Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Kipsi
Postitusi: 1512
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas Kipsi »

Ahfrsk kirjutas:
pyta kirjutas:

inimesed ikka ei suuda oma jorri jätta ja jauravad oma ''esimene ratas bandit/hornet oo kui õige valik'' juttu, tüüp tahab baiki, no ja kui sõidabki surnuks,mis siis ikka,looduslik valik

Palun selgita mulle, kui imbetsillile nüüd puust ja punaseks ette ära, kuidas on mul suuremad võimalused 120km/h vastu puud sõites ellu jääda 600cc enduro või mingi chopperi peal, kui 120km/h vastu puud sõites 600cc baigi või banditi peal ?
Jään huviga ootama, ehk saan targemaks.

Ma päris kindel pole, millisega kõige parem on, aga kehaasend ratta peal peaks päris palju määrama, kuidas lenksust lendad ja kuhu. (togi)



Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas Loff »

mella kirjutas:

On vahe ja päris suur.
tonnine reageerib ka madalatel pööretel gaasile, 600-ne on märksa tuimem.
Analoogia võin tuua traielitsiklite juurest, kus 250 ja 280 ccm mootoril on juba oluline vahe reaktsioonis, 200-sel vee seda enam.
Kui 200-sel juhuslik gaasivääratus on parandatav, siis 280 on selleks ajaks, kui korrigeerida jõuad, juba käsu täitnud ;)

korke kirjutas:

Pole asi kubatuuris vaid enda mõistuses.

Siin Sa paned nüüd 4T ja 2T ühte patta kui 2T ja 4T mootorite karakteristika on ju teine teisest seinast.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas mella »

Antud kontekstis pole vahet. kubatuuri vahe madalal pöördel annab erksuses vahe nii 2t kui 4t rattal (ehk siis väände). Ja kes sõidavad kõrgel pöördel, kus 600-ne pill 90kw omab, see ei küsi ratta ostmise soovitust niikuinii.

Loff kirjutas:

Siin Sa paned nüüd 4T ja 2T ühte patta kui 2T ja 4T mootorite karakteristika on ju teine teisest seinast.

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Krt kuidas mulle meeldib selliseid teemasid lugeda! Nagu kookospähklit sööks... veits rõve a samas miskipärast sööd ikka edasi :D

5248653

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas Julge »

Ahfrsk kirjutas:
pyta kirjutas:

inimesed ikka ei suuda oma jorri jätta ja jauravad oma ''esimene ratas bandit/hornet oo kui õige valik'' juttu, tüüp tahab baiki, no ja kui sõidabki surnuks,mis siis ikka,looduslik valik

Palun selgita mulle, kui imbetsillile nüüd puust ja punaseks ette ära, kuidas on mul suuremad võimalused 120km/h vastu puud sõites ellu jääda 600cc enduro või mingi chopperi peal, kui 120km/h vastu puud sõites 600cc baigi või banditi peal ?
Jään huviga ootama, ehk saan targemaks.

No oled näiteks linnakiirusel möödasõidul. Ja siis tuleb ootamatult auto vastu. Lähed ähmi täis ja keerad rulli lahti.
600 rattaga kiirendad ilusti mööda, 1000+ baigiga võid ootamatult ennast tagarattalt leida. Siis lased rulli hirmuga lahti, lenks hakkab vibama, oled külili ja auto all...

Selline võiks olla üks võimalikest stsenaariumidest... ;-)

Igal juhul mine ja istu kellega tuttava 1000 baigi peal enne ja proovi ohutul territooriumil sõita. Ikka suht üllatavalt käredad on need riistad esmakordsel proovimisel... ;-)
Või siis mine võta noore pere laenu ja osta kohe BMW 1000RR, see mõtleb sinu eest oma stabiilsuskontrollidega... :-)

Julge
PS. Aru ma ei saa, miks neid baike osta, kui rinkal ei käi ja politseiga sõbrasuhteid pole... :ner:

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas pacaan »

KIBU kirjutas:

Nagu kookospähklit sööks... veits rõve a samas miskipärast sööd ikka edasi :D

(lol) (w)

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Hurley
Postitusi: 60
Liitunud: 09 Juun 2012, 17:55
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas Hurley »

Vaevalt, et sa kogemata möödasõidul mingi 1200ccm3-se HD-ga tagarattasse tõmbad, samas 600se bikega on palju reaalsem :D
Sõltub ikka ratta kaalust ja teljevahest ka.

Buell XB12S (2007) -> Ducati Diavel (2013) -> Africa Twin (2017)
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 455
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: American Ironhorse Slammer
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas kristjan128 »

Julge kirjutas:

Julge
PS. Aru ma ei saa, miks neid baike osta, kui rinkal ei käi ja politseiga sõbrasuhteid pole... :ner:

Sest vana ja paksuna aega HD-ga töristada, kui enam füüsiliselt kiire ratta otsa asja pole. (togi)

Kasutaja avatar

toomer
Postitusi: 65
Liitunud: 01 Aug 2008, 22:42
Tsikkel: Zephyr 1100
Asukoht: Vääna-Jõesuu, Jokela

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas toomer »

korke kirjutas:

Krt....15 aastat tagasi räägiti ,et k750 ja m 750 on liiga karm ...alusta ikka Minskiga. 30 hp ehk oli neil 750ccm tsiklitel?
10 a tagasi räägiti ,et kle kle .....1000ccm liiga karm ..võtta ikka 600ccm.... Tol ajal siis oli 90kw 1000ccm tsiklid. Täna ikka räägitakse seda 1000ccm juttu ,et võtta ikka 600ccm. Tänapäeval siis esiotsa 600ccm tsiklid on 93kw +. Pole asi kubatuuris vaid enda mõistuses. Piirajatega Rolleriga saab ka ennast invaliidiks ja surnuks sõita kui mõistust pole. :roll:

Raigo86 kirjutas:

Arvestades seda, et 1000ccm bike on päris karm võib sõit suht kiiresti lõppeda nii

Sai sõidetud 350 ccm jawaga ja nüüd 1100 kawaga, sama hirmus

Riga-> Jawa-> Kawa
Kasutaja avatar

Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas Erkki »

No tänapäeva 1000cc sportratastega võrreldes on Kawi ZX9R touring(sport-touring) ratas :D raske ja lahja kuid selle eest ilmselt pikemat otsa vähke mugavam põristada.


madispilt
Postitusi: 140
Liitunud: 05 Mai 2011, 00:23
Tsikkel: FJ600 '88
Kontakt:

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas madispilt »

Kui juba jauramiseks läks..
Ma olen ka igaste roigastega sõitnud, punnvõrrid, jaavad, isegi üks kastiga muravei, krossikad, 600cc ja 1000cc biked ning nakedid. Aga kurat miski pole nii hirmus olnud, kui ühekorra 1300cc mul Tallinna linnas tipp tunni ajal teises reas kütus otsa saama hakkas..

Las mees ostab selle, mis ise tahab. Tänava peal sõitmiseks tahaks praegi ise aga ühte käffereisserit.. baigiline on jamps (minu arvamus).

Kvaliteetset ringraja varustust saad siit.

Raigo86
Postitusi: 114
Liitunud: 25 Sept 2008, 14:49
Tsikkel: Harley Davidson VRSCDX 09
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas Raigo86 »

toomer kirjutas:
korke kirjutas:

Krt....15 aastat tagasi räägiti ,et k750 ja m 750 on liiga karm ...alusta ikka Minskiga. 30 hp ehk oli neil 750ccm tsiklitel?
10 a tagasi räägiti ,et kle kle .....1000ccm liiga karm ..võtta ikka 600ccm.... Tol ajal siis oli 90kw 1000ccm tsiklid. Täna ikka räägitakse seda 1000ccm juttu ,et võtta ikka 600ccm. Tänapäeval siis esiotsa 600ccm tsiklid on 93kw +. Pole asi kubatuuris vaid enda mõistuses. Piirajatega Rolleriga saab ka ennast invaliidiks ja surnuks sõita kui mõistust pole. :roll:

Raigo86 kirjutas:

Arvestades seda, et 1000ccm bike on päris karm võib sõit suht kiiresti lõppeda nii

Sai sõidetud 350 ccm jawaga ja nüüd 1100 kawaga, sama hirmus

Need hirmud on erinevad :D

Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 476
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Pole see liitrine ratas midagi nii hull kui madalate pööretega töristada. Minuarust palju äkilisem pill on mingi kerge ja käre supermoto. Soovitate uustulnukal osta mingi 600ne, nüüd läheb ostab omale 650se Husabergi, korra vedi järsemalt rutskat keerab on rattal tatt lennus ja ongi (crash) . Ise tegin selle vea ja esimene ratas oli suht käre supermoto ja no käpuli sai käidud ikka mitu korda, varustust ka siis väga ei olnud jne jne :roll: Näiteks Hayabusa (madalatel kiirustel) on palju pehmem pill, kui Husqvarna SMR.

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19'->EXC300 22' & 890 Adventure R 23' & FE350 20'
Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas Cado »

Selles point ongi ,et madaletel kiirusetel on hea töristada aga 1000 -stel ratastel kasvab kiirus ikka uskumatult. 250km/h tuleb tava mõistes hetkega ja sealt edasi on ka kiirendus ikka veel VÄGA hea ja kui sellise kiiruse pealt lendad on karm.
Mõne supermotoga paned üle kaitsmed peal polegi üldjuhul väga hullu. Neil enamasti tava
ülekandega ongi 130-150-nd lagi

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 476
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Kui inimesel mõistus peas on, siis ei kasva see kiirus midagi nii silmapilguga. Enne vahetab käigu kõrgemaks ja vsjo. Kui mõistust pole, siis ei ole üldse ratta selga asja, sõidab ka 125sega ennast (loodetavasti ainult ennast) sodiks.

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19'->EXC300 22' & 890 Adventure R 23' & FE350 20'
Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas Cado »

Adranaliin on see kuri elukas mis võtab noortel mehehakatsitel teinekord vanamehe pässidelgi mõistuse peast ja kaotab ohutunde. :mrgreen:

ja kuna kiirus kasvab hetkega tekkib adreka laks ja pahanduse tunne ei jõua veel tekkidagi.

Huvitav, eriliselt ei karda kiirust, Pole ka mingi hull kupataja enam.
Aga näiteks saksa paanidel kus lubatud täis gaasiga sõites adrenaliin puudub siis olen tihti tabanud end mõttelt : "kui äkki kett lendab mis siis. " ; "kui esi rehv lõhkeb mis siis...." ehk kui adrenaliini pole siis on ohu tunne palju suurem
See puha mu isiklik kogemus ja inimesed erinevad.

Ja ilmselt kaldub juba väga teemast kõrvale ka.

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

DGAF
Postitusi: 437
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas DGAF »

Cado kirjutas:

Adranaliin on see kuri elukas mis võtab noortel mehehakatsitel teinekord vanamehe pässidelgi mõistuse peast ja kaotab ohutunde. :mrgreen:

ja kuna kiirus kasvab hetkega tekkib adreka laks ja pahanduse tunne ei jõua veel tekkidagi.

Huvitav, eriliselt ei karda kiirust, Pole ka mingi hull kupataja enam.
Aga näiteks saksa paanidel kus lubatud täis gaasiga sõites adrenaliin puudub siis olen tihti tabanud end mõttelt : "kui äkki kett lendab mis siis. " ; "kui esi rehv lõhkeb mis siis...." ehk kui adrenaliini pole siis on ohu tunne palju suurem
See puha mu isiklik kogemus ja inimesed erinevad.

Ja ilmselt kaldub juba väga teemast kõrvale ka.

Täpselt samad mõtted hüppavad pähe kuuma andes, kuigi adrenaliin tuleb ikka ja mõnusas koguses. Teemasse ka veidi - kui mõistust peas pole siis võimalik ka kondimootoriga kasti "sõita"

born under a bad sign

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas Julge »

kristjan128 kirjutas:
Julge kirjutas:

Julge
PS. Aru ma ei saa, miks neid baike osta, kui rinkal ei käi ja politseiga sõbrasuhteid pole... :ner:

Sest vana ja paksuna aega HD-ga töristada, kui enam füüsiliselt kiire ratta otsa asja pole. (togi)

Seda muidugi! :bsmile: Mis kiirusesse puutub, siis minu teada on HD Destroyer üsna tihti USA kiirendusvõistluste võitja... ;-)
Eks isegi istun korra suve jooksul baigi sadulasse ja rahuldan adreka vajaduse. Aga igapäevaselt lihtsalt ei kujuta ette, kuidas suudaksin load säilitada tonnise baigiga.
100 km/h sõita on ju lausa piin sellisega! Raskus kätel, pea kuklas ja munadega paagi otsas. Aga noh, kellele ema, kellele tütar ja kellele mõlemad... ;-)


Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

Vastu talve sain proovida 600m3 Ninjat ja ei ütleks küll,et lahja oleks olnud...külmade rehvidega vihmamärjal teel peale keerates läks esiots kergeks küll ;)
Ei saa nagu öelda,et ainult tonnine tõmbab "alt"...

Kasutaja avatar

Veikosib
Postitusi: 140
Liitunud: 17 Juul 2012, 21:19
Tsikkel: R1
Asukoht: Tallinn

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas Veikosib »

Mõnuz lugemine hommikuse kohvi kõrvale :wack:
Koomiline, et teema algataja postituste arv on varsti väiksem kui selle teema lehekülgede arv - päris aktiivne foorum :bsmile:
JA üleüldsegi on teema algataja segase sõnastuse sisse peitunud küsimus kõigest see, et miks on nii vähe bike-tüüpi rattaid müügis alla 2500 hinnaga ja üle 40Kw võimsusega :)
PEACE!

EDIT: pange ratta ostukuulutus selliste postide asemel ja pakkumisi tuleb kindlasti rohkem kui auto24's müügikuulutusi vastavatele kriteeriumitele sobivad :)

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas bitter »

willie kirjutas:

...Teema on saanud minu jaoks juba enam kui koomilise alatooni. Samas on väga tore mõelda, et eespool kommenteerinud Korke sõidab tonnisega (või pisut suuremaga) ja koolist tulnu sõidab tonnisega kuid nende kogemustepagas on absoluutselt võrreldamatud...

Just. Näiteks seda värvikat kogemust, kuidas tagarattal üle ristmiku sõidu lõpetab tuletõrjujate etteaste, motokoolist ei saa. Mitte mingi valemiga 8).

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1061
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas villy »

Et kui nüüd teemasse rääkida siis hetkel on jah väga väike valik rattaid. Aga kindlasti on valik kevadel suurem.
Ratta valikul katsu endale selgeks teha ratta tüüp ja sobiv isteasend. Selleks sobib kui käid näiteks Motardis ja Bikepoindis rattaid piilumas ja kindlasti istu peale. Ja 2,5k + mõnisada tingimist. eest on ka mõlemas rattaid koos garantiiga müügis. Baigiliste kohta võib öelda niiplaju, et superbike tüüpi rataste isteasend ja ergonoomika on ikka kihutamiseks ringrajal mõeldud või siis Nõmme teel kohvi juues niisama kõvatamiseks. Tavasõiduks on palju mugavamaid variante. On ka mugavaid nö "poolpaigilisi/sporttouring. SV650S, VFR800, ZZR 600, CBR600F jne Pealtnäha sarnased masinad võivad väga erineva isteasendiga olla.


reimps

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas reimps »

villy kirjutas:

superbike tüüpi rataste isteasend ja ergonoomika on ikka kihutamiseks ringrajal mõeldud või siis Nõmme teel kohvi juues niisama kõvatamiseks.

Kolmas variant on ka - Nõmme teel kihutamine :nono:

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1061
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas villy »

reimps kirjutas:
villy kirjutas:

superbike tüüpi rataste isteasend ja ergonoomika on ikka kihutamiseks ringrajal mõeldud või siis Nõmme teel kohvi juues niisama kõvatamiseks.

Kolmas variant on ka - Nõmme teel kihutamine :nono:

No ise kolisid Mille pealt Tuono peale :P

Kasutaja avatar

päikesemasin
Postitusi: 162
Liitunud: 11 Aug 2004, 22:27
Tsikkel: KTM 1290SAR
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas päikesemasin »

Selles hinnaklassis, mis te pakkusite 2500.- soovitan osta 1000cc või sinna kanti kuskile. Selle raha eest väga üle 2001. aasta rataste müügis pole ja max Kw jäävad sinna 110 piiresse. Liiguvad hästi, koos kaaslasega ehk mugavamad ja võimu rohkem kui pisikesed 600cc ning ressurssi piisavalt, ilma et sellest nii pea ära väsid. Samas välismaalt saad selle hinna eest midagi ja valik suurem, kuid arvesta hinnale juurde toomiskulu.

Riga, Delta, Minsk, Jawa 638, Honda CB450, Honda CBR1000F, Kawasaki Ninja ZXR9, Suzuki TL1000R, KTM 950SM, KTM 990 Adventure, KTM 1290 R Adventure
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Mina 1000st 100 +KW biket ei soovitaks ikkagi esimeseks. 70-90KW on piisavalt raju, et su adrenaliin esmkordsetel kiirendustel ülesse saada.

Enda 7 aasta jooksul siin foorumis olen juba mitut meest näinud, kes samasuguse teema avavad ja seejärel 3 kuu pärast (või kesksuvel) nende teema alla saad R.I.P kirjutada.

Me ei osta tsikleid selleks, et nendega pühapäeval 50nega sõitmas käia. Veel enam, kui sõna sport ja bike käivad läbi siis võib kindel olla, et see rutska ikka väga tihti põhja käib. Kui sa ei oska arvestada, kui kiiresti kiirus kasvab ja kui sul ei ole kogemust siis sa ei oska seda teha, siis sul on suurem tõenäosus ennast kastist leida. Enamus algajate vigu ongi just kurvist liiga suure hooga väljasõitmine või juhitavuse kaotamine (jällegi väga tihti seotud kurvidega). (crash)

Teemast võib järeldada, et gaas käib sul tihti põhjas. Seeläbi osta ratas millega saad seda väheke kauem põhjas hoida.

:D Viimane lause on kergelt naljakas, aga mõttest saate aru. :D

Kasutaja avatar

müristaja
Postitusi: 384
Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
Tsikkel: Tuned & modded Tuono
Asukoht: Tallinn

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas müristaja »

Algajale pigem r4 mootoriga 1000 kui v2 1000.

Drop a gear and disappear...
Kasutaja avatar

Hurley
Postitusi: 60
Liitunud: 09 Juun 2012, 17:55
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas Hurley »

müristaja kirjutas:

Algajale pigem r4 mootoriga 1000 kui v2 1000.

Miks? Väändemoment on nii erinev?

Buell XB12S (2007) -> Ducati Diavel (2013) -> Africa Twin (2017)
Kasutaja avatar

müristaja
Postitusi: 384
Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
Tsikkel: Tuned & modded Tuono
Asukoht: Tallinn

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas müristaja »

Hurley kirjutas:
müristaja kirjutas:

Algajale pigem r4 mootoriga 1000 kui v2 1000.

Miks? Väändemoment on nii erinev?

Põhiliselt väände pärast, see ikka nagu öö ja päev.

Drop a gear and disappear...
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Tee mis tahad, ratta ma ostan...lõpuks...

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

:?

Viimati muutis Snowhite, 10 Jaan 2013, 18:51, muudetud 1 kord kokku.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”