Uus ratas: V2 või R4?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Selle Duciga kaob naeratus vist suht kiiresti kui maanteele satud?



Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas puna »

Mitte eesti maanteedel.
Kuigi konkreetne mudel ei ole ka minu isiklik lemmik.

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Duc kena ratas ja kunagi sai ka ise Monsterist unistatud.... kuni esimest korda selga istusin. Mina oma 184cm seal ennast mugavalt ei tundnud. Ratas kena ja kõik ok, aga kuidagi väikseks jäi oma mõõtmetelt. Äkki ma lihtsalt ei oska ennast piisavalt kokku pakkida.
Aga teemaalgataja esimesest lausest kõlab läbi nagu see poleks ta esimene ratas. Kui nii, siis soovitused stiilis "võta esimeseks odav käkk" pole asjakohased. Samas kui ratastega tutvus olemas, siis peaks mingi stiilieelistus juba selgem olema ja võiks selle siia juurde lisada, saaks ka soovitajad täpsemaid nõuandeid anda.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas puna »

monstereid on suuremaid ka.
Teemaalgataja ei julge enam piuksugi teha siis.

Kasutaja avatar

munaz
Postitusi: 200
Liitunud: 16 Veebr 2007, 14:43
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas munaz »

Olen ise kokku puutunud erinevate mootoritega ratastega (R2, V2, R4, V4, R1). Minu arvates räägitakse liiga palju stiilis "rida-mootor vs V-mootor" seejuures tähele panemata kõige olulisemat asja (peale töömahu) mootori konfiguratsiooni juures: silindrite arvu.
Ühesõnaga, väidan, et laias laastus pole küsimus üldse mitte selles, mis asetusega silindrid on (tõsi, ka sellest sõltub mootori karakter ja hääl), vaid hoopis selles, kui suured (ja kui palju) need silindrid on.

Keskmine 600cc masin:

  • Isiklik eelistus kaldub 2-silindrilise poole.
  • 1-silindriline raputab rahulikult sõites liiga palju, aga gaasi keerates on power kohe olemas.
  • 4-silindriline on madalalt ikka täiesti jõuetu, kuid samas käib väga ühtlaselt, mistõttu on niisama kruisida hea. Kõrgel pöördel rebib paremini kui teised.
  • 2-silindriline on täpselt nende kahe vahepeal.

Olgu ka öeldud, et olen teadlik, et mootoreid on erinevaid - leiab kindlasti ka hoopis teistsuguselt käituva 1-silindrilise, samuti mängib väga suurt rolli kubatuur -, aga püüan lihtsalt mingit üldistust teha.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas puna »

Hea seletus :bsmile:

Kasutaja avatar

tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

nii, nyyd mode kirjutab mulle privas seletuskirja, miks mu arukas tarbijanõuanne ära kustutati siit.
ette tänades.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas mella »

1 oluline asi veel - kuidas silindrid on üksteise suhtes käima pandud.

munaz kirjutas:

Keskmine 600cc masin:

  • Isiklik eelistus kaldub 2-silindrilise poole.
  • 1-silindriline raputab rahulikult sõites liiga palju, aga gaasi keerates on power kohe olemas.
  • 4-silindriline on madalalt ikka täiesti jõuetu, kuid samas käib väga ühtlaselt, mistõttu on niisama kruisida hea. Kõrgel pöördel rebib paremini kui teised.
  • 2-silindriline on täpselt nende kahe vahepeal.
Kasutaja avatar

efendi
Mode
Postitusi: 969
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas efendi »

Ducatist rääkides - ma ei tea mismoodi seal tsikli peal istute või olete, ma olen 191 pikk ja saan sellega normaalselt sõidetud, ei tundunud küll, et hirmus kitsas on. Ratas on hea ja kerge ja tegelikult naise oma, aga olen seda ka ise kasutanud ja funi on mul küll. Vbolla olen vana, mind ei paelu väga suured kiirused ja tõepoolest 180+ läheb seal ducati seljas ebamugavaks, aga seda ilmselt iga nakedi peal. 696 mootoril on ressurssi piisavalt, ei ole veel tundnud, et lahjaks jääb, loomulikult peab äkilisematel möödasõitudel käigu alla lööma ja alles siis minema, samas ma teen seda vahel tonnisega ka. Pikimad otsad järjest on olnud Eesti piires, 200 kilti järjest, ma olen laisk, peatun ja joon kohvi ja tangin tihti, eks saaks pikemalt ka, aga ei ole vajadust tundnud, ebamugavaks pole küll muutunud. Mulle meeldib kohutavalt ratta juhitavus ja käitumine kurvilisel teel. Seda peab proovima, kirjeldada on raske.

Teemaalgataja on siiani sõitnud 125 enduroga, seda näeb tema vanadest postitustest, seega nakedi seljas olemine ei tohiks erilise üllatusen tulla. Samuti kahtlen, et Duci talle lahjaks jääb. Valik on ju igaühe enese teha, mina avaldasin vaid omaenese arvamust, mis põhineb mu enese kogemustel.

i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas will111 »

mida vähem silindreid, seda olulisem on nende asetus. seega, rääkides tsiklimootoritest ja näiteks 2 silindrilistest masinatest siis see on ju absoluutne miinimum, kus asetusest üldse on võimalik rääkida. ning väide, et see ei ole oluline, on küll üsna reaalsuskauge.

rida ja V 2-silindriline on täiesti erineva momendigraafikuga ja momendigraafik on iga mootori juures ju selgelt kõige olulisem asi.


reimps

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas reimps »

efendi kirjutas:

...tõepoolest 180+ läheb seal ducati seljas ebamugavaks, aga seda ilmselt iga nakedi peal.

Mhmh. Aga olgem ausad, 160+ on meie teedel suht overkill. Naked on Eestis 50/50-linn/maantee jaoks t2itsa piisav variant. Tingimusel, et tegu on V-mootoriga. OK, L l2heb ka arvesse :)

Tehke linnuke nyyd kuhugi :mrgreen:

Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 914
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas Säga »

reimps kirjutas:
efendi kirjutas:

...tõepoolest 180+ läheb seal ducati seljas ebamugavaks, aga seda ilmselt iga nakedi peal.

Mhmh. Aga olgem ausad, 160+ on meie teedel suht overkill. Naked on Eestis 50/50-linn/maantee jaoks t2itsa piisav variant. Tingimusel, et tegu on V-mootoriga. OK, L l2heb ka arvesse :)

Tehke linnuke nyyd kuhugi :mrgreen:

Reimps, lepi sellega, et sinust on ka pikemaid ... kõik ei mahu 160 piiridesse koos mütsiga (lol)

SYLB

joel
Postitusi: 1798
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 109 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas joel »

efendi kirjutas:

Et jutt päris mölaks ei läheks, siis isiklik eelistus on V2/L2 mootorid.

Kas L2 on selline V2, millel tagumisel silindril lühem keps või? :roll:

Joel
Kasutaja avatar

ducatist
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Juun 2007, 13:20
Tsikkel: Monster 900
Asukoht: Haapsalu

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas ducatist »

Kust kohast tulevad ideed, et üks keps on lühem? L=90* silindrite vaheline nurk, mitte mingi 65, 77 jne...


p6rguline
Postitusi: 173
Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
Tsikkel: vn 1500
Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas p6rguline »

Vastus küsimusele on, et see on dukatimeeste huumor. Kuna esimene silinder peaaegu lamab - öeldakse V kohta L.

Kaa tõesti on raske rahulikult seletada neile, kes ei tea ?


joel
Postitusi: 1798
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 109 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas joel »

ducatist kirjutas:

Kust kohast tulevad ideed, et üks keps on lühem? L=90* silindrite vaheline nurk, mitte mingi 65, 77 jne...

No minu ekraanil on küll V tähel mõlemad haarad ühepikkused, aga L tähel on üks lühem. Mis ta siis muud ikka tähendada saab, eksole... :ner: Kas järgmisena tulevad bemarimehed rääkima I2 mootoritest?

Joel
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas puna »

joel kirjutas:
ducatist kirjutas:

Kust kohast tulevad ideed, et üks keps on lühem? L=90* silindrite vaheline nurk, mitte mingi 65, 77 jne...

No minu ekraanil on küll V tähel mõlemad haarad ühepikkused, aga L tähel on üks lühem. Mis ta siis muud ikka tähendada saab, eksole... :ner: Kas järgmisena tulevad bemarimehed rääkima I2 mootoritest?

Need 90* L2 mootorid on võimsaimad V2 mootorid ka seega ainult hea :D

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

90kraadistel pole ka lisa tasakaalustus kola järele vajadust,kenasti mugisevad kõikidel pööretel.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Teema algataja
pokerhentz
Postitusi: 162
Liitunud: 09 Dets 2008, 18:57
Tsikkel: SV650N
Asukoht: Harjumaa ;Läänemaa
Tänatud: 1 kord

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas pokerhentz »

Ei osanud oodatagi nii suurt arutelu sel teemal, aga aitäh kõigitele vastajatele, sain siit nii mõningatki kõrva taha panna.

Olen nüüd mõnda aega uurinud ja puurinud Eestis müüdavaid naked masinaid, mis jäävad 70kw piirdesse(A2- lubadega rohkem ei saa), ja sõelale jäid Hornetid, Banditid, Monsterid, Suzu GSR, KTM Duke ja hetkel kõige sümpaatsemana tunduv Suzu SV650N.
Endal on senimaani tõepoolest kogemust ainult väiksema kubatuuriliste masinatega ja seetõttu kogungi hetkel kõikvõimalikku infot, et üleminek suuremale masinale võimalikult sujuvalt läheks. Tahtsingi teada V2 ja R4- ja iseärasusi.
Nagu ma ka aru sain, siis eks ta rohkem maitse asi ole. Mulle tundub, et hetkeseisuga istub kõige rohkem V2- mootoriga SV650N - peab minema proovima ja siis eks paistab mis masin tegelikult koju veereb.

Aitäh veelkord vastajatele!

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas puna »

No andke kuuma selle ratta kohta, ma ise ei oska midagi lisada.

Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Mul oli esimeseks rattaks SV650S. Algajale väga sobilik. Käib edasi rahuldavalt, kergesti juhitav, ökonoomne, suuremale poisile võib-olla veidi väiksevõitu. Samas nagu eelpool kõnelejad juba mainisid, proovi ära, saad oma orientatsioonis selgust. Usun, et kasvad sellest SV650-st aasta/kahe jooksul välja ja vaatad midagi käredamat. Edu ostmisel! :bsmile:

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Mõtlen, et vähegi legaalsetel kiirustel liigeldes ei anna see R4 madalakubatuuriline 70 kW küll mingit erilist lisaväärtust. Selleks, et sellest midagi tunneks, peab mingi 7000 p/min kogu aeg peal olema. Need kilovatid töötavad alles kiirustel üle 200. Paigalt minnes ei saa seda niikuinii rakendada.
Mul oli enne Kawa Gpz 550 R4 mootoriga. 48 kW, aga madala pöörde pealt minnes oli nagu Jawa. Nauding saabuski alles peale 7000, siis said küll nagu kaikaga keset selga. Vibratsioonivaba oli küll.
Praegu on 800 kuubine parallel twin, 35 kW ainult. Aga see eest jäme pöördemoment, vastavalt töömahule. Linnas iga kell mugavam ja kiirendus madala käiguga kaugelt parem. Käiku praktiliselt vahetama ei peagi, veab igal pöördel. Mägedes oli ka ääretult mugav. Samas kiiruse juures saabub lõpp enne 200-t km/h. Väidetavalt. Aga ma pole proovinud. Pole huvi - muuhulgas, see on vihje. Mootori valid ikka selle järgi, mida sellega teha soovid.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas puna »

Samas kui tahad pühapäeviti käija rada sõitmas on R4 miski 600cm bike väga hea.
Kiire kerge ja kui sõita ei oska siis väikestel radadel pole vahet kilose ees eriti.
auto24 ringil pikkadel sirgetel jääb muidugi kilostele alla, aga see ei ole sul ilmselt eesmärk.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas will111 »

"Mul oli esimeseks rattaks SV650S. Algajale väga sobilik. Käib edasi rahuldavalt, kergesti juhitav, ökonoomne, suuremale poisile võib-olla veidi väiksevõitu"

Pole küll kaugeltki esimene ratas mul, aga oman samuti hetkel sellist. Eks ta ole tõepoolest küll ka algajale väga sobilik, kuid sellest tihtipeale tehakse vale järeldus, et kui on sobilik algajale siis järelikult ei ole sobilik edasijõudnule. See ei pea paika! Kusjuures, ma ei tea kuidas küll kuidas seda täpselt mõistma peab aga ennast just väikseks poisiks ka ei tea, 185 kõrgust ja 85-90 suruvat jõudu...ei tunne küll kuskilt otsast, et ratas väikseks jääks või isegi väikse võitu oleks.

Seda suzut soovitakski eelkõige mootori tõttu, ma ei tea kas saab olla mõnusamat asja, just siin meie eesti oludes eriti. Piisavalt kubatuuri, et rebida igalt pöördelt, V2 muidugi aitab sellele ainult kaasa. Kohalt kiirendades legaalsete kiirusteni ja ka mõnevõrra edasi jäävad kõik R4'd nii ehk naa seljataha, kui just mingi väga oskaja käes ei ole. Samal ajal on ratas ise kerge, keskelt piisavalt kitsas, väga hea massiasetusega ja minumeelest sa super töökindel ning kena välimusega.
Kui selle ratta omanik tunneb, et on nüüd piisavalt edasi jõudnud siis on alati võimalik liikuda SV1000 peale, mis on kindlasti väga tuttava tunnetusega ja samas tagab selle lisavõimsuse, mida tarvis.

Aga soovitaks 2003 ja edasi mudelit, sealt alates on neil pritse :)

Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas Andrea »

will111 kirjutas:

Kusjuures, ma ei tea kuidas küll kuidas seda täpselt mõistma peab aga ennast just väikseks poisiks ka ei tea, 185 kõrgust ja 85-90 suruvat jõudu...ei tunne küll kuskilt otsast, et ratas väikseks jääks või isegi väikse võitu oleks... Aga soovitaks 2003 ja edasi mudelit, sealt alates on neil pritse :)

Mul oli karpadega mudel, proovisin pritsungiga varianti ka - kiidan. Äkilisem. Minu 195cm ja 105kg juures oli väike. Kahekesi sõites veel eriti. :)

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas will111 »

Okei, nende mõõtmete juures ehk tõesti 8)

Pritsung on väga töökindel ja lollikindel ka, vähemalt minu käes siiani on olnud, absoluutselt iga ilmaga ja igal hetkel käivitub ilma igasuguste probleemideta ja sõites pole ka kunagi hätta jätnud veel.

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas pühak »

Mul on 1500-ne V2 mootoriga tsikkel. Iseenesest käraks 500-ne 1-pütine ka, kui sellega muidu meeldiv sõita on (kiirendus, hääl, stiil, isteasend etc) ja keegi mu ajule vastava reseti suudab teha, et see ongi 1500-ne V2. See viimane ongi asja juures kõige määravama tähtsusega. :ner:

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas speedvana »

will111 kirjutas:

Piisavalt kubatuuri, et rebida igalt pöördelt, V2 muidugi aitab sellele ainult kaasa. Kohalt kiirendades legaalsete kiirusteni ja ka mõnevõrra edasi jäävad kõik R4'd nii ehk naa seljataha,/quote]

Läks liialduseks.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kolme meil levinud ratta kohta ka välismaist juttu: http://www.motorcyclistonline.com/roadt ... uki_sv650/

SERTÃO
Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Uus ratas: V2 või R4?

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

SV650 saab isegi hornetilt lutti :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”