KTM Superduke 1290.
Moderaator: Moded
KTM Superduke 1290.
KTM Superduke 990 sõidufännina jälgin huviga uue Superduke 1290 väljatulekut. Selle 1290cc V2 ratta ca 170-80 hobujõudu tagarattas ca 180kg kaalu juures, pidi laskma selle ka 3. ja 4. käigul tagarattasse, ilmselt siis sidurita (siduriga läheb 3. kergelt ka 990) Nii Superduke 990 kui ka uus ratas on nii juhitavuses kui mootori iseloomus agressiivne, terav ja kaalult kerge. Oma rattast, 20-30 min selle ratta seljas 5-9 K/rpm juures järsemalt keerates toob rahu majja mitmeks päevaks, rohkem pole vaja Mul on ta enda järgi ära tehtud ka, nii et hääl ja minek on täpselt sellised nagu mulle meeldib. Uuest rattast - ma ei ole kuulnud sellisest lisast nagu "wheelie control" ühegi ratta puhul - aga selle ratta puhul on see on lisa, mis laseb tagarattas sõita tagapidurit kasutamata Allpool videos sõitev endine Moto GP sõitja ja hetkel KTM palgal olev Jeremy McWilliams mainis et sellel rajal mis all videos ei saanud seda ratast lahti keerata, isegi sinna lähedale mitte
Video, from Goodwood festival of speed:
[youtube][/youtube]
from Goodwood:
Jeremy McWilliams:
...ja USA KTM diilerite esitluselt (esimene ratas on prototüüp, tagumine liinilt tuleva ratta versioon Patriot edition värvides:
Re: KTM Superduke 1290.
Isegi pikalt jälginud selle ratta käiku ja peab tunnistama, et see non R versioon oma massiivse väljalaskega riivab küll silma, R aga näeb kuradi hea välja.
Re: KTM Superduke 1290.
RD kirjutas:Isegi pikalt jälginud selle ratta käiku ja peab tunnistama, et see non R versioon oma massiivse väljalaskega riivab küll silma, R aga näeb kuradi hea välja.
Akrapovic teeb ilmselt head käivet peale mudeli väljatulekut. KTM diileritega käsikäes, neil Akrapovic eklsklusiivne edasimüügi õigus kõige osas mis KTM-i puutub ja Akrapovic on KTM ametlik tuuningjupp (Powerparts)
No kui vaadata mismoodi stock 1190 Adventurega sõita saab, millel detuned ja 100cc väiksem mootor, üle 30kg suurem kaal ja "rahulikum" geomeetria, siis võib ette kujutada 1290 SD võimekust agressivsel sõidul
[youtube][/youtube]
Re: KTM Superduke 1290.
001WTR kirjutas:KTM Superduke 990 sõidufännina jälgin huviga uue Superduke 1290 väljatulekut. Selle 1290cc V2 ratta ca 170-80 hobujõudu tagarattas ca 180kg kaalu juures, pidi laskma selle ka 3. ja 4. käigul tagarattasse, ilmselt siis sidurita (siduriga läheb 3. kergelt ka 990) Nii Superduke 990 kui ka uus ratas on nii juhitavuses kui mootori iseloomus agressiivne, terav ja kaalult kerge. Oma rattast, 20-30 min selle ratta seljas 5-9 K/rpm juures järsemalt keerates toob rahu majja mitmeks päevaks, rohkem pole vaja Mul on ta enda järgi ära tehtud ka, nii et hääl ja minek on täpselt sellised nagu mulle meeldib. Uuest rattast - ma ei ole kuulnud sellisest lisast nagu "wheelie control" ühegi ratta puhul - aga selle ratta puhul on see on lisa, mis laseb tagarattas sõita tagapidurit kasutamata Allpool videos sõitev endine Moto GP sõitja ja hetkel KTM palgal olev Jeremy McWilliams mainis et sellel rajal mis all videos ei saanud seda ratast lahti keerata, isegi sinna lähedale mitte
...ja USA KTM diilerite esitluselt (esimene ratas on prototüüp, tagumine liinilt tuleva ratta versioon Patriot edition värvides:
Õrnalt moditud 990 läheb ka ilma sidurita 3. käiguga tagarattasse
Re: KTM Superduke 1290.
Õrnalt moditud 990 läheb ka ilma sidurita 3. käiguga tagarattasse
Kindlasti läheb aga mina liikluses niimoodi ei sõida SM/SMT läheb kergemalt, pika käiguga vedrustus ja natuke teine geomeetria aitab kaasa. SD hoiab esiotsa paremini maas, teise käiguga tulevad vahest sellised "surprise wheelied", mida nagu väga ei tahtnudki Kolmandaga peab juba meelega asja peal väljas olema, ja kiirused on nats suured stock ülekandega...
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: KTM Superduke 1290.
Sellist oleks nüüd küll hädasti tarvis. Loodetavalt, et on endiselt arvestatud ka "täiskasvanud" sõitjatega kuigi seal videos paistab suht väike tsikkel olevat.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: KTM Superduke 1290.
Valmet kirjutas:Sellist oleks nüüd küll hädasti tarvis. Loodetavalt, et on endiselt arvestatud ka "täiskasvanud" sõitjatega kuigi seal videos paistab suht väike tsikkel olevat.
990 SD 188cm/90kg sõitja all on täpselt paras paugutamiseks
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: KTM Superduke 1290.
1200sest Shiverist sahistatakse ka juba mõni aasta, aga need vist rohkem unistuste/fotopoe tasandil asjad paraku , Efendi ehk oskaks kommenteerida... Kassid ostaks sellist täiega
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: KTM Superduke 1290.
Mul on Mäkketõusu tsiklil 1190 rc-8 vahel, aga kahjuks pole meest kes kinni seda seal mäel väga hoiab ,aga ma vähemalt püüan, aga tore mootor
Re: KTM Superduke 1290.
Tundub, et RC8 tuleb wishlistist tahapoole tõsta
http://www.motoservice.ee
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: KTM Superduke 1290.
Huvitav kas mingil maal jõuab V2 tsiklimootorite piir ka kätte? Või on piiriks KTMi puhul ainult taevas?
-
- Postitusi: 549
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: KTM Superduke 1290.
SD omanikuna on selle puhul tegemist on ühe kindla "must have" rattaga.
Vana SD sikutab juba suu kõrvuni.
Siiski jääb hetkel Patriot Editioni pilte vaadates häirima võõrkehana tunduv spidoblokk ja see, et bellypan-i enam pole.
Loodame, et pill veel toores ja lõplikult näeb asi terviklikum välja.
Re: KTM Superduke 1290.
Ja ongi väljas !
http://www.1290superduker.com/cms/#beast
Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: KTM Superduke 1290.
Kox kirjutas:SD omanikuna on selle puhul tegemist on ühe kindla "must have" rattaga.
Vana SD sikutab juba suu kõrvuni.Siiski jääb hetkel Patriot Editioni pilte vaadates häirima võõrkehana tunduv spidoblokk ja see, et bellypan-i enam pole.
Loodame, et pill veel toores ja lõplikult näeb asi terviklikum välja.
Mina, vana tohm, tahaks näha selle pildi vasakut poolt. Kuidas see tagapukk tsiklit ühelt poolt hoiab?
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: KTM Superduke 1290.
Puna õpi lugema! Küsimus oli puki mitte kiige kohta. Klähvid ainulyt, millessegi süvenemata.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: KTM Superduke 1290.
Andsin sulle vihje puki kohta
Enamus monokiige pukke on põhimõttelt samad ja käivad tagaratta võlli sisse
Nagu kirjutad ka ise, et oled vana tohm ja ei suuda ka googlet kasutada
Re: KTM Superduke 1290.
koi kirjutas:Kox kirjutas:SD omanikuna on selle puhul tegemist on ühe kindla "must have" rattaga.
Vana SD sikutab juba suu kõrvuni.Siiski jääb hetkel Patriot Editioni pilte vaadates häirima võõrkehana tunduv spidoblokk ja see, et bellypan-i enam pole.
Loodame, et pill veel toores ja lõplikult näeb asi terviklikum välja.Mina, vana tohm, tahaks näha selle pildi vasakut poolt. Kuidas see tagapukk tsiklit ühelt poolt hoiab?
Re: KTM Superduke 1290.
Pukk on selle ratta puhul küll viimane asi millest rääkida
Rääkida võiks:
1301cc töömahust
Kergest ja lihtsalt pöördesse minevast V2-st
*132 kw / 180 hj 8900 rpm juures
142 Nm momendist
100 Nm momendist 2500 rpm juures (see on eriti lahe )
*Parimatest saada olevatest komponentidest mootorrattatööstuses millest ratas koostatud (WP, Brembo Monoblock, Marchesini sepist veljed jne jne)
189kg kaalust vedelikega ja kütuseta, mis full akraga ja Shorai Li akuga väheneb ilmselt ca 10 kg võrra...
7,2 s kiirendusest 0 - 200km/h (sama klass S1000RR ja Hayabusaga)
*Paremast juhitavusest kui S1000RR ja Hayabusa kiirustel kuni 200km/h (kes 990 SD-ga sõitnud see teab, millest jutt)
*Uutest elektroonilistest abimeestest, mis on ratta puhul abiks vähem kui ideaalsete sõiduoskuste ja teekatete jaoks. Ja mida saab välja lülitada (tagaratas eraldi, ja täielikult) maksimaalse hirmuaistingu ja adrenaliini saamiseks
Minu jaoks on komm selle ratta juures vääne ja võimsus madalatel pööretel, mida on seal rohkem kui enamus ratastel maksimumis Pluss suure V2 sound. Selge et see ratas ei ole keskpärasele juhile või keskpärasele isiksusele. Ilmselt üks parimaid rattaid mis mottorratta ajaloos seeriatootmisesse on jõudnud.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: KTM Superduke 1290.
Väidetavad numbrid väntvõllil on suured küll, aga mis reaalselt tagarattast tuleb originaalseades masinaga erapooletul dünol mõõtes? Äkki tõmbab näo krimpsu ja tulemus ei ole ootuspärane... Tuttav tegi nimelt juttu, et üks varasem mudel küll pingis imet ei teinud.
1,3 V2 on ahvatlev muidugi, omalgi tatt ripub.
001WTR kirjutas:Marchesini sepist veljed jne jne
Sellest ei ole ju kusagil sõna, et need Marchesinid on sepistatud?!?!?? Tavalised valatud junnid, kodukal kirjutab.
http://www.1290superduker.com kirjutas:die-cast wheels
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: KTM Superduke 1290.
Eks see ratas on ikka korralik metsaline
Marchesini veljed ei ole ka miskid junnid
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: KTM Superduke 1290.
Tüüpilisele seeriarattale omaselt on nende velgede näol olenemata tootja nimest tegu ikkagi odavamal meetodil valmistatud detailidega. See on lihtsalt tähelepanu juhtimine faktiveale või ekslikule arusaamale (mida tuleb kahjuks ette), et selle ja tolle tootja asjad on kõik niisugused ja naasugused.
Re: KTM Superduke 1290.
kurikristjan kirjutas:Väidetavad numbrid väntvõllil on suured küll, aga mis reaalselt tagarattast tuleb originaalseades masinaga erapooletul dünol mõõtes? Äkki tõmbab näo krimpsu ja tulemus ei ole ootuspärane...
See ratas tõmbab kindlalt näo krimpsu. Võrdluseks - SD 990 läheb 0 - 200km/h ca 11,3s, tagarattas on stock rattal ca 104-6hj ja vaba sisse ja väljalaskega ning mapituna ca 118hj. Max vääne 100Nm ringis või nats alla. SD 1290 läheb 7,2s 0 - 200km/h, seda numbrit ei ole KTM-l väga palju tegelikust väiksemaks mõtet valetada - seda saab lihtsalt mõõta. Sama kaalu juures 11,3s vs 7,2s 0 - 200km/h. No kui palju vähem peab sel rattal võimsust olema et ta näo krimpsu tõmbaks
kurikristjan kirjutas:Sellest ei ole ju kusagil sõna, et need Marchesinid on sepistatud?!?!??
Mida sa neid sõnu otsid - sa vaata veljele peale, näed ju et forged (=sepist). Nii palju võiks asjadel vahet teha. Kui lugeda meeldib, loe siit: http://en.wikipedia.org/wiki/Forging
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: KTM Superduke 1290.
Selgita mulle siis, miks koduleht väidab sinule vastupidist (die-cast ja forged on liiga erinevad, et näpukaks lugeda) ning prototüübi rattal ning fotodel paistval seeriarattal on velgedes erinevus sees ja mitte värvi poolest?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.