00' Honda Hornet cbf600

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 65
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: 00´ CB600F "Hornet"
Asukoht: Pärnus.

Re: 00' Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #31 Postitas DMaD2 » 10 Juul 2017, 19:35

Nii pole ammu kurtnud aga nüüd tõesti pähkel taas millest ise aru ei saa.

Käisin Otepää kandis sõitmas ja keset ühte orgu lõpetasid üks või enam kolvi normaalselt toimimise (hääl muutus ebaühtlaseks nagu jätaks takte vahele ja jõud kadus ära)
Mõeldud tehtud jätsin künka otsa jõudes ise mootori seisma lootes et asi paraneb iseenesest taaskäivitamisega, kuid enam mootor ei käivitanud starterist. Kuna aga asusin antud hetkel pärapõrgus sai üritatud ka künkast alla lükkamisega mootorit käivitada 2x.
-1 kord alla lükatud jäi mulje nagu mootoris poleks kompressiooni. 1-2 käiguga veeres ratas vaikselt mäest alla ilma mootori käivitumiseta.
-2 kord alla lükates võttis nagu mootori lukku ja tõmbas samade käikudega tagumise ratta loha (mäest alla jõudes proovisin korra käivitada ka starterist mis samamoodi ei suutnud mootorit ringi tõmmata)

Sai ratas treila peal koju toodud.
- Kaaned maha vända otsast keerates mootor ringi ei käi, samas sidur toimib edasi ja ratas liigub käik sees kuid sidur all (seega eeldan et käigukasti ehk ära ei lõhkunud :wack: )
- Sai küünlad maha võetud ja mootor hakkas ringi käima taaskord
- Nuka kaan maha kõik klapi vahed on õiged. Ja märgistus klapib (IN, EX ja alt vända märgid)
- säde kontrollitud ja on korralik.
- kokku lappides kõik 4 küünalt märjad ja mootor ei käivitu, isegi ei anna võimalust mitte.
On võimalik et mootor tõmbas end nii täis et surnud asendist ei suutnud üle liikuda? Kui jah siis mis võib olla selle põhjuseks? Karbussid sai hiljuti puhastatud kuid mitte kalibreeritud, kas ka see võib tekitada taolist probleemi?
Tänud
Valdo


Pilt
Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 335
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Tsikkel: CB600F
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 10 korda

Re: 00' Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #32 Postitas demineerija » 23 Apr 2018, 09:50

DMaD2 kirjutas:- Sai küünlad maha võetud ja mootor hakkas ringi käima taaskord
- Nuka kaan maha kõik klapi vahed on õiged. Ja märgistus klapib (IN, EX ja alt vända märgid)
- säde kontrollitud ja on korralik.


Mootori kett ja pinguti tunduvad elus olevat?
Mootorit ringi ajades nukkvõllid liiguvad ikka?
Karpade sünkro sellist jama küll ei tekita.
Töötava mootoriga mootorit nii ära uputada, et enam üldse ringi ei käi on ka suhteliselt inimvõimatu ettevõtmine, kui nukad veel liiguvad ja klapi vardad sodid ei ole...
Stella->Honda CR80->Izh Jupiter 3K->Suzuki XF650 Freewind->Suzuki DR800 SU->S->CB600F

Teema algataja
DMaD2
Postitusi: 65
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: 00´ CB600F "Hornet"
Asukoht: Pärnus.

Re: 00' Honda Hornet cbf600

Lugemata postitus #33 Postitas DMaD2 » 23 Apr 2018, 09:57

Mootori kett ja pinguti tunduvad elus olevat?
Mootorit ringi ajades nukkvõllid liiguvad ikka?
Karpade sünkro sellist jama küll ei tekita.
Töötava mootoriga mootorit nii ära uputada, et enam üldse ringi ei käi on ka suhteliselt inimvõimatu ettevõtmine, kui nukad veel liiguvad ja klapi vardad sodid ei ole...[/quote]



Mootori kett ja pinguti said eelmine kevad tutikad pandud (oli lõtk sees alguses pinguti siis avastati et kett veninud) Nukad ja kõik liiguvad nagu peaks. Ise arvasin et kuna ta seistes kipub ka uppuma siis mingi karpa nõel ei pea. Aga miks ta sõidu pealt selle nalja tegi pole seni aru saanud
Pilt




Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: TiitX11 ja 4 külalist