2. leht 2-st

Re: Triumph rattad

Postitatud: 03 Sept 2014, 21:42
Postitas arku

Ohoo, minu sõbrad kahekesi - Tiger 1050 ja Rocket III Touring


Re: Triumph rattad

Postitatud: 03 Sept 2014, 21:49
Postitas puna
Valmet kirjutas:

Ducatiga võrreldes on Triumphi eeliseks see, et ta toimib veatult ja kestab. Kas tal samapalju hinge sees on nagu Ducatil selles ma kahtlen. Üks Monsteri mees kes minu vana Trumpi proovis ei tahtnud pärast enam kuidagi mu tsiklist eemale minna, eriti kiitis ta käigukasti tööd, aga ka kõike muud.

Kestavad need Ducad ka ei ole vaja kõige odavama monsteriga asju võrrelda.
Eks need Ducad vajavad vast vähe rohkem hoolt.


Re: Triumph rattad Tiger 800xc

Postitatud: 31 Okt 2014, 16:20
Postitas 0891

Minule on silma jäänud triumphi toodangust selline ratas nagu 800xc. Kahjuks pole neid kuigi palju eestis liikvel (oma silmaga pole liikluses veel näinudgi) Ehk on siin parema silmanägemisega triumphi sõppru, kes oskaks selle rattakokta midagi asialikku pajatada.


Re: Triumph rattad

Postitatud: 09 Jaan 2015, 16:08
Postitas Writeout

Kuidas triumphi vastupidavus, varuosade hinnad, saadavus jm hooldusega seotud geberniit on? Võrreldes jaapani tsiklitega ntx. Ihun hammast ühele Sprint RSile 88kw.


Re: Triumph rattad

Postitatud: 09 Jaan 2015, 16:58
Postitas Unt

Oman Spirnt rs rattast. Sõitnud viimastel aastatel kusagil 12000 km hooaja kohta. Siiani ei kurda ratta vastupidavuse üle. Ja suuremaid hoolduseid , ning juppe saab edukalt streetmotost.


Re: Triumph rattad

Postitatud: 20 Juul 2017, 21:34
Postitas Loadära

Ahoi,

kunagi sai siin oma (eelmisest/esimesest) Street Triplest üldisemat juttu tehtud...siis nüüd mõtlesin infoks siia oma Smashil läbi viidud "täpismõõtmised" ka lisada...et äkki kunagi kellelgi otsustamisel abiks või nii. :mrgreen:

IMG_20170720_205110.jpg

Ratas on siis u.19tkm sõitnud, täiesti tehaseseades ja suvalise tänavarehviga. On küll Arrowi sumbutid originaalide asemel, aga see ka siiski tehase kola neil . Tegelikult isegi õhufilter ja küünlad veel tehasest pandud, sest 20tkm hooldust ei hakanud ka selle väikese asja pärast "ette ära" tegema, ilmselt ongi paras järgmiseks kevadeks jätta...

Sel paberil on siis parim aeg, parim kiirus tuli ühel teisel katsel küll isegi 184,6 vms, aga siis oli aeg ikkagi 11,94xx. Üldse tegi headmeelt see, et kõik ajad olid suht ühe kümnendiku sees, vahemikus 11,9x-12,0x (...välja arvatud muidugi viimane ja kõige olulisem sõit eliminaatoris, kus reaktrioonile keskendudes pöörded vist suts lahjaks jäid ja ratta hoopis välja suretasin :wack: ).

Õnneks ei pandud ka kuhugi tuhandeste klassi, seal korra küll kahtlusmoment oli, et kas 650 oli see 600-te piir või ka 675...aga otsustati ikka, et las jääb 600-te sekka. Ja nii kui nii seal paar GSXRi ja RRi olid ikka silmnähtavalt kiiremad, seega vast polnud põhjust kellelgi väga protestida ka...kui, siis võibolla Daytonaga (mingi 88-92kW?) oleks kiireimatega konkureerinud, aga see selleks. Endal lihtsalt oli hea meel, et võrdsematega koos sõita sai ja tavalise väikese nakedi kohta tundub ta siiski täitsa talutavalt käbe pill olema...

triumphidsmash.jpg

Siia lõpetuseks siis üks pilt "saatusekaaslasest", kes line-upis leida õnnestus ja kellega ka paar sõitu tehtud sai. Laheda olemisega läti noormees, kellega nüüd ka püsivam kontakt, kui vaja naabervabariikide Triumphlust edendada vms!
Nende sõitude lahedaim puänt oli muidugi see, et tolle tegelase paar kaasas olnud sõpra tulid kohe mu neid sadulaaluseid sumpse laitma, et need on rasked ja pahad ja vales kohas jne...et neil nüüd peale seda, kui kõhu alla mingi "mini-sportsumbuti" pandud ja mingi võidusõidu jämedamate torudega kollektor ja aju ümber seatud jne., on rattal sootuks teine hingamine ja parem minek! Võibolla kuskil ringrajal küll, et kaalu vähem või raskuskese allapool vms...aga seal esimene sõit 0,5sek minu kasuks oluliselt parema lõppkiirusega ja teine sõit siis 0,4 sek, ehk et polnud neil see esimene kaotus ka koba vms.
Ühesõnaga, siit moraal: pole ikka mõtet igasugu sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] ja sohvtikatsetustega tehase inseneride tööd p...se keerata! :ner:


Re: Triumph rattad

Postitatud: 21 Juul 2017, 11:42
Postitas Macintosh
Writeout kirjutas:

Kuidas triumphi vastupidavus, varuosade hinnad, saadavus jm hooldusega seotud geberniit on? Võrreldes jaapani tsiklitega ntx. Ihun hammast ühele Sprint RSile 88kw

Küsimus on küll paar aastat vana aga vastamata ja väärib ajakohast vastust.

Varuosade saadavus on täpselt sama hea, kui ükskõik millisel teisel mootorrattal. Kui soovid, lähed tellid Motodepoost (nad müüvad ja hooldavad alates 2017 Triumphi ametlikult). Kui tahad ise remontida ja vahetada siis internet toob varuosad kohale üle planeedi:

Originaalvaruosade hinnad on samal tasemel, kui ükskõik milisel teisel tsiklil. Kuluosi (kett, piduridklotsid, kettad, hammasrattad, küünlad, tihendid, filtrid jms) toodavad mitmed toojad ja need maksavad samapalju, kui ükskõik milllisele teisele tsiklile.

Vastupidavus on neil samas mastis ülejäänud suurte tootjate tsiklitega. 2015 aasta tarbijauuringute kohaselt on Triumphy töökindlus 10% kõrgem, kui BMW oma.

PS. Motonduses kehtib üldjuhul rusikareegel, et motovaruosa maksab kaks korda niiplaju, kui tema kaalus kuld. :roll:


Re: Triumph rattad a.k.a. Briti masinad

Postitatud: 22 Apr 2018, 10:38
Postitas tha

Tekkis küsimus, kas kellegil on olnud kogemust Triumph Tiger 955i rattaga? Millise tüüpvead vms ?


Re: Triumph rattad a.k.a. Briti masinad

Postitatud: 22 Apr 2018, 12:07
Postitas Macintosh
tha kirjutas:

Tekkis küsimus, kas kellegil on olnud kogemust Triumph Tiger 955i rattaga? Millise tüüpvead vms ?

Ma kunagi kaalusin sellise ostmist aga lõpuks kujunes teistmoodi välja. Mingedi erilisi puudusi neil ei tundu olevat. Sõltuvalt aastatarvust mainitakse koostekvaliteeti - mida hilisem, seda parem. Bensiinipaak istub sellel üsna kõrgel, seega top heavy. Muus osas soliidne ratas, hinda arvestades saad oma raha eest ikka päris palju.

Siin on pikem arutelu 995i üle:
http://advrider.com/index.php?threads/t ... ot.908634/


Re: Triumph rattad a.k.a. Briti masinad

Postitatud: 17 Juul 2018, 01:02
Postitas Loadära

Ahoi,

et kuna nv toimus taas üks kiiduväärt motoüritus nimega Smash (...mille kohta siin küll üllatavalt vähe juttu, võrreldes söögikohtade ja autosadulate jms... (togi) ),
siis sai taas sinna minekuks Triumphil sarvist haaratud, ning kasutatud võimalust muu melu kõrvalt boonusena ka veerandmiili läbimise aega kontrollida. Õnneks oli ilm suht sarnane, või kui, siis komakoht kuumem (loe: mootori suutlikusele pigem kehvem) eelmise aastaga võrreldes...ja et seekord mitte tuimalt sama aega nühkida, sai lihtsalt eneseharimise nimel paari "odavtjuuningu" nippi proovitud. Ning tundub, et töötas, kuna parim aeg nihkus järjekindlalt paremuse poole, kuniks paranes tervelt 0,4 sek... ja ka lõppkiirus kasvas pisut:

IMG_20180715_111906.jpg

Lühidalt siis nii palju, et kõigepealt sai ette tellitud/paigaldatud 1 hammas väiksem tähik (15 hammast 16 asemel), mis andis ajad 11,74 ja 11,68 vms...ja siis sõitude vahel sai paigaldatud isetehtud "spordiõhu-filter" ( kui huvi on, võin paar pilti lisada...lihtsalt kohe ei tahaks seda üldist Triumphi teemat ka päris Street Triple "tuuningteemaks" keerata vms ), mis andis tulemuseks 11,62 ja siis ka päeva parima 11,54...ning lõppkiirused juba 185-186kmh. Kulu oli siis umbes 7€ hammakas ja 3€ õhufilter, ehk siis kui umbes kümneka eest ligi pool sek ajast maha saab, siis võib vist katse kordaläinuks lugeda küll ( ...või noh, kuidas nende isenäppimiste kohta öeldaksegi: et kui vähemalt sitemaks ei läinud, siis on ka juba kõik hästi :P
Suunurgad viis eriti ülespoole seegi, et see 11,54 oli kuuesajaste kimbus juba päeva neljas aeg, jättes selja taha isegi 3-4 Honda 600RR jms, kelle lõppkiirused olid iseenesest sootuks teisest puust: 198-200kmh minu 185-186 vastu. Ei teagi, kas on siis mu Triumphil "naked" rattana (tänu laiale lenksule, peeglitele ja "kõigilemmik" punnsilmadele..) aerodünaamika totaalselt ära võrreldes teiste seal sõitnutega, et sellistel kiirustel enam teistega võrdselt võhma ei jätku...või ongi need RR ja GSXR jne versioonid ikka nii jõhkralt jõuga üle seal alas, kuid ei saa oma "ladvapööretele" orienteeritud mootoritega lihtsalt nii hästi kohalt ära?