KTM Superduke 1290.

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
001WTR
Postitusi: 74
Liitunud: 22 Aug 2011, 17:43

KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas 001WTR »

KTM Superduke 990 sõidufännina jälgin huviga uue Superduke 1290 väljatulekut. Selle 1290cc V2 ratta ca 170-80 hobujõudu tagarattas ca 180kg kaalu juures, pidi laskma selle ka 3. ja 4. käigul tagarattasse, ilmselt siis sidurita (siduriga läheb 3. kergelt ka 990) Nii Superduke 990 kui ka uus ratas on nii juhitavuses kui mootori iseloomus agressiivne, terav ja kaalult kerge. Oma rattast, 20-30 min selle ratta seljas 5-9 K/rpm juures järsemalt keerates toob rahu majja mitmeks päevaks, rohkem pole vaja :twisted: Mul on ta enda järgi ära tehtud ka, nii et hääl ja minek on täpselt sellised nagu mulle meeldib. Uuest rattast - ma ei ole kuulnud sellisest lisast nagu "wheelie control" ühegi ratta puhul - aga selle ratta puhul on see on lisa, mis laseb tagarattas sõita tagapidurit kasutamata :twisted: Allpool videos sõitev endine Moto GP sõitja ja hetkel KTM palgal olev Jeremy McWilliams mainis et sellel rajal mis all videos ei saanud seda ratast lahti keerata, isegi sinna lähedale mitte :ner:

Video, from Goodwood festival of speed:
[youtube][/youtube]

from Goodwood:
Pilt

Jeremy McWilliams:
Pilt

...ja USA KTM diilerite esitluselt (esimene ratas on prototüüp, tagumine liinilt tuleva ratta versioon Patriot edition värvides:
Pilt

Viimati muutis 001WTR, 23 Juul 2013, 21:50, muudetud 2 korda kokku.


Kasutaja avatar

RD
Postitusi: 147
Liitunud: 26 Okt 2007, 09:30
Tsikkel: Ducati XDiavel
Asukoht: Tartu

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas RD »

Isegi pikalt jälginud selle ratta käiku ja peab tunnistama, et see non R versioon oma massiivse väljalaskega riivab küll silma, R aga näeb kuradi hea välja.

Yamaha FZS600 --> Buell XB12s --> Aprilia RSV 1000R Tuono --> KTM SuperDuke --> Buell XB9s --> Mean Streak

Teema algataja
001WTR
Postitusi: 74
Liitunud: 22 Aug 2011, 17:43

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas 001WTR »

RD kirjutas:

Isegi pikalt jälginud selle ratta käiku ja peab tunnistama, et see non R versioon oma massiivse väljalaskega riivab küll silma, R aga näeb kuradi hea välja.

Akrapovic teeb ilmselt head käivet peale mudeli väljatulekut. KTM diileritega käsikäes, neil Akrapovic eklsklusiivne edasimüügi õigus kõige osas mis KTM-i puutub ja Akrapovic on KTM ametlik tuuningjupp (Powerparts) ;)

No kui vaadata mismoodi stock 1190 Adventurega sõita saab, millel detuned ja 100cc väiksem mootor, üle 30kg suurem kaal ja "rahulikum" geomeetria, siis võib ette kujutada 1290 SD võimekust agressivsel sõidul ;)
[youtube][/youtube]

Viimati muutis 001WTR, 22 Juul 2013, 15:08, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

nrvous
Postitusi: 59
Liitunud: 27 Veebr 2004, 13:13
Tsikkel: SDR
Asukoht: Tallinn

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas nrvous »

001WTR kirjutas:

KTM Superduke 990 sõidufännina jälgin huviga uue Superduke 1290 väljatulekut. Selle 1290cc V2 ratta ca 170-80 hobujõudu tagarattas ca 180kg kaalu juures, pidi laskma selle ka 3. ja 4. käigul tagarattasse, ilmselt siis sidurita (siduriga läheb 3. kergelt ka 990) Nii Superduke 990 kui ka uus ratas on nii juhitavuses kui mootori iseloomus agressiivne, terav ja kaalult kerge. Oma rattast, 20-30 min selle ratta seljas 5-9 K/rpm juures järsemalt keerates toob rahu majja mitmeks päevaks, rohkem pole vaja :twisted: Mul on ta enda järgi ära tehtud ka, nii et hääl ja minek on täpselt sellised nagu mulle meeldib. Uuest rattast - ma ei ole kuulnud sellisest lisast nagu "wheelie control" ühegi ratta puhul - aga selle ratta puhul on see on lisa, mis laseb tagarattas sõita tagapidurit kasutamata :twisted: Allpool videos sõitev endine Moto GP sõitja ja hetkel KTM palgal olev Jeremy McWilliams mainis et sellel rajal mis all videos ei saanud seda ratast lahti keerata, isegi sinna lähedale mitte :ner:

...ja USA KTM diilerite esitluselt (esimene ratas on prototüüp, tagumine liinilt tuleva ratta versioon Patriot edition värvides:

Õrnalt moditud 990 läheb ka ilma sidurita 3. käiguga tagarattasse ;)


Teema algataja
001WTR
Postitusi: 74
Liitunud: 22 Aug 2011, 17:43

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas 001WTR »

Õrnalt moditud 990 läheb ka ilma sidurita 3. käiguga tagarattasse ;)

Kindlasti läheb aga mina liikluses niimoodi ei sõida :ner: SM/SMT läheb kergemalt, pika käiguga vedrustus ja natuke teine geomeetria aitab kaasa. SD hoiab esiotsa paremini maas, teise käiguga tulevad vahest sellised "surprise wheelied", mida nagu väga ei tahtnudki ;) Kolmandaga peab juba meelega asja peal väljas olema, ja kiirused on nats suured stock ülekandega...


Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Sellist oleks nüüd küll hädasti tarvis. (w) Loodetavalt, et on endiselt arvestatud ka "täiskasvanud" sõitjatega kuigi seal videos paistab suht väike tsikkel olevat.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,


Teema algataja
001WTR
Postitusi: 74
Liitunud: 22 Aug 2011, 17:43

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas 001WTR »

Valmet kirjutas:

Sellist oleks nüüd küll hädasti tarvis. (w) Loodetavalt, et on endiselt arvestatud ka "täiskasvanud" sõitjatega kuigi seal videos paistab suht väike tsikkel olevat.

990 SD 188cm/90kg sõitja all on täpselt paras paugutamiseks ;)

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas tali »

1200sest Shiverist sahistatakse ka juba mõni aasta, aga need vist rohkem unistuste/fotopoe tasandil asjad paraku :roll: , Efendi ehk oskaks kommenteerida... Kassid ostaks sellist täiega :twisted:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas lärm »

Mul on Mäkketõusu tsiklil 1190 rc-8 vahel, aga kahjuks pole meest kes kinni seda seal mäel väga hoiab ,aga ma vähemalt püüan, aga tore mootor


Teema algataja
001WTR
Postitusi: 74
Liitunud: 22 Aug 2011, 17:43

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas 001WTR »

Superduke 1290 vs BMW S 1000 RR rajal:

[youtube][/youtube]

Kasutaja avatar

nrvous
Postitusi: 59
Liitunud: 27 Veebr 2004, 13:13
Tsikkel: SDR
Asukoht: Tallinn

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas nrvous »

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

max07
Postitusi: 253
Liitunud: 29 Juun 2005, 13:08
Asukoht: Worldwide
Tänatud: 4 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas max07 »

Tundub, et RC8 tuleb wishlistist tahapoole tõsta :twisted:

Live To Ride- Ride To Live.
http://www.motoservice.ee

Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas Bastard »

Huvitav kas mingil maal jõuab V2 tsiklimootorite piir ka kätte? Või on piiriks KTMi puhul ainult taevas? :D

Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 549
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 16 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas Kox »

SD omanikuna on selle puhul tegemist on ühe kindla "must have" rattaga.
Vana SD sikutab juba suu kõrvuni. :mrgreen:

Siiski jääb hetkel Patriot Editioni pilte vaadates häirima võõrkehana tunduv spidoblokk ja see, et bellypan-i enam pole.
Loodame, et pill veel toores ja lõplikult näeb asi terviklikum välja.

Pilt

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08
Kasutaja avatar

Torch
Postitusi: 187
Liitunud: 02 Okt 2006, 20:51
Asukoht: Vil / Tln
Tänanud: 2 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas Torch »

RIDE BREAK FIX REPEAT

Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas puna »

Orig sumps selle küljes on ikka väga julm.


-Dakar-
Postitusi: 24
Liitunud: 22 Juul 2008, 12:29
Tsikkel: Gsx-R 1000

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas -Dakar- »

Keegi hinnast oskab rääkida ?


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas koi »

Kox kirjutas:

SD omanikuna on selle puhul tegemist on ühe kindla "must have" rattaga.
Vana SD sikutab juba suu kõrvuni. :mrgreen:

Siiski jääb hetkel Patriot Editioni pilte vaadates häirima võõrkehana tunduv spidoblokk ja see, et bellypan-i enam pole.
Loodame, et pill veel toores ja lõplikult näeb asi terviklikum välja.

Pilt

Mina, vana tohm, tahaks näha selle pildi vasakut poolt. Kuidas see tagapukk tsiklit ühelt poolt hoiab?

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas puna »

Mono kiigest pole midagi kunagi kuulnud?


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas koi »

Puna õpi lugema! Küsimus oli puki mitte kiige kohta. Klähvid ainulyt, millessegi süvenemata.

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas puna »

Andsin sulle vihje puki kohta
Enamus monokiige pukke on põhimõttelt samad ja käivad tagaratta võlli sisse
Nagu kirjutad ka ise, et oled vana tohm ja ei suuda ka googlet kasutada


mattyas
Postitusi: 232
Liitunud: 26 Sept 2004, 23:19
Asukoht: Raasiku

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas mattyas »

Pilt

Kasutaja avatar

nrvous
Postitusi: 59
Liitunud: 27 Veebr 2004, 13:13
Tsikkel: SDR
Asukoht: Tallinn

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas nrvous »

koi kirjutas:
Kox kirjutas:

SD omanikuna on selle puhul tegemist on ühe kindla "must have" rattaga.
Vana SD sikutab juba suu kõrvuni. :mrgreen:

Siiski jääb hetkel Patriot Editioni pilte vaadates häirima võõrkehana tunduv spidoblokk ja see, et bellypan-i enam pole.
Loodame, et pill veel toores ja lõplikult näeb asi terviklikum välja.

Mina, vana tohm, tahaks näha selle pildi vasakut poolt. Kuidas see tagapukk tsiklit ühelt poolt hoiab?

Pilt


Teema algataja
001WTR
Postitusi: 74
Liitunud: 22 Aug 2011, 17:43

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas 001WTR »

Pukk on selle ratta puhul küll viimane asi millest rääkida :wack:

Rääkida võiks:
1301cc töömahust
Kergest ja lihtsalt pöördesse minevast V2-st
*132 kw / 180 hj 8900 rpm juures
142 Nm momendist
100 Nm momendist 2500 rpm juures (see on eriti lahe :ner: )
*Parimatest saada olevatest komponentidest mootorrattatööstuses millest ratas koostatud (WP, Brembo Monoblock, Marchesini sepist veljed jne jne)
189kg kaalust vedelikega ja kütuseta, mis full akraga ja Shorai Li akuga väheneb ilmselt ca 10 kg võrra...
7,2 s kiirendusest 0 - 200km/h (sama klass S1000RR ja Hayabusaga) :shock:
*Paremast juhitavusest kui S1000RR ja Hayabusa kiirustel kuni 200km/h (kes 990 SD-ga sõitnud see teab, millest jutt)
*Uutest elektroonilistest abimeestest, mis on ratta puhul abiks vähem kui ideaalsete sõiduoskuste ja teekatete jaoks. Ja mida saab välja lülitada (tagaratas eraldi, ja täielikult) maksimaalse hirmuaistingu ja adrenaliini saamiseks :twisted:

Minu jaoks on komm selle ratta juures vääne ja võimsus madalatel pööretel, mida on seal rohkem kui enamus ratastel maksimumis :ner: Pluss suure V2 sound. Selge et see ratas ei ole keskpärasele juhile või keskpärasele isiksusele. Ilmselt üks parimaid rattaid mis mottorratta ajaloos seeriatootmisesse on jõudnud.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Väidetavad numbrid väntvõllil on suured küll, aga mis reaalselt tagarattast tuleb originaalseades masinaga erapooletul dünol mõõtes? Äkki tõmbab näo krimpsu ja tulemus ei ole ootuspärane... Tuttav tegi nimelt juttu, et üks varasem mudel küll pingis imet ei teinud.
1,3 V2 on ahvatlev muidugi, omalgi tatt ripub.

001WTR kirjutas:

Marchesini sepist veljed jne jne

Sellest ei ole ju kusagil sõna, et need Marchesinid on sepistatud?!?!?? Tavalised valatud junnid, kodukal kirjutab. (togi)

http://www.1290superduker.com kirjutas:

die-cast wheels

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas puna »

Eks see ratas on ikka korralik metsaline :mrgreen:
Marchesini veljed ei ole ka miskid junnid


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Tüüpilisele seeriarattale omaselt on nende velgede näol olenemata tootja nimest tegu ikkagi odavamal meetodil valmistatud detailidega. See on lihtsalt tähelepanu juhtimine faktiveale või ekslikule arusaamale (mida tuleb kahjuks ette), et selle ja tolle tootja asjad on kõik niisugused ja naasugused.

Kasutaja avatar

Erik
Postitusi: 310
Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
Tsikkel: jawaha
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 6 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas Erik »

special #2 unlocking 10s


Teema algataja
001WTR
Postitusi: 74
Liitunud: 22 Aug 2011, 17:43

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas 001WTR »

kurikristjan kirjutas:

Väidetavad numbrid väntvõllil on suured küll, aga mis reaalselt tagarattast tuleb originaalseades masinaga erapooletul dünol mõõtes? Äkki tõmbab näo krimpsu ja tulemus ei ole ootuspärane...

See ratas tõmbab kindlalt näo krimpsu. Võrdluseks - SD 990 läheb 0 - 200km/h ca 11,3s, tagarattas on stock rattal ca 104-6hj ja vaba sisse ja väljalaskega ning mapituna ca 118hj. Max vääne 100Nm ringis või nats alla. SD 1290 läheb 7,2s 0 - 200km/h, seda numbrit ei ole KTM-l väga palju tegelikust väiksemaks mõtet valetada - seda saab lihtsalt mõõta. Sama kaalu juures 11,3s vs 7,2s 0 - 200km/h. No kui palju vähem peab sel rattal võimsust olema et ta näo krimpsu tõmbaks :ner: :twisted:

kurikristjan kirjutas:

Sellest ei ole ju kusagil sõna, et need Marchesinid on sepistatud?!?!??

Mida sa neid sõnu otsid - sa vaata veljele peale, näed ju et forged (=sepist). Nii palju võiks asjadel vahet teha. Kui lugeda meeldib, loe siit: http://en.wikipedia.org/wiki/Forging


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: KTM Superduke 1290.

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Selgita mulle siis, miks koduleht väidab sinule vastupidist (die-cast ja forged on liiga erinevad, et näpukaks lugeda) ning prototüübi rattal ning fotodel paistval seeriarattal on velgedes erinevus sees ja mitte värvi poolest?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”