Uus ratas: V2 või R4?
Hei!
Plaan tuua omale uus tsikkel, aga olen dilemma ees. Kas pigem valida V2 või R4 mootoriga isend?
Räägime siis 600-650cc masinatest.
Kas keegi oskaks tuua mõlema head/vead välja?
Suur aitäh ette!
Hei!
Plaan tuua omale uus tsikkel, aga olen dilemma ees. Kas pigem valida V2 või R4 mootoriga isend?
Räägime siis 600-650cc masinatest.
Kas keegi oskaks tuua mõlema head/vead välja?
Suur aitäh ette!
Kirvega vehkides V2 veab alguses ja lõpp nõrgem, R4 magab alguses ja veab lõpus, hääleerinevus lisaks...
Küsimus on ka rattas endas, et mis suunitlusega asja vaja.
Vastavalt sellele ikka valik
Selles kubatuuris võtaksin endale Ducati monsteri.
Olin ka aastaid tagasi dilemma ees, sest V2 -te polnud varem proovinudki. Ostsin SV650 ära ja ei ole kordagi kahetsenud. Mulle istub V2 palju rohkem, kui rida. Praegu nillin võimsamat:) Loomulikult V2 -te.
Vahet pole!
Äge R4 teeb kehvakesele V2le silmad ette ja vastupidi samuti.
Tonnine V2...
v2 on vist kokkuvõttes mõnusam mootor tõepoolest, aga tõsi küll, et oleneb ka mis endale rohkem meeldib. kui ikka piiraja juures hoidmine meeltmööda ja meeldib mehiselt käike laksida siis ilmselt r4 sobib paremini. muidugi ka tippkiirus on viimasel suurem ning max power reegline suurem.
aga ma ei tea, kuskohas eestis seda tippkiirust niiväga harrastatakse ja kes see siin linnavahel ikka pidevalt piirajas viitsib hoida. frustreeriv.
v2 on lisaks ka ökonoomsem, ja kuigi see ei pruugi olla üldse oluline siis näita mulle täie mõistuse juures persooni, kellele ei meeldiks kallata vähem raha paaki samade kilomeetrite eest.
R4 kuna V2 on harleydele
600ccm puhul....väga ei oska soovitada. Pigem siis juba r4. Vähemalt viib fooritagant minema. 600ccm on käsn ja vahet ei ole mis käsna võtad.
Kui aga silmapiiril on ducati monster siis tõesti soovitaks seda juhul kui ei aja taga kiiruseid vaid juhitavust. Suht ulme tundub kuidas see monster keerab ja pöörab ning üli hästi sobib kokku ta mootoriga.
Kui vaadata tonniseid siis v2 superbike tüüpi tsikkel pakub emotsiooni ja kõrvusaati naeratust alati. R4 hakkab seda pakkuma alles siis kui pöördesse ajada ning sõita väheke tempokalt.
Ei tea kuida ostjal võimalused on, aga siiski miski võimaluste piir võiks olla märgitud.
Mootorite valik on tegelikult läinud kesiseks! Ainult V2 ja R4. Kadunud on R3 jaR6. Viimane oli eriti edev nii väljanägemiselt kui häälelt.Tänavaliikluseks piisab ju 1300-sest mootorist küll veel,(kava Z1300). mudel ulme vana, aga neid isegi liigub veel ilmapeal. Muretu kepi vedu pealekauba. Aga no see möödanik.
Noja bokserid on ka jah.
Bemmil täitsa R6 olemas- K1600 GTL
edu
Koi, mis sa porised, müügill ju täiesti olemas R2, R3, L2, V4, ja legendaarne R1 mootor
Kellel-millel R3 on? Mõtlen just tänapäevaseid mudeleid, mitte mammuteid, nagu mul.
koi kirjutas:Kellel-millel R3 on? Mõtlen just tänapäevaseid mudeleid, mitte mammuteid, nagu mul.
triumph?
Triumph toodab endiselt R3 mootoriga rattaid väga laias valikus, Benelli minu mälu järgi, lisaks MV Agusta.
Et jutt päris mölaks ei läheks, siis isiklik eelistus on V2/L2 mootorid. Ja kõige ägedamaid rattaid teevad siiani ikka itaallased, kuigi on ka teisi ägedaid pille. Mina soovitaks sulle Monster 696 poole vaadata.
http://bike.motors24.ee/vehicles/391686 ... &sort=paid
Jajaa, ma ise müün seda, aga soovitus on tõepoolest hea, usu mind.
Aga üks kena 800-ne V4 alguseks? Siis kaob ära dilemma kas V2 või R4 - saad mõlemad koos
Näiteks: http://www.auto24.ee/clients/rahumaemot ... fa387158l6
Yerba kirjutas:Aga üks kena 800-ne V4 alguseks? Siis kaob ära dilemma kas V2 või R4 - saad mõlemad koos
Näiteks: http://www.auto24.ee/clients/rahumaemot ... fa387158l6
Soovijal on piiriks 70kw
Subjektiivse arvamusena ütlen ka oma kogemuse.
Olen aastaid sõitnud erinevate 600cc R4 mootoritega, kuid peale V2 proovimist oli tunne et pool elu on möödunud vale ratta seljas. R4-ga on tore kiiresti sõita kuid 50/50 linn/maantee sõita ma ei tunne mõnu.
koi kirjutas:Kellel-millel R3 on? Mõtlen just tänapäevaseid mudeleid, mitte mammuteid, nagu mul.
Minu tiiger näiteks, lisaks suur hulk erinevas seades rattaid street-, speed- ja muud tripled ning daytona Triumphilt.
V2 tsikliga saad vaiksetel suveõhtutel magalarajoonides peale keerates palju sõpru, see on hea
Mitte et mul miskit R4 ja V2 vastu oleks, kuid olemas ka R2 mis on sellise vända asetsusega nö emuleerides V2 süütamise järjekorda, tekidades V2 omapärase veo.
Yamu trx850, tdm900, tdm850 mk2.
V mootorid on reeglina nii ärapakitud raami vahele, et kui miskit vaja teha, siis detailidele ligipääsemine paras pain. R mootoritel see kuidagi lihtsam...
Mitte et see mingi vastu või poolt argument oleks.
Samas yamaha R1 mingist aastast muutis ka oma r4 mootoritel süütamise järjekorda. Need mootorid pidavat teistmoodi vedama? Ehk mõni komentaarib?
eerikkarts kirjutas:Mitte et mul miskit R4 ja V2 vastu oleks, kuid olemas ka R2 mis on sellise vända asetsusega nö emuleerides V2 süütamise järjekorda, tekidades V2 omapärase veo.
Yamu trx850, tdm900, tdm850 mk2.V mootorid on reeglina nii ärapakitud raami vahele, et kui miskit vaja teha, siis detailidele ligipääsemine paras pain. R mootoritel see kuidagi lihtsam...
Mitte et see mingi vastu või poolt argument oleks.Samas yamaha R1 mingist aastast muutis ka oma r4 mootoritel süütamise järjekorda. Need mootorid pidavat teistmoodi vedama? Ehk mõni komentaarib?
Need on need big bang mootorid
http://en.wikipedia.org/wiki/Big-bang_firing_order
Ma olen nii videosi kui ka seletusi sellest "crossplane crankshaft" näinud. Ma tahtsin kuulda komentaare, kes mõlemat proovinud, kas vedu sarnaneb hond v4 ga? Igatahes tdm900 veab küll hoopis teisiti kui vanem 850. Vedu on tõesti tdm900'l sarnane V mootoriga.
Aga see kisub offtopicucs. Ei ole ei 650 ega R4 ega ka V2
Teemasse V2 on tõesti lihtsurelikul kuidagi meeldivam.
Edit:
Googeldasin väheke ja tundub seda "Big bang" tehnoloogiat pole kasutatud 600cc ratastel
kristjan128 kirjutas:V2 tsikliga saad vaiksetel suveõhtutel magalarajoonides peale keerates palju sõpru, see on hea
Aga väga erapoolikult öeldes on ikka V2 see õige(m) lahendus. Olgugi et alla tonni on veits lahja..
Õli tulle valades(peale sauna js mõnuaineid) on mootorratta nimi ikkagi HONDA, mida otsima peaks!
Vahet pole palju tal silindreid või sumpse on
holma kirjutas:Yerba kirjutas:Aga üks kena 800-ne V4 alguseks? Siis kaob ära dilemma kas V2 või R4 - saad mõlemad koos
Näiteks: http://www.auto24.ee/clients/rahumaemot ... fa387158l6Soovijal on piiriks 70kw
10kw siia-sinna. Saab selle 70kw-ga sama hästi vasta posti põrutet kui 80kw-ga
See ei käinud nüüd konkreetse ostusoovija kohta vaid laias laastus, kui neid kw-sid nii täpselt taga ajada. Mõistus jääb siiski ju gaasikätt juhendama.
Valmet kirjutas:koi kirjutas:Õli tulle valades(peale sauna js mõnuaineid) on mootorratta nimi ikkagi HONDA, mida otsima peaks!
Vahet pole palju tal silindreid või sumpse onKoli Aasiasse!
Mis seal nii head on?
Seal ühe võrri seljas korraga terve suguvõsa!
Või mis see võlusõna herr valmeti arust on??
See pakutud HONDA on tegelt kõik ühes. Millestki ei jää puudu ja midagi pole ülearu!
Mis asja odav käkk las need soovitajad sõidavad oma odavate käkkidega.
Ära kuula neid kõiki soovitusi siin honda ei kõlba sulle ja tellis on üle võtnud end.
Eespool Pakutav honda on ikka päris kole ei tegu, ega nägu ja kohver seljas on ikka i täpp peal.
Siin pakutud ratas: http://bike.motors24.ee/vehicles/391686 ... &sort=paid
Saad kõik mida soovid ühes rattas sügisel käid ilukirurgi juures, lõigatakse suunurgad allapoole tagasi.
Muidu totakas irve näol koguaeg, millest teised ei pruugi aru saada.