Milles peitub BMW 1200GS headus?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Milles peitub BMW 1200GS headus?
Kas keegi oskab lahti seletada, milles peitub täpselt 1200GS headus ja võlu?
Miks ta ostjate seas niivõrd ülekaalukalt eelistatud on?
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Minule meeldib sõiduasend, õhkjahutus ja kardaanvedu. Ehkki see ei seleta üldse miks ta näiteks Stelviost nii palju populaarsem on.
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Pommikindel, ka madalal pöördel korralikult väänav boksermootor, mille lihtne ja loogiline ehitus võimaldab vajadusel mahuka remondi ära teha ka teepervel.
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Ehk lihtsalt hea kombinatsioon praktilisusest, koostekvaliteedist ja töökindlusest? Ka suur hulk pakutavat lisavarustust/modifikatsioone on väärtus omaette.
Kui aus olla, siis foorumitest ei loe just väga palju tehnilisi probleeme bokserbemaritega välja, kui, siis on neil pillidel tavaliselt ka ülisuured läbisõidud.
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Siin on küll eelmise põlve ehk 1100GS kohta, aga ma usun, et suures plaanis see kõik kehtib ka 1200-se puhul.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
tfr kirjutas:Siin on küll eelmise põlve ehk 1100GS kohta, aga ma usun, et suures plaanis see kõik kehtib ka 1200-se puhul.
Põhiline viga ,mis neil seal reisil kimbutas,oli vist ainult tagaamort,selle alumine kinnitus ja tagaratta laagrid.Kui sellel rattal ei oleks taga monokiige ja oleks parem vedru asend või kaks vedru,siis vist oleks tõesti igiliikur.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
jutt siis 1100, 1150, 1200 oilheadidest: hea mootor, mille sissesõit lõpeb umbes 30-40 tuh pealt. pommikindel üleüldine kvaliteet. pikad traditsioonid. turu liider omas segmendis, millel paraku enamus teisi tootjaid sabas longib. hinna püsivus järelturul kompenseerib algse kõrgema hinna.
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
- Tsikkel: KTM 250 EXC-F
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Kas KTM 1190 Adventure R on GS´ile konkurent või longib samuti sabas? Või on KTM natuke teistmoodi suunitlusega(sportlikum)?
-
- Postitusi: 85
- Liitunud: 07 Mai 2007, 15:16
- Tsikkel: R1150 GS
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Saksamaal väga populaarne (kui vaadata läindud aasta sealseid oste siis kõigi kuude lõikes nr. 1)- ikkagi seal toodetud masin ja nende mototööstuse sümbol. Ja teatud suur osa sakslasi on .... patrioodid (tahaks siia panna ühe teise sõna, aga...)- oma kogemusest tean, olen nendega koos paarkümmend aastat töötanud. Oma ratta sealt ka sealt, Eestis polnud tookord valikut. Ise omanud 1150 GS-i seitse aastat. Kui välja arvata oma lollusest läbi kulutatud tagumine piduriketas ja eelmise hooaja lõpus läbi kulunud tagareduktori laager (67 000 km), siis ainult vaheta õli ja kalla kütust sisse. Hooldus ja remont suhteliselt lihtne ja ise teostatav. Kõige tülikam on õlifiltri vahetus- pean paagi lahti laskma (kellel samal rattal originaali kukkumisrauad teab, mida silmas pean)- aga see viis minutit lisaks pole ka probleem. Kõiele on hea ligipääs. Külili on vajunud, midagi katki ei lähe, pole vastavat plasti.
Ah jaa- kergem võiks olla. Kui liikuma saab siis on sama kergest juhitav nagu jalgratas. Samas- metsa vahelt lagedale tuule kätte sattudes on suur kaal eeliseks- ei raputa ja rapsi nii nagu kergemat ratast. Pikk ots või linn, samamoodi hästi juhitav.
Olen proovinud ka KTM 1190- hoopis teine riistapuu. Kaal praktiliselt sama, aga KTM hakkab liikuma seal, kus minu omal pöörded juba otsa saavad. Aga vahelduse mõttes tahaks vahetada küll...
Polnud mõeldud promoks, lihtsalt oma tähelepanekud.
Urmas
R1150GS
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Macintosh kirjutas:Kas keegi oskab lahti seletada, milles peitub täpselt 1200GS headus ja võlu?
Miks ta niivõrd ülekaalukalt eelisatud on?
Täpsusta oma väidet ja selgita infovajaduse pointi - et tuleks ka argumenteeritud vastuseid ja numbreid kõrvale.
Sakslaste ja saksameelsete omaninatõstmise ideoloogia kõrvale jättes on ikka väga raske rida-realt leida "ÜLEKAALUKAT EELISTAMIST".
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
R1200GS ja 950/990 adventure võrdlus oli vähe ausam, sest neil oli suhtkoht samapalju võimsust.
Testsõitusid tehes järeldasin ise, et mõlemad on head rattad, kuid bemm on mugavam oma istumisasendi poolest ning sõidaks rohkem pikka matka, KTM aga sportlikum ja sellega "rebiks rohkem hullu".
Lisaks on bemmi mootoriasetus selline, et tee peal lihtsam hooldust teha ning loomulikult ei saa jätta arvesse võtmata ka kardaani, mida ei pea õlitama iga 500km tagant. Mugavuse asi.
Nüüd peale 1190 ilmumist on asi keerulisem, sest KTM on ikka tuntavalt võimsam ning selle 1190-ga ma veel proovisõitu pole teinud. Ütleme nii, et teisest klassist ratas juba (vist), kuid ikkagi peaks lõpuks sinna jõudma, et üks on sportlikum aga teine mugavam.
Ja bemmidega on rohkem ümber maakera sõidetud, kui ühegi teise rattaga, seega nad on ennast lihtsalt rohkem tõestanud.
Kui "Long Way Round" oleks endale KTM-i kätte saanud, oleks võibolla aastatega numbrid veidi paranenud, sellega KTM-i tehas lasi ise endale vee peale.
Praegu, kui ma läheks, rahapakk näpus, poodi, siis mõtleks päris pikalt, et kas R1200GS Adventure (2014 ja 92kw versioon) või R1190 Adventure R. Ei oskakski otsustada, tahaks vist mõlemat korraga
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Snowhite kirjutas:Täpsusta oma väidet ja selgita infovajaduse pointi - et tuleks ka argumenteeritud vastuseid ja numbreid kõrvale.
Sakslaste ja saksameelsete omaninatõstmise ideoloogia kõrvale jättes on ikka väga raske rida-realt leida "ÜLEKAALUKAT EELISTAMIST".
Otsest vajadust pole. Olen viimase kuu jooksul saanud erinevate "tonnaste" adventure/touring masinatega sõitu proovida (sellised tunnised sõidud) ja BMW valiksin selle baasil küll enam-vähem viimases järjekorras (päriselt saaks viimase koha V-Strom 1000). Tsiklid mida proovisin: Honda VFR1200X, BMW 1200 GS (2012), Kawasaki Versys 1000, Suzuki V-Strom 1000 (2007), Triumph Tiger (1050 oli vist).
Mind hakkas lihtsalt huvitama, et miks on lennukitehase toodang nii ülekaalukalt eelistatud paljude kasutajate poolt (allikaks: avalikult leitav info, intervjuud, foorumid, eravestlused jms), lisaks räägivad sama keelt ka BMW müügitulemused. Otseslt "headuse" kasuks rääkivaid fakte on vähe. Ma tean, et see pole päris teaduslik aga tegin lihtsa päringu:
- Osting: problem + tsikli nimi
BMW 1 670 000 tulemust
Honda 92 000 tulemust
Triumph 663 000 tulemust
Suzuki 1 160 000 tulemust
Kawasaki 395 000 tulemust
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Teemast veidi mööda aga miks V-Strom ei meeldinud
(kaalun just ühe sellise soetamist)
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
kopu kirjutas:Kas KTM 1190 Adventure R on GS´ile konkurent või longib samuti sabas? Või on KTM natuke teistmoodi suunitlusega(sportlikum)?
uus 1200 KTM on kindlasti kõige lähedasem konkurent. Aga üldiselt on LC8 Adventure rohkem offroadi kui touring pill. GS i eripära on tema head pikamaa sõidu mugavused, alumise otsa vääne ning hea madal raskuskese offroadis, mis omakorda ei ole võrreldam KTMi maastikusuutlikkusega.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Macintosh kirjutas:Otseslt "headuse" kasuks rääkivaid fakte on vähe. Ma tean, et see pole päris teaduslik aga tegin lihtsa päringu:
- Osting: problem + tsikli nimi
BMW 1 670 000 tulemust
Honda 92 000 tulemust
Triumph 663 000 tulemust
Suzuki 1 160 000 tulemust
Kawasaki 395 000 tulemust
Iseenesest päris kaval lähenemine, saaks sinna järgi veel toodetud rataste arvu kokku, saaks juba mingit võrdlust tegema hakata.
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
1190R on kindlasti maastikul suutlikum kui 1200gs. Ilma R-ita variant on natuke madalama vedrustusega ja 19/17 Ratastega. Aga sama rehvi kandes ka maastlikul suutlikum.
Üks lahe uuemapoolne 1190R video
Aga noh neid kes oskavad ja söendavad nii kalli ja raske rattaga nii sõita on vähe
AGa uus tonnine v-strom tundub mõistlik alternatiiv kui asfladile ja kruusale jääda. Tunduvalt odavam, kerge ja testides postiivset vastukaja saanud võrreldes eelmisega.
Eks peale Saksa patriotismi ja muude mainitud põhjuste on GS suure populaarsuse põhjuseks ka näiteks Long Way Around film. Muuseas ka seal filmides osutusid 800GS-d liiga rasketeks SIberis ja raskemad kohad läbiti veoka kastis Miks ma võin natuke negatiivsena kõlada on see, et tekitab pahameelt , et suuri 1200GS Adventure rattaid turustatakse kui ülimaid offorad adventure masinaid. Ja see on absurd.
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Macintosh kirjutas:
- Osting: problem + tsikli nimi
BMW 1 670 000 tulemust
Honda 92 000 tulemust
Triumph 663 000 tulemust
Suzuki 1 160 000 tulemust
Kawasaki 395 000 tulemust
Võimalik, et see otsing näitab ka margipõhist kommuuni suurust ja internetikasutamise aktiivsust. Või siis kirjutajate lause ehitust.
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Macintosh kirjutas:Snowhite kirjutas:Täpsusta oma väidet ja selgita infovajaduse pointi - et tuleks ka argumenteeritud vastuseid ja numbreid kõrvale.
Sakslaste ja saksameelsete omaninatõstmise ideoloogia kõrvale jättes on ikka väga raske rida-realt leida "ÜLEKAALUKAT EELISTAMIST".
Otsest vajadust pole. Olen viimase kuu jooksul saanud erinevate "tonnaste" adventure/touring masinatega sõitu proovida (sellised tunnised sõidud) ja BMW valiksin selle baasil küll enam-vähem viimases järjekorras (päriselt saaks viimase koha V-Strom 1000). Tsiklid mida proovisin: Honda VFR1200X, BMW 1200 GS (2012), Kawasaki Versys 1000, Suzuki V-Strom 1000 (2007), Triumph Tiger (1050 oli vist).
Mind hakkas lihtsalt huvitama, et miks on lennukitehase toodang nii ülekaalukalt eelistatud paljude kasutajate poolt (allikaks: avalikult leitav info, intervjuud, foorumid, eravestlused jms), lisaks räägivad sama keelt ka BMW müügitulemused. Otseslt "headuse" kasuks rääkivaid fakte on vähe. Ma tean, et see pole päris teaduslik aga tegin lihtsa päringu:
- Osting: problem + tsikli nimi
BMW 1 670 000 tulemust
Honda 92 000 tulemust
Triumph 663 000 tulemust
Suzuki 1 160 000 tulemust
Kawasaki 395 000 tulemust
WOW - et kohe seinast seina.
Miks seinast seina - aga sellepärast, et hinnaklass on määrav, mida selle raha eest siis ikkagi saadakse.
Mina olen mingil hetkel samuti käinud seda rada ja kontrollinud ka tehnilisi teadmisi nende sõidukite puhul piisavalt, et võin hetkel peaaegu oma valikuga oma suunitlusel rahule jääda.
Rattad, mis oled ritta pannud, on kõik 70/30 rattad mõningaste mööndustega siis ikkagi tänavale mõeldud. Kõik pisut erineva kallakuga ja kõik sigamegasuured ja rasked. Jah, kui neid tagant sundida ja on all asfaldi rehvid, siis saab nendega sportlikult sõita, kui oled ise mees ja all kruusarehvid, siis saab ka rõvetseda poris ja neid seal "lõhkuda". See viimane on nii subjektiivne kui ka objektiivne hinnang. Kui ikka rattal pole metallist "kõhukaitset" ja veljed on valatud alumiiniumist, siis ta ei ole mõeldud offroad tarbimiseks. (lisaks ka kaal, mis mõnel neist ratastest läheneb 300kg-le kui paagid täis jne).
GS-il on tegelikult oma "headus" täiesti olemas just sellepärast, et ta on pisut eriline.
Aga seesama on ka miinuste tootjaks.
Mõned erilisused võib siin välja tuua sedasi - boxer (madal COG, hea vääne, rahulik iseloom, madal kütusekulu, sõiduautomootori välp, lihtne hooldada ja päästa kukkumisel pehme peal).
Bemmi šassii - ees telelever, taga tavaline käkerdis (loob omapärase sõiduomaduse ja suhteliselt sobilik kõikidesse oludesse, kui hoiad ratta kergena või kiiruse madalana).
Lisavarustus - kuna popp ratas, siis kõike on võimalik saada ja teha jne, kallis osta ja muuta, kallis ka ilma jääda (gessusid ja nende küljest tükke varastatakse maailmas nagu s-klassi mersusid).
jne - täpsemalt peaksid rääkima mõned omanikud või teadjamehed.
Kui ma oleks piipsu kaalu/masti mees, siis oleks 950 asemel gessut täitsa ostma hakanudki. Aga pärast 250++ kg strom-i pidamist olin skeptiline ja tahtsin enne proovida.
Läksin siis ühe müüjamehe juurde ja panime tema koduõuel gessu muru peale pikali - kohe nii, et lenks vastu maad ja väike lohk ka jne. Püsti üksi enam ei saanud (kohvreid polnud aga paak täis ja rauad küljes jne). Täpselt sinna selle ostmise tahtmine jäigi.
Sadulad ja istumisasend ??!?!!? - See on KÕIKIDEL inimestel individuaalne ja alati kohendatav.
Ikkagi tahaks korralikku argumenteeritud vastust näha mõnelt gessu omanikult või siis näiteks ka müüjalt.
PS - to piipz!
Strom on longhauler - kui mõni pisiviga korda teha, siis pikkadele ja tugevatele meestele mõnus ratas, millel jõudu on ja kilomeetreid väga lihtne koguda.
Temas ei ole mitte midagi erilist. See ongi ka tema viga. Jutt käib muidugi vanast stromist - uus on juba hoopis midagi muud.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
dubweiser kirjutas:pikad traditsioonid. turu liider omas segmendis, millel paraku enamus teisi tootjaid sabas longib. hinna püsivus järelturul kompenseerib algse kõrgema hinna.
Mis on need omadused/funktsioonid mille loomisel konkurendid hätta jäävad?
Siit kõlab läbi, et suure populaarsuse põhjuseks omadus pikaajaliselt järelturul oma väärtust säilitada?
<offtopicu algus>
Piipz kirjutas:Teemast veidi mööda aga miks V-Strom ei meeldinud
Ma olen proovinud "suurt" ja "väikest" V-stromi. Väike oli täiesti arvestatav sõiduriist (kuigi oluliselt vähemlõbus, kui Kawasaki Versys) aga suur oli minu jaoks lihtsalt suur ja raske, millel ei tundunud väiksega võrreldes mingeid eeliseid olevat. Selline igavavõitu tööhobune. Kui netis natuke ringi tuulata siis valdav mulje kipub muuseas sama olama. Kokkuvõttes, ega tal nüüd otseselt midagi viga olnud, mulle lihtsalt ei meeldinud.
<offtopicu lõpp>
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Pead sa uut suurt V-stromi silmas? 2014 a.
PS. Uus 650 V-strom on ka väga positiivse vastuvõtu osaliseks saanud
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
villy kirjutas:Pead sa uut suurt V-stromi silmas? 2014 a.
PS. Uus 650 V-strom on ka väga positiivse vastuvõtu osaliseks saanud
Uut pole saanud proovida, ikka vana. Minu ühes varasamas postis on märgitud proovitud sõiduki aastaarvuks 2007.
-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
- Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
- Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Minu arvamus GS'i legendaarsusest peitub suuresti ka müügitöös. Kindlasti ta on hea, sest need, kes omavad kiidavad. Aga mina sõitnud 50 tuhat Varaderoga ja kiidan samuti. Kusjuures Varadero hooldevälp 12 000. Varadero on mugav aga raskem ja ketivedu. Tuttavad sakslased tegid BMW mainimise peale oksendamist imiteerivat liigutust ja sõidavad HDdega. No neil natuke ka sundvalik. Soome MP Maailmas oli mingi aeg tagasi võrdlus: KTM, BMW, Stelvio, Tenere. Lõpptulemus: BMW siis tükk tühja maad, siis oli mäletamist mööda lähestikku KTM ja Yamu, siis pikalt viimane Stelvio.
Ühes matkajutus (MP Maailma) Nordkapist Kaplinna, kus osalesid 800sed bemmid ja üks Transalp, oli lõpptulemus selline, et kõigi bemmidega oli probleeme küll tehnikaga ja kukkumisi. Ainuke ilma probleemideta ratas oli Honda, mis ka kordagi ei kukkunud. Selle tripiga kinnistus ütlus: Hondamies ei kaadu
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Tsikliost on ju pigem emotsionaalne kui praktiline värk. No kuidas sa tood endale Honda garaaži, kui sulle BMW või HD meeldib? Ja vastupidi. Vahet pole, kui palju nad lagunevad või kui palju sitem nendega sõita on. Maakerale tiiru peale tegemiseks võiks ideaalis niikuinii treiler vahetustsiklitega sabas sõita. Algab asfalt, hüppad baigi või customi selga, stepis kimad raskema enduurokaga, soos mingi kergemaga. Ookeanil törts skuutrit ka vahele. Aga kui pead ühe valima, tuleb nii või naa kompromissile minna.
BTW, bokser on lihtsalt omamoodi lahe. Vahel piisabki eelistuse loomiseks ainult sellest.
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Minule kui enduro teemas täielikule võhikule tunduvad GS-reisiblogid rohkem remondipäevikutena . Loomulikult on see mulje täiesti subjektiivne ja ilmselt ka vale, aga nii ta on .
tev
kris.
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
- Tsikkel: V-Strom AL4
- Asukoht: Mõdriku vanaküla
- Tänatud: 1 kord
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Pakuks Janno jutule lisaks: GS`i teenindusvõrk/-võimalused on üks parimaid ja seda ka mustal mandril ning aasias st. seal kus muudel markidel kulgedes võib keerulisema probleemiga väääga pikaks ajaks hätta sattuda. See muuhulgas on ka paljude ilmarändurite valiku peamine argument. Minu meelest pole ta üldsegi kõige "remondivabam" ratas omas klassis. Loomulikult on lennukitehase märk ka suuresti prestiizi küsimus. Jah tuleb tunnistada, et sõiduomadustes ja mugavuses kruusa/asfaldi-tourerina ta väärib oma märki .
Dt 6 ...--CZ425/sidecar...-- V-Strom LA5
RRRC
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
GS`i teenindusvõrk/-võimalused on üks parimaid ja seda ka mustal mandril ning aasias
Arvan, et see ongi põhjus, miks GS'id on kõige popimad reisirattad. Bmw autopoe leiad kõigist maailma otstest ja tehniline tugi on olemas. Natukene eksootilisema rattaga matkates (stelvio) võid neid varuosasi otsima jäädagi.
Lisaks, kui ikka võrrelda rattaid, siis inimeste eelistuste seas on BMW eespool teistest tootjatest.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Meenub kasutaja Divekas ühe reisi blogist kirjeldus kuskil kaugel maal (Kažastan?) BMW esinduse ees remonti ootavatest mootorratastest, mis kõik reisil otsa saanud. Remondivaba ja pommikindel on sel rattal ainult mootor. Juho BMW can-bus hakkas streikima pärast jõgede ületamist ja oi kui remondivaba see asi on, ise ei tee seal mingit remonti. Telli või helikopter diagnostikaseadmega kohale.
Samas on kindlasti tegemist suure ja mugava rattaga, millega tsiviliseeritud maailmas ringi kruisida on puhas rõõm nii kaua kuni tee on rahuldav ja jõgesid ületada ei tule. Eestis ida poole reisima minnes valiksin kindlasti mingi muu ratta, lääne poole minnes väga vahet ei olekestab see BMW ka. Minu raam on selle ratta jaoks aga liiga väike, seega on üsna valikute lõpus.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 46 korda
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Meenub kasutaja Divekas ühe reisi blogist kirjeldus kuskil kaugel maal (Kažastan?) BMW esinduse ees remonti ootavatest mootorratastest, mis kõik reisil otsa saanud.
No mõtlesin selle teema kohalt vait olla aga...tegelt oli see Ulaanbataaris Oasise motelli õuel. Ja tõsi ta oli, bemme erinevas variantides oli seal u kümmekond ratast. Ning omanikud üsna õnnetute nägudega. Kellel amort, kellel elektroonikaviga ja kellel "kurat seda teab, mis viga". Tõsi, bemmi pood on igas maailma kolkas olemas aga, aga... ega neis motika juppe ikka pole küll. Ikka tuleb tellida ja näiteks Mongoolias kaks nädalat ka oodata.
Samas vooris motelli väravast sisse ja välja igsugu tüüpe vanadel japsi 90-nendatel tehtud rontidega. Näod naerul, tagid tolmused. Panid rattad õhtul õuele seisma ja samast hommikul võtsid ja SÕITSID. Et selline kogemus. Bemm on hea muidugi aga vana honda vastu ta ei saa. Kateemmi kohta on mul ka oma arvamus aga see jäägu mõneks teiseks korraks.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?
Ise remontimise võimaluse koha pealt ei saa vist ükski uus asi vanade vastu. Autodega saama teema. CAN-BUS-i testri või indikaatoriga ei remondi. Popimatel vendadel on muidugi BT dongle taskus ja äpp telefonis.
Marketingil on kindlasti suur osa. Ma mäletan, kuidas bondifilmis sõitis BMW kruiser mööda katuseid ja läbi seinte, järelikult peab ta absoluutselt kõigeks hea olema.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.