Siduri eluiga

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Jaan_S
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Okt 2011, 22:48
Asukoht: Pärnu

Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Jaan_S » 10 Mai 2013, 22:05

Täna rahulikul sõidul linnas hakkas ükshetk libisema. Võtsin lahti ja kettad olid kulunud üle lubatu piirväärtuse ning üks vaheketas oli sinine. Odo on 23000. Rattaks Sv1000s
Minu käes sõitnud 3 õlivahetust. Kasutanud Castrol Power1 10w40 õli.
Kas sellest saab mingitmoodi järeldada odo kerimist?
Kaua keskmiselt kestab sidur tänavakasutuses oleval rattal?


Yamaha RD250lc, Kawasaki ZR750f, Suzuki SV1000S, Yamaha YZF-R1 2005, Aprilia RSV1000
Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg » 10 Mai 2013, 22:24

Mis aasta rattaga tegemist on? Poest sa seda uuena vist ei ostnud. Pigem on ehk läbisõit 123000 km...?
Honda Transalp
Kasutaja avatar

madjs
Postitusi: 1457
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas madjs » 10 Mai 2013, 22:31

No siduri eluiga on ka kasutajas kinni, kui huvi siis võib päevaga kutuks libistada. Kui pruugitud ratas siis ei tea never mis tehtud on.
Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/

onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas onusnooker » 10 Mai 2013, 23:14

Ei ütleks nii, kui päevaga siis on ikka eelnevalt juba kutu...
Jätame välja sihiliku lõhkumise vaevalt teemaalgataja nii loll on...
Kasutaja avatar

madjs
Postitusi: 1457
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas madjs » 10 Mai 2013, 23:25

onusnooker kirjutas:Ei ütleks nii, kui päevaga siis on ikka eelnevalt juba kutu...
Jätame välja sihiliku lõhkumise vaevalt teemaalgataja nii loll on...
Ma ei pidanud teemaalgatajat silmas, enne teda ka kasutajaid olnud ja pole mingi ime kui sidur haiget saanud. Ja kui sihilikult lõhkuda siis asi minutites vast. Teema alguse küsimus oli siduri eluea kohta, kirjutasin lihtsalt oma arvamuse. :bsmile:
Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg » 10 Mai 2013, 23:36

Minu jaoks peitub konflikt pigem siin, et 3 õlivahetust (teatavate mööndustega) on u. 18000 km. Ütleme iga 6000 km. tagant, seega ratas pidi olema ostmise hetkel läbi sõitnud 5000 km. Sellise läbisõiduga ratas on nagu uus. Kust see spido kerimise teema tuleb?
Honda Transalp
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1377
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Kri§to » 11 Mai 2013, 00:46

olgem ikka realistid- sama keiss siin siklitega ju nagu autodega..... kui otsin sama aastat ja läbisõitu ntx mobiles, siis selliseid rattaid lihtsalt ei ole.

või tahab keegi mulle näidata mingisuguseid salalehti- kus kõik rikkad eurooplased vaestele idakatele poolmuidu asju annavad :D
Kasutaja avatar

ducatist
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Juun 2007, 13:20
Tsikkel: Monster 900
Asukoht: Haapsalu

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas ducatist » 11 Mai 2013, 09:04

Mulle on rinka teemast meelde jäänud midagi sellist (masina klassi ei mäleta)."Kaua sidur ka kestab?" "Viis sõitu elab üle." Tegu võis olla muidugi kuivsiduriga.

Teema algataja
Jaan_S
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Okt 2011, 22:48
Asukoht: Pärnu

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Jaan_S » 11 Mai 2013, 10:24

Ütleme siis nii, et sõitnud temaga u 6-7tkm. Õlivälbad, jne. sassis (3s õli ei ole tuhandet km-gi sõitnud, kui nüüd sidur läks), kuna eelmine hooaeg oli periood, kus spido ei töötand. Kuskil peaks selle kohta teema ka olema. Juba minu käes on odo nihkesse läinud. Selle õli jutuga tahtsin seda ütelda, et välistatud on õlist tingitud siduri pekki minemine.
Mõtlesin, et äkki on kuskil antud orjenteeruv kilometraaš eluea kohta. Ratas ise on standardseades.

Küsiks sellist asja veel, et mis hetkedel sidur kõige rohkem vatti saab?
Yamaha RD250lc, Kawasaki ZR750f, Suzuki SV1000S, Yamaha YZF-R1 2005, Aprilia RSV1000
Kasutaja avatar

kristjan128
Postitusi: 433
Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
Tsikkel: Honda VTX 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas kristjan128 » 11 Mai 2013, 10:38

Jaan_S kirjutas:Küsiks sellist asja veel, et mis hetkedel sidur kõige rohkem vatti saab?
Siis, kui ta libiseb kõige rohkem, ma pakun.

franz125
Postitusi: 2503
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 103 korda

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas franz125 » 11 Mai 2013, 11:24

Äkisti sa ei peaks uurima seda kaua sidur tavaliselt kestab vaid seda miks ta sul nii vähe aega kestis.Võimalik et ta jääb sul tasakesi peale.Juhtum näiteks töö valdkonnast-uuel prügiautol läks sidur iga 30k tagant,3x vahetati kogu mäng tulemusteta välja.Aitas neljas vahetus-vahetati juht.Tuli välja,et kodanik ei viitsinud jalga pedaalilt tõsta käigu vahetuste ajaks.Masin vedas ja sidur hoomamatult libises.Ei kahtlusta sind milleski aga mõnikord võib juhtuda et teeme midagi sellist mis mõjutab aga ise ei saa arugi.Üldjuhul sidurid nüüd nii lambist kah ei peaks ära koolema,ikka annavad mingi hoiatuse ette kui asi ühtlaselt ära kulub.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

davidsoniharald
Postitusi: 1487
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald » 11 Mai 2013, 22:31

Olles käinud nii mõnelgi tsikliüritusel ja niisama kogunemisel, siis julgen väita, et üks õllene õhtu koos kummipõletusüritusega on ühe siduri eluiga :D . Või siis mill rahulikku sõitu. Seega mõtle millisel üritusel sa viimati käisid ja kas rehvi üritasid põletada.

Kõige rohkem saab sidur vatti kui mootori võimsus läbi libisemise edasi kantakse, ehk see hetk kui sa näiteks paigalt võtad. Sel hetkel muutub kõik see, mis edasi liikumisest üle jääb, soojuseks. Põhjalik uurimine nii mälusoppides kui tsikli kõhus annab tõe. Et mis ikkagi juhtus su tsikli siduriga. :bsmile:

Teema algataja
Jaan_S
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Okt 2011, 22:48
Asukoht: Pärnu

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Jaan_S » 12 Mai 2013, 17:12

Suurem siduriga jauramine oli hooaja avamisel... eks see üldine sõidustiil on ka nagu ta on. Vaatab kaua see uus EBC kompott siis kestab. 2 nädalat tarne. Eks näis, mis saab.
Yamaha RD250lc, Kawasaki ZR750f, Suzuki SV1000S, Yamaha YZF-R1 2005, Aprilia RSV1000
Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas t2g » 12 Mai 2013, 18:31

Siduriheebel on originaal? Olen see aasta juba 2 korda näinud suzukil juhust kui "tuuning" heebel põhjustab siduri peale jäämise ja tänu sellele libisemise probleeme.
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 830
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 790R, 701Rally
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 27 korda
Kontakt:

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Snowhite » 12 Mai 2013, 19:00

Jaan_S kirjutas:Suurem siduriga jauramine oli hooaja avamisel... eks see üldine sõidustiil on ka nagu ta on. Vaatab kaua see uus EBC kompott siis kestab. 2 nädalat tarne. Eks näis, mis saab.

Vasakult poolt mootorit -
võta lahti ketikate ja siduri töösilinder.
Seal on kõik paska täis. Puhasta ära ja võta õrnalt võll välja ja puhasta ka see. Seal on simmer selle võlli ümber - kui too kulunud ja kriimuline, siis mine osta uus ja vaheta ära.
Kokku pannes kontrolli, et ei jääks servade peale kandma. Tegemist väga tundliku ja õrna sidurisüsteemiga juhtimise poole pealt. Heebli lõtk 2-4mm on min.
Muidu normaalselt sõites peab SV sidur vastu 30-50 tuh km vabalt. Kui on SV 1000 ja vahetamata on sidurikorv, siis kontrolli, ega sellel pole "chudder"-it sees.
Kui on, siis oleks mõislik kohe korda teha. Kestab mootor ka vähe kauem. http://www.youtube.com/watch?v=8qcyzHOIE80
kui uue siduri sisse paned - siis jälgi väga täpselt joonist, et iga viimane kui seib ja võru saaks õigesti kokku - vabalt võis olla ka eelmise töö tegija valesti paigaldanud midagi.
:bsmile:
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

MotoMell
Postitusi: 804
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas MotoMell » 12 Mai 2013, 19:11

Keegi seda oskab öelda, miks 1000se K6 gixxeri sidur äkilisemal stardil teeb õlitamata aidaukse hingede häält? Muidu toimib ilusti.
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 830
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 790R, 701Rally
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 27 korda
Kontakt:

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Snowhite » 12 Mai 2013, 19:18

MotoMell kirjutas:Keegi seda oskab öelda, miks 1000se K6 gixxeri sidur äkilisemal stardil teeb õlitamata aidaukse hingede häält? Muidu toimib ilusti.

Kõigi eelduste kohaselt on slipper clutch mehhanism kuivaks tõmmanud.
Seda määritakse eraldi molübdeeni sisaldavate määretega.
Kääksumine tuleb phmt kuivast metallist väände korral ja eriti näiteks peaks tulema seda kuuma mootoriga hea rehviga startides.
Kui endal vahendid puuduvad, siis tuleks töökotta pöörduda ja lasta kogu sidur pilbasteks võtta ja slipper osa ära määrida korralikult ja puhastada "laastumaterjal" ka välja, mis võib olla tekkinud.
Suht tüüpviga neil ja midagi keerulist pole.
:bsmile:
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

MotoMell
Postitusi: 804
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas MotoMell » 12 Mai 2013, 19:27

Ok, tänud. Tõepoolest ainult kuuma mootori ja hea pidamisega teeb.
Snowhite - enda gixxeril tegid selle pulli ka ära?
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=136907
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 830
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 790R, 701Rally
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 27 korda
Kontakt:

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Snowhite » 12 Mai 2013, 19:36

MotoMell kirjutas:Ok, tänud. Tõepoolest ainult kuuma mootori ja hea pidamisega teeb.
Snowhite - enda gixxeril tegid selle pulli ka ära?
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=136907

Minu oma kägisema ei hakanud - slipper ainult toimetas halvasti nii kui mootor kuumaks või õli liiga vedelaks läks. (vb ka mustaks).
tihemini õli vahetades ja paremat kraami kasutades ei tõrkunud rohkem.
Aga kui juba on kuivalt "laulma" hakanud, siis on lootust "laastunähtusele" mille peaks siis ilusti ära koristama ja ära määrima seest.
Võib neid õlipihustusavasid ka töödelda muidugi. Kõik teeb ainult paremaks.
:bsmile:
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Teema algataja
Jaan_S
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Okt 2011, 22:48
Asukoht: Pärnu

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Jaan_S » 12 Mai 2013, 20:44

Snowhite kirjutas:
Jaan_S kirjutas:Suurem siduriga jauramine oli hooaja avamisel... eks see üldine sõidustiil on ka nagu ta on. Vaatab kaua see uus EBC kompott siis kestab. 2 nädalat tarne. Eks näis, mis saab.

Vasakult poolt mootorit -
võta lahti ketikate ja siduri töösilinder.
Seal on kõik paska täis. Puhasta ära ja võta õrnalt võll välja ja puhasta ka see. Seal on simmer selle võlli ümber - kui too kulunud ja kriimuline, siis mine osta uus ja vaheta ära.
Kokku pannes kontrolli, et ei jääks servade peale kandma. Tegemist väga tundliku ja õrna sidurisüsteemiga juhtimise poole pealt. Heebli lõtk 2-4mm on min.
Muidu normaalselt sõites peab SV sidur vastu 30-50 tuh km vabalt. Kui on SV 1000 ja vahetamata on sidurikorv, siis kontrolli, ega sellel pole "chudder"-it sees.
Kui on, siis oleks mõislik kohe korda teha. Kestab mootor ka vähe kauem. http://www.youtube.com/watch?v=8qcyzHOIE80
kui uue siduri sisse paned - siis jälgi väga täpselt joonist, et iga viimane kui seib ja võru saaks õigesti kokku - vabalt võis olla ka eelmise töö tegija valesti paigaldanud midagi.
:bsmile:
Selle tõukurvõlli simmer sai siin enne hooaja avamist vahetatud. Siis sai kõik puhtaks ka tehtud. Mis sa selle servade peal kandmise all mõtled täpsemalt? :roll:
Sidurikorvi kolin on sees küll. Ostmisest saadik. Korda tegemise all pidasid silmas uue ostmist või saab neid mõistlikul moel paremaks teha?
Yamaha RD250lc, Kawasaki ZR750f, Suzuki SV1000S, Yamaha YZF-R1 2005, Aprilia RSV1000
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 830
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 790R, 701Rally
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 27 korda
Kontakt:

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Snowhite » 12 Mai 2013, 21:30

Jaan_S kirjutas:
Snowhite kirjutas:
Jaan_S kirjutas:Suurem siduriga jauramine oli hooaja avamisel... eks see üldine sõidustiil on ka nagu ta on. Vaatab kaua see uus EBC kompott siis kestab. 2 nädalat tarne. Eks näis, mis saab.

Vasakult poolt mootorit -
võta lahti ketikate ja siduri töösilinder.
Seal on kõik paska täis. Puhasta ära ja võta õrnalt võll välja ja puhasta ka see. Seal on simmer selle võlli ümber - kui too kulunud ja kriimuline, siis mine osta uus ja vaheta ära.
Kokku pannes kontrolli, et ei jääks servade peale kandma. Tegemist väga tundliku ja õrna sidurisüsteemiga juhtimise poole pealt. Heebli lõtk 2-4mm on min.
Muidu normaalselt sõites peab SV sidur vastu 30-50 tuh km vabalt. Kui on SV 1000 ja vahetamata on sidurikorv, siis kontrolli, ega sellel pole "chudder"-it sees.
Kui on, siis oleks mõislik kohe korda teha. Kestab mootor ka vähe kauem. http://www.youtube.com/watch?v=8qcyzHOIE80
kui uue siduri sisse paned - siis jälgi väga täpselt joonist, et iga viimane kui seib ja võru saaks õigesti kokku - vabalt võis olla ka eelmise töö tegija valesti paigaldanud midagi.
:bsmile:
Selle tõukurvõlli simmer sai siin enne hooaja avamist vahetatud. Siis sai kõik puhtaks ka tehtud. Mis sa selle servade peal kandmise all mõtled täpsemalt? :roll:
Sidurikorvi kolin on sees küll. Ostmisest saadik. Korda tegemise all pidasid silmas uue ostmist või saab neid mõistlikul moel paremaks teha?
Kas Siduri töösilinder sai ka lahti ja puhastatud?
kas seal kõik detailid korras? Too "osakond" tahab seal puhastust nendel ratastel päris tihti. Kui sõita kruusa tee peal või väga palju liimiga ketimääret kasutada, siis veel tihemini kui arvata oskab.
On olnud juhtumeid, kus läheb sodi sedasi vahele, et sidur jääb peale või pole võimalik käiku vahetada, kuna ei suuda lahutada.

Clutch chudder - on selle kolina nimi ja selle kohta soovitan erinevatest foorumitest lugeda. Korv maksab muidu ligi 200 eur - aga seda on korralikes töökodades võimalik väga heaks teha umbes tunnise tööga.
Saab ratta palju vagasemaks ja siduri ühtlasemaks.

PS- sv-le aitavad päris hästi ka veidi tugevamad vedrud sidurisse. Orikad väsivad ruttu ja on mannetult pehmed.
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Teema algataja
Jaan_S
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Okt 2011, 22:48
Asukoht: Pärnu

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Jaan_S » 13 Mai 2013, 16:30

Sidurikorv siis: :ner:

Pilt
Pilt
Pilt


Kuna uue korvi ostmise teed ei taha minna, sest see pidi kestma samuti u. 10tkm, siis teen vana korda.
Leevendusvedrusi eraldi saada pole. Otsisin mis ma otsisin, aga keegi ei paku sellist. Lõpuks leidsin alternatiivse vedru, mille jäikus on võrdväärne orikaga, mingisuguse fiati sidurketta küljest.
Vedru katteplaatide avad on erineva suurusega. Kaheastmeline leevendus siis. Pikematesse avadesse mõeldud vedrudele lähevad seibid vahele, kuna need on ennast korpusesse sisse söönud ja lõtkuvad vabalt.
Korvi viisin treialile, teeb sisemisse ossa puksi.

Kogu asja point on sama mis siin
http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,12325.0.html
Vahe selles, et pikematesse avadesse on tema pannud jäigemad/pikemad vedrud.


Siduri juhtimise võtsin ka algosadeks. Töösilindri kolvi seinad olid mõnusalt täis kittinud ning sõrmega kolbi sisse ei suutnud lükata. Samuti oli siduriheebel kahtlaselt ligidal lülititele ning olid ka jäljed peal.
Veider see, et viga otsides, õhutusniplit lahti keerates, ei olnud seal see hetk siis rõhku sees enam.
Pärast puhastust ja jauramist, sai süsteem ilusti õhutatud, ilma komplikatsioonideta. Kolb liigub vabalt, sõrmega.
Yamaha RD250lc, Kawasaki ZR750f, Suzuki SV1000S, Yamaha YZF-R1 2005, Aprilia RSV1000
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 994
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 73 korda
Kontakt:

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Kalapea » 13 Mai 2013, 17:06

Täiesti ajuvaba kondoomi paikamine :wack: ükshaaval vedrusid vahetades saad omale suure vibraatori ja seibe vahele toppides lõpetad viimsedki mootori piinad, ühe asja kulumise asemel hakkab kolm asja kuluma (mõlemalt poolt seib ja sidurikorv ise). Vahetada tuleb kõik vedrud, korvi pinnad tuleb üle töödelda ja siis saab millestki rääkida.
PiltPilt

Teema algataja
Jaan_S
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Okt 2011, 22:48
Asukoht: Pärnu

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Jaan_S » 13 Mai 2013, 18:33

Need taastatud korvid on sõitnud tal 40tkm+. Vedrud jäävad tal samuti vanad(3tk). Korvi pindasid minimaalselt töödeldud, piltidelt jäljed ka näha. http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,12325.0.html

Korvi pinnaks on alumiiniumsulam. Kui vahele läheb terasest seib, mis fikseeritud vedruplaatide külge, siis peaks olema välistatud korvi sisse söömine.
Kuna 3-st pikema ava vedrust 1 oli katki, siis balansist välja minemise vältimiseks vahetan kõik need 3 vedru, mitte vaid katkise. Eelneval lingil on need 3 vedru tal asendatud 2 oranzi ja 1 valgega.
Yamaha RD250lc, Kawasaki ZR750f, Suzuki SV1000S, Yamaha YZF-R1 2005, Aprilia RSV1000

Teema algataja
Jaan_S
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Okt 2011, 22:48
Asukoht: Pärnu

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Jaan_S » 13 Mai 2013, 20:00

Kalapea kirjutas:Täiesti ajuvaba kondoomi paikamine :wack: ükshaaval vedrusid vahetades saad omale suure vibraatori ja seibe vahele toppides lõpetad viimsedki mootori piinad, ühe asja kulumise asemel hakkab kolm asja kuluma (mõlemalt poolt seib ja sidurikorv ise). Vahetada tuleb kõik vedrud, korvi pinnad tuleb üle töödelda ja siis saab millestki rääkida.
Asja uba on uute, täpselt õigete vedrude leidmises.
Kui tead kedagi, kes teeks selle töö ära uute vedrudega, võid soovitada. Hea meelega laseks samamoodi teha nagu see inglane teeb.
Võin ka uue korvi osta, aga enne kasutamist tuleb ümber teha.
Yamaha RD250lc, Kawasaki ZR750f, Suzuki SV1000S, Yamaha YZF-R1 2005, Aprilia RSV1000
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 830
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 790R, 701Rally
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 27 korda
Kontakt:

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Snowhite » 13 Mai 2013, 20:35

Jaan_S kirjutas:Sidurikorv siis: :ner:

Pilt
Pilt
Pilt


Kuna uue korvi ostmise teed ei taha minna, sest see pidi kestma samuti u. 10tkm, siis teen vana korda.
Leevendusvedrusi eraldi saada pole. Otsisin mis ma otsisin, aga keegi ei paku sellist. Lõpuks leidsin alternatiivse vedru, mille jäikus on võrdväärne orikaga, mingisuguse fiati sidurketta küljest.
Vedru katteplaatide avad on erineva suurusega. Kaheastmeline leevendus siis. Pikematesse avadesse mõeldud vedrudele lähevad seibid vahele, kuna need on ennast korpusesse sisse söönud ja lõtkuvad vabalt.
Korvi viisin treialile, teeb sisemisse ossa puksi.

Kogu asja point on sama mis siin
http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,12325.0.html
Vahe selles, et pikematesse avadesse on tema pannud jäigemad/pikemad vedrud.


Siduri juhtimise võtsin ka algosadeks. Töösilindri kolvi seinad olid mõnusalt täis kittinud ning sõrmega kolbi sisse ei suutnud lükata. Samuti oli siduriheebel kahtlaselt ligidal lülititele ning olid ka jäljed peal.
Veider see, et viga otsides, õhutusniplit lahti keerates, ei olnud seal see hetk siis rõhku sees enam.
Pärast puhastust ja jauramist, sai süsteem ilusti õhutatud, ilma komplikatsioonideta. Kolb liigub vabalt, sõrmega.

Kui pole endal silma ega kõrva testimiseks, siis lase kellelgi targemal vaadata, ega korvil ja vaheplaatidel pragusid pole. Koos vedrude purunemisega lähevad kogu ülekande pulsatsioonid otse metalli. Väga tõenäoline, et on praod sees ja oht purunemisele.
Kui pole pragusid, siis otsi lihtsalt kusagilt puruks korv ja korja sealt vedrud. Vedrud purunevadki selle sama "Chudderi" tõttu, mitte sellepärast, et mootoril oleks liiga palju jõudu vms.
Ülejäänud tööpindasid tuleb ka jälgida, et poleks viltu peale kulunud.
Töökoda või tegija peab pädev olema, tõsiselt pädev, et seda korda teha, nii, et asi kestaks ja midagi parem ka oleks varasemast.
:bsmile:
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Teema algataja
Jaan_S
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Okt 2011, 22:48
Asukoht: Pärnu

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Jaan_S » 14 Mai 2013, 21:03

Eestist ei suutnud mina leida kedagi, kes võtaks selle töö ette ja suudaks ka garantii anda. Uue korvi ostmine ei olevat vea kõrvaldamine vaid samamoodi ajutine lahendus.

Sain Inglismaa kutiga jutule ja panin täna korvi teele.
http://www.v-strom.co.uk/phpBB3/viewtopic.php?t=3244

Umbes 3 nädala pärast peaks tagasi olema. Eks näis.
Yamaha RD250lc, Kawasaki ZR750f, Suzuki SV1000S, Yamaha YZF-R1 2005, Aprilia RSV1000
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 830
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 790R, 701Rally
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 27 korda
Kontakt:

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Snowhite » 15 Mai 2013, 08:22

Jaan_S kirjutas:Eestist ei suutnud mina leida kedagi, kes võtaks selle töö ette ja suudaks ka garantii anda. Uue korvi ostmine ei olevat vea kõrvaldamine vaid samamoodi ajutine lahendus.

Sain Inglismaa kutiga jutule ja panin täna korvi teele.
http://www.v-strom.co.uk/phpBB3/viewtopic.php?t=3244

Umbes 3 nädala pärast peaks tagasi olema. Eks näis.
Sharealike teeb sulle super korvi.
Maksab küll veidi koos saatmise ja tegemisega aga tuleb 5+ toode.
PS! Paki hästi korralikult! Need on rabedad detailid ja neid kiputakse transpordis loopima!
:bsmile:
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Teema algataja
Jaan_S
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Okt 2011, 22:48
Asukoht: Pärnu

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Jaan_S » 16 Juun 2013, 12:35

Remonditud siduriga mõnda aega juba sõitnud. Üle tuhande km.
Vahe uue ja vana vahel on ikka üllatavalt suur. Ühtlane pehme tõmme, ei mingit värinat, käigud lähevad ka konkreetsemalt sisse. Kui enne käiguga pidurdades kippus paukuma(yohsimura tri-ovals), siis enam seda ei ole. Ühesõnaga pöörfi värk.

Korvi saatmine koos remondi ja tagastusega võttis aega täpselt 15 päeva. Saatmine Eesti Postiga 15€, sealne remont koos tagastusega 245 naela. Remondimehega oli kõik konkreetne ja nii nagu peab (w)

Selline tunne nagu sõidaks teise rattaga.
Yamaha RD250lc, Kawasaki ZR750f, Suzuki SV1000S, Yamaha YZF-R1 2005, Aprilia RSV1000

Tuono

Re: Siduri eluiga

Lugemata postitus Postitas Tuono » 16 Juun 2013, 12:48

Jaan_S kirjutas:Remonditud siduriga mõnda aega juba sõitnud. Üle tuhande km.
Vahe uue ja vana vahel on ikka üllatavalt suur. Ühtlane pehme tõmme, ei mingit värinat, käigud lähevad ka konkreetsemalt sisse. Kui enne käiguga pidurdades kippus paukuma(yohsimura tri-ovals), siis enam seda ei ole. Ühesõnaga pöörfi värk.

Korvi saatmine koos remondi ja tagastusega võttis aega täpselt 15 päeva. Saatmine Eesti Postiga 15€, sealne remont koos tagastusega 245 naela. Remondimehega oli kõik konkreetne ja nii nagu peab (w)

Selline tunne nagu sõidaks teise rattaga.
Ei taha uskuda, et sidur selle paukumise ära kaotas, mu tsiklil pandi map1 asemele map2 ja hakkas paukuma, kui gaasi maha lasin, paukus enne ka aga väga harva ja vähe :bsmile:



Vasta

Mine “Mootorratastest üldiselt”