Metasas müttamiseks endurokas?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Vasta

Teema algataja
spiero
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
Tänanud: 2 korda

Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas spiero » 15 Sept 2014, 19:00

Tere,

Olen suht algaja rattur, augusti algusest load ja sõitnud 600´se hornetiga ca 4000km. Nüüd tekkis soov minna metsa möllama ja otsin endurokat. Hetkel on silma jäänud
http://www.soov.ee/tallinn/Yamaha_tt600 ... m?ca=1&w=3
ja
http://www.soov.ee/viljandimaa/Suzuki_D ... m?ca=1&w=3

Kas nendest sobib miskit metsade jaok, või oskab keegi miskit paremat pakkuda, hinnaga kuni 1500€.

Ette tänades,
Siim


Kasutaja avatar

wicked
Postitusi: 277
Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
Tsikkel: Bastard
Asukoht: tln
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Metasas müttamisekd endurokas?

Lugemata postitus Postitas wicked » 15 Sept 2014, 19:09

Nendega metsa?!
Metsa jaoks on ikka oluliselt kergemaid rattaid olemas.
Sellel TT-l on siin oma naljateema ka olemas - a la - täna pesin ratta puhtaks ja ei tea kas peaks äkki ära ka tankima :lol:
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2721
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Maal
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Metasas müttamisekd endurokas?

Lugemata postitus Postitas Loff » 15 Sept 2014, 19:14

wicked kirjutas:Nendega metsa?!
Miks mitte, iseküsimus kuidas tagasi saab (togi)
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act

Teema algataja
spiero
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
Tänanud: 2 korda

Re: Metasas müttamisekd endurokas?

Lugemata postitus Postitas spiero » 15 Sept 2014, 19:19

wicked kirjutas:Nendega metsa?!
Metsa jaoks on ikka oluliselt kergemaid rattaid olemas.
Sellel TT-l on siin oma naljateema ka olemas - a la - täna pesin ratta puhtaks ja ei tea kas peaks äkki ära ka tankima :lol:
Ju ma liigun siis vales suunas, millises kaalus ratas peaks olema?
Sese kui Suzuki DR 800´l kõik "mittevajalik" külest ära vista jää kaal 160 kanti + labida kaal.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7258
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 193 korda
Kontakt:

Re: Metasas müttamisekd endurokas?

Lugemata postitus Postitas mx77 » 15 Sept 2014, 19:46

spiero kirjutas:
wicked kirjutas:Nendega metsa?!
Metsa jaoks on ikka oluliselt kergemaid rattaid olemas.
Sellel TT-l on siin oma naljateema ka olemas - a la - täna pesin ratta puhtaks ja ei tea kas peaks äkki ära ka tankima :lol:
Ju ma liigun siis vales suunas, millises kaalus ratas peaks olema?
Sese kui Suzuki DR 800´l kõik "mittevajalik" külest ära vista jää kaal 160 kanti + labida kaal.
Ja labidat läheb sul kõvasti vaja :)
Aga tõsiselt rääkides ikka väga vale valik kui metsa minekust rääkida. Väga vale.

Teema algataja
spiero
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
Tänanud: 2 korda

Re: Metasas müttamisekd endurokas?

Lugemata postitus Postitas spiero » 15 Sept 2014, 20:11

mx77 kirjutas:
Ja labidat läheb sul kõvasti vaja :)
Aga tõsiselt rääkides ikka väga vale valik kui metsa minekust rääkida. Väga vale.
Selge, väga vale valik, aga väikseid vihjed milliseid rattaid siis vaadata?
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1672
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 76 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas pühak » 15 Sept 2014, 20:14

Einoh, metsal ja metsal võib suur vahe olla. Olen oma 300kg-se kroomiga ka metsas käinud ega polegi kinni jäänud. Täpsemalt siis 100-aastases männimetsas, kus võib vist vormeliga ka sõita.

Teemaalustajale soovitus, et täpsusta, millises metsas käia kavatsed. Muidu kargavad kohe välja valveekstremistid, kes ütlevad, et mets, kus mehe õlad otse minnes kahe puu vahelt läbi mahuvad, pole mingi mets.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7258
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 193 korda
Kontakt:

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas mx77 » 15 Sept 2014, 20:18

pühak kirjutas:Einoh, metsal ja metsal võib suur vahe olla. Olen oma 300kg-se kroomiga ka metsas käinud ega polegi kinni jäänud. Täpsemalt siis 100-aastases männimetsas, kus võib vist vormeliga ka sõita.

Teemaalustajale soovitus, et täpsusta, millises metsas käia kavatsed. Muidu kargavad kohe välja valveekstremistid, kes ütlevad, et mets, kus mehe õlad otse minnes kahe puu vahelt läbi mahuvad, pole mingi mets.
Selles mõttes on sul õigus, et mida kasutaja rattalt tahab. Kui eesmärk on et tank mülkast läbi vedada ja mitte kinni jääda, siis võid ka Goldwingi proovida. Aga kui eesmärgiks oleks lasta Männiku-Saku tee ja kergliiklustee vahelisi laineid sama kiiresti, kui kõrvalmaanteel sõitvad autod, endal suu kõrvuni, siis võiks mõni kergem ratas olla

Teema algataja
spiero
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
Tänanud: 2 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas spiero » 15 Sept 2014, 20:24

idee oleks selline, et võtan kaardi tõmban punktist A punkti B joonlauaga juti ja üritan kohale jõuda nii otse kui võimalik.
Täpsustuseks siis, ise olen 175 pikk kaal 85, ratta hind kuni 1500€, sest selline peaks olema paras rümakas, millel on lootsust laguneda ka vahel, et siis rattas kaenal tagasi lonkides nautida loodust ja kodus väike remont :bsmile: ja minna katsele kaks.
Kasutaja avatar

Allar
Postitusi: 109
Liitunud: 21 Sept 2006, 22:45
Tsikkel: VFR750
Asukoht: Skandinaavia

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas Allar » 15 Sept 2014, 20:49

Mul oleks Sulle pakkuda üks kawa klx650c, minu isikliku arvamuse kohaselt hulka parem valik metsas ragistamiseks (ülalolevatega võrreldes). aga, et mitte vaielda, uuri ise. kui konkreetse ratta vastu huvi tekib:

5692O293
"God Damn it I'd Piss on a Spark Plug if I thought it'd do any good!"
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1672
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 76 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas pühak » 15 Sept 2014, 20:52

Pole küll asjatundja, aga äkki näiteks see http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=88576

Tsikli enda kaal peaks minu andmetel olema kõva 100kg ehk siis kergust ja kõrgust peaks jaguma. Ise ma pole kuidagi müüjaga seotud, teen lihtsalt oma lõbuks reklaami. :mrgreen:
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5294
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 238 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas yeekim » 15 Sept 2014, 20:56

pühak kirjutas:Pole küll asjatundja, aga äkki näiteks see http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=88576

Tsikli enda kaal peaks minu andmetel olema kõva 100kg ehk siis kergust ja kõrgust peaks jaguma. Ise ma pole kuidagi müüjaga seotud, teen lihtsalt oma lõbuks reklaami. :mrgreen:
Möhh!
, ratta hind kuni 1500€,
Teen saiast sitta!

Teema algataja
spiero
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
Tänanud: 2 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas spiero » 15 Sept 2014, 21:02

Allar kirjutas:Mul oleks Sulle pakkuda üks kawa klx650c, minu isikliku arvamuse kohaselt hulka parem valik metsas ragistamiseks (ülalolevatega võrreldes). aga, et mitte vaielda, uuri ise. kui konkreetse ratta vastu huvi tekib:

5692O293
See siis kuskil 150+kg tegelane, tundub huvitav, aga kuulan veel maad mis targemad räägivad.
pühak kirjutas:Pole küll asjatundja, aga äkki näiteks see http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=88576

Tsikli enda kaal peaks minu andmetel olema kõva 100kg ehk siis kergust ja kõrgust peaks jaguma. Ise ma pole kuidagi müüjaga seotud, teen lihtsalt oma lõbuks reklaami. :mrgreen:
Hind suure võitu ja see krossikas, ratas peaks omama tänava õigust.
Kasutaja avatar

Allar
Postitusi: 109
Liitunud: 21 Sept 2006, 22:45
Tsikkel: VFR750
Asukoht: Skandinaavia

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas Allar » 15 Sept 2014, 21:06

Kui just kaalu taga ajad, siis siin http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=10&t=88021 teemas on ka palju sellest arutatud, samuti hinnaklass sarnane.
"God Damn it I'd Piss on a Spark Plug if I thought it'd do any good!"

Teema algataja
spiero
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
Tänanud: 2 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas spiero » 15 Sept 2014, 21:16

Allar kirjutas:Kui just kaalu taga ajad, siis siin http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=10&t=88021 teemas on ka palju sellest arutatud, samuti hinnaklass sarnane.
Seal ei teata isegi kuhu selle uue rattaga sõitma tahetakse minna, aga silma jäi sealt http://www.kuldnebors.ee/40677373 , aga endal selline hirm et selle võimu vähe et täis meest veedad mööda mülkaid ja künkaid.
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2721
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Maal
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas Loff » 15 Sept 2014, 21:37

Näe, võta see ja alusta siit. 20L paak, saab hea pika ringi teha või siis kaua mudas puurida. Samas Sinu pikkusele võibolla vähe kõrge aga palju need jalad maas ikka lohisevad.
Kui pikad jooned Sa kaardile joonida plaanid? Kerged nii öelda hardenduurod ei kanna just palju kütet endaga kaasas.

http://www.mototehnika.ee/used/1782322

Või see kärakas http://bike.motors24.ee/vehicles/430606 ... =price.ASC
Kauaks seda jätkub, ei tea ilmselt ka kõiksevägevam.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7258
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 193 korda
Kontakt:

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas mx77 » 15 Sept 2014, 21:40

LC-4 võiks alustuseks päris hea olla. Vähemalt on korralikud amordid küljes.

Teema algataja
spiero
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
Tänanud: 2 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas spiero » 15 Sept 2014, 21:49

Loff kirjutas:Näe, võta see ja alusta siit. 20L paak, saab hea pika ringi teha või siis kaua mudas puurida. Samas Sinu pikkusele võibolla vähe kõrge aga palju need jalad maas ikka lohisevad.
Kui pikad jooned Sa kaardile joonida plaanid? Kerged nii öelda hardenduurod ei kanna just palju kütet endaga kaasas.

http://www.mototehnika.ee/used/1782322

Või see kärakas http://bike.motors24.ee/vehicles/430606 ... =price.ASC
Kauaks seda jätkub, ei tea ilmselt ka kõiksevägevam.
Alguses üle 20km ei võtaks ette, et teada saada mis masti mees ise ja oskused maastikul hetkel 0 lähedased, aga usun et sõites himu kasvab ja ka vahemad.
KTM´i isegi korra piilusin sealt. KTM´i puhul mulle jäänud mulje, et laguneb keskmiselt, jupid kallima poolsed aga kiirsti saadavad ja hooldus välp suht lühike.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7258
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 193 korda
Kontakt:

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas mx77 » 15 Sept 2014, 21:54

Ei lagune see KTM midagi väga hullult. Lagune hooldamata ratas. Ja seda suht lühikest hooldevälpa pole mõtet karta, esiteks on see lühike kõigil kergetmatel ratastel ja teiseks see õli välja uus sisse ei tapa kedagi. Eriti kui võrrelda krossikate 5 tunnise õlivälbaga :). Ja euroopasse tuhandeid kiirteekilomeetreid ei lähe sa ka sellega mõõtma. Metsaratas annab läbitud kilomeetritele või sadulas oldud ajale hoopis teise tähenduse. Tund metsas võrdub maanteratta x tunnise sõitmisega sõitja jaoks.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5294
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 238 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas yeekim » 15 Sept 2014, 21:56

Hoi!

Mis jama jutt, et KTM laguneb "keskmiselt" :shock:
Kui hooldused korralikult tehtud, kestab igati hästi ja välbad on ka sellised tänavasõidutsiklisemad.

Aga üksipäini ära müttama mine :!:

edu
Teen saiast sitta!

Maario
Postitusi: 98
Liitunud: 30 Juul 2010, 12:06
Tsikkel: Suzuki Drz 400 sm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Metasas müttamisekd endurokas?

Lugemata postitus Postitas Maario » 15 Sept 2014, 21:57

wicked kirjutas:Nendega metsa?!
Metsa jaoks on ikka oluliselt kergemaid rattaid olemas.
Sellel TT-l on siin oma naljateema ka olemas - a la - täna pesin ratta puhtaks ja ei tea kas peaks äkki ära ka tankima :lol:
Kuule oled,sa tõesti ikka 37? kui isegi oled,siis ilmselt oled sa tsikliga kõvasti kukkunud!
Ma olen nõus sinuga joonele panema männal,tule millega tahad! näitan sulle,et sellega saab sõita küll,!
http://marmoto.weebly.com/
https://www.facebook.com/Pitbikefoorum
Motovert expert-10
honda cbr125r-06
Polaris predator500-06
honda nx650 dominator92
yamaha fzr600r-93
Honda cb 500-93
Suzuki sv 650-01
Yamaha TT 600E
Husqvarna te 610e
Susuki drz 400 sm

Teema algataja
spiero
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
Tänanud: 2 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas spiero » 15 Sept 2014, 21:58

mx77 kirjutas:Ei lagune see KTM midagi väga hullult. Lagune hooldamata ratas. Ja seda suht lühikest hooldevälpa pole mõtet karta, esiteks on see lühike kõigil kergetmatel ratastel ja teiseks see õli välja uus sisse ei tapa kedagi. Eriti kui võrrelda krossikate 5 tunnise õlivälbaga :). Ja euroopasse tuhandeid kiirteekilomeetreid ei lähe sa ka sellega mõõtma. Metsaratas annab läbitud kilomeetritele või sadulas oldud ajale hoopis teise tähenduse. Tund metsas võrdub maanteratta x tunnise sõitmisega sõitja jaoks.
Poolenisti teemaväline küsimus, aga mis sellise KTM´i hooldus välp võiks olla?
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2721
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Maal
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas Loff » 15 Sept 2014, 22:09

Selle konkreetse aparaadi (620 LC4) õlivahetusvälp on 3000-5000 km.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act

Teema algataja
spiero
Postitusi: 45
Liitunud: 01 Sept 2014, 22:22
Tsikkel: Hornet 600S, KTM LC4,Transalp
Tänanud: 2 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas spiero » 15 Sept 2014, 22:18

Loff kirjutas:Selle konkreetse aparaadi (620 LC4) õlivahetusvälp on 3000-5000 km.
See on tõesti korralik aeg.
yeekim kirjutas:Hoi!

Aga üksipäini ära müttama mine :!:

edu
pole lähiümbruses mõttekaaslaseid leida, aga metsad ja maastikud siin läänemaa äärel liiga mõnusad et mujale alguses seigelda.

kopu
Postitusi: 293
Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
Tsikkel: KTM 250 EXC-F
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas kopu » 15 Sept 2014, 22:34

Enda kogemusest.
Läksin tänavalt metsa drz400 selga. Sõitsin kõrvuti ktm450'ga. Ktm'i vennal oli kogu aeg kylm ja igav sest pidi mind järgi ootama. Samas sai päris korralikult mydistada enda jaoks. Kuna sai küllalt sellest ratast siis uus sai ktm350 ja nüüd on lausa lust sõita, kiirus on korralikult kasvanud ja jõuga rammimise asemel saab rohkem nautida.
Ehk siis- alustuseks mõni lc4 tyypi ratas pole paha. Raskemaks ei läheks kui plaan ikka metsas otse sõita. Samuti ei tasu metsa sõitu mitte kilomeetrites vaid tundides arvestada. Vahel rapsid pool tundi 100m lõiku ja peale läbimist on suu kõrvuni.
Kasutaja avatar

wicked
Postitusi: 277
Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
Tsikkel: Bastard
Asukoht: tln
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas wicked » 15 Sept 2014, 23:37

Maario kirjutas:
wicked kirjutas:Nendega metsa?!
Metsa jaoks on ikka oluliselt kergemaid rattaid olemas.
Sellel TT-l on siin oma naljateema ka olemas - a la - täna pesin ratta puhtaks ja ei tea kas peaks äkki ära ka tankima :lol:
Kuule oled,sa tõesti ikka 37? kui isegi oled,siis ilmselt oled sa tsikliga kõvasti kukkunud!
Ma olen nõus sinuga joonele panema männal,tule millega tahad! näitan sulle,et sellega saab sõita küll,!
Tead, poiss, iseenesest väga tore, et end puhevile ajasid - tundub, et munad on vähemalt juba alla langenud.
Las ta olla, ma ei viitsi :lol:
Kopli pargis saab kindlasti Tomahawk´iga ka hakkama.

Lauri23
Postitusi: 422
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas Lauri23 » 16 Sept 2014, 00:10

Kogu aastaga veel 1000 juurde ja võta kx250f analoog või mõni wr250r
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 1630
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 50 korda
Kontakt:

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas bitter » 16 Sept 2014, 09:12

spiero kirjutas:
Loff kirjutas:Selle konkreetse aparaadi (620 LC4) õlivahetusvälp on 3000-5000 km.
See on tõesti korralik aeg.
Seda tasuks tõlgendada nii, et ainult kõval pinnasel sõites vahetad ~3000 pealt, kui lihtsalt kruisisid. Kui agressiivselt sõitsid, siis tihemini.
Liivas sõites ära km vaata, vaheta 10-20 tunni pealt. Suhtu loominguliselt ja ära õlivahetustega koonerda. Ja õhufiltrit on ka vaja regulaarselt pesta ja õlitada. Mida kõvem murjan sulle peeglist vastu vaatab peale sõitu, seda rohkem kulus ka filtri ressurssi 8).

Paralaxi kirja lugedes - iga margi ja mudeli saab rappeks sõita. Tundub, et sinu ratta eelmine omanik oli hooletum mees kui see fritz, kelle ratas mulle juhtus. Ma pole lc4 omanud (kiusatus oli küll!). Exc-l on peale tavaliste kuluosade lagunenud vaid radikas (oma lollus! poleks pidanud vahetult radika taha kõva andurikobakat paigaldama kui radikabrace'e pole) ja käiguheeblit tagastav vedru. Kui keema läheb, tuleb vahelduseks kiiremat pinnast sõita. Ma sihipäraselt muda otsimas ei käi, 70 tunniga olen 1-2 korda keema saanud. Ventikat pole. Tavaliselt kulub 60-80 min puhast sõiduaega + lõõtsutamised-joogipausid ja õnnis tunne mitmeks päevaks. Ratta kaal ja amortide suutlikkus (võimalus enda järgi sättida) on mu meelest kõige olulisemad.
Viimati muutis bitter, 16 Sept 2014, 10:02, muudetud 3 korda kokku.

Paralax
Postitusi: 124
Liitunud: 06 Okt 2004, 13:40
Asukoht: Tallinn,

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas Paralax » 16 Sept 2014, 09:13

Vastukaaluks lc4 toetajatele kuulun mina sinna gruppi, kellel on olnud au omada just eriti lagunevat lc4-ja aastast 2005. Täiesti müstilised asjad kukuvad küljest ära, mis normaalsel jaapani rattal kunagi ei kuku... alustades tagaratta kinnitusmutrist lõpetades purunenud kolvirõngastega (kõige sinnajuurde kuuluvaga). Lisaks läheb metsas keema kuna sundjahutust ei ole (osadel mudelitel on). Madalal pöördel aeglaselt müdistamine lõpeb tihti väljasuremisega, peab koguaeg kräunutama. Parandamatult läbivajuv esipidur ning seletamatult raske sidur. Võibolla oli mul lihtsalt ebatõenäoliselt palju ebaõnne selle rattaga, aga oma kogemuse põhjal ei saa küll soovitada. Ma ei tea, millise ratta sa peaksid võtma, aga ära võta lc4. Vali mõni jaapanlane.
Kütus ja õlu ei ole kokkuhoidmiseks.

grahv
Postitusi: 1049
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX, GSX, Pegass
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Metasas müttamiseks endurokas?

Lugemata postitus Postitas grahv » 16 Sept 2014, 11:03

Tulles tagasi sinu algsete valikute (ja parameetrite) juurde, siis DR800 saad krossirehvidega sõita max "natuke sopastel" metsaRADADEL, niiskel põllul jms, rohkem mitte eriti... Testitud - mu vennal on BIG. Mul endal on DR650 ja seda oleme Yeekimiga sikutanud ja atv-dega lohistanud nii et vähe pole... Nad on nii ropprasked, et väikseimgi sõiduviga lõpeb enamasti külili või puus (ka see on ära proovitud) ja korduvalt olen jalgupidi alla kinni jäänud. Seetõttu "krossitama" ei soovita sellisega üksi minna. Samas, lõbusaid retki ja adrekat on meil nende kolakatega olnud küll ja veel. Arvestades sinu soove ja võimalusi, siis BIGi unustaks ja võtaks TT. See on veidigi kergem, kukkumistele vastupidav, mootor töökindel ja vähe hoolt vajav - üheõnaga ajab algul asja ära kuni jaksad parema osta. Ilmselt ei vaataks ka muid 650cc peale LC4, kuigi see võib pisut kõrge olla - maitse asi. Praegu ootaks aga üldse uusi kuulutusi...



Vasta

Mine “Mootorratastest üldiselt”