Kas 4t või siis 2t?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Kas 4t või siis 2t?

Lugemata postitus Postitas mella »

Vaata, millega ta sõidab. Siis saad aru, kas seda soovitust on mõtet tõsiselt võtta ;)

Lehtlaan_R kirjutas:
zweitakter kirjutas:
Lehtlaan_R kirjutas:

mina võtaks 2T kui haiseda ei taha siis võta 4T eks igal omad plussid ja miinused. :)

"Mina võtaks Maico 700, aga kui ei taha ennast tappa, siis võta KX125" Võiks äkki põhjendada millegagi kah, tarkpea?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Kas 4t või siis 2t?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Lehtlaan_R kirjutas:

mina võtaks 2T kui haiseda ei taha siis võta 4T eks igal omad plussid ja miinused. :)

Kas sul mõne muu rattaga, kui Keeway TX50 ka kogemust on? (lol)


sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: Kas 4t või siis 2t?

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Noo 50cc 4t ei lähe ju üldse edasi, siis muidugi soovitaks 2t :D


Teema algataja
eddy
Postitusi: 41
Liitunud: 06 Veebr 2014, 18:03

Re: Kas 4t või siis 2t?

Lugemata postitus Postitas eddy »

dudikov kirjutas:

Kuule edy mul isiklikult pole sinu vastu midagi aga sa ära vaata nende d ja c klassi võistlejate peale nii ülevalt alla.Enamik nendest on selle alaga tegelenud juba aastaid.Kui sa viitsiksid esikümnete ringiaegu klassiti võrrelda,siis ega seal nii kole suurt vahet polegi.D klassi esikolmik oleks ka B klassis esikümnes.See ,et sul on suur soov edukas olla on ju iseenesest tore aga sellel alal tippu jõuavad väga vähesed.Ja selle edu taga on meeletu töö.Sa tahad A klassis esimeseks tulla,et ratast saada.Küsi Lusbo käest kas ta teeb seda ratta pärast.Olen enam kui kindel,et mitte.Sa lihtsalt ei kujuta ette kui palju verd, higi, raha ja oma aega tuleb ohverdada et tippu jõuda ja seal püsida.Tulevased tipud alustavad 5 aastaselt,et ehk kuhugi jõuda.Ja 8 aastased poisid sõidavad väga kiiresti.Võta see aeg ja mine vaata kuidas neid poisse sisehallis treenitakse,neil on isiklikud treenerid ja väga pühendunud vanemad.Tund tunni järel nühivad tuima järjrkindlusega ühte elementi.Ja siis esita endale küsimus Kus olin mina 16 aastat tagasi.

16 aastat tagasi olin lastekodus ja ei häbene seda öelda,ning kui asja mõistusega võtta,siis seal polnud see lihtsalt võimalik!hetkel on mul võimalusi ja tahan seda kaotatud aega tagasi teha!


dudikov
Postitusi: 72
Liitunud: 04 Mai 2010, 12:34
Tsikkel: dnepr,ktm

Re: Kas 4t või siis 2t?

Lugemata postitus Postitas dudikov »

Müts maha sinu meelekindluse ees.Anna aga teada kuidas sinu treeningud ja võistlused sujuvad.Ratas vali vastavalt soovile ja võimalustele.Kui saad otsi omale vaimne mentor ja pääsed jalgratta leiutamisest.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Kas 4t või siis 2t?

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Kui inimene tunneb end tugevalt ja meeldib sporti teha siis B klassi valikus pole midagi imelikku, isegi mõistlik selles mõttes, et kaasvõistlejad on pädevamad oma tsiklit juhtima ja ka teistega arvestama kui päris algajad. Muidugi soovitaks soojalt enne esimest võistlust käia treeningul kus mõni elukutseline või asjast teadlik jagab õpetussõnu ning trenni lõpuks oskab ilmselt ka üsna täpselt öelda millisesse klassi sinu kiirus ja oskused jäävad. Tsiklite kohapealt nii palju, et 2takti "all the way" kui sulle meeldib pingutada ja asja spordina võtta, et miks, sest algajale on väga hea koolitus 1-2aastat 2taktilisega lasta ja õppida sõidutehnikat. 4takti esimese rattana ei õpeta suurt midagi kui sul juhendajat kõrval pole, pigem muudab laisaks ja lohakaks isegi aga samas on järelturg ja valik suurem. Miks sõidetakse enamuses 4taktilistega aga eelkõige sellepärast, et on nö lihtsam sõita ehk pehmem käitumine(eriti harrastajal põristades) mis omakorda tähendab, et saab halvema füüsilise vormiga kiiremaid ringiaegu sõita ja võib käikudega rohkem eksida jne. Kuid samas on ainult 4t kogemusega sõites ka riskitegur suurem algajal kuna suur osa on harjunud põristades sõitma ja ei tea mida ratas teeb kui gaas põhja keerata ning siis eriti võistlusel väsinuna laksud kerged tulema. Samas oli 2t ajal suureks eeliseks minu arust see, et kui vormi polnud siis naljalt ka suurt hoogu üles ei saadud tänu millele kukuti lihtsalt kurvis ümber, nüüd aga 4t paned peale starti 3käigu ja lased lõpuni ning samuti viskab hoo väga kähku üles.
Kokkuvõtteks maitse küsimus aga igatahes lööb südame alt soojaks küll kui 2taktilisega traktoristidele liiva näkku lased :mrgreen:

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

krõps
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:54
Tänatud: 1 kord

Re: Kas 4t või siis 2t?

Lugemata postitus Postitas krõps »

et kakstakti silmini lahti hoida peab tõesti sportlane olema ja kui ükskord pöördesse läheb siis tuleb see sama ootamatult nagu küsimus rätsepalt kes sulle pükse õmbleb kui ta küsib kummas sääres sa kannad, eddy sind ootavad pikad tunnid jõusaalis ning traumapunktis kui sa kahetaktilise kasuks otsustad

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”