Milles peitub BMW 1200GS headus?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7345
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Milles peitub BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Kas keegi oskab lahti seletada, milles peitub täpselt 1200GS headus ja võlu?
Miks ta ostjate seas niivõrd ülekaalukalt eelistatud on?



🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Pezzi
Postitusi: 278
Liitunud: 18 Mai 2008, 20:46
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Pezzi »

Minule meeldib sõiduasend, õhkjahutus ja kardaanvedu. Ehkki see ei seleta üldse miks ta näiteks Stelviost nii palju populaarsem on. :roll:

Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

Pommikindel, ka madalal pöördel korralikult väänav boksermootor, mille lihtne ja loogiline ehitus võimaldab vajadusel mahuka remondi ära teha ka teepervel.


Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Bastard »

Ehk lihtsalt hea kombinatsioon praktilisusest, koostekvaliteedist ja töökindlusest? Ka suur hulk pakutavat lisavarustust/modifikatsioone on väärtus omaette.
Kui aus olla, siis foorumitest ei loe just väga palju tehnilisi probleeme bokserbemaritega välja, kui, siis on neil pillidel tavaliselt ka ülisuured läbisõidud.

Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas tfr »

Siin on küll eelmise põlve ehk 1100GS kohta, aga ma usun, et suures plaanis see kõik kehtib ka 1200-se puhul.

TransAlp '02
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

tfr kirjutas:

Siin on küll eelmise põlve ehk 1100GS kohta, aga ma usun, et suures plaanis see kõik kehtib ka 1200-se puhul.

Põhiline viga ,mis neil seal reisil kimbutas,oli vist ainult tagaamort,selle alumine kinnitus ja tagaratta laagrid.Kui sellel rattal ei oleks taga monokiige ja oleks parem vedru asend või kaks vedru,siis vist oleks tõesti igiliikur.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

jutt siis 1100, 1150, 1200 oilheadidest: hea mootor, mille sissesõit lõpeb umbes 30-40 tuh pealt. pommikindel üleüldine kvaliteet. pikad traditsioonid. turu liider omas segmendis, millel paraku enamus teisi tootjaid sabas longib. hinna püsivus järelturul kompenseerib algse kõrgema hinna.


kopu
Postitusi: 293
Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
Tsikkel: KTM 250 EXC-F
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas kopu »

Kas KTM 1190 Adventure R on GS´ile konkurent või longib samuti sabas? Või on KTM natuke teistmoodi suunitlusega(sportlikum)?

Kasutaja avatar

Bogser
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Mai 2007, 15:16
Tsikkel: R1150 GS
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Bogser »

Saksamaal väga populaarne (kui vaadata läindud aasta sealseid oste siis kõigi kuude lõikes nr. 1)- ikkagi seal toodetud masin ja nende mototööstuse sümbol. Ja teatud suur osa sakslasi on .... patrioodid (tahaks siia panna ühe teise sõna, aga...)- oma kogemusest tean, olen nendega koos paarkümmend aastat töötanud. Oma ratta sealt ka sealt, Eestis polnud tookord valikut. Ise omanud 1150 GS-i seitse aastat. Kui välja arvata oma lollusest läbi kulutatud tagumine piduriketas ja eelmise hooaja lõpus läbi kulunud tagareduktori laager (67 000 km), siis ainult vaheta õli ja kalla kütust sisse. Hooldus ja remont suhteliselt lihtne ja ise teostatav. Kõige tülikam on õlifiltri vahetus- pean paagi lahti laskma (kellel samal rattal originaali kukkumisrauad teab, mida silmas pean)- aga see viis minutit lisaks pole ka probleem. Kõiele on hea ligipääs. Külili on vajunud, midagi katki ei lähe, pole vastavat plasti.
Ah jaa- kergem võiks olla. Kui liikuma saab siis on sama kergest juhitav nagu jalgratas. Samas- metsa vahelt lagedale tuule kätte sattudes on suur kaal eeliseks- ei raputa ja rapsi nii nagu kergemat ratast. Pikk ots või linn, samamoodi hästi juhitav.
Olen proovinud ka KTM 1190- hoopis teine riistapuu. Kaal praktiliselt sama, aga KTM hakkab liikuma seal, kus minu omal pöörded juba otsa saavad. Aga vahelduse mõttes tahaks vahetada küll...
Polnud mõeldud promoks, lihtsalt oma tähelepanekud.
Urmas

Kahest pütist on küll!
R1150GS
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Macintosh kirjutas:

Kas keegi oskab lahti seletada, milles peitub täpselt 1200GS headus ja võlu?
Miks ta niivõrd ülekaalukalt eelisatud on?

Täpsusta oma väidet ja selgita infovajaduse pointi - et tuleks ka argumenteeritud vastuseid ja numbreid kõrvale.
Sakslaste ja saksameelsete omaninatõstmise ideoloogia kõrvale jättes on ikka väga raske rida-realt leida "ÜLEKAALUKAT EELISTAMIST".
:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Piipz »

R1200GS ja 950/990 adventure võrdlus oli vähe ausam, sest neil oli suhtkoht samapalju võimsust.
Testsõitusid tehes järeldasin ise, et mõlemad on head rattad, kuid bemm on mugavam oma istumisasendi poolest ning sõidaks rohkem pikka matka, KTM aga sportlikum ja sellega "rebiks rohkem hullu".
Lisaks on bemmi mootoriasetus selline, et tee peal lihtsam hooldust teha ning loomulikult ei saa jätta arvesse võtmata ka kardaani, mida ei pea õlitama iga 500km tagant. Mugavuse asi.

Nüüd peale 1190 ilmumist on asi keerulisem, sest KTM on ikka tuntavalt võimsam ning selle 1190-ga ma veel proovisõitu pole teinud. Ütleme nii, et teisest klassist ratas juba (vist), kuid ikkagi peaks lõpuks sinna jõudma, et üks on sportlikum aga teine mugavam.

Ja bemmidega on rohkem ümber maakera sõidetud, kui ühegi teise rattaga, seega nad on ennast lihtsalt rohkem tõestanud.
Kui "Long Way Round" oleks endale KTM-i kätte saanud, oleks võibolla aastatega numbrid veidi paranenud, sellega KTM-i tehas lasi ise endale vee peale.

Praegu, kui ma läheks, rahapakk näpus, poodi, siis mõtleks päris pikalt, et kas R1200GS Adventure (2014 ja 92kw versioon) või R1190 Adventure R. Ei oskakski otsustada, tahaks vist mõlemat korraga :D

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7345
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Snowhite kirjutas:

Täpsusta oma väidet ja selgita infovajaduse pointi - et tuleks ka argumenteeritud vastuseid ja numbreid kõrvale.
Sakslaste ja saksameelsete omaninatõstmise ideoloogia kõrvale jättes on ikka väga raske rida-realt leida "ÜLEKAALUKAT EELISTAMIST".
:bsmile:

Otsest vajadust pole. Olen viimase kuu jooksul saanud erinevate "tonnaste" adventure/touring masinatega sõitu proovida (sellised tunnised sõidud) ja BMW valiksin selle baasil küll enam-vähem viimases järjekorras (päriselt saaks viimase koha V-Strom 1000). Tsiklid mida proovisin: Honda VFR1200X, BMW 1200 GS (2012), Kawasaki Versys 1000, Suzuki V-Strom 1000 (2007), Triumph Tiger (1050 oli vist).
Mind hakkas lihtsalt huvitama, et miks on lennukitehase toodang nii ülekaalukalt eelistatud paljude kasutajate poolt (allikaks: avalikult leitav info, intervjuud, foorumid, eravestlused jms), lisaks räägivad sama keelt ka BMW müügitulemused. Otseslt "headuse" kasuks rääkivaid fakte on vähe. Ma tean, et see pole päris teaduslik aga tegin lihtsa päringu:

  1. Osting: problem + tsikli nimi
    BMW 1 670 000 tulemust
    Honda 92 000 tulemust
    Triumph 663 000 tulemust
    Suzuki 1 160 000 tulemust
    Kawasaki 395 000 tulemust
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Teemast veidi mööda aga miks V-Strom ei meeldinud :)
(kaalun just ühe sellise soetamist)

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

kopu kirjutas:

Kas KTM 1190 Adventure R on GS´ile konkurent või longib samuti sabas? Või on KTM natuke teistmoodi suunitlusega(sportlikum)?

uus 1200 KTM on kindlasti kõige lähedasem konkurent. Aga üldiselt on LC8 Adventure rohkem offroadi kui touring pill. GS i eripära on tema head pikamaa sõidu mugavused, alumise otsa vääne ning hea madal raskuskese offroadis, mis omakorda ei ole võrreldam KTMi maastikusuutlikkusega.

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2504
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 341 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Macintosh kirjutas:

Otseslt "headuse" kasuks rääkivaid fakte on vähe. Ma tean, et see pole päris teaduslik aga tegin lihtsa päringu:

  1. Osting: problem + tsikli nimi
    BMW 1 670 000 tulemust
    Honda 92 000 tulemust
    Triumph 663 000 tulemust
    Suzuki 1 160 000 tulemust
    Kawasaki 395 000 tulemust

Iseenesest päris kaval lähenemine, saaks sinna järgi veel toodetud rataste arvu kokku, saaks juba mingit võrdlust tegema hakata.

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

Caprea
Postitusi: 30
Liitunud: 25 Sept 2011, 13:39
Tänatud: 1 kord

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Caprea »

Äkki sisaldavad leitud viited teksti "no problem" :idea:

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 186 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas villy »

1190R on kindlasti maastikul suutlikum kui 1200gs. Ilma R-ita variant on natuke madalama vedrustusega ja 19/17 Ratastega. Aga sama rehvi kandes ka maastlikul suutlikum.

Üks lahe uuemapoolne 1190R video

Aga noh neid kes oskavad ja söendavad nii kalli ja raske rattaga nii sõita on vähe :D

AGa uus tonnine v-strom tundub mõistlik alternatiiv kui asfladile ja kruusale jääda. Tunduvalt odavam, kerge ja testides postiivset vastukaja saanud võrreldes eelmisega.

Eks peale Saksa patriotismi ja muude mainitud põhjuste on GS suure populaarsuse põhjuseks ka näiteks Long Way Around film. Muuseas ka seal filmides osutusid 800GS-d liiga rasketeks SIberis ja raskemad kohad läbiti veoka kastis :D Miks ma võin natuke negatiivsena kõlada on see, et tekitab pahameelt , et suuri 1200GS Adventure rattaid turustatakse kui ülimaid offorad adventure masinaid. Ja see on absurd.

Kasutaja avatar

Kangur
Postitusi: 42
Liitunud: 26 Sept 2012, 19:41
Tsikkel: K1200GT
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Kangur »

Macintosh kirjutas:
  1. Osting: problem + tsikli nimi
    BMW 1 670 000 tulemust
    Honda 92 000 tulemust
    Triumph 663 000 tulemust
    Suzuki 1 160 000 tulemust
    Kawasaki 395 000 tulemust

Võimalik, et see otsing näitab ka margipõhist kommuuni suurust ja internetikasutamise aktiivsust. Või siis kirjutajate lause ehitust.

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Macintosh kirjutas:
Snowhite kirjutas:

Täpsusta oma väidet ja selgita infovajaduse pointi - et tuleks ka argumenteeritud vastuseid ja numbreid kõrvale.
Sakslaste ja saksameelsete omaninatõstmise ideoloogia kõrvale jättes on ikka väga raske rida-realt leida "ÜLEKAALUKAT EELISTAMIST".
:bsmile:

Otsest vajadust pole. Olen viimase kuu jooksul saanud erinevate "tonnaste" adventure/touring masinatega sõitu proovida (sellised tunnised sõidud) ja BMW valiksin selle baasil küll enam-vähem viimases järjekorras (päriselt saaks viimase koha V-Strom 1000). Tsiklid mida proovisin: Honda VFR1200X, BMW 1200 GS (2012), Kawasaki Versys 1000, Suzuki V-Strom 1000 (2007), Triumph Tiger (1050 oli vist).
Mind hakkas lihtsalt huvitama, et miks on lennukitehase toodang nii ülekaalukalt eelistatud paljude kasutajate poolt (allikaks: avalikult leitav info, intervjuud, foorumid, eravestlused jms), lisaks räägivad sama keelt ka BMW müügitulemused. Otseslt "headuse" kasuks rääkivaid fakte on vähe. Ma tean, et see pole päris teaduslik aga tegin lihtsa päringu:

  1. Osting: problem + tsikli nimi
    BMW 1 670 000 tulemust
    Honda 92 000 tulemust
    Triumph 663 000 tulemust
    Suzuki 1 160 000 tulemust
    Kawasaki 395 000 tulemust

WOW - et kohe seinast seina. :D
Miks seinast seina - aga sellepärast, et hinnaklass on määrav, mida selle raha eest siis ikkagi saadakse.
Mina olen mingil hetkel samuti käinud seda rada ja kontrollinud ka tehnilisi teadmisi nende sõidukite puhul piisavalt, et võin hetkel peaaegu oma valikuga oma suunitlusel rahule jääda.
Rattad, mis oled ritta pannud, on kõik 70/30 rattad mõningaste mööndustega siis ikkagi tänavale mõeldud. Kõik pisut erineva kallakuga ja kõik sigamegasuured ja rasked. Jah, kui neid tagant sundida ja on all asfaldi rehvid, siis saab nendega sportlikult sõita, kui oled ise mees ja all kruusarehvid, siis saab ka rõvetseda poris ja neid seal "lõhkuda". See viimane on nii subjektiivne kui ka objektiivne hinnang. Kui ikka rattal pole metallist "kõhukaitset" ja veljed on valatud alumiiniumist, siis ta ei ole mõeldud offroad tarbimiseks. (lisaks ka kaal, mis mõnel neist ratastest läheneb 300kg-le kui paagid täis jne).
GS-il on tegelikult oma "headus" täiesti olemas just sellepärast, et ta on pisut eriline.
Aga seesama on ka miinuste tootjaks.
Mõned erilisused võib siin välja tuua sedasi - boxer (madal COG, hea vääne, rahulik iseloom, madal kütusekulu, sõiduautomootori välp, lihtne hooldada ja päästa kukkumisel pehme peal).
Bemmi šassii - ees telelever, taga tavaline käkerdis (loob omapärase sõiduomaduse ja suhteliselt sobilik kõikidesse oludesse, kui hoiad ratta kergena või kiiruse madalana).
Lisavarustus - kuna popp ratas, siis kõike on võimalik saada ja teha jne, kallis osta ja muuta, kallis ka ilma jääda (gessusid ja nende küljest tükke varastatakse maailmas nagu s-klassi mersusid).

jne - täpsemalt peaksid rääkima mõned omanikud või teadjamehed.

Kui ma oleks piipsu kaalu/masti mees, siis oleks 950 asemel gessut täitsa ostma hakanudki. Aga pärast 250++ kg strom-i pidamist olin skeptiline ja tahtsin enne proovida.
Läksin siis ühe müüjamehe juurde ja panime tema koduõuel gessu muru peale pikali - kohe nii, et lenks vastu maad ja väike lohk ka jne. Püsti üksi enam ei saanud (kohvreid polnud aga paak täis ja rauad küljes jne). Täpselt sinna selle ostmise tahtmine jäigi.

Sadulad ja istumisasend ??!?!!? - See on KÕIKIDEL inimestel individuaalne ja alati kohendatav.
Ikkagi tahaks korralikku argumenteeritud vastust näha mõnelt gessu omanikult või siis näiteks ka müüjalt.

PS - to piipz!
Strom on longhauler - kui mõni pisiviga korda teha, siis pikkadele ja tugevatele meestele mõnus ratas, millel jõudu on ja kilomeetreid väga lihtne koguda.
Temas ei ole mitte midagi erilist. See ongi ka tema viga. Jutt käib muidugi vanast stromist - uus on juba hoopis midagi muud.

:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7345
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

dubweiser kirjutas:

pikad traditsioonid. turu liider omas segmendis, millel paraku enamus teisi tootjaid sabas longib. hinna püsivus järelturul kompenseerib algse kõrgema hinna.

Mis on need omadused/funktsioonid mille loomisel konkurendid hätta jäävad?
Siit kõlab läbi, et suure populaarsuse põhjuseks omadus pikaajaliselt järelturul oma väärtust säilitada?

<offtopicu algus>

Piipz kirjutas:

Teemast veidi mööda aga miks V-Strom ei meeldinud


Ma olen proovinud "suurt" ja "väikest" V-stromi. Väike oli täiesti arvestatav sõiduriist (kuigi oluliselt vähemlõbus, kui Kawasaki Versys) aga suur oli minu jaoks lihtsalt suur ja raske, millel ei tundunud väiksega võrreldes mingeid eeliseid olevat. Selline igavavõitu tööhobune. Kui netis natuke ringi tuulata siis valdav mulje kipub muuseas sama olama. Kokkuvõttes, ega tal nüüd otseselt midagi viga olnud, mulle lihtsalt ei meeldinud.

<offtopicu lõpp>

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 186 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas villy »

Pead sa uut suurt V-stromi silmas? 2014 a.
PS. Uus 650 V-strom on ka väga positiivse vastuvõtu osaliseks saanud

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7345
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

villy kirjutas:

Pead sa uut suurt V-stromi silmas? 2014 a.
PS. Uus 650 V-strom on ka väga positiivse vastuvõtu osaliseks saanud

Uut pole saanud proovida, ikka vana. Minu ühes varasamas postis on märgitud proovitud sõiduki aastaarvuks 2007.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

J a n n o
Postitusi: 206
Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas J a n n o »

Minu arvamus GS'i legendaarsusest peitub suuresti ka müügitöös. Kindlasti ta on hea, sest need, kes omavad kiidavad. Aga mina sõitnud 50 tuhat Varaderoga ja kiidan samuti. Kusjuures Varadero hooldevälp 12 000. Varadero on mugav aga raskem ja ketivedu. Tuttavad sakslased tegid BMW mainimise peale oksendamist imiteerivat liigutust ja sõidavad HDdega. No neil natuke ka sundvalik. Soome MP Maailmas oli mingi aeg tagasi võrdlus: KTM, BMW, Stelvio, Tenere. Lõpptulemus: BMW siis tükk tühja maad, siis oli mäletamist mööda lähestikku KTM ja Yamu, siis pikalt viimane Stelvio.

Ühes matkajutus (MP Maailma) Nordkapist Kaplinna, kus osalesid 800sed bemmid ja üks Transalp, oli lõpptulemus selline, et kõigi bemmidega oli probleeme küll tehnikaga ja kukkumisi. Ainuke ilma probleemideta ratas oli Honda, mis ka kordagi ei kukkunud. Selle tripiga kinnistus ütlus: Hondamies ei kaadu :)

Riga 13-Mini mopeed-... pikk vahe... -Kawasaki VN-Suzuki Intruder M1800R,Dnepr,Ural - Honda Varadero xl1000v - diisel Ural,Dnepr MT16, IZ Jupiter'68,YamahaXT660R
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Black »

Tsikliost on ju pigem emotsionaalne kui praktiline värk. No kuidas sa tood endale Honda garaaži, kui sulle BMW või HD meeldib? Ja vastupidi. Vahet pole, kui palju nad lagunevad või kui palju sitem nendega sõita on. Maakerale tiiru peale tegemiseks võiks ideaalis niikuinii treiler vahetustsiklitega sabas sõita. Algab asfalt, hüppad baigi või customi selga, stepis kimad raskema enduurokaga, soos mingi kergemaga. Ookeanil törts skuutrit ka vahele. Aga kui pead ühe valima, tuleb nii või naa kompromissile minna.

BTW, bokser on lihtsalt omamoodi lahe. Vahel piisabki eelistuse loomiseks ainult sellest.

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas kris. »

Minule kui enduro teemas täielikule võhikule tunduvad GS-reisiblogid rohkem remondipäevikutena :D . Loomulikult on see mulje täiesti subjektiivne ja ilmselt ka vale, aga nii ta on :bsmile: .

tev
kris.


meier
Postitusi: 109
Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
Tsikkel: V-Strom AL4
Asukoht: Mõdriku vanaküla
Tänatud: 1 kord

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas meier »

Pakuks Janno jutule lisaks: GS`i teenindusvõrk/-võimalused on üks parimaid ja seda ka mustal mandril ning aasias st. seal kus muudel markidel kulgedes võib keerulisema probleemiga väääga pikaks ajaks hätta sattuda. See muuhulgas on ka paljude ilmarändurite valiku peamine argument. Minu meelest pole ta üldsegi kõige "remondivabam" ratas omas klassis. Loomulikult on lennukitehase märk ka suuresti prestiizi küsimus. Jah tuleb tunnistada, et sõiduomadustes ja mugavuses kruusa/asfaldi-tourerina ta väärib oma märki .

Dt 6 ...--CZ425/sidecar...-- V-Strom LA5
RRRC

Kasutaja avatar

Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Magimees »

GS`i teenindusvõrk/-võimalused on üks parimaid ja seda ka mustal mandril ning aasias

Arvan, et see ongi põhjus, miks GS'id on kõige popimad reisirattad. Bmw autopoe leiad kõigist maailma otstest ja tehniline tugi on olemas. Natukene eksootilisema rattaga matkates (stelvio) võid neid varuosasi otsima jäädagi.
Lisaks, kui ikka võrrelda rattaid, siis inimeste eelistuste seas on BMW eespool teistest tootjatest.

Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Meenub kasutaja Divekas ühe reisi blogist kirjeldus kuskil kaugel maal (Kažastan?) BMW esinduse ees remonti ootavatest mootorratastest, mis kõik reisil otsa saanud. Remondivaba ja pommikindel on sel rattal ainult mootor. Juho BMW can-bus hakkas streikima pärast jõgede ületamist ja oi kui remondivaba see asi on, ise ei tee seal mingit remonti. Telli või helikopter diagnostikaseadmega kohale.

Samas on kindlasti tegemist suure ja mugava rattaga, millega tsiviliseeritud maailmas ringi kruisida on puhas rõõm nii kaua kuni tee on rahuldav ja jõgesid ületada ei tule. Eestis ida poole reisima minnes valiksin kindlasti mingi muu ratta, lääne poole minnes väga vahet ei olekestab see BMW ka. Minu raam on selle ratta jaoks aga liiga väike, seega on üsna valikute lõpus.

Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 495
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 46 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Meenub kasutaja Divekas ühe reisi blogist kirjeldus kuskil kaugel maal (Kažastan?) BMW esinduse ees remonti ootavatest mootorratastest, mis kõik reisil otsa saanud.

No mõtlesin selle teema kohalt vait olla aga...tegelt oli see Ulaanbataaris Oasise motelli õuel. Ja tõsi ta oli, bemme erinevas variantides oli seal u kümmekond ratast. Ning omanikud üsna õnnetute nägudega. Kellel amort, kellel elektroonikaviga ja kellel "kurat seda teab, mis viga". Tõsi, bemmi pood on igas maailma kolkas olemas aga, aga... ega neis motika juppe ikka pole küll. Ikka tuleb tellida ja näiteks Mongoolias kaks nädalat ka oodata.
Samas vooris motelli väravast sisse ja välja igsugu tüüpe vanadel japsi 90-nendatel tehtud rontidega. Näod naerul, tagid tolmused. Panid rattad õhtul õuele seisma ja samast hommikul võtsid ja SÕITSID. Et selline kogemus. Bemm on hea muidugi aga vana honda vastu ta ei saa. Kateemmi kohta on mul ka oma arvamus aga see jäägu mõneks teiseks korraks.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Black »

Ise remontimise võimaluse koha pealt ei saa vist ükski uus asi vanade vastu. Autodega saama teema. CAN-BUS-i testri või indikaatoriga ei remondi. Popimatel vendadel on muidugi BT dongle taskus ja äpp telefonis.

Marketingil on kindlasti suur osa. Ma mäletan, kuidas bondifilmis sõitis BMW kruiser mööda katuseid ja läbi seinte, järelikult peab ta absoluutselt kõigeks hea olema.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”