldud.
Re: Aprilia Tuono
Tükk aega vaevab üks mure, tahaks jubedalt mõnda uuemat Tuono't lähemalt näha. Ehk lubatakse isegi korraks peale istuda?
Oskab keegi aidata ?
Re: Aprilia Tuono
Kaszpar kirjutas:Tükk aega vaevab üks mure, tahaks jubedalt mõnda uuemat Tuono't lähemalt näha. Ehk lubatakse isegi korraks peale istuda?
Oskab keegi aidata ?
Kui uuemat?
Re: Aprilia Tuono
macintosh kirjutas:Üldiselt on Tuonodega nii, et need rohkem siseruumides kasutamiseks mõeldud.
Ma tean, et sa nokid, aga ma pean ikkagi mainima, et sa peaks üpris kursis olema, mis ilmadega ma sõidan, lilleke
Re: Aprilia Tuono
Reimps, Tuono-lahkaja, kuidas tulesid alla regullida? Täistuled pimestavad lennukeid.
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Aprilia Tuono
kristjan128 kirjutas:Nagu teistelgi tuonodel---haamriga
Kui suzu omanikud keevitaja järjekorras seisid, käisid Tuonod sõitmas
Teemasse ka, tule taga peaks olema ilma peata kuuskantkruvi/d ja nendest reguleerid tuld (vähemalt ´07a. omal on)
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Aprilia Tuono
Tuono kirjutas:kristjan128 kirjutas:Nagu teistelgi tuonodel---haamriga
Kui suzu omanikud keevitaja järjekorras seisid, käisid Tuonod sõitmas
Teemasse ka, tule taga peaks olema ilma peata kuuskantkruvi/d ja nendest reguleerid tuld (vähemalt ´07a. omal on)
suzu omanikud käisid rahulikult sõitmas,kui tuonomehed pistikuid kuivatasid
Re: Aprilia Tuono
Pol aimugi tulede regulli kohta - mul naitavad mu meelest liiga maha ja pimedas soites kipub valgusvihk maha jaama, voibolla on asi kiiruses. Aga muidu on seal tuledekopsiku all sihuke reguleerimiskruvi, proovi sellest / aja ratas vastu seina, tuled peale ja katseta. See suur ka, et tuled peaks normaalselt reguleeritud saama vastavalt koige tihedamini kasutatava konfiga, st kas yks soitja voi seljakotiga, seega keegi peaks peal istuma. Loogiline ju.
Mul 05 ratas, seega vana tyyb tuledelahendus, seega seal on vaid yks kruvi. Uuemaid ei tea.
Re: Aprilia Tuono
Mina sain oma tuled regulitud pärast haamriga kopsimist.
Tegelt aga krudisin seda sama pisikest kruvi mis on tule elemendi taga..
Suured tänud NALJAMEHED.
Re: Aprilia Tuono
Tallinnast üle käinud paduka ja rahesaju läbis mu Tuono hindele 5+. Saigi ratta, kiivri ja jope puhta(ma)ks. Pealinlikult sügava veega täidetud teed ja värgid
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.