Triumph rattad a.k.a. Briti masinad

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
KasparR
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Juun 2010, 12:24
Tsikkel: Speed Triple
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Triumph rattad a.k.a. Briti masinad

Lugemata postitus Postitas KasparR »

Hei,

Olen juba paar aastat foorumil silma peal hoidnud ja siiani pole näinud aktiivset arutelu Triumph tsiklite teemal. Ehk siis siia teemasse võiks koguda arvamusi, kasutuskogemusi ja miks mitte ka oma ratta kohta käivat infot jne.

Minu rattaks on Triumph Speed Triple (mudel 955i, aastast 2001). Valitud sai ta just oma iseloomuliku stiili tõttu. Meeldib mono-kiige ja R3 mootor. Antud ratas on mul teine oma sõitjakarjääri jooksul. Ostetud 2013 lõpu poole ja praeguseks minu käes ca 2000 km veerenud. Siiani väga rahul. Juhitavus on meeldivalt terav ning mootor veab mõnusalt ühtlaselt. Siin oli just viimati arutelu R4 vs V2 - R3 on minu arust täpselt seal vahel. Sellist "labidaga selga" R4 tunnet pole aga jõud ei saa ka otsa üleval otsas (V2 puudus). Rattal küljes suht palju edevamaid juppe: Akrapovič sumpa, Rizoma peeglid, rutskad ja suunad, Brembo pidurid ees ja peasilinder, LSLi vidinad. Värvuselt laimi roheline - püüab pilku küll :D . Alati on paljusid huvitanud ka kütusekulu - ca 5L maantel ja 7-8L linnas.

Siiani tehnilisi probleeme pole olnud. Ülevaatusel vaadati natukene viltu Akra sumpa peale. Öeldi, et tühikäigul õnneks väga vali polegi. Hea, et siis nad ei tea, mis häält teeb 6k RPM ja edasi sõites :twisted: .

Väike pilt ka lõppu:
Pilt

Viimati muutis KasparR, 17 Mai 2014, 22:05, muudetud 1 kord kokku.


Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Mis vee kaks see oli millel üleval jõudu netu? :twisted:
AKRAPOVIČ

SERTÃO
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Triumph meeldib. Olin ka kahe vahel - kas 955i või Tuono. Seekord jäi Tuono aga järgmisena võtab raudpolt mingi Triumphi R3-e ligi. :mrgreen: See noot, mis sumpsist tuleb, on väga kõva. Palju ta üldse läbi sõitnud on? Kas imporditud?

Terv,
A.

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas puna »

Pilt
Oleks peaaegu sügisel sellise ostnud.

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas MarekM »

mulle on kogu aeg need suured topelttuled sümpatiseerinud...

フーリガン

Teema algataja
KasparR
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Juun 2010, 12:24
Tsikkel: Speed Triple
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas KasparR »

holma kirjutas:

Mis vee kaks see oli millel üleval jõudu netu? :twisted:
AKRAPOVIČ

Babahh...viskasin vist õli tulle :) . Tuono on ka sümpaatne ja ei alahinda üldse!!!

Ratas Itaaliast ja läbisõit praegu 38000 juures. Eelmine omanik olla keskealine mees. Ju vist nautis ndl-vahetuse sõite serpentiine kallutades. Küljes ka Power Commander aga millegi pärast lahti ühendatud :roll: . Natuke olen asja uurinud ja võimalik on TuneECU modifikatsioon (http://www.triumphrat.net/ecm-and-fi-tu ... neecu.html). Peab vist VAG-COM OBD II/USB kaabli hankima ja järgi proovima :bsmile: .

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Äi-ä, ma jäin viivuks lihtsalt mõttesse, et mihuke tonnine V2 ülevaltotsast jõuetu. Mis V2-ga võrdlesid?

SERTÃO

fisher
Postitusi: 84
Liitunud: 28 Mär 2006, 13:45
Tsikkel: 1999 Triumph Sprint ST

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas fisher »

1999 Sprint ST omanik. Lasin tuua Inglismaalt, oli külili käinud ja ära "speed-tripeldatud", ehk siis ette topelt tuled ja gondlid maha. Läbisõit kusagil seal 45 000 miili juures ja põhimõtteliselt vist mitte halvas korras. Kuidagi jäi ebay-st silma ja kuna sain üsna odavalt, 1500 eurtsi koos transa ja eesti paberimajandusega, mõneks ajaks käib mulle küll. Pole seda A kat-i kategooriat veel piisavalt aastaid, et midagi kallimat külili keeramiseks osta.

Mis mulle meeldib, on istumisasend. Isegi minu 195cm juures on täiesti ok sõita, mida ei saa öelda enamuste siklite kohta. Ja noh, mootor teeb mõnusat häält.


Magician
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas Magician »

Ma nillisin ka pikalt Triumph Speed Triple-t, just seda uuemat 1050 mudelit. Aga kuna need jäid mu eelarvest väheke välja siis otsustasin teise ratta kasuks. Tulevikus peab ühe 1050 Triple küll ligi võtma, väga mõnus ratas. :bsmile:

Delta-Kavrovets 175-Yamaha FZS600-Suzuki SV1000S-CBR1100XX-Triumph Speed Triple 955i

kenk
Postitusi: 98
Liitunud: 17 Apr 2013, 10:26
Tsikkel: SpeedTriple 1050
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas kenk »

Ise olen SpeedTriple 1050 nautinud aastakese ja väga rahul. Tehnilisi probleeme ei ole olnud, juhitavus on väga hea. Eelmine ratas oli Kwaka Z1000 2005 aastast ja ütleks, et kuigi mõlemad on head rattad siis SpeedTriple tundub isegi veel kergemini juhitav. Ja hea asi on veel see ka, et on ikka üliharv juhus Eestis kui mõni samasugune ratas vastu tuleb :)

I like them naked.

radjiv
Postitusi: 13
Liitunud: 05 Aug 2008, 15:15
Tsikkel: Triumph Speed Four
Tänanud: 1 kord

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas radjiv »

ja +1 siia teemasse, oli täna põhjust signatuuri muuta

GSXR-750 -> Triumph S4
Kasutaja avatar

Unt
Postitusi: 72
Liitunud: 18 Juul 2006, 18:29
Tsikkel: HD
Asukoht: Tallinn, Vantaa

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas Unt »

Sõidan teist hooaega Sprint rs 955i , 2002 aasta. Eelmisel aastal sai sõidetud mingine 12 000. Väga mugav rattas, millega mõnus sõita nii lühikest kui ka pikka maad. Siiani pole mingeid suuremaid probleeme esinenud.

oh aegu ammuseid!

timster
Postitusi: 1
Liitunud: 22 Juul 2012, 15:21
Tsikkel: Triumph Speed Triple

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas timster »

Hei. Triumphi rattad on jah Eestis haruldlased ja nende omanikke raske leida:)
Tegime Facebooki Speed Triple rataste omanikele eraldi grupi, et oleks mõnusam omavahel suhelda ja vahel ühiseid sõite teha.

https://www.facebook.com/groups/1442248889356948/

Tulge aga punti! :)


Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas Valmet »

timster kirjutas:

Hei. Triumphi rattad on jah Eestis haruldlased ja nende omanikke raske leida:)
Tegime Facebooki Speed Triple rataste omanikele eraldi grupi, et oleks mõnusam omavahel suhelda ja vahel ühiseid sõite teha.

https://www.facebook.com/groups/1442248889356948/

Tulge aga punti! :)

Facebookis võiks mingit rollerite kogunemist orgunnida, Triumph on siiski tõsine asi.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Valmet kirjutas:
timster kirjutas:

Hei. Triumphi rattad on jah Eestis haruldlased ja nende omanikke raske leida:)
Tegime Facebooki Speed Triple rataste omanikele eraldi grupi, et oleks mõnusam omavahel suhelda ja vahel ühiseid sõite teha.

https://www.facebook.com/groups/1442248889356948/

Tulge aga punti! :)

Facebookis võiks mingit rollerite kogunemist orgunnida, Triumph on siiski tõsine asi.

:mrgreen:

Lahe, et siin nüüd keegi sellest margist ka jutuotsa lahti teinud...sest mingi pool aastat tagasi, kui jõulumees endale Triumphi kuuse alla poetas, polnud siin kippu ega kõppu! Aga kuna valdav enamus siin tundub Speed Triple mehi olema, siis küsiks, et kas Street Triple mehi ka liikvel siin...või see pigem selline naiste ratas? :ner:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Tuono

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Keegi ei julgenud tunnistada, et sõidab nii koleda rattaga aga ärge põdege busa on veel koledam :ner:


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Hai,

et kuna ilm tänavasõiduks liig vihmane ja enduroratas ka nässus...ega siis ei jäägi muud üle, kui netis kõvatada :wack:

Nii siis otsustasin hoopis oma Triumphist siia ka paar rida visata. Pealegi nüüd juba pea 2000 sõidukilomeetrit ka selja taga, ehk et julgeks juba ühtteist kommenteerida (et kuna murtud varbad endurokaga vahepeal sõita ei lubanud, siis oli tagavaravariandina päris meeldiv vahelduseks ka sellisega kurve painutada...ja ilmselt mõnda aega peab veel, sest nüüd läks metsarattal pada ka veel laiali :/ )

Ratas ise siis Street Triple, 2011 aasta isend (2008-2012 selliseid vist üldse tehti)ja miski 65oo oli läbisõitu, kui kätte sain, seega suht värske. Seda on sõites kuidagi suht meeldivalt tajuda ka, kuskilt midagi ei kolise, ei logise veel ning kõik käib kui siidi...
Kannab nimes tähte "R", mis peaks siis kangemaid pidureid ja säätavat vedrustust tähendama. Seda viimast näppima pole veel küll hakanud, lihtsalt huvi pärast mõõtsin ära, et enamvähem sobib, või pigem küll gramm pehmemas seades rajalkäigu ideaalist, aga teisalt Eesti teedel paneb niigi kiruma, et krdi jäik on. Kaalu sellisel kuivalt vist 167 vms, teh. passi küll 180midagi läks, aga see siis koos vedelikega ja tangituna vist? Igatahes kurve on päris mõnusalt kerge võtta küll ja kuidagi liiga väike see ratas nüüd ka ei tundu.
Ilupudinatest esimene omanik veel kellade pealse "noka" ja kõhualuse tuulesuunaja raatsinud lisada. Sportsumme ei ole ja minu käes ilmselt ka ei tule ( hind vs. saavutatav möla pole seda vist väärt...pealegi tänavaratas võiks ikka vajadusel nii vaikne olla, et nooremaid tüdrukuid koju viies viimaste vanemad üles ei ärkaks vms :mrgreen: )

Mootori poolelt 675cm3 ja lubavad 78kW, mis pole küll midagi röögatut, aga samas endale meeldib ka just see, et veab meeldivalt ühtlaselt läbi pöörete, nagu üks eelkõnelejagi mainis. Ja esimesed käigud lähevad vajadusel siiski suht ruttu sinna 13k pöörde juurde ära, samas kui viimaste käikudega kannatab vajadusel ka 3-4k pöördel joristada, jorgutama siis veel ei hakka igatahes.
Võrdlusmomenti kiirenduse poolelt hetkel küll ainult sõbra suht korraliku 1200 Banditiga: paigalt saab tavaliselt sivem minema, siis 2-4 käik astuvad täitsa suht sama sammu, aga pealt 180 kiirust läheb Bandit juba kindlalt oma teed. Ise üldse paar korda ainult üle 200 olen proovinud, suht ebameeldivaks läheb, tuul tahab jope seljast ja kiivri peast viia. Eelmainitud põhjusel viimast pigistada polegi proovinud, aga 210 kiirusel tundus küll, et ega sealt vist palju rohkem enam ei tulegi...

Ahjaa, üks mõnus lisa on veel seoses sooritusvõimega, nimelt siniste led-ide rida spido ülaservas, mida saab siis ise vastavalt vajadusele timmida õigetel pööretel järjest põlema süttima. Kuna täiskiirendusel niikuinii pole mõistlik kellasid vahtida, siis see sinakas valgus ikka väga hästi annab märku, millal järgmisele kiirusele võiks lülituda ;)

Ning kuna ma ise suht rott, siis bensukulu olen ka ikka silmanurgast jälginud. Kahjuks siin midagi hõisata pole, võtab nagu auto... :D
5l sajale, nagu eelkõnelja tonnine, pole mina küll suutnud saavutada. Kuigi kaasaegsel pritsemootoril alla 5 ikka vaikselt lootsin, vähemalt matkareziimis. Parim saavutus on siis 5,3 maanteel (kiirustel 100-130 ehk siis kuskil 5-6k pöörde kandis), aga linnas ikka pigem 7, pähe andes ka 8 saanud. Paagi suurus 16l, ehk siis 200-300km ning märku annab tuluke siis, kui viimased 3l veel võtta on.

Aga paar pilti kah siis möla kaunistama juba:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ning mingit erilist "Triumph, kui tõsine asi" aurat ma ise sellisel vähemalt küll ei tunne, võibolla see rohkem selliste Bonnevillede ja Rocketite teema...too on lihtsalt selline mõnus, loodetavasti veidi üle keskmise sõiduomadustega naked bike!?
Jah, samas sellega liigeldes on päris mitu korda juurde astutud ja lähemat huvi tuntud ning väljanägemistki kiidetud...mida oma Suzuki metsapeletisega pole küll kunagi kogeda saanud :mrgreen:

Ega väga nagu muud ei oskagi öelda, kui et olen kommentaaridele ja küsimustele valla :bsmile:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Teema algataja
KasparR
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Juun 2010, 12:24
Tsikkel: Speed Triple
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas KasparR »

Hea ülevaade Loadära! Nüüd arusaam ka uuemast väiksemast vennast.
Võrreldes 2011 aasta Street Tripleiga on minu 2001 Speedil sama palju kW aga vääne on teine - 69 Nm vs 100 Nm. Arvan, et see 30 Nm lisa on hästi tunda.

Mis häirima on hakanud? Käike tundub liiga palju olevat. Maanteele väljasõites on suht tüütu kõik need 3, 4, ja 5 läbi lapata ja siis kuuendale jõuda. Palju mõistlikum (ja rohkem fun :twisted:) on teisega kiirus koguda ja siis lõpuks kõrgeim käik fikseerida.

Vahepeal sai uued suunakad külge poogitud (Rizoma Zero`d). Polnud ennem sellist uuema tüübi ratast demonteerinud ja paagi eemaldamine tundus algul jube keeruline (mingi 4 või 5 voolikut, 4 pistikut ja kõik väga tihedalt koos + veel airboxi mahakiskumine). Aga hakkama sain ja tagasi ka :).

Pilti kah:
[kahandapilt]https://lh3.googleusercontent.com/-IyhZ ... 170211.jpg[/kahandapilt]

Kasutaja avatar

VahurLE
Postitusi: 124
Liitunud: 03 Juul 2010, 23:40
Tsikkel: Triumph Tiger 1050
Asukoht: Kadrina

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas VahurLE »

KasparR kirjutas:

Mis häirima on hakanud? Käike tundub liiga palju olevat. Maanteele väljasõites on suht tüütu kõik need 3, 4, ja 5 läbi lapata ja siis kuuendale jõuda. Palju mõistlikum (ja rohkem fun :twisted:) on teisega kiirus koguda ja siis lõpuks kõrgeim käik fikseerida.

Põhimõtteliselt on ka teine võimalus - käigukasti sihipäraselt kasutama õppida :) Mina küll ei tunne, et käike liialt oleks, nii lame see momendikõver sel R3l kah ei ole.


Cyonara

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas Cyonara »

KasparR kirjutas:

Hea ülevaade Loadära! Nüüd arusaam ka uuemast väiksemast vennast.
Mis häirima on hakanud? Käike tundub liiga palju olevat. Maanteele väljasõites on suht tüütu kõik need 3, 4, ja 5 läbi lapata ja siis kuuendale jõuda. Palju mõistlikum (ja rohkem fun :twisted:) on teisega kiirus koguda ja siis lõpuks kõrgeim käik fikseerida.

KAs ülekannet kuidagi hammakatega ümber ei anna mängida ( +2-3 hammast juurde) , rohkem kiiruse peale ,õnnestub ka kütust sul siis kokku hoida.

Kasutaja avatar

ivov
Postitusi: 13
Liitunud: 03 Apr 2014, 14:59
Tsikkel: Triumph Speed Triple ABS

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas ivov »

Olen siiamaani väga rahul. Kusagi 1500km on ees ja mingeid jamasid pole veel olnud. Muljetavaldav on R3 väändemoment ja minek iga käiguga. Juba 2000 pöörde juures liigub täiesti normaalselt ja ei podise niisama. Sõidurõõm Truimph-iga peitubki lamedas väändekõveras, mis ka madalatel pööretel piisavalt jõudu annab. Juhitavus ja Brembo pidurid on väga head, kuigi seda saab vahest siis adekvaatsemalt hinnata, kui korralikul rajal ära saab käidud.Tehaseseadistuses on pisut jäik, aga veidike annab asja ka ise seadistada. Igapäevaseks kasutamiseks ja ringi cruisimiseks on seda ratast küllaga ja tõenäoliselt saab samaga hakkama ka Street aga 1050 ja 111 MN väänet räägivad enda eest.
Esimesed 300 km oli miski kerge õlileke mootori peal aga peale hooldust kadus see ära ja hetkel muresid pole. Rattaks Triumph Speed Triple 1050. Lisana tehase kampaania korras Arrow slip exhaust ja muud pudipadi.


Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas Valmet »

ivov kirjutas:

Juhitavus ja Brembo pidurid on väga head

Brembo pidurid ongi just see mis kõigil vanematel aastakäikudel puudu on.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas puna »

Need pidurid on võimalus sinna ju panna
Ja see ratas mulle peaaegu juba meeldib.
Vähe jäi puudu, et oleks eelmineaasta sellise soetanud.
Pilt

Kasutaja avatar

Piimanina
Postitusi: 128
Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
Tsikkel: Ducatisti
Asukoht: TLN
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas Piimanina »

puna kirjutas:

Need pidurid on võimalus sinna ju panna
Ja see ratas mulle peaaegu juba meeldib.
Vähe jäi puudu, et oleks eelmineaasta sellise soetanud.

Mis on sellel rattal pakkuda, mida Ducatil ei ole? Täitsa siiras küsimus tegelikult...

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas puna »

Piimanina kirjutas:
puna kirjutas:

Need pidurid on võimalus sinna ju panna
Ja see ratas mulle peaaegu juba meeldib.
Vähe jäi puudu, et oleks eelmineaasta sellise soetanud.

Mis on sellel rattal pakkuda, mida Ducatil ei ole? Täitsa siiras küsimus tegelikult...

Tõesti ei tea mida seal pakkuda oleks.
Ma oleks ostnud seetõttu, et oleks tulnud odavalt kätte.

Kasutaja avatar

ivov
Postitusi: 13
Liitunud: 03 Apr 2014, 14:59
Tsikkel: Triumph Speed Triple ABS

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas ivov »

Pildi peal on Triple R. Erineb tavaversioonist väga vähe. Erinevused on edevamas värvilahenduses(e. raamile punast värvi lisatud), Öhlinsi esi-ja tagavedrustus(reguleeritav), teised veljed(väidetavalt kergemad), ja Brembo monoblokk pidurid ees. Lisaks veel paar süsinikust juppi tavalise plasti asemel. Muus osas täpselt sama nagu tavamudel(mootori juures erisusi ei ole). Hinnavahe ca. 1500 EUR.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas puna »

Öhlins tasub seda hinnavahet ära


Teema algataja
KasparR
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Juun 2010, 12:24
Tsikkel: Speed Triple
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas KasparR »

VahurLE kirjutas:
KasparR kirjutas:

Mis häirima on hakanud? Käike tundub liiga palju olevat. Maanteele väljasõites on suht tüütu kõik need 3, 4, ja 5 läbi lapata ja siis kuuendale jõuda. Palju mõistlikum (ja rohkem fun :twisted:) on teisega kiirus koguda ja siis lõpuks kõrgeim käik fikseerida.

Põhimõtteliselt on ka teine võimalus - käigukasti sihipäraselt kasutama õppida :) Mina küll ei tunne, et käike liialt oleks, nii lame see momendikõver sel R3l kah ei ole.

Käike oskan vahetada küll. Lihtsalt kohati mõlgub mõttes, et miks neid käike nii palju on. Vabalt võiks kokku 5 olla nii, et viimase ülekanne oleks sama, mis praegusega 6.
Väändekõver on ju suht lame nii graafikuid vaadates kui ka tagumikuga tundes. Seetõttu ei peagi "magusat kohta" käikudega tagan ajama.

Aga muidu jäik ratas on küll. Kuskil kehvemal, treppis ja laines alfaltil sõites põrutab päris mehiselt.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas puna »

KasparR kirjutas:

Aga muidu jäik ratas on küll. Kuskil kehvemal, treppis ja laines alfaltil sõites põrutab päris mehiselt.

Seda nimetatakse vedrustuseks ja selle sättimiseks
Jäikus on nattuke teine asi siiski.


Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Triumph rattad

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Ducatiga võrreldes on Triumphi eeliseks see, et ta toimib veatult ja kestab. Kas tal samapalju hinge sees on nagu Ducatil selles ma kahtlen. Üks Monsteri mees kes minu vana Trumpi proovis ei tahtnud pärast enam kuidagi mu tsiklist eemale minna, eriti kiitis ta käigukasti tööd, aga ka kõike muud.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”